Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė senis Rodyti pranešimą
    Na nelabai suprantu kas čia žiauraus? Galima buvo ir savo automobiliu važiuot. Paprasčiausiai truputį kitaip, gal ilgiau, gal sudėtingiau. Pamatysim kas išeis, aš tikiyosi bus smagu
    O šiaip atgal patogiausia būtų grįžti Lux Express autobusu.. Bet, deja deja, nuo balandžio Lux į Krokuvą nebevažiuos.. Todėl ir minėjau, kad Hancza traukinys, pratęstas iki Kauno, galėtų būti puikia alternatyva autobusui.
    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
    Marsrutai.lt tinklaraštis!
    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

    Comment


      Pagrindinis krovinių srautas 1435 mm geležinkeliu iš Lietuvos į Lenkija - mediena, iš Lenkijos į Lietuvą - konteinerinės cisternos su chemikalais.

      Comment


        LG stabdo RailBalticos konkursus darbams tarp Jiesios ir Palemono dėl iki 2,5 karto užkeltų kainų pasiūlymuose.

        http://www.litrail.lt/-/stabdomi-%E2...tica-konkursai

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Pagrindinis krovinių srautas 1435 mm geležinkeliu iš Lietuvos į Lenkija - mediena, iš Lenkijos į Lietuvą - konteinerinės cisternos su chemikalais.
          Iš Lenkijos (ar iš toliau) dar visą NATO techniką parveža. Šeštokuose perkrauna ir toliau į Ruklą. Vakar pravažiavom, tai ten nemažai matosi karinės technikos.

          Comment


            Bet pagrindiniai yra tie, kuriuos minėjau.

            Comment


              Dyzeliukas SA133-019 išvažiuojantis iš Kauno stoties (2016.VIII.28)



              paimta iš

              Comment


                Šeštokuose pradėtos pėsčiųjų viaduko per „Rail Baltica“ geležinkelį statybos

                Trečiadienis Lazdijų rajono Šeštokų miestelio gyventojams – neeilinė diena. Aukščio žymėjimo priemonės – reperio – įrengimu simboliškai pažymėta vieno moderniausių šalyje pėsčiųjų viaduko per „Rail Baltica“ geležinkelį Šeštokuose statybos darbų pradžia, spaudai išplatintame pranešime nurodo bendrovė „Panevėžio keliai“.


                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Ne pirmo būtinumo viadukas. Galėjo pastatyti ir RB rėmuose kitame etape. Kur kas svarbiau yra įrengti perėja Kazlų Rūdoje ties stotimi, Paneriuose į antrą peroną ties stoties pastatu. Marijampolėje padarė nesąmonę - požeminę perėją stotyje reikėjo padaryti ne tarp peronų, bet ir į kitą stoties kelyno pusę.

                  Comment


                    Atrodo neperspektyvios tos visos investicijos Šeštokuose, kai jie taip nutolę nuo RB ašies ir sudaro lanką su 90 laipsnių kampais.

                    Comment


                      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                      Atrodo neperspektyvios tos visos investicijos Šeštokuose, kai jie taip nutolę nuo RB ašies ir sudaro lanką su 90 laipsnių kampais.
                      Tačiau reikia atsižvelgti į vietinių gyventojų interesus, Šeštokai kaip gyvenvietė išsistačiusi abiejose geležinkelio pusėse, ir neleistina, kad iš vienos į kitą pusę eidami gyventojai žūtų po traukinio ratais.

                      Comment


                        Paskelbtas konkursas vėžei, kuri atves „Rail Baltica“ iki KIT

                        Plačiau: http://www.vz.lt/transportas-logisti...#ixzz4l7Qkq6n8

                        Comment


                          Sukišta tiek pinigų į RB, bet naudos jokios. Net lenkai remontuojamus Daugpilyje šilumvežius varinėja į ir iš per Baltarusiją, o ne per Lietuvą ir Šeštokus...

                          LG paskelbė konkursą rangos darbams RB ruože Kaunas - Palemonas pirkimui. Taigi, lieka tik konkursas Rokai - Palemonas, kuris, gali būti, kad bus išskaidytas į dvi dalis, iš kurių atskira tikriausiai bus per HE. O Jiesia - Rokai jau darbai vyksta.
                          Paskutinis taisė Al1; 2017.06.30, 08:36.

                          Comment


                            Niekaip nespėju nufotografuoti, tačiau jau vyksta intensyvūs darbai aplink amalius - link kauno marių išpjauti medžiai, o tolėliau matosi ir sunkioji technika. Gal pavyks mini ekskursiją pasidaryti savaitgalį, įkelsiu foto. Kaip suprantu čia jau pati savivaldybė tiesia kelią, nelaukdama konkurso pradžios.
                            Click image for larger version  Name:	amaliu_darbai.JPG Views:	2 Size:	124,4 kB ID:	1571304
                            Paskutinis taisė miraged; 2017.06.30, 10:17.

