Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasiūlyti trys „Rail Baltica“ trasos variantai

    Šiaulių apskrities Regioninės plėtros departamentas gavo Europos komisijos užsakymu rengiamos galimybių studijos „Rail Baltica“ tarpinę ataskaitą. Iš trijų siūlomų trasos variantų du susiję su europinės vėžės tiesimu per Šiaulius, vienas — per Panevėžį.

    „Rail Baltica“ — Europos Sąjungos projektas, pagal kurį Baltijos šalys būtų sujungtos su Lenkija europine geležinkelio vėže, ir taip tiesiogiai būtų pasiekiamos traukiniais iš Vakarų ir Vidurio Europos.

    Šiaulių apskrities Regioninės plėtros departamento direktorė Dalia Dijokaitė sako, kad tarpinėje studijos ataskaitoje siūlomos trys alternatyvios trasos, susijusios su Šiaulių apskritimi.

    Pirmoji siūloma senoji trasa: Ryga-Jelgava-Joniškis-Šiauliai-Radviliškis-Kaunas. Manoma, kad ją rekonstruoti arba nutiesti greta naują vėžę būtų pigiausia. Traukiniai šia trasa važinėtų 120 kilometrų per valandą greičiu.

    Antrasis variantas: trasa be sustojimo Ryga-Kaunas per Radviliškį. Traukinys važiuotų 160 kilometrų per valandą greičiu.

    Trečiasis variantas Ryga-Bauskė-Panevėžys-Kaunas siūlomas atsižvelgiant į dabartinius „Via Baltica“ srautus.

    „Susisiekimo ministerija platina studiją, kad visi regionai ją išnagrinėtų ir teiktų pastabas. Tą ir mes darysime, bet, kol teturime tarpinę ataskaitą, negaliu pasakyti, kokias pastabas teiksime. Jau dabar matome įdomius duomenis. Buvo manoma, kad dabartinėje trasoje maži krovinių srautai, kad kryptį reikia pakeisti visiškai. Iš studijos matyti, kad Europai ši senoji trasa yra reikšminga“, — sako D. Dijokaitė.

    Direktorės nuomone, daugiausia galimybių būtų pasirinktu turi antrasis variantas. Tik, D. Dijokaitės manymu, reikalingas pataisymas: būtinas krovinių terminalas Radviliškyje arba Šiauliuose.

    Galutinė ataskaita ir išvados dėl „Rail Baltica“ bus pateiktos iki Naujųjų metų.
    skrastas.lt
    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

    Comment


      Man labiausiai patiktų pirmoji trasa, bet negi neįmanoma padaryti didesnio nei 120 km/h greičio??? Ypač jei eitų nauji bėgiai visai šalia senų... Priešingu atveju - kiti variantai, nes greitis prioritetas

      PS. ir ką reiškia "važinėtų su sustojimu" ar "važinėtų be sustojimo" - viskas priklauso nuo konkretaus traukinio maršruto (ekspresas - neekspresas), o ne nuo trasos... Bent jau taip yra visame baltame pasaulyje (pvz. Švedijoje). Na nebent Lietuvoje kokie nors posūkiai nerealūs padaryti, kurių 160 km/h neišimtų...
      Paskutinis taisė Jeffas; 2006.08.23, 12:52.

      Comment


        Parašė Jeffas
        Man labiausiai patiktų pirmoji trasa, bet negi neįmanoma padaryti didesnio nei 120 km/h greičio??? Ypač jei eitų nauji bėgiai visai šalia senų... Priešingu atveju - kiti variantai, nes greitis prioritetas

        PS. ir ką reiškia "važinėtų su sustojimu" ar "važinėtų be sustojimo" - viskas priklauso nuo konkretaus traukinio maršruto (ekspresas - neekspresas), o ne nuo trasos... Bent jau taip yra visame baltame pasaulyje (pvz. Švedijoje). Na nebent Lietuvoje kokie nors posūkiai nerealūs padaryti, kurių 160 km/h neišimtų...
        Turbūt būtų ribojamas dėl nedidelio atstumo tarp gyvenviečių. Gyvenvietėse 160 km/h gal nelabai būtų leidžiamas
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          pasisakyciau uz trecia, gal pagyvetu panevezyje judejimas, nes daba tai ten mirtim kvepia visas traukiniu eismas...

