Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nesu žinovas iki smulkmenų kaip ponas, bet :
    Kaip ne žinovui budrumas tikrai pagirtinas, bet informacija akivaizdžiai pavėluota: EK neseniai Lietuvai skyrė 190 mln eurų Rail Balticos projektams (t.y. vos ne dvigubai daugiau nei Lenkijai šiam tikslui!) ir toje sumoje yra numatytos lėšos signalizacijos įrengimui linijoje tarp sienos ir Kauno.

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Nesu žinovas iki smulkmenų kaip ponas, bet :
      Tai kam rašinėji?

      Comment


        Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
        Tai kam rašinėji?
        O rašyti galima tik absoliutiems žinovams? O ką čia daro emigravęs? Juk tai vidiniai Lietuvos reikalai ir nepanašu, kad ponulis būtų absoliučiu žinovu, kad spręsti, kas gali ir kas negali rašinėti.
        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

        Comment


          Pasiskaitymui:
          Traukinys Kaunas–Balstogė: pramoga ar kančia?


          http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...cia-639-675903

          Comment


            cia nera ka skaityti. Ir taip aisku - nesamone.

            Comment


              Parašė senis Rodyti pranešimą
              Pasiskaitymui:
              Traukinys Kaunas–Balstogė: pramoga ar kančia?


              http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...cia-639-675903
              Šitos caro laikų arklidės - tai pagrindinis Augustavo geležinkelio stoties pastatas?

              http://prntscr.com/cei2c2

              Comment


                „Rail Baltica“ – 240 km/val. be politikų bagažo


                Lietuvoje projektą iki galo įgyvendinsime sėkmingai užbaigę ERTMS (signalizacijos ir ryšio sistemos) įrengimą, ištiesinę dalį trasos ir įrengę dviejų lygių pervažas, kurios dabar labiausiai stabdo greitį. Tuomet pasieksime 240 kilometrų per valandą greitį.
                http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/-rai...-bagazo/228887
                © Lietuvos žinios

                Comment


                  Kaunas - Bialystok beveik oficialiais duomenimis perveze:

                  liepos menesi: apie 1500 keleiviu,
                  rugpjuti: perpus maziau,
                  rugseji: skaicius dar mazesnis.

                  Idomu, ar tik vasara sis marsrutas buvo reikalingas, ar cia jau galutines kritimo tendencijos, kad niekas apsipirkt nevaziuoja. Taip pat idomu, ar marsrutui savotiskai nebuvo padejusi antireklama, o gal lietuviai ir lenkai pasidare tokie seslus, kad marsrutas tampa visiskai nebepatrauklus... ?

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    Kaunas - Bialystok beveik oficialiais duomenimis perveze:

                    liepos menesi: apie 1500 keleiviu,
                    rugpjuti: perpus maziau,
                    rugseji: skaicius dar mazesnis.

                    Idomu, ar tik vasara sis marsrutas buvo reikalingas, ar cia jau galutines kritimo tendencijos, kad niekas apsipirkt nevaziuoja. Taip pat idomu, ar marsrutui savotiskai nebuvo padejusi antireklama, o gal lietuviai ir lenkai pasidare tokie seslus, kad marsrutas tampa visiskai nebepatrauklus... ?
                    na paslauga tik entuziastams bet kokia kita alternatyva priimtinesnė "statistiniam vartotojui" nei šitas "maršrutas". Tiesa, ateitimi tikiu. Nebūtų maršruto - nebūtų ką tobulinti. Dabar yra dėl ko judėti pirmyn - vienintelis susisiekimas geležinkeliu su ES šalimi.

                    Comment


                      Kaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
                      Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
                      Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja . Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
                      Paskutinis taisė senasnamas; 2016.09.07, 23:45.

                      Comment


                        Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                        Kaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
                        Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
                        Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja . Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
                        Suvalkai - ne perlas turizmo požiūriu. Daugiau apsipirkimas, o tam reikia priemonės parsivežti viskam. Reikia gilyn į Lenkiją važiuoti, į turistines vietas, o tai su lėtu traukiniu nepakenčiama.

                        PS. Kaunas - perlas turistams. Bet Suvalkai tiek turistų negeneruoja matyt.

                        Comment


                          Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                          Kaunas-Suvalkai geležinkeliu 3 val., 8 eurai.
                          Kaunas-Suvalkai autobusu apie 2 val., 13-16 eurų.
                          Traukiniu vos ne dvigubai pigiau, bet 120 km ilgio kelionei 1 papildoma valanda yra daug. 120 km sportininkai dviračiu greičiau nuvažiuoja . Be to, autobusai važiuoja dažniau. Tai kai bilietų sumos ne triženklės, turbūt toks kainos skirtumas nevaidina esminio vaidmens, todėl laimi autobusai.
                          Autobusai į Suvalkus važinėja tikrai ne dažniau. Dėl Varšuvos nesiginčiju - gal ir gerai važiuoti naktiniais, iš Kauno išvykstančiais 22:35("Eurolines"), 23:45("Ecolines") ir 00:30("Lux Express"). Tiesa, gerai kad jie važiuoja kasdien.Gal ir kaina (su dažnomis nuolaidomis) normali. Kas kita į Suvalkus - kaina susidaro "kosminė". Ir laikas (Suvalkuose vietiniu laiku būti valanda vėliau (naktį) po išvykimo iš Kauno - variantas nepriimtinas.
                          Iš Marijampolės į Lenkiją papildomų autobusų nėra, iš Kalvarijos - taip pat (neužsuka ir tie pravažiuojantys) ...
                          Taigi, ant traukinio "varyti" nereikia... Jei tikrai jis nepatinka, ignoruoti ir tiek, rinktis kitą transportą (kad ir dviratį).
                          Paskutinis taisė Vitas; 2016.09.08, 12:32.

