Tai klausimas vista ar kiausinis pirmiau. Niekam nereikia i Balstoge tai ir nera tu keleiviu. Ir greiciausiai neatsiras.
Kalbekim, ar tu keleiviu galetu buti vaziuojant iki Varsuvos. Matyt galetu, jei vaziuoja tiek autobusu. As vien del saugumo/patikimumo sesciau i traukini. Bet kai reikia tris kartus persesti dingsta tiek patikimumas, tiek skaudziai nukencia komfortas. Be to, viskam reikia laiko ir kelione dar pailgeja.
Turbūt tu teisus. Į Bialystok/Balstogę galima nuvažiuoti vieną kartą, važiuoti toliau su n persėdimų turbūt tik fanatai, turintys daug laiko, mėgstantys iššūkius, nebijantys staigmenų.
Keletas foto iš kelionės:
Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
Krokuvoje Hanča 23 val., o ne ryte (naktiniai į Prahą/Vieną išvažiuoja 21.43, Lvovas - 22.16). Toliau - Suvalkuose jo atstova yra nuo 12.27 iki 15.36. Esant dabartiniams greičiams nespės apsisukti iki Kauno.
Taip kad traukinio Kaunas-Krokuva geriausias tvarkaraštis būtų: ryte iš Kauno/Krokuvos.
Įdomu ar įrengus signalizacijas Lietuvoje užtektų to atstovos laiko atkabint "lietuvišką" vagoną Suvalkuose, sutampyt iki Kauno ir atgal bei prikabint vėl link Krokuvos
You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Geras čia forume minčių šturmas gaunasi maršrutų temomis, įdomu ar LG įdeda bent tiek pastangų dėliodami variantus ir ieškodami įgyvendinimo galimybių?
Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
Čia būtų IDEALUS variantas ! Nes su ta PESA jau po poros valandų įskausta užpakalį, o jei dar žmogus apkūnesnio sudėjimo - jam ts traukinys į Bialystok tampa tikra kankyne...
Geras čia forume minčių šturmas gaunasi maršrutų temomis, įdomu ar LG įdeda bent tiek pastangų dėliodami variantus ir ieškodami įgyvendinimo galimybių?
Jeigu įdėtų bent dalį tiek LG, keleivių vežimo sektoriuje anau matytumėm visai kitą vaizdą... dabar belieka tikėtis, kad bent kartais kas nors iš LG čia į forumą užsuka ir pasižiūri, kaip kartais profilaktiškai "išspardome jiems užpakalius" už neveiklumą... Neretai ir pats pagalvoju, kad DUOTŲ MAN VIETĄ TEN DIRBTI... bet prieš sistemą vienas matyt nepašokinėsi
Čia būtų IDEALUS variantas ! Nes su ta PESA jau po poros valandų įskausta užpakalį, (...)
Dėl kelionės į Varšuvą ir toliau komforto nesiginčiju, tik įdomu, ar nuo birželio 17 d. maršrutu Bialystokas-Kaunas kursuojantį lenkišką dvivagonį traukinį SA133 yra teisinga vadinti PESA ? Kiek besidairiau, užrašo PESA ant traukinio nepamačiau.
(...) Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
Pilnai pritariu, kad traukinys į Varšuvą turėtų būti naktinis. Toks buvo dar 1993 m. iš Šeštokų. Išvažiuodavo 22:35h, važiuodavo per Suvalkus, Olecką, Bialystoką, Varšuvoje būdavo rytą. Taip pat naktį tada važiavo iš Varšuvos į Šeštokus. Tik iki šito traukinio į Šeštokus tekdavo važiuoti sausamkimšu suklerusiu D1 Vilnius_Alytus.
Traukiniui iš Varšuvos į Kauną ir atgal dienos laiko yra per mažai. Bent kol kas, o tas "kol kas" baigsis negreit...
Dėl kelionės į Varšuvą ir toliau komforto nesiginčiju, tik įdomu, ar nuo birželio 17 d. maršrutu Bialystokas-Kaunas kursuojantį lenkišką dvivagonį traukinį SA133 yra teisinga vadinti PESA ? Kiek besidairiau, užrašo PESA ant traukinio nepamačiau.