          Comment


            Tik per Siaulius visgi ir gal kada ateity Zokniai atsigaus.. vis pliusas

            Comment


              ateitis parodys, gal visgi sugretins su via baltica

              Comment


                Teko prieš kelias dienas Švedijoj važiuoti traukiniu. O ten tai tikrai traukinys Nesulyginsi su autobusu. Ir greita ir labai patogu.

                Comment


                  Parašė Mantaz
                  Turbūt būtų ribojamas dėl nedidelio atstumo tarp gyvenviečių. Gyvenvietėse 160 km/h gal nelabai būtų leidžiamas
                  Teko keletą metų gyventi Švedijoje. Pvz. Kopenhagos-Gioteborgo arba Kopenhagos-Stokholmo geležinkelio trasos nutiestos per įvairiausio dydžio miestukus (kas kokius 10 km), bet sustojimas priklauso nuo traukinio, kuri pasirenki. Jeigu ekspresas, tai pralekia per tuos miestelius 150 km/h ir daugiau, ir niekam del jokio saugumo galvos neskauda (nors Švedija bene labiausiai saugumą akcentuojanti šalis pasaulyje ). 600 km atstumą įveikia per maždaug 3,5 valandos...

                  Comment


                    nes gelezinkelis saugiai atskirtas nuo gyvenamuju vietu, taigi nera ten ko ir bijoti kazko

                    Comment


                      Kaune bus įrengta efektyvi multimodalinė transporto sistema

                      Ne visai į temą, bet prie to pačio:

                      Rugpjūčio 25 d. (penktadienį), Kauno miesto mero Arvydo Garbaravičiaus kabinete lankėsi Vokietijos kompanijų atstovai D.Kahl (CargoBeamer AG) bei R.Amthor (EPG mbH Erfurt), kurių atvykimo tikslas - pasirašyti ketinimų protokolą dėl Kauno intermodalinio terminalo Europos ekonominių interesų grupės (KIT EEIG) steigimo iniciavimo.
                      Pasak projekto iniciatorių, ši grupė padės Kaune sukurti efektyvią multimodalinę transporto sistemą ir dalyvaus įvairiuose investiciniuose projektuose, tarp jų ir „Rail Baltica".
                      „Kaunas atviras investicijoms ir visada laukia naujų idėjų. Mūsų miesto geografinė padėtis yra labai palanki, todėl reikia ją išnaudoti, kuriant logistikos centrus. Intermodalinio terminalo sukūrimas Kaune būtų didelis žingsnis į priekį transporto srityje. Be to, tai būtų pirmasis toks projektas Baltijos valstybėse", - kalbėjo meras A.Garbaravičius.
                      Viešosios įstaigos „Kauno nova" vadovo G.Petrausko teigimu, intermodalinis terminalas išspręstu daug problemų: sumažėtų avarijų keliuose skaičius, taip pat nebūtų taip greitai suardoma kelio danga, nes pagrindinę žalą keliams daro sunkiasvoriai vilkikai. Sumažėtų aplinkos užterštumas, o krovinių gabenimo kainos sumažėtų iki 20 proc.
                      „Vokietijos kolegų iniciatyva netrukus toks modernus terminalas bus pradėtas statyti Leipcige, paskui ir Kaune. Kaunas dar ypatingas tuo, kad čia bus dvi geležinkelio vėžės: europinė ir senoji rusiška", - susitikimo metu sakė G.Petrauskas.
                      Tikimasi, kad intermodalinio terminalo statybos darbai Kaune bus pradėti jau 2007 metais.
                      kaunas.lt inf.