                          Comment


                            Autobusai į Suvalkus važinėja tikrai ne dažniau.
                            Bent jau Luxexpress per dieną į Varšuvą važiuoja keturi autobusai ir visi sustoja Suvalkuose. Važiuojant iš Vilniaus dar patogiau tuo, kad nereikia persėsti. Be to, yra ir daugiau vežėjų. Kol traukinys nepasiūlys didesnio greičio, tol nepakonkuruos.

                            Comment


                              Baltijos šalys pagaliau susitarė dėl „Rail Balticos“ pirkimų

                              Rugsėjo 7 d. pasiektas principinis sutarimas, sutartį tikimasi pasirašyti iki rugsėjo 30 d., pranešė bendra Baltijos šalių bendrovė „RB Rail“.
                              Šios stebėtojų taryba sutarė, jog pirkimai būtų suskirstyti į tris grupes:

                              Pirkimai, organizuojami per „RB Rail“;
                              Konsoliduoti pirkimai, atliekami per„RB Rail“
                              Pirkimai, organizuojami vietos bendrovės su griežta „RB Rail“ priežiūra.

                              Vietinės bendrovės (Lietuvos atveju – UAB „Rail Baltica statyba“) galės skelbti viešuosius konkursus dėl palyginti smulkių darbų, pavyzdžiui, krovinių terminalų statybos, pagrindinių stočių infrastruktūros ir pan. Pagal susitarimą, „RB Rail“ inicijuos šių pirkimų auditus bei patikras.
                              Dainius Budrys, „Rail Baltica“ stebėtojų tarybos pirmininkas, sako, jog bendra įmonė vykdys pirkimus, susijusius su bendrais „Rail Baltica“ standartais bei projektų studijomis, geležinkelių signalizacijos įrengimų, geležinkelių statybų pasienyje pirkimai bus vykdomi per konsoliduotus pirkimus, o atskirai valstybėms bus galima skelbti geležinkelių stočių, terminalų ir panašius konkursus.
                              „Lietuva per bendrą įmonę ketina skelbti konkursus dėl 85 mln. Eur vertės geležinkelio ruožo Lenkijos siena–Kaunas signalizacijos įrengimo bei 14,5 mln. Eur vertės geležinkelio ruožo Kaunas–Latvijos siena projektavimo. Nacionaliniu lygiu Lietuva skelbs konkursus už 144 mln. Eur“, – „Lietuvos geležinkelių“ išplatintame pranešime cituojamas p. Budrys.
                              Sutarta ir dėl bendros įmonės filialų Lietuvoje ir Estijoje steigimo. Pasak p. Budrio, toks filialas Lietuvoje leis užtikrinti, kad pridėtinės vertės mokestis (PVM) liktų šalyje. „Tuo ypač džiaugiamės, nes tai reiškia, kad apytikriai 40 mln. Eur papildysime Lietuvos biudžetą.“
                              Susitikimo metu sutarta ir dėl anksčiau daug diskusijų kėlusio bendros įmonės valdybos rinkimo klausimo – ją rinks konkursą laimėjusi personalo atrankos įmonė. Dar viena naujovė – organizaciniai bendros įmonės struktūriniai pokyčiai – nutarta „RB Rail“ darbuotojų skaičių padidinti nuo 6 iki 27.
                              http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...lticos-pirkimu
                              Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                              Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                              Comment


                                Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                Bent jau Luxexpress per dieną į Varšuvą važiuoja keturi autobusai ir visi sustoja Suvalkuose. Važiuojant iš Vilniaus dar patogiau tuo, kad nereikia persėsti. Be to, yra ir daugiau vežėjų. Kol traukinys nepasiūlys didesnio greičio, tol nepakonkuruos.
                                Apie "LuxExpress" atsiliepimų randu nekokių. Bent už tvarkaraščio kaitaliojimus. Antai naktinis reisas iki liepos 1 d. buvo iki Berlyno, dabar iki Varšuvos.
                                Kauno autobusų stotyje pamatau stoties tvarkaraštyje nenumatytų "LuxExpress" reisų. Antai vienas "nelegalas" iš Varšuvos grįžta ~23h. Nepasirūpinimas maršruto buvimo stoties tvarkaraštyje kažkiek vežėjo aplaidumo parodo...
                                Jei esate geras "Lux Express" ir aplamai vežėjų autobusais "advokatas", tai reiktų papildomai atkreipti dėmesį, kad nė vienas "LuxExpress" autobusas neužvažiuoja į Marijampolę.
                                Ir dar - aš jau vieną kartą priminiau, kad ant traukinio "varyti nereikia" (bent jau Bėginio transporto temoje) : jei geriau važiuoti autobusu, tai ir važiuokite... Gerų kelionių... !
                                Paskutinis taisė Vitas; 2016.09.09, 11:33.