Pilnai pritariu, kad traukinys į Varšuvą turėtų būti naktinis. Toks buvo dar 1993 m. iš Šeštokų. Išvažiuodavo 22:35h, važiuodavo per Suvalkus, Olecką, Bialystoką, Varšuvoje būdavo rytą. Taip pat naktį tada važiavo iš Varšuvos į Šeštokus. Tik iki šito traukinio į Šeštokus tekdavo važiuoti sausamkimšu suklerusiu D1 Vilnius_Alytus.
Traukiniui iš Varšuvos į Kauną ir atgal dienos laiko yra per mažai. Bent kol kas, o tas "kol kas" baigsis negreit...
Tai jei vaziuotu iki Varsuvos, niekam ir nebutu motyvo lekt atgal ta pacia diena.
Tai jei vaziuotu iki Varsuvos, niekam ir nebutu motyvo lekt atgal ta pacia diena.
Bet kai traukinys į Varšuvą nuveždavo po 21 valandos, o dauguma krypčių paskutiniai traukiniai jau būna išvažiavę, tai nuvažiavus į varšuvą irgi ne kas...
Bet kai traukinys į Varšuvą nuveždavo po 21 valandos, o dauguma krypčių paskutiniai traukiniai jau būna išvažiavę, tai nuvažiavus į varšuvą irgi ne kas...
Net jei kelione trunka pusdieni, 21 h atvejui reiktu itin velai isvaziuot. Bet net ir tada toliau i vakarus traukiniai vaziuoja iki 12 h.
Siaip turejau omenyje visai kita keliones tikslo skale: Varsuvoj jau butu prasmes likti nekvynei, priesingai nei Balstogej.
Dėl kelionės į Varšuvą ir toliau komforto nesiginčiju, tik įdomu, ar nuo birželio 17 d. maršrutu Bialystokas-Kaunas kursuojantį lenkišką dvivagonį traukinį SA133 yra teisinga vadinti PESA ?
SA131, SA132, SA133 ir SA134 yra Pesa 218M serijos. 2005–2015 metais pagaminta 76 vnt.
Valstybinė įmonė „Lietuvos geležinkeliai“, prieš tris savaites atnaujinusi tarptautinį keleivinių traukinių eismą tarp Lietuvos ir Lenkijos, Lazdijų rajone esantį Šeštokų miestelį paliko už bėgių.
Turbūt geriausias variantas būtų siųsti ne pesą, o traukinį su prikabinamasi vagonais. tada galima būtų ne persėdimą Balstogėje daryti, o tiesiog vieną, ar du vagonus prikabinti prie Varšuvos traukinio. O Varšuvoje gal ir prie Berlyno traukinio. Be to toks traukinys geriausiai būtų naktinis. Išvažiuoji vakare iš Kauno, o kitos dienos ankstų rytą jau būni Varšuvoje. Nes miegojimo miegamajame vagone nepalyginsi su miegojimu autobuse.
Bet lyg tais Suvalkuose keičiausi važiavimo kryptis.?
Taip, Suvalkuose traukinio važiavimo kryptis keičiasi
Bet yra gandų, kad Suvalkų geležinkelio stotis bus iškeltaį kitą vietą, tada važiavimo kryptis nesikeis...
Jei teisingai supratau, iš Šeštokų į Sokulką važiuojantiems prekiniams traukiniams Suvalkuose važiavimo kryptis jau nesikeičia.
Taip, Suvalkuose traukinio važiavimo kryptis keičiasi
Bet yra gandų, kad Suvalkų geležinkelio stotis bus iškeltaį kitą vietą, tada važiavimo kryptis nesikeis...
Jei teisingai supratau, iš Šeštokų į Sokulką važiuojantiems prekiniams traukiniams Suvalkuose važiavimo kryptis jau nesikeičia.
Bent jau kiek aš mačiau toj atšakoj Suvalkuose kur nuo Šeštokų link Sokulka bėgiai nuimti buvo, o kito kelio ten nėra
Comment