                      Comment


                        Teko ir man vaziuot su svedisku traukinuku. Kai toks pro sali pralekia tai malonus jausmas apima...
                        Kaunas yra Kaunas

                        Comment


                          Atrodo nelabai racionalu tiesti palei seną geležinkelį. Juk senasis buvo orientuotas palei miestelius, o čia tranzitinė linija. Reikia kuo mažiau vingiuoti, bei taikyti, kad eitu toliau nuo gyvenviečių.

                          Juokinga I-ojo varianto greičio apribojimai... bus vykdomas ES reikšmės projektas ir maks. greitis gausis 120?
                          Tai tik baigus statyba iškart galėsime pradėti projektuoti naują geležinkelį

                          Geriausiai atrodo II-asis variantas einantis pro Radviliškį. Radviliškis yra didžiausias geležinkelio mazgas Lietuvoje, tad jei pro ten eitų ir naujasis geležinkelis, tai būtų labai gera vieta krovinių skirstymui ir terminalui.

                          Comment


                            o taj cia ne keleivine linija? ar as kazko nezinau

                            Comment


                              Parašė dts Rodyti pranešimą
                              o taj cia ne keleivine linija? ar as kazko nezinau
                              Jei tie tarptautiniai traukiniai stoviniuos visokiuose Liaukaičiuose, Baisiogalose, Šeduvose, tai ne tik kad iki 120 km/h neįsibėgės, bet turbut ir 80 km/h nespės pasiekti.

                              Keleiviam manau užtektų 2 stotelių Lietuvoje. Juk kasdien nevažinėja žmonės iš Jonavos į Berlyną.
                              Bet turbūt pagrindinė funkcija yra krovinių gabenimas, kuris sumažintu tranzitinius fūrų srautus keliais.

                              Comment


                                tai sustoja dviejuose lietuvos didesniuose miestuose per kuriuos eis ir uztenka vistiek jis netaps vietines reiksmes traukiniu, nes nei nuolaidos nei kazkas kitas nebus taikoma pvz studentams ar kitoms socialinems grupems

                                Comment


                                  Labai teisingas pastebejimas, kad negalima rusisku begiu trasoje tiesti dar viena europietiska gelezinkeli. Begius reikia keisti i europine veze. O paskui jau galioma ir privatizuoti. Rusai pries kara visus begius neskubedami pakeite per 2 menesius. Vokieciai padare ta pati. Po to vel. Pagaliau kokia cia problema? Valdzios vyrai vis uzveda kalba, kad reikia gelezinkelius privatizuoti. Tai ir skelbkite konkursa naujo gelezinkelio privacioms investicijoms. Visiskai pritariu, kad gelezinkelis eitu pro Panevezi, Ukmerge, Kauna. Niekas netrukdo tiesti kito Europinio gelezinkelio Klaipeda, Raseiniai, Ukmerge, Vilnius... Minskas... Ir nereikes kalbu apie dabartiniu gelezinkeliu privatizavima. Sis gelezinkelis reikalingas del ivairiu priezasciu. Pavyzdziui investicijos i provincija. Ir ne bet kokia, o ten kur nutiestos magistrales Vilnius - Ukmerge - Panevezys ir Kaunas - Raseiniai - Klaipeda. Atkreipciau demesi, kad per nepriklausomybes metus raseiniu gyventoju skaicius sumazejo nuo 30,000 iki 10,000. Apmaudu, kad Kaunas - Klaipeda madistrale uz milijarda yra neisnaudojama. Ir netgi pasakyciau, kad aplink ja gyvenimas merdi... Pavazinekite Vilniaus magistraemis - per siuos metus daug gatviu pavirto i vezes tokio gylio, kad vos vos ir tuoj sieks legvuju automobiliu dugna. Seniai laikas per karscius uzdrausti sunkiasvori transporta. Tiksliau reikalauti mokescio, kuri butu panaudotas remontui. O mokestis butu tiersiog astronominis. Manau furos Vilniaus - Klaipeda keliautu ant traukiniuo platformu. "HISTORY" maciau laida, kad jau 2010 metu prognozuojamas didelis naftos trukumas. Pagaliau mes ir patys ta siandien matome. Benzinas pabrango daug kartu. Tas pats pabrangimas yra ir pacioje Rusijoje. Skirtumas tas, kad ten kainu lygis kitoks ir kitoms prekems. Pavyzdziui maisto kaina ir t.t. Todel drasiai galiu tvirtinti, kad litras benzino kainuos 10 litu labai greitai. Ir vazinesi automobiliais kaip tarybiniais laikais tik i soda, o i darba su visuomeniniu transportu... Griztant prie Zuoko siulymo tai as priestarauciau, nes atsaka is Ukmerges i Vilniu butu visai priimtina, kuri eitu Vilniaus vakariniu apvaziavimu is kurio pakliuti i gyvenamus rajonus butu daug kartu geriau, negu is dabartines stoties. Pagaliau ir ta pati atkarpa iki aerouosto butu... Noreciau pazymeti, kad per prieskarines nepriklausomos Lietuvos laikotarpi gelezinkeliu tinklas padvigubejo, o per dabartini toki pati laikotarpi stipriai sumazejo...

