Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Al1, teigiate, kad tarp Estijos, Latvijos ir Lietuvos jau egzistuoja reikalinga infrastruktūra, t.y. rusiška vėžė, kuria galima pervežti tiek krovinius, tiek keleivius, ir papildomos linijos pagal jus nereikia, nes jos išlaikymas reikalaus tik papildomų kaštų. O koks skirtumas ar tarp Estijos, Latvijos ir Lietuvos bus rusiška vėžė ar standartinė? Dabar egzistuoja rusiška, bet realiai kiek ji yra išnaudojama? Ar šios vėžės eksploatacija atsiperka? Tuo tarpu, pastačius standartinės vėžės kelią ir jį sujungus su Lenkija bus visai kitas interesas naudotis šiuo šiaurė-pietūs maršrutu. Šia kryptimi rusiška vėžė yra neperspektyvi ir ją bus galima uždaryti taip pasiliekant tik prie standartinės vėžės. Aišku, išlaikant rusiškos vėžės liniją su Daugpiliu rytų-vakarų kryptimi.
    Nutiesus standarinę vėžę negali būti jokios kalbos apie plačiosios naikinimą tarp Baltijos šalių, nes tai būtų nesąmonė.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
      Nutiesus standarinę vėžę negali būti jokios kalbos apie plačiosios naikinimą tarp Baltijos šalių, nes tai būtų nesąmonė.
      Nesakau, kad visų, bet ar dalies tikrai negalima atsisakyti,pvz.: Lietuvos ir Latvijos atveju Šiauliai-Meškuičiai, arba Kretinga-Skuodas? Koks yra tarpvalstybinis krovininis eismas šiomis linijomis?
      Paskutinis taisė Perfect; 2016.09.29, 00:16.

      Comment


        Kiek vėžės 1520 turėjome 1989 (ar 1991) ir kiek 2016? Kilometrais. Ačiū.

        PS
        Ar gali būti ~2900 ir ~1700 dabar?
        Paskutinis taisė Fulgur; 2016.09.29, 01:30.

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Nesakau, kad visų, bet ar dalies tikrai negalima atsisakyti,pvz.: Lietuvos ir Latvijos atveju Šiauliai-Meškuičiai, arba Kretinga-Skuodas? Koks yra tarpvalstybinis krovininis eismas šiomis linijomis?
          Per Skuodą ir Latviją į Mažeikius ir iš Mažeikių į Klaipėdą eismas nevyksta jau turbūt daugiau nei 20 metų, o eismas iki Skuodo nutrauktas berods 2009 metais. Dabar liko tik iki Darbėnų.

          Pro Šiaulius pagrindinė linija, koks tiksliai srautas nežinau, gali būti ir vienas, ar keli ar dar daugiau traukinių per dieną. Pvz. naftos produktai iš Mažeikių naftos į Latviją ir Estiją ten vežami, ir t.t., įprasta ūkinė veikla, kuri sutriktų ar būtų apsunkinta nutraukius linijas. T.y. viename traukinyje iš Radviliškio į Jelgavą suformuotame sakykim iš 50-ies vagonų gali būti 3 vagonai iš Gargždų, 15 iš Pakruojo, 2 iš Rimkų stoties Klaipėdoje, 15 iš Kaliningrado srities ir t.t.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
            Per Skuodą ir Latviją į Mažeikius ir iš Mažeikių į Klaipėdą eismas nevyksta jau turbūt daugiau nei 20 metų, o eismas iki Skuodo nutrauktas berods 2009 metais. Dabar liko tik iki Darbėnų.
            O tai kaip Skuodas atsiveža/išsiveža vietinius krovinius (metalas, grūdai ir pan.)? Bėgius juk turi?

            Comment


              Autotransportu. Grūdų irgi, atrodo, kad elevatorius nepriima.

              Comment


                Elevatorius veikia jei gerai pamenu, o ir šiaip elevatorių mažesnių ir toli nuo geležinkelio yra. Be to pastaruosius kelis metus labai išaugo grūdų vežimas į uostą autotransportu.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                  Elevatorius veikia jei gerai pamenu, o ir šiaip elevatorių mažesnių ir toli nuo geležinkelio yra. Be to pastaruosius kelis metus labai išaugo grūdų vežimas į uostą autotransportu.
                  O kodėl mažėja geležinkeliu? Nelankstumas?

                  Prieš kelis metus bet kur Lietuvoje elevatorius prie bėgių (veikiantis aišku) pelningesnis nei elevatorius laukuose būtent dėl išvežimo. Gal truputį ir atvežimo (trąšos).

                  Comment


                    Geležinkeliais nemažėja. Tiesiog vežti geležinkeliu iš Vakarų Lietuvos reikia tik nedidelį atstumą, paprasčiau tiesiai į uostą autotransportu.

