Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar kas galit pasakyti, kur rasti visą RB žemėlapį?

    Taip pat. Nuotrauka iš Litrail puslapio. Kam reikalingi tokie bėgiai?
    Paskutinis taisė Ignalina; 2017.02.05, 15:18.

    Comment


      Teritorijų planavimo portalas
      https://map.tpdr.lt/tpdr-gis/index.j...ion=tpdrPortal

      Šiame protale įvesk dokumento numerį T00079723 ir pamatysi trasą.
      Paskutinis taisė Romas; 2017.02.05, 16:47. Priežastis: Nuoroda be pavadinimo

      Comment


        Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
        Nuotrauka iš Litrail puslapio. Kam reikalingi tokie bėgiai?
        Atvaizdas
        Sugretintas kelias - tiesiamas siekiant išvengti dviejų atskirų kelių. Šioje nuotraukoje: I ir III bėgiai - 1435mm, II ir IV - 1520mm.

        Comment


          Tęsiu toliau. Šeštokų stotis.
          Šeštokuose fotografavau buvau du kartus, todėl nuotraukose tai matosi.
          Nuo pervažos šiauriniame stoties gale (privažiavime prie betono mazgo). Vaizdas Kalvarijos link.



          Ten pat, Alytaus link.



          Alytaus link, kiek kitu rakursu. Aklikelis, 1435 mm.



          Kita diena, ta pati pervaža, vaizdas stoties pusėn.



          Su priartinimu. Kelias, ant kurio stoviu ir visi keliai kairėje - 1520 mm. Dešinėje pusėje, pirmas nuo krašto ir trečias - 1435 mm, antras - 1520 mm.



          Kiek kairiau.

          Paskutinis taisė Al1; 2017.02.08, 08:35.

          Comment


            1520 mm peronas.



            Nuo perono galo šiaurinio stoties kelyno galo link.





            Peronas trumpas, telpa tik dvi Pesos 620M ar dvivagonis DR1A.



            Paviljonas. Išėjimas ir patekimas į peroną už paviljono, tarp tvoros ir pakhauzo.



            Ties 1520 mm peronu, stoties vaizdas.



            Šis asfaltuotas takelis veda nuo stoties pastato prie 1520 mm perono.



            Pakhauzo stogo konstrukcijos bėgio ženklinimas.



            Rampos kraštą sutvirtinantys bėgiai vietoje prarūdiję kiaurai.

            Paskutinis taisė Al1; 2017.02.08, 08:43.

            Comment


              Nuo pirmojo perono šiaurinio kelyno galo link.





              Vandentiekio bokštas.



              Dar vienas geležinkeliui priklausantis pastatas (ar ne?)



              Nuo pėsčiųjų perėjos šiaurinio stoties galo link.



              Pravažiavo manevruojantis M62K-1150.



              Pakhauzas.



              Nuo pėsčiųjų perėjos pietinio kelyno galo link. Buvusio perono vietoje dabar stoties keliai.



              Stoties pastatas nuo pėsčiųjų perėjos. Taigi, pirmasis peronas yra likęs senas, pirmas kelias nuo stoties (pagal numeraciją 7) kelias - 1435 mm. Traukiniai turi kur sustoti, bet vis tiek Šeštokuose nestoja...



              Nuo pirmojo perono šiaurinio kelyno galo link.

              Paskutinis taisė Al1; 2017.02.08, 09:05.

              Comment


                Pietiniame kelyno gale. Perkrovimo iš vienos vėžės vagonų į kitą rampa ir kranai.



                Ten pat, vaizdas į priešingą pusę. Matosi iešmininko namelis. Iešmai stotyje rankiniai abiejuose stoties kelyno galuose.



                Ties iešmininko nameliu, iš vakarinės pusės. Stoties kelių vaizdas. Pirmieji trys keliai iš kairės - 1435 mm.



                Einu pervažos pietiniame kelyno gale link. Stoties vaizdas.



                Vaizdas nuo pervažos.



                Ties pervaža, Mockavos link.



                Kita diena. Dešinėje vyko medienos krova į vagonus (į kadrą nepapuolė).



                Mockavos link. Atvažiuoja traukinys.



                Šeštokų stoties šviesoforas.



                M62K-1482 atitempė sąstatą 1435 mm vagonų iš Mockavos.



                Dauguma vagonų platformos su konteinerinėmis cisternomis.



                Tęsinys bus.
                Paskutinis taisė Al1; 2017.02.08, 09:19.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  M62K-1482 atitempė sąstatą 1435 mm vagonų iš Mockavos.
                  Ar lokomotyvas ant 1520 mm begiu, o sastatas ant 1435 mm?
                  W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                  Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                  Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                  Comment


                    Parašė Karolis! Rodyti pranešimą
                    Ar lokomotyvas ant 1520 mm begiu, o sastatas ant 1435 mm?
                    Durnas klausimas, aisku ne

                    Comment


                      Parašė senis Rodyti pranešimą
                      Durnas klausimas, aisku ne
                      Sakyčiau atvirkščiai. Jei bėgiai šitaip sugretinti būtų visur, būtų įdomus sprendimas. Tuomet sovietinės vėžės lokomotyvai galėtų aptarnaut ir vienus ir kitus ruožus. Tik matyt būtų sudėtingiau su iešmais, nors ir dabartiniu atveju iešmai kažkaip junginėja dvigubus bėgius.