                                  Comment


                                    Mane labai dziugina projektas, kad nuo Klaipedos galima nuvaziuoti iki Odesos, nes ten turiu giminiu.Lauksiu darbu pradzios.
                                    Nemanau kad daug kas vazinetu tokiu "greituoju" traukiniu kuris vaziuotu net 80 km greiciu nes reiketu stoti visokiuose raseiniuose ir pagegiuose.Juk kuriamas sis prokektas tam kad butu kuo greiciau galima nuvaziuoti is tasko A i taska B .Jei traukinys vaziuos letai - zmones ses i autobusus ar masinas ir bus visi tie milijardai investuoti i gelezinkeli suniuj ant uodegos.Manau nera labai sunku is ukmerges i kauna nuvaziuoti ar panasiai (kad ir kaip gerbciau ukmergiskius, taciau miestasIsivaizduokite kaip turetu jaustis berlynietis isedes i traukini kai stos visokiuose lenkijos ir lietuvos kaimuose.Nemanau kad po tokios keliones jis vaziuotu antra karta.
                                    Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

                                    Comment


                                      Negaliu tiketi, kad siuo gelezinkeliu nevazines vietiniai traukiniai. Tada aplamai ar reikalingas toks gelezinkelis per Lietuva, jeigu jis bus nutiestas ne per Vilniu. Tokiu atveju tegu kas nori tas issiperka zeme, o is Lietuvos biudzeto ar nesutinku, kad butu skirtas nors vienas centas tam, kad per Lietuva pravaziuotu traukiniai ne nesustodami...

                                      Comment


                                        Parašė Reptilias Rodyti pranešimą
                                        Mane labai dziugina projektas, kad nuo Klaipedos galima nuvaziuoti iki Odesos, nes ten turiu giminiu.Lauksiu darbu pradzios.
                                        Iš kur čia tokios naujienos? Nebent krovininiu "Vikingu" ruošiesi kieliauti

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Iš kur čia tokios naujienos? Nebent krovininiu "Vikingu" ruošiesi kieliauti
                                          Per lietuva eina 2 marsrutai.Vienas is berlyno iki talino.Kitas is Klaipedos iki Odesos (jei supratau ka tu tuo norejai pasakyti)
                                          Butu labai gerai jei tas naujas gelezinkelis butu naudojimas nevien tiem dviem railbalticos marsrutam bet ir trumpesniem reisam.Savo ankstesniu postu norejau pasakyti kad traukinys turetu stoti tik didesniuose miestuose, nes kas is mazesniu miestu nores vaziuoti greituoju traukiniu nuvaziuos iki didesnio miesto.
                                          Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X