Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąMan tai įdomiau kas kitas. Bėgiai naujutėliai, bet vis tiek iki Kauno velkamės 80 km/h, kai iš karto už sienos išvystoma 120. Kodėl negalima viso kelio iki Kauno palaikyti didesnio tempo ? Suprantu, ten kur kryžiuojasi bėgiai su rusiška vėže: Marijampolė, Jiesia, bet kitur...auto motrisė tikrai 120km/h palaikytų
Comment
-
Apskritai šita linija yra vienas didelis absurdas. LG ją pastatė nelaukdami, kol bus apibrėžti pagrindiniai techniniai parametrai, dėl ko tarp Talino ir Kauno keleiviniai traukiniai turėtų važiuoti elektrifikuotu dvikeliu geležinkeliu iki 249 km/val. greičiu, o staiga nuo laikinosios sostinės iki Lenkijos važiuos linija, kuri buvo pastatyta šalia senojo plačiojo geležinkelio (su visais vingiais!) ir kuri yra be jokios signalizacijos, neelektrifikuota, o be to vienkelė. Lenkijoje važiuos lėčiau nei per Latviją ir Estiją, 160 km/val. greičiu (nors ir tokio greičio niekur Lietuvoje regis dar neturime), bet linija iki 2025-ųjų bus dvikelė ir elektrifikuota. Šiuo metu nuo Kauno traukiniai nepasiekia net projektinio 120 km/val. greičio. Jeigu iki 2026-ųjų niekas nepasikeis, turėsime mažo pralaidumo neefektyvią liniją, kuri itin rimtai paveiks visą likusį projektą ir stipriai sumažins jo efektyvumą. Blogiausia tai, kad studija, kuri turėjo atsakyti į klausimą, ką su šia problema daryti, turėjo būti pateikta dar 2017-ųjų gruodį, o jos iki šiol nėra. O ir koks bebūtų sprendimas, prarasime labai daug pinigų - palikti senąją liniją reikštų, kad šiaurinė RB linija iš dalies netenka prasmės (ne tik dėl mažo greičio RB I, bet ir dėl žemo pralaidumo bei neelektrifikavimo), o statyti naują reikštų, kad pinigai skirti RB I bus visiškai išmesti į balą. Bet kokiu atveju jau daug pralošėme.Paskutinis taisė tomczu; 2018.07.19, 00:21.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
Europos projekte taip imanoma sufeikinti?
Geležinkeliai, apie juos nesuprantantiems ir nesidomintiems, yra mistiška sritis. Jie mato, kad pastatyti bėgiai, jais netgi gali važiuoti kažkoks traukinys, reiškia viskas ok. Bet kai prasideda niuansai, niekas nieko nebesusigaudo. Įskaitant ir žiniasklaidą, kuri tokias atvejais turėtū užtikrinti skaidrumą.
Paskaityk bet kurį bet kokio žiniasklaidos šaltinio straipsnį apie bet kokius geležinkelius bet kokioje šalyje. 9 iš 10 straipsnių ir reportažų bus privelta akivaizdžių faktinių klaidų ar šiaip nesąmonių, kurios atsiranda iš elementaraus nesusigaudymo apie temą, kuria rašoma. Tokiame kontekste atsiveria puikus gold mine Dailydkoms vogti be skrupulų, nes vistiek niekas nieko nesupranta. Ir, deja, jie yra teisūs. Galima prastumti šimtamilijoninį projektą, kuris iš principo yra fake ir netinkamas (ir niekada toks nebus) naudoti ir beveik niekas to nesupras. RB1 yra idealus to pavyzdys.Paskutinis taisė John; 2018.07.19, 00:44.
Comment
-
Parašė tomczu Rodyti pranešimąApskritai šita linija yra vienas didelis absurdas. LG ją pastatė nelaukdami
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąLG šitos linijos statyti išvis nenorėjo - pakaktų sustiprinti senąją liniją ir perkrovimo terminalus Mockavoje ir Šeštokuose.