                                Comment


                                  Ir dar - aš jau vieną kartą priminiau, kad ant traukinio "varyti nereikia" (bent jau Bėginio transporto temoje) : jei geriau važiuoti autobusu, tai ir važiuokite... Geros kelionių... !
                                  Neįmanoma įvertinti traukinio gerumo/blogumo neaptariant alternatyvų. Geriausias vertinimo rodiklis bus maršruto keleivių srautas. O kad kai kurie autobusai nesustoja Marijampolėje, tai tikriausiai nėra poreikio, nes juk pro šalį važiuoja. Būtų pakankamai keleivių, tai užsuktų. Kuo daugiau sustojimų, tuo lėtesnė kelionė .
                                  Šią vasarą važiavau į Krokuvą: iki Varšuvos autobusu, po to traukiniu. Mielai būčiau ir visą kelią įveikęs traukiniu, deja, bet pasiekti Varšuvą traukiniu kol kas sudėtingas reikalas.
                                  Paskutinis taisė senasnamas; 2016.09.08, 17:08.

                                  Comment


                                    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
                                    Neįmanoma įvertinti traukinio gerumo/blogumo neaptariant alternatyvų. Geriausias vertinimo rodiklis bus maršruto keleivių srautas. O kad kai kurie autobusai nesustoja Marijampolėje, tai tikriausiai nėra poreikio, nes juk pro šalį važiuoja. Būtų pakankamai keleivių, tai užsuktų. Kuo daugiau sustojimų, tuo lėtesnė kelionė .
                                    Šią vasarą važiavau į Krokuvą: iki Varšuvos autobusu, po to traukiniu. Mielai būčiau ir visą kelią įveikęs traukiniu, deja, bet pasiekti Varšuvą traukiniu kol kas sudėtingas reikalas.
                                    Na jei kitamet tas traukinys dar važiuos aš planuoju išbandyt. Planas pasiekti Zakopanę. Pagal preliminarius paskaičiavimus, susidėliojus grafikus išvykus 9val.iš Kauno 6 ryte atsiduri Zakopanėj. Arba galima daryti su nakvyne pvz.Krokuvoj. Gal būt viskas bus neblogai, matysim.

                                    Comment


                                      Jei svarbu ne tik traukiniai, bet ir greitis, tai nuo Krokuvos iki Zakopanės traukiniu važiuoti neverta: apie 4 val. O nuo Varšuvos iki Krokuvos susisiekimas traukiniu puikus - net ir ne ekspresas yra pakankamai greitas ir patogus (4 val.).

                                      Comment


                                        Parašė Emigraves
                                        Tik EK pagrūmojo pirštuku iškart susidėjo žaisliukus. Vimdo tiesiog šita komunistų irštva.
                                        Kas tave vimdo man nelabai įdomu, tiesą sakant. O teiginį dėl sudėtų žaisliukų gal gali kaip nors pagrįsti? Lietuvos pusė norėjo pati operuoti ES pinigais, liečiančiais RB statybas LT teritorijoje, - kažką panašaus ir gavo. Tai kas čia susidėjo žaisliukus?

                                        Comment


                                          Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                          Kas tave vimdo man nelabai įdomu, tiesą sakant. O teiginį dėl sudėtų žaisliukų gal gali kaip nors pagrįsti? Lietuvos pusė norėjo pati operuoti ES pinigais, liečiančiais RB statybas LT teritorijoje, - kažką panašaus ir gavo. Tai kas čia susidėjo žaisliukus?
                                          Tai, kad ne. Visi pagrindiniai viešieji pirkimai, susiję vėžės tiesimu, bus vykdomi bendros įmonės. Nacionaliniu lygmeniu paliekama įgyvendinti tik su stočių ir krovinių terminalų įrengimu susijusius pirkimus.

                                          vz.lt

                                          Šios stebėtojų taryba sutarė, jog pirkimai būtų suskirstyti į tris grupes:

                                          Pirkimai, organizuojami per „RB Rail“;
                                          Konsoliduoti pirkimai, atliekami per„RB Rail“
                                          Pirkimai, organizuojami vietos bendrovės su griežta „RB Rail“ priežiūra.

                                          Vietinės bendrovės (Lietuvos atveju – UAB „Rail Baltica statyba“) galės skelbti viešuosius konkursus dėl palyginti smulkių darbų, pavyzdžiui, krovinių terminalų statybos, pagrindinių stočių infrastruktūros ir pan. Pagal susitarimą, „RB Rail“ inicijuos šių pirkimų auditus bei patikras.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X