Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    tekstas apie kelionę kaip zmogelis iš varšuvos į Vilnių traukiniu važiavo

    http://www.delfi.lt/news/daily/lithu....d?id=71775698
    Absoliutus paleisto traukinio beviltiškumas ir poreikio nebuvimas. Gerai parašė. kad jautiesi istorijos megėju, kuris nori pajusti 1919-1920 metus. Toks šuolis į praeitį.
    Lėšas "įsisavino", o nauda nulinė. Galėjo iškart daryti kažką apčiuopiamo, o dabar tik lėšų švaistymas, kai traukinys važiuoja troleibuso greičiu 24km/h.
    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

    Comment


      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
      Absoliutus paleisto traukinio beviltiškumas ir poreikio nebuvimas. Gerai parašė. kad jautiesi istorijos megėju, kuris nori pajusti 1919-1920 metus. Toks šuolis į praeitį.
      Lėšas "įsisavino", o nauda nulinė. Galėjo iškart daryti kažką apčiuopiamo, o dabar tik lėšų švaistymas, kai traukinys važiuoja troleibuso greičiu 24km/h.
      Na jei lenkų valdžia nesugeba sutramdyti savo patriotų ir tie XXI amžiuje nekliudomi stato barikadas iš akmenų ant magistralių, jungiančių jų "maciežą" su taip nekenčiama Lietuva, tai net ir patiems lenkams kažkada "įsisavinus" skirtas lėšas, greitis toje šalyje Rail Baltica nepasikeis - koks gi mašinistas norės nuversti traukinį nuo bėgių, lėkdamas 150 km per valandą greičiu atsitrenkęs į ant bėgių sukrautą akmenų krūvą?

      Comment


        Kelionė be persėdimų autobusu Vilnius-Varšuva trunka 8 val., kainuoja 16 eurų.
        Traukiniu tuo pačiu maršrutu 11 val., 23 eurai ir 2 persėdimai.
        Visi rodikliai blogesni, tokia kelionė tinkama nebent turintiems laiko ir mylintiems traukinius. Traukiniai kelių transportą gali nukonkuruoti nebent greičiu. Jei neišeina užtikrinti greičio, tai verčiau paleisti istorinį garvežį ir nevaidinti šiuolaikinio geležinkelio.

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Absoliutus paleisto traukinio beviltiškumas ir poreikio nebuvimas.
          Apie tai buvo ne kartą rašyta dar atkarpos Šeštokai-Kaunas projektavimo stadijoje.

          Comment


            Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
            Kelionė be persėdimų autobusu Vilnius-Varšuva trunka 8 val., kainuoja 16 eurų.
            Traukiniu tuo pačiu maršrutu 11 val., 23 eurai ir 2 persėdimai.
            Visi rodikliai blogesni, tokia kelionė tinkama nebent turintiems laiko ir mylintiems traukinius. Traukiniai kelių transportą gali nukonkuruoti nebent greičiu. Jei neišeina užtikrinti greičio, tai verčiau paleisti istorinį garvežį ir nevaidinti šiuolaikinio geležinkelio.
            galima įtarti europinės vėžės boikotą iš lg valdininkų pusės
            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

            Comment


              Na štai ne tik akmenys po ratais Neperseniausiai prie Augustavo susidūrė su automobiliu. Žiūrėsim kaip ir per kiek laiko atveš keleivius iki Kauno ir ką parašys žurnalistai.
              Bet galiu nuspėt, kad mūsų svečiai daugiau tiek trunkčio "pramoginio" keliavimo nebesirinks.

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Na štai ne tik akmenys po ratais Neperseniausiai prie Augustavo susidūrė su automobiliu. Žiūrėsim kaip ir per kiek laiko atveš keleivius iki Kauno ir ką parašys žurnalistai.
                Bet galiu nuspėt, kad mūsų svečiai daugiau tiek trunkčio "pramoginio" keliavimo nebesirinks.
                Manau, kad kai kurių rašinėtyojų rašinėjimai primena akmenų SVAIDYMUS į tą vos mėnesį važinėjantį traukinį. Jei nepatinka traukinys (ir važiavimas juo), važiuokite autobusu, skriskite lėktuvu, o nesąmonių rašinėti nevertėtų svaigaliojimus apie greitį reikėtų pasilikti sau.
                Paskutinis taisė Vitas; 2016.07.25, 10:59.

