Tęsiu toliau. Šeštokų stotis.
Šeštokuose fotografavau buvau du kartus, todėl nuotraukose tai matosi.
Nuo pervažos šiauriniame stoties gale (privažiavime prie betono mazgo). Vaizdas Kalvarijos link.
Ten pat, Alytaus link.
Alytaus link, kiek kitu rakursu. Aklikelis, 1435 mm.
Kita diena, ta pati pervaža, vaizdas stoties pusėn.
Su priartinimu. Kelias, ant kurio stoviu ir visi keliai kairėje - 1520 mm. Dešinėje pusėje, pirmas nuo krašto ir trečias - 1435 mm, antras - 1520 mm.
Dar vienas geležinkeliui priklausantis pastatas (ar ne?)
Nuo pėsčiųjų perėjos šiaurinio stoties galo link.
Pravažiavo manevruojantis M62K-1150.
Pakhauzas.
Nuo pėsčiųjų perėjos pietinio kelyno galo link. Buvusio perono vietoje dabar stoties keliai.
Stoties pastatas nuo pėsčiųjų perėjos. Taigi, pirmasis peronas yra likęs senas, pirmas kelias nuo stoties (pagal numeraciją 7) kelias - 1435 mm. Traukiniai turi kur sustoti, bet vis tiek Šeštokuose nestoja...
Sakyčiau atvirkščiai. Jei bėgiai šitaip sugretinti būtų visur, būtų įdomus sprendimas. Tuomet sovietinės vėžės lokomotyvai galėtų aptarnaut ir vienus ir kitus ruožus. Tik matyt būtų sudėtingiau su iešmais, nors ir dabartiniu atveju iešmai kažkaip junginėja dvigubus bėgius.
Sakyčiau atvirkščiai. Jei bėgiai šitaip sugretinti būtų visur, būtų įdomus sprendimas. Tuomet sovietinės vėžės lokomotyvai galėtų aptarnaut ir vienus ir kitus ruožus. Tik matyt būtų sudėtingiau su iešmais, nors ir dabartiniu atveju iešmai kažkaip junginėja dvigubus bėgius.
Iš pradžių sudvejintas kelias išsišakoja į du atskirus, o po to kiekviena vežė reguliuojama įprastai.
Tiesiog nezinojau, kad LG turi 1435 mm lokomotavyvu.
Skirtumas tarp 1520 ir 1435 lokomotyvo yra tiktai vežimėliai ir sukabinimo įtaisai. Kažkada ir šitam forume mačiau nuotrauką, kaip šis lokomotyvas (o gal ir V120) yra užkeliamas ant 1435 vežimėlio.
Ten nuotraukoje Įėjimo į |Šeštokų stotį šviesofore dega ne raudonas, o du geltoni signalai. Kad dega neraudonas, rodo ir maršrutiniame tablo deganti "S" raidė.
Ji reiškia rodo, kad šviesoforas atidarytas priimti 1435 mm bėgiais ("siauresniais"), panašiai kaip "E" raidė elektriniame traukiniams stovyse tarp Vilniaus ir Kauno. Šeštokuose po sovietmečio šviesofore dar ilgai po sovietmečio užsilaikė rusiška "U" raidė ("uzkij")
Statant RB-I, Jiesios stotyje padarytas iešmas 1435 mm bėgių atšakai į Rokus ir apie kilometrą abiejose šios atšakos sankasos pusėje pastatytos metalinio tinklo tvoros (atseit, kad ant bėgių nepatektų laukiniai gyvūnai). Pradėjus statyti RB-II (platinti sankasą link Rokų), tvoros nuardytos.
PS: pamastymuose apie RB-II stenkimės nenukrypti nuo temos. Apie Vilniaus-Klaipėdos maršruto bėdas rašykime tam skirtoje temoje, kitiems pamastymams taip pat pirma paieškokime tinkamesnės temos...
Kiek arčiau paėjus iki ten, kur sugretintas kelias išsiskiria į atskirus.
Stovi neseniai atvykęs lenkų ST44 šilumvežis su sąstatu tuščių miškovežių. Aukščiau esančioje nuotraukoje vakariniame kelyno gale matosi ir 66 klasės privatininko šilumvežis, kuris išvyko atgal į Lenkiją, kol aš ėjau iki tos vietos, iš kurios fotografuota žemiau esanti nuotrauka. Šis šilumvežis (66 klasės) atitempė sąstatą konteinerinių cisternų, kurias su LG šilumvežiu nufotografavau Šeštokuose (žr. aukščiau esančius pranešimus).
Iš dešinės pirmas ir antras keliai - 1520 mm. Taip pat 1520 mm kelias eina kairėn pusėn. Kiti keliai yra 1435 mm.
Perėja per bėgius, už vagonų kitame kelyje yra vagonų vėžės keitimo įranga SUW2000.
Šeštokų link.
Lenkijos link. 1 ir 2 keliai nuo stoties pastato yra 1520 mm, kiti - 1435 mm. Prie antrojo perono iš abiejų pusių gali sustoti skirtingos vėžės traukiniai.
Comment