Comment
-
Kiek dar galima svaigti apie tą RB 2 su 240 km/h, jei Lenkijoje nėra ir nežada ir nebus jokio RB su tokiu greičiu. Dabar vykdomas RB projektas Lenkijoje tik 160 km/h greičiu. Važiavau, mažiau, kas padaryta. Darbai vyksta nuo 2014 m. Varšuvoje nuo Rembertuvo iki Zielionkos nutiesta iš esmės nauja linija senos vietoje. Ja ir važiuoja į Centrinę stotį tolimojo susisiekimo traukiniai. Zielionkos stotis pilnai rekonstruota. Nauji peronai, papildomas peronas priemiestiniams, važiuojantiems linija į iš Rembertuvo. Visos stotelės naujos, su naujais peronais, perėjomis po žeme ir kai kuriomis panaikintomis pervažomis. Volomino stotis pasikeitė neatpažįstamai. Nebeliko pėsčiųjų tilto, atitverta garsą izoliuojančiomis sienelėmis nuo miesto. Pastarųjų irgi daug pristatyta kitur linijoje, kur arti namai prie geležinkelio. Toliau už Volomino irgi naujos stotelės ir tiltai, KT naujas visoje linijoje. Tluščas - stambi mazginė stotis. Pasikeitė nepažįstamai. Lochuvo stotis irgi pasikeitė. Rekonstruotas depo pastatas, kuriame yra stotis (keleivių salė, kasos). Iki tol jis buvo apleistas...
Už Lochuvo darbai dar vyksta, eismas vyksta tik 1 keliu. Sadovnie Viengrovskie stotis statoma naujoje vietoje, kokiu puskilometriu Varšuvos link nuo senosios vietos. Per Vakarinį Bugą ties Malkinia statomas naujas tiltas vietoje seno. Kol kas statomas vienkelis tiltas šalia seno, tada senas tikriausiai bus nugriautas ir jo vietoje bus pastatytas antras vienkelis tiltas. Iki šiol tiltas per V. Bugą buvo vienkelis. Malkinios stotyje vyksta dideli darbai. Statomi nauji peronai, požeminė perėja, eismo valdymo bokštas, tikriausiai bus pastatytas naujas stoties pastatas, nes dabartinis yra niekam tikęs ir ne tam skirtas, tik laikinai pritaikytas, nugriovus medinį stoties baraką prieš kokį dešimtmetį.
Toliau už Malkinios darbai vyksta kur kas vangiau. Visur paliktas vienkelis. Vyksta neintensyvūs žemės darbai. Iki Čiževo stoties. Už jos jau praktiškai tik kai kur krūmai, medžiai palei geležinkelį iškirsti, elektros tiekimo linijos atnaujinamos. Dvikelis toliau dar nepaliestas, eismas vyksta normaliu greičiu. Lapiuose matosi rekonstruota linija į Ostrolenką (2014 ji buvo neveikianti), per kurią turės būti nukreipiamas dalis krovininio srauto, kai rekonstrukcijai pilnai bus uždarytas ruožas Malkinia - Bialystokas. Lapiuose vyksta stoties pastato ir stoties aikštės rekonstrukcija. Bialystoke vyksta automobilių kelio po geležinkeliu tiesimas rytinėje miesto dalyje (stoties teritorijoje, ties linijos į Elką, kur ji tik pradeda atsišakoti, vietoje). Ten planuojama įrengti ir naują stotelė priemiestiniams traukiniams. Apie tai byloja reklaminis baneris Bialystoko stotyje. Bialystoke greitai bus pradėta stoties pastato rekonstrukcija, bus stengiamasi sugrąžinti pirmapradį vaizdą, tiek išorėje, tiek ir keleivų salėje. Bus atkurtos lietos ketinės kolonos, laikančios perdangą ir kitos originalios interjero detalės. Konkursai jau įvyko.