                Comment


                  Tai kas, kad susidūrė? Susidūrimas pervažoje daugumoje atvejų būna auto vairuotojo kaltė.

                  Comment


                    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                    Manau, kad kai kurių rašinėtyojų rašinėjimai primena akmenų SVAIDYMUS į tą vos mėnesį važinėjantį traukinį. Jei nepatinka traukinys (ir važiavimas juo), važiuokite autobusu, skriskite lėktuvu, o nesąmonių rašinėti nevertėtų svaigaliojimus apie greitį reikėtų pasilikti sau.
                    Labai gerai, kad paleido traukinį ir labai gerai, kad rašo kiekvieną savaitę.
                    Triukšmas, nes visi "kals prie sienos LG", privers LG padirbėti "iki tinkamo paslaugų lygio". Nes LG iniciatyva nutraukus reisą, yra tikimybė išlėkti vadovybei. Taip pat ir lenkų pusė susizgribs.

                    Liūdna analogija - nėra jokio traukinio į Rygą, niekas nerašo apie šią problemą. Ji ir neišsispręs tylomis (nors infrastruktūra egzistuoja, galima užtikrinti labai gerą greitį Vilnius-Šiauliai (per 2:07) ir patenkinamą Jelgava-Riga (per 39 min), rinka yra).

                    Comment


                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                      Manau, kad kai kurių rašinėtyojų rašinėjimai primena akmenų SVAIDYMUS į tą vos mėnesį važinėjantį traukinį. Jei nepatinka traukinys (ir važiavimas juo), važiuokite autobusu, skriskite lėktuvu, o nesąmonių rašinėti nevertėtų svaigaliojimus apie greitį reikėtų pasilikti sau.
                      Ar kas nors prigalvojo atseit važiuoja 24 km/h kai "iš tikro" bent jau 124 km/h ?
                      Šūdas yra šūdas. Kaip yra taip ir reikia kuo smarkiau rašyti, greičiau pajudins LG užpakalį, ne vien bėgius ardys nuo Mažeikių kaip kokie vatnikai družbos dujotiekį.
                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                      Comment


                        Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                        Labai gerai, kad paleido traukinį ir labai gerai, kad rašo kiekvieną savaitę.
                        Triukšmas, nes visi "kals prie sienos LG", privers LG padirbėti "iki tinkamo paslaugų lygio". Nes LG iniciatyva nutraukus reisą, yra tikimybė išlėkti vadovybei. Taip pat ir lenkų pusė susizgribs.

                        Liūdna analogija - nėra jokio traukinio į Rygą, niekas nerašo apie šią problemą. Ji ir neišsispręs tylomis (nors infrastruktūra egzistuoja, galima užtikrinti labai gerą greitį Vilnius-Šiauliai (per 2:07) ir patenkinamą Jelgava-Riga (per 39 min), rinka yra).
                        Rinką į Rygą gal ir yra, bet subsidijų nėra. PVZ, reportaže apie traukinio paleidimą iki Kauno buvo paminėta kad vietinė valdžia prisidėjo 20000 zlotų. Taip pat visi žino kad aviakompanijoms dažnai skiriami pinigai kad pradėdų skraidyti.

                        Comment


                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                          Ar kas nors prigalvojo atseit važiuoja 24 km/h kai "iš tikro" bent jau 124 km/h ?
                          Šūdas yra šūdas. Kaip yra taip ir reikia kuo smarkiau rašyti, greičiau pajudins LG užpakalį, ne vien bėgius ardys nuo Mažeikių kaip kokie vatnikai družbos dujotiekį.
                          Tai parašykit ką nors konstruktyvaus. Vienas parašė, kad "10min traukinys važiavo 24km/h greičiu" tai visi ir pasigavo. Aplamai traukinys LT tik 2 val važiuoja. Tai netgi su signalizacija max koki 30min galim sutaupyt. Visa kita PL teritorija, kur ir begiai nestebuklas ir signalizacija vietomis neveikia. Tai turim ką turim, arba kaip sakoma "yra kaip yra". Tarp kitko net traukinys "lenkiškas", nes turbūt mums neapsimoka savo traukinį (traukinius) turėti šiam maršrutui, ar kitam maršrutui į PL pusę. Nežinau niuansų, bet ar gali tarkim LG traukinys važiuoti per PL iki pvz. Varšuvos, Krokuvos? Ar jis galėtų stoti stotelėse?

