Lenkija iš viso šitame reikale nedalyvauja, nors ima pinigus tiesiai iš ES esamos geležinkelio linijos Varšuva - Bialystokas atnaujinimui RB rėmuose.. RB tai Lietuvos, Latvijos ir Estijos projektas. Taip, nuo Talino iki Kauno 240 km/h., toliau 120/160 km/h.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Tai tik ketinimas, o ne realybė. Kol kas ES žada duoti tik nuo Kauno iki Talino ir Vilniaus. Iki Lenkijos RB jau yra. O tai, ko nori Lietuva, nereiškia, kad duos ES, tuo labiau, kad neįtraukus Lenkijos, jokios prasmės tas geležinkelis su 240 km /h neturi. O Lenkijoje kol kas rekonstruojama esama linija 160/120 km/h greičiui RB rėmuose ir dar papildomas linijas lenkai sugeba už tuos pačius RB rekonstruoti, nes pagrindinės linijos rekonstrukcijos metu reikia nukrepti traukinius aplinkkeliais, kurių būklė prasta. Žodžiu, ES dviejų RB neties. Ir iš viso, neaišku, kaip ten bus po 2020 metų su finansavimu, nes ES ekonominė situacija bloga ir pinigų viskam neužtenka.
Comment
-
Apie Kaunas - Varšuva net kalbų nėra. Čia tik Lietuvoje svaigstama apie antrą RB liniją iki Lenkijos sienos. O lenkai deda į ūsą ir iki 2025 žada tik rekonstruoti esamą geležinkelį iki sienos iki 120/160 km/h. Lenkijoje jau nuo Varšuvos iki Sadovnės linija rekonstruota, šiemet turėjo pradėti etapą iki Bialystoko, bet šiek tiek užstrigo, nes aplinkkeliai, kurie remontuojami RB rėmuose, dar nebaigti tvarkyti.
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąVadinasi, oficiali projekto svetaine meluoja
Ir primenu, kad A-1 duomenimis jau už maždaug metų ES nebebus. Taip, kad kiekvienam spr3sti kiek patikimi jo duomenys.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIštraukei iš konteksto mano žodžius ir skleidi čia nesąmones.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekas nieko neardys, ir jokios RB toliau Kauno nebus, nes tiesiog nebus ES.
Jei aš sakau: rytoj apsirengsiu striukę, nes bus šalta. Tu sakai - Gator teigia, kad rytoj bus šalta. Tai ne "ištraukimas iš konteksto", tai konkretus mano teiginio, kad rytoj bus šalta, atkartojimas.
Ištraukei iš konteksto....
Paskutinis taisė Gator; 2017.11.18, 07:22.
Comment
-
Tu ištraukei iš konteksto, kad už maždaug metų nebus ES. Ir nesiginčyk. Niekur aš neteigiau kategoriškai, kada nebus ES. Gal už poros, gal už 5, gal 2025 jos nebus. Taip kad tu ištraukei iš konteksto ir pradėjai skleisti kategoriškus neva mano parašytus teiginius, kad ES nuo tada tai nebus. Ir dar skaitliuką įjungei.
Comment
-
Teismas nestabdys 55 mln. eurų vertės „Rail Baltica“ ruožo Kaune statybų
Vienai didžiausių Lietuvos kelių ir tiltų statybos bendrovei „Kauno tiltai“ ir antrinei „Lietuvos geležinkelių“ įmonei Geležinkelio tiesimo centras (GTC) nepavyko laikinai sustabdyti 55 mln. eurų vertės europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ atkarpos Kaune tiesimo darbų...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Man tai įdomiau kas kitas. Bėgiai naujutėliai, bet vis tiek iki Kauno velkamės 80 km/h, kai iš karto už sienos išvystoma 120. Kodėl negalima viso kelio iki Kauno palaikyti didesnio tempo ? Suprantu, ten kur kryžiuojasi bėgiai su rusiška vėže: Marijampolė, Jiesia, bet kitur...auto motrisė tikrai 120km/h palaikytų
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąMan tai įdomiau kas kitas. Bėgiai naujutėliai, bet vis tiek iki Kauno velkamės 80 km/h, kai iš karto už sienos išvystoma 120. Kodėl negalima viso kelio iki Kauno palaikyti didesnio tempo ? Suprantu, ten kur kryžiuojasi bėgiai su rusiška vėže: Marijampolė, Jiesia, bet kitur...auto motrisė tikrai 120km/h palaikytų
Comment
Comment