Štai taip. Lenkai RB remuose bukai atnaujina esamą geležinkelio liniją (greitis iki 160 km/h) ir nesvaigsta apie jokią supergreitą RB. O pas mus jau daugiau nei du metai, kaip RB atidaryta, tik ja nevyksta nei krovinių gabenimas (nes proto bokštai LG kažkodėl tai išskaidė 1435 mm tiesimą nuo sienos iki Kauno ir nuo Kauno iki Palemono į atskiras dalis), nei normalus keleivių vežimas. Nes nesugebėjo kartu tiesiant geležinkelį įrengti signalizaciją ir blokuotę...Paskutinis taisė Al1; 2018.08.08, 08:09.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimą
Šeštokuose su perkrovimo terminalu ne kažinką sustiprinti galima dėl vietos stokos - abiejose geležinkelio pusėse gyvenvietė. Apie galimybes Mockavoje nežinau. Užtai kažkokį pakrovimą statyti galimybė būtų Kalvarijoje, Vinčuose, Mauručiuose dar kur nors, kur stoties šiuo metu nėra, gal dar kur atšaką į šoną nutiesiant . Tai gal ir neblogas buvo sumanymas kuo greičiau tiesti 1435mm vėžės bėgius iki Kauno ir Palemono. Deja atsitiko kas atsitinka dažnai - "stop mašina - net benzina..."
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ne RB. Čia vietoj Palemono pervažos ir statoma ne už RB lėšas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą patikslinti? Taip, visa tai susiję ir su būsima RB, bet daroma ne už RB lėšas ir daroma net ne už LG lėšas. Miesto savivaldybė daro.
Comment
-
1435 mm bėgiais nuo Šeštokų iki Kauno kroviniai nevežami. Bet šiemet du prekinius traukinius mačiau. Prieš kelias dienas Marijampolės geležinkelio stotyje penktame (1435 mm) kelyje mačiau stovintį cicternų sąstatą, prirašytą stočiai Tarnow Moccice Lenkijoje. Gegužės mėnesio antroje pusėje stovėjo vagonų platformų sąstatas, į Šeštokus atvežęs karinę techniką pratyboms "Kardo kirtis".Tikriausiai Šeštokuose ir Mockavoje susidaro vagonų kamšatis, tai vienas sąstatas nuvaromas stovėti į Marijampolę.Paskutinis taisė Vitas; 2018.09.19, 09:15.
Comment
-
Dėl platformų tai visiškai suprantama. Bet cisternas gainioti atstovai iš Mockavos labai jau "ūkiška"... Ten matyti perpilymo stotyje pildant cisternas, nėra kur laikyti stotyje tuščių ir užpildytų... Į perpylimo stotį paduodamos tik kelios cisternos iš karto.Paskutinis taisė Al1; 2018.09.18, 21:50.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDėl platformų tai visiškai suprantama. Bet cisternas gainioti atstovai iš Mockavos labai jau "ūkiška"... Ten matyti perpilymo stotyje pildant cisternas, nėra kur laikyti stotyje tuščių ir užpildytų... Į perpylimo stotį paduodamos tik kelios cisternos iš karto.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRugsėjį paskelbtas RB ruožo Rokai - Palemonas rangos darbų pirkimo konkursas.
Comment
-
Ne. Juk kai ties Rokų - Palemono atkarpą, eismas per HE (dabar tiksliai nepamenu, apie mėnesiui ar tai 45 dienoms) bus nutrauktas visiškai, o kitu metu bus jo ribojimas ir traukiniai važiuos per Kauno stotį. Todėl tie viadukai, kurie statomi vietoje Amalių ir Palemono pervažų, aišku, susiję su RailBaltica, bet tai atskiri darbai, kurie net ir finansuojami ne iš geležinkeliui skirtų šaltinių.
Comment
Comment