                          Comment


                            Parašė senis Rodyti pranešimą
                            Tai parašykit ką nors konstruktyvaus. Vienas parašė, kad "10min traukinys važiavo 24km/h greičiu" tai visi ir pasigavo. Aplamai traukinys LT tik 2 val važiuoja. Tai netgi su signalizacija max koki 30min galim sutaupyt. Visa kita PL teritorija, kur ir begiai nestebuklas ir signalizacija vietomis neveikia. Tai turim ką turim, arba kaip sakoma "yra kaip yra". Tarp kitko net traukinys "lenkiškas", nes turbūt mums neapsimoka savo traukinį (traukinius) turėti šiam maršrutui, ar kitam maršrutui į PL pusę. Nežinau niuansų, bet ar gali tarkim LG traukinys važiuoti per PL iki pvz. Varšuvos, Krokuvos? Ar jis galėtų stoti stotelėse?
                            Pirmiausia savo kieme padaryti ką reikia, o tada baksnoti į kaimynus, kas pas juos blogai.
                            Kokia prasmė su fanfaromis skelbti, kad paleistas traukinys, jei iš jo jokios realios naudos, grynas nesusipratimas? Bent jau tą straipsnį pilnai perskaityk, ne vien tie 24km/h esmė.
                            Keleivių per metus turbūt bus tiek, kiek perveža autobusai per savaitę.
                            Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                            Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                            Comment


                              Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                              Pirmiausia savo kieme padaryti ką reikia, o tada baksnoti į kaimynus, kas pas juos blogai.
                              Kokia prasmė su fanfaromis skelbti, kad paleistas traukinys, jei iš jo jokios realios naudos, grynas nesusipratimas? Bent jau tą straipsnį pilnai perskaityk, ne vien tie 24km/h esmė.
                              Keleivių per metus turbūt bus tiek, kiek perveža autobusai per savaitę.
                              Tai tau gi aiškiai parašyta, kad tam savam kieme ne taip blogai viskas ir yra.
                              Kokios dar nerealios naudos tu nori? Traukinys paleistas, važiuoja, lenkai vėžę susitvarkys, mūsiškiai - signalizaciją ir atsiras ir greitis.

                              Comment


                                Diskusija iš serijos - buvo traukinys su persėdimu Šeštokuose, kuris iki Varšuvos važiavo (skaičiuojant nuo Vilniaus) 10 ar 11 val., buvo ok. Atsirado traukinys į Bialostoką - jau blogai, kam jo reikia. Nevažiuotų - vėl blogai, nes kam tą vėžę rekonstravo. Nu atrodot juokingai.

                                Comment


                                  Parašė senis Rodyti pranešimą
                                  Aplamai traukinys LT tik 2 val važiuoja. Tai netgi su signalizacija max koki 30min galim sutaupyt. Visa kita PL teritorija, kur ir begiai nestebuklas ir signalizacija vietomis neveikia.
                                  Man tai ganėtinai keistai atrodo, kad ne vienas forumietis čia svaidosi žaibais LG pusėn dėl to traukinio maršruto, ruošiasi triukšmą keldami subines LG išspardyti, nors didžioji dalis traukinio maršruto bėdų yra... Lenkijos pusėj Toks įspūdis jog žmonės tiesiog turi nenumaldomą poreikį saviplakai Arba tiesiog neturi supratimo ką rašinėja.
                                  Aišku LG kaltės kažkiek šitoj istorijoj yra - jei maršrutas nepasiteisino, keleivių nėra, jis nuostolingas, tai nėra reikalo tokį iš viso toliau laikyti. Susitvarkys lenkai linijas per kelis metus, tada atnaujins tą maršrutą - gal keleiviams bus patrauklesnis.