                    Comment


                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą Balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
                      Jei tikėsime http://rozklad-pkp.pl (kažkiek netikėti verčia kursuojančio traukinio Bialystok-Kaunas "sutrumpinimas" iki stoties Trakiszki), tai yra traukinys „Wygri“ („Vygriai“) Varšuva-Suvalkai. Iš Varšuvos išv. 15:05h, į Suvalkus atvyksta 19:53h, iš Suvalkų atgal išvyksta 4:43h ryto, į Varšuvos Centrinę stotį atvyksta 9:20h.
                      Tur būt racionaliausia būtų „Vygrių“ traukinio maršrutą prailginti iki Kauno. Į Kauną atvykdamas apie 24h, išvykdamas apie 2:30h., jis praktiškai pasidarytų naktinis.
                      Traukinys „Wygri“ – jau ne SA133, o su vagonais, pritaikytais kelionei toli, tai atsirastų galimybė kaitalioti vagonų kiekį, gal būt kabinti vagoną Berlynas-Kaunas.
                      P.S.: jei dar kartą tikėsime http://rozklad-pkp.pl , tai traukinys "Wygri" iš Varšuvos neišvažiuoja šeštadieniais, atitinkamai iš Suvalkų neišvažiuoja sekmadienio rytą.

                      Comment


                        Nieko neranda, matyt buvo kažkoks grafikų sistemos pertvarkymas ir įsivėlė klaida.

                        Comment


                          Dabartinis maršruto Kaunas-Balstogė tvarkaraštis galioja iki gruodžio 31 dienos, nes būtent iki šios dienos galioja pasirašyta sutartis tarp Przewozy Regionalne ir LG dėl maršruto paleidimo ir aptarnavimo.

                          Nesu geras lenkų kalbos žinovas, bet, kaip supratau iš šio straipsnio, šiuo metu svarstoma dėl maršruto kursavimo pratęsimo 2017 metais ir galutinis sprendimas dar nepriimtas https://www.wrotapodlasia.pl/pl/regi...ok--kowno.html
                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                          Comment


                            Įtariu, kad gali likti jau tik vienas traukinus Š ir S. Atseit žiema, keleivių nėra daug. Pavasarį atnaujinsime. Ateis pavasaris, liks tiek pat - po vieną. Atseit, prasideda RB tiesimas iki Palemono. Galbūt iš viso atšauks, laikinai, nes trukdys darbams.

                            Comment


                              Nuo spalio 30 d. kelionė tarp Kauno ir Lietuvos-Lenkijos-sienos truks 20min. mažiau.

                              Comment


                                Įdomu:

                                Įdiegus „Rail Baltica“ linijoje ERTMS, traukinių greitį linijoje nuo Kauno iki Lietuvos ir Lenkijos sienos, kaip teigia LG, bus galima padidinti iki 160 km/val, modernizavus visą liniją – iki 240 km/val.
                                Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4MIicmzhY

                                Kas turima mintyje "modernizavus visą liniją"?

                                Comment


                                  perklojus is naujo ir istiesinus
                                  "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                                  - George W. Bush President of the USA

                                  Comment


                                    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
                                    perklojus is naujo ir istiesinus
                                    modernizavus visą liniją ... visa katik naujai mdernizuota

                                    Comment


                                      Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                      modernizavus visą liniją ... visa katik naujai mdernizuota
                                      Taip jau būna su infrastruktūra. Kartais iš karto gerai neišeina.

                                      Visuomet yra dilema ar geriau VEIKIA, bet dabar, ar TOBULAS, bet ateityje.

                                      Pavyzdžiui, kur nors miesto pakraštyje nutiesia asfaltą. Po metų tiesia dujas ir jį išpjausto, tada dar po metų tiesia kanalizaciją, vėl išpjausto. Galima sakyti kam tiesti, galima palaukti tuos metus, du ar penkis. Bet tie, kas naudojasi, taip nemano.

                                      Comment


                                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                        Taip jau būna su infrastruktūra. Kartais iš karto gerai neišeina.

                                        Visuomet yra dilema ar geriau VEIKIA, bet dabar, ar TOBULAS, bet ateityje.

                                        Pavyzdžiui, kur nors miesto pakraštyje nutiesia asfaltą. Po metų tiesia dujas ir jį išpjausto, tada dar po metų tiesia kanalizaciją, vėl išpjausto. Galima sakyti kam tiesti, galima palaukti tuos metus, du ar penkis. Bet tie, kas naudojasi, taip nemano.
                                        Ėjo XXI amžius, o planavimo jie dar nebuvo atradę..

                                        Comment


                                          O jei suplanuotų tobulai nuosekliai ir po visų parengiamųjų reikalų pasakytų, kad 2050 bus va, visa Lietuva europinė vėžė (išskyrus Kena-Kybartai ir Kaunas-Pagėgiai-Klaipėda), tai tenkintų?

                                          Geriau jau kaip dabar yra.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X