                      Comment


                        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                        Sakyčiau atvirkščiai. Jei bėgiai šitaip sugretinti būtų visur, būtų įdomus sprendimas. Tuomet sovietinės vėžės lokomotyvai galėtų aptarnaut ir vienus ir kitus ruožus. Tik matyt būtų sudėtingiau su iešmais, nors ir dabartiniu atveju iešmai kažkaip junginėja dvigubus bėgius.
                        Iš pradžių sudvejintas kelias išsišakoja į du atskirus, o po to kiekviena vežė reguliuojama įprastai.

                        Comment


                          Parašė senis Rodyti pranešimą
                          Durnas klausimas, aisku ne
                          Tiesiog nezinojau, kad LG turi 1435 mm lokomotavyvu.
                          W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                          Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                          Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                          Comment


                            Parašė Karolis! Rodyti pranešimą
                            Tiesiog nezinojau, kad LG turi 1435 mm lokomotavyvu.
                            Skirtumas tarp 1520 ir 1435 lokomotyvo yra tiktai vežimėliai ir sukabinimo įtaisai. Kažkada ir šitam forume mačiau nuotrauką, kaip šis lokomotyvas (o gal ir V120) yra užkeliamas ant 1435 vežimėlio.

                            Comment


                              Raudonas signalas šviesafore ir S raidė po juo???
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                                Raudonas signalas šviesafore ir S raidė po juo???
                                Ten nuotraukoje Įėjimo į |Šeštokų stotį šviesofore dega ne raudonas, o du geltoni signalai. Kad dega neraudonas, rodo ir maršrutiniame tablo deganti "S" raidė.
                                Ji reiškia rodo, kad šviesoforas atidarytas priimti 1435 mm bėgiais ("siauresniais"), panašiai kaip "E" raidė elektriniame traukiniams stovyse tarp Vilniaus ir Kauno. Šeštokuose po sovietmečio šviesofore dar ilgai po sovietmečio užsilaikė rusiška "U" raidė ("uzkij")

                                Comment


                                  Statant RB-I, Jiesios stotyje padarytas iešmas 1435 mm bėgių atšakai į Rokus ir apie kilometrą abiejose šios atšakos sankasos pusėje pastatytos metalinio tinklo tvoros (atseit, kad ant bėgių nepatektų laukiniai gyvūnai). Pradėjus statyti RB-II (platinti sankasą link Rokų), tvoros nuardytos.

                                  PS: pamastymuose apie RB-II stenkimės nenukrypti nuo temos. Apie Vilniaus-Klaipėdos maršruto bėdas rašykime tam skirtoje temoje, kitiems pamastymams taip pat pirma paieškokime tinkamesnės temos...

                                  Comment


                                    Tai jau pradėti realūs darbai tarp Jiesios ir Palemono?

                                    Comment


                                      Tęsiu toliau. Šeštokai, ties pervaža Mockavos link.



                                      Tiltas per Kirsną.



                                      Pralaida per Maišymų upelį.



                                      Ties Natalinos pervaža Mockavos link.



                                      Ten pat, Šeštokų link.



                                      Atsarginis bėgis. Dabar jie jau retai kur pasitaiko.



                                      Mockavos link.



                                      Ten pat, Šeštokų link.



                                      Kas čia per pastatas? Ar ne su geležinkeliais buvo susijęs tarybiniais metais?





                                      Ties pervaža per vietinį kelią. Tolumoje matosi Mockavos stotis, arčiau - tiltas per Visgailę.



                                      Ten pat, Šeštokų link.

                                      Paskutinis taisė Al1; 2017.02.27, 20:41.

                                      Comment


                                        Tiltas per Visgailę.



                                        Išsaugotas originalus.



                                        Iš apačios.





                                        Pabėgio markiruotė. Keista, kad rusiška.



                                        Mockavos stotis iš rytinio kelyno galo pusės.



                                        Kiek arčiau paėjus iki ten, kur sugretintas kelias išsiskiria į atskirus.
                                        Stovi neseniai atvykęs lenkų ST44 šilumvežis su sąstatu tuščių miškovežių. Aukščiau esančioje nuotraukoje vakariniame kelyno gale matosi ir 66 klasės privatininko šilumvežis, kuris išvyko atgal į Lenkiją, kol aš ėjau iki tos vietos, iš kurios fotografuota žemiau esanti nuotrauka. Šis šilumvežis (66 klasės) atitempė sąstatą konteinerinių cisternų, kurias su LG šilumvežiu nufotografavau Šeštokuose (žr. aukščiau esančius pranešimus).
                                        Iš dešinės pirmas ir antras keliai - 1520 mm. Taip pat 1520 mm kelias eina kairėn pusėn. Kiti keliai yra 1435 mm.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.02.28, 07:54.

                                        Comment


                                          Mockavos stotis. Nuo perono galo Šeštokų link.



                                          Perėja per bėgius, už vagonų kitame kelyje yra vagonų vėžės keitimo įranga SUW2000.



                                          Šeštokų link.



                                          Lenkijos link. 1 ir 2 keliai nuo stoties pastato yra 1520 mm, kiti - 1435 mm. Prie antrojo perono iš abiejų pusių gali sustoti skirtingos vėžės traukiniai.



                                          Nuo antrojo perono.



                                          Nuo antrojo perono vakarinio kelyno galo link.



                                          Stoties pastatas.



                                          Antrasis peronas.



                                          Muitinės (ar pasienio kontrolės) pastatas.

                                          Paskutinis taisė Al1; 2017.02.28, 07:59.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X