                                  Parašė senis Rodyti pranešimą
                                  Nežinau niuansų, bet ar gali tarkim LG traukinys važiuoti per PL iki pvz. Varšuvos, Krokuvos? Ar jis galėtų stoti stotelėse?
                                  Be jokios abejonės - teoriškai gali. Tereikia gauti leidimus iš Lenkijos pusės ir pirmyn. Praktiškai tai įgyvendinti kaip ir nėra jokių šansų - lenkai ne tie, kurie įsileistų į savo rinką kažkokius... vos neparašiau lietuvius Turėtų būti slabakus iš LG
                                  Paskutinis taisė Jemelia; 2016.07.25, 20:41.

                                  Comment


                                    Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                    Man tai ganėtinai keistai atrodo, kad ne vienas forumietis čia svaidosi žaibais LG pusėn dėl to traukinio maršruto, ruošiasi triukšmą keldami subines LG išspardyti, nors didžioji dalis traukinio maršruto bėdų yra... Lenkijos pusėj
                                    Labai panašus požiūris kaip daug metų sakydavome atseit Lenkijoje labai blogi keliai, ne taip kaip pas mus ir tuo labai didžiavomės. Kol "staiga" paaiškėja, kad Lenkijoje nutiesiama gal min 100 kartų daugiau kelių nei Lietuvoje ir mums 100 metų iki jų plaukti. Nesugebame net ViaBalticos iki Lenkijos sienos nutiesti nepaisant vidutiniškai kelių žūčių kiekvieną savaitę joje. O Lenkija anksčiau nuties iki Lietuvos sienos jei neklystu kaip rašė kitoje temoje. Tegul LG miega toliau, negalima trukdyti ramybės.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Lenkuose juda Rail Balticos linijų tiesimas: EK Lenkijoje 8 geležinkelio linijų projektams skyrė 475 mln eurų europinės paramos. Vienas iš tų projektų, ketvirtasis, susijęs su Rail Balticos trasa Lenkijoje. Jam skirta 445.5 mln zlotų, t.y. virš 100 mln eurų, kas sudaro virš penktadalio visų Lenkijai skirtų lėšų:

                                      https://www.pois.gov.pl/media/22367/...nych_kolej.pdf
                                      Paskutinis taisė Jemelia; 2016.07.25, 21:47.

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Labai panašus požiūris kaip daug metų sakydavome atseit Lenkijoje labai blogi keliai, ne taip kaip pas mus ir tuo labai didžiavomės. Kol "staiga" paaiškėja, kad Lenkijoje nutiesiama gal min 100 kartų daugiau kelių nei Lietuvoje ir mums 100 metų iki jų plaukti. Nesugebame net ViaBalticos iki Lenkijos sienos nutiesti nepaisant vidutiniškai kelių žūčių kiekvieną savaitę joje. O Lenkija anksčiau nuties iki Lietuvos sienos jei neklystu kaip rašė kitoje temoje. Tegul LG miega toliau, negalima trukdyti ramybės.
                                        Akivaizdus mano anksčiau minėtos maniakiškos saviplakos pavyzdys. LG jau nutiesė dalį Rail Balticos trasos Lietuvos teritorijoj, lenkuose - dykynė toje trasoje. Bet ArunuiX miega ne lenkai, bet LG Ką čia gali diskutuoti?
                                        Paskutinis taisė Jemelia; 2016.07.25, 21:41.

                                        Comment


                                          Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                          Akivaizdus mano anksčiau minėtos maniakiškos saviplakos pavyzdys. LG jau nutiesė dalį Rail Balticos trasos Lietuvos teritorijoj, lenkuose - dykynė toje trasoje. Bet ArunuiX miega ne lenkai, bet LG Ką čia gali diskutuoti?
                                          Nesu žinovas iki smulkmenų kaip ponas, bet :
                                          Lietuvoje, nuo sienos su Lenkija, nutiesus „Rail Baltica“ vėžę, pritrūko pinigų signalizacijos sistemos įrengimui. Kiek reikėtų lėšų tokios sistemos įrengimui, nėra žinoma. Kaip ir tai, kada ji galėtų būti įrengta.
                                          http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...-reikia-pinigu
                                          Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                          Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                          Comment

                                          Working...
                                          X