                            Comment


                              Tai gal tai su RB tiesiogiai nesusiję, tiesiog gal čia savivaldybė aplinkkelį statys. Kaip ten su jo konkursu (jei iš viso planuoja dabar statyti, o ne kažkada).

                              Comment



                                Pro traukino langą.



                                Comment


                                  Susiję - dėl RB neliks pervažos amalių, tad bus pralindimas toliau, o ar pralindimas bus pakankamai didelis ir būsimam aplinkeliui - bus matyti, aš nepamenu dabar ar aplinkelis eis virš bėgių ar po jais, bet kad būsimas apvažiavimas bus vienoje vietoje su aplinkeliu tai tikrai.
                                  Update: nuoroda i tikslia info: http://www.kaunas.lt/wp-content/uplo...-Model-1-2.pdf
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Tai gal tai su RB tiesiogiai nesusiję, tiesiog gal čia savivaldybė aplinkkelį statys. Kaip ten su jo konkursu (jei iš viso planuoja dabar statyti, o ne kažkada).
                                  Paskutinis taisė miraged; 2017.06.30, 13:38.

                                  Comment


                                    „Rail Balticos“ ruožo atnaujinimo studiją rengs Ispanijos bendrovė
                                    Bendros Baltijos valstybių įmonės „RB RAIL AS“ Lietuvos filialas, Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija ir „Ardanuy Ingenieria S.A.“ pasirašė sutartį rengti ruožo „Lenkijos ir Lietuvos valstybinė siena–Kaunas–RRT Palemonas“ atnaujinimo galimybių studiją. „RB RAIL AS“ perka paslaugą ir įgyvendins studiją Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos vardu. Sutartyje numatyta, kad atnaujinimo galimybių studija bus užbaigta 2017 m. gruodžio mėn.

                                    Ispanijos bendrovė ištirs 1.435 mm vėžės pločio geležinkelio linijos ruože „Lenkijos ir Lietuvos valstybinė siena–Kaunas–RRT Palemonas“ atnaujinimo galimybes ir įvertins reikiamas įgyvendinimo priemones, kad šis ruožas atitiktų „Rail Baltica“ globalaus projekto reikalavimus.

                                    Taip pat – išanalizuoti galimybes ir parengti kaštų ir naudos analizę, siekiant optimalaus šio ruožo atnaujinimo sprendimo. Galimybių studijoje bus lyginami alternatyvūs techniniai sprendimai ir šio ruožo ištiesinimo galimybės, norint pasiekti „Rail Baltica“ globaliame projekte numatytą maksimalų projektinį greitį, pralaidumo galimybes ir kitus reikalavimus bei techninius parametrus.

                                    Lietuva 2015 m. nutiesė naują Europos standarto vėžės (1435 mm) geležinkelio kelio ruožą „Lenkijos ir Lietuvos valstybinė siena–Kaunas“ ir toliau plečia ir tiesia Kauno mazgo ruožus (Jiesia–Rokai, Rokai–Palemonas, Palemonas–Kaunas). Šio ruožo techniniai parametrai skiriasi nuo tų, kurie nustatyti „Rail Baltica“ globaliam projektui (greitojo elektrifikuoto dvikelio geležinkelio linija su ERTMS, kurioje numatomas 240 km/val. projektinis greitis). Šiuo metu didžiausias projektinis keleivinių traukinių greitis yra 120 km/val., o ne 240 km/val., ruožas yra vienkelis, o ne dvikelis, pervažos yra tame pačiame lygyje , o ne dviejuose.
                                    http://www.vz.lt/transportas-logisti...nuy-ingenieria
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Jiems turbūt stogas važiuoja? Koks dar atnaujinimas, jei linija net normaliai neveikia? Sėdėtų ir tylėtų. O jie dar babkių iš ES nori. Už jau nutiestą liniją reikės lėšas grąžinti, jei jai jau reikia atnaujinimo... Be to Lenkija net neplanuoja nei greitojo geležinkelio, nei tuo labiau elektrifikacijos iki Lietuvos sienos. Lenkija jau atnaujino dalį linijos Varšuva - Bialystokas iki 160 km/h ir likusią tokią pat padarys. O iki Trakiškių ir Lietuvos sienos bus tik 120 km/h. Kam čia ardytis? Kur nuvažiuosite su 240 km/h? Pas dėdę Juzefą ir tetą Malgožatą į Burakus? Ir tai paskutinius kilometrus iki Trakiškių reikės vilktis...

                                      Comment


                                        Lenkija nusprendė vietoj vienkelio ir 120 km/h ruožo Balstogė - PL/LT nutiesti dvikelį su 160 km/h max greičiu iki 2026. Kaina sieks 2,5 mlrd. zlotų.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Tai iš esmės nieko nekeičia. Jokios prasmės Lietuvoje tiesti 240 km/h nėra, tuo labiau rekonstruoti dar net normaliai nenaudojamą naują liniją iki Kauno...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X