Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Pustuštis pirmasis Kaunas-Bialystok Rail Baltic atidarymo reisas.

    Atvaizdas
    Tu matai, kaip skirtingai gali žmonės vertinti, matydami tą patį vaizdą Tai ką matau šioje nuotraukoje, aš pavadinčiau mažų mažiausiai "apypilniu vagonu"

    Comment


      O koks maksimalus greitis Lietuvoje? Vis dar 100km/h?

      Comment


        Na žmonių nuo Kauno važiavo apie 100. Aišku dalis buvo kviestiniai- spauda, darbuotojai..., bet visumoj traukinys pilnas. Vaziavosi labai smagiai, sklandžiai, laikas neprailgo. Greitis Lietuvoj apie 80, su pristabdymais, nuoŠeštoku 100, nuo Trakiskiu leciau gal 60, nuo Suvalku vel apie 80-90.

        Comment


          Bet ir lėtumas. Tiek turėtų trukti iki Varšuvos. Kaina taip pat galėtų būtų panaši, už abi puses iki Varšuvos nedaugiau 30eur. Iš Varšuvos labai daug pigių skrydžių, vien dėl to apsimokėtų.
          Paskutinis taisė andyour; 2016.06.18, 23:48.

          Comment


            Parašė senis Rodyti pranešimą
            Na žmonių nuo Kauno važiavo apie 100. Aišku dalis buvo kviestiniai- spauda, darbuotojai..., bet visumoj traukinys pilnas. Vaziavosi labai smagiai, sklandžiai, laikas neprailgo. Greitis Lietuvoj apie 80, su pristabdymais, nuoŠeštoku 100, nuo Trakiskiu leciau gal 60, nuo Suvalku vel apie 80-90.
            Tai suvažinėjai ten ir atgal ? O kiek žmonių buvo iš Bialystoko į Kauną ?

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              O koks maksimalus greitis Lietuvoje? Vis dar 100km/h?
              O ant esamų bėgių ar įmanoma greičiau? Nėra taip blogai ekspresu per 3:45, bet galėtų ir per 3h Jau dabar ekspresas būna užpildytas pilnai, neteko matyti laisvų vietų.

              Comment


                Parašė andyour Rodyti pranešimą
                O ant esamų bėgių ar įmanoma greičiau? Nėra taip blogai ekspresu per 3:45, bet galėtų ir per 3h Jau dabar ekspresas būna užpildytas pilnai, neteko matyti laisvų vietų.
                Visas Lietuvoje esantis standartinės vėžės geležinkelis pritaikytas 120km/h ir tai buvo ne kartą rašyta.

                Comment


                  Atgal siandien po vietu

                  Comment


                    Pirmoji kelionė traukiniu į Lenkiją: lėto važiavimo egzotika

                    Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4C1slN3nW

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Visas Lietuvoje esantis standartinės vėžės geležinkelis pritaikytas 120km/h ir tai buvo ne kartą rašyta.
                      RBI bėgiai pritaikyti, bet nėra signalizacijų sistemos, kas labai numuša vidutinį greitį, Lenkijos atkarpoje viskas atvirkščiai, signalizacijos yra, bet pačių bėgių būklė labai prasta, dėl ko traukinys vėl priverstas vos vilktis.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        RBI bėgiai pritaikyti, bet nėra signalizacijų sistemos, kas labai numuša vidutinį greitį, Lenkijos atkarpoje viskas atvirkščiai, signalizacijos yra, bet pačių bėgių būklė labai prasta, dėl ko traukinys vėl priverstas vos vilktis.
                        Jau perskaičiau straipsnyje. Tik keista, kad signalizacija nebuvo įrenginėjama kartu su bėgiais. Ko jie laukė?

                        Comment


                          Traukiniu iš Kauno į Baltstogę ir atgal

                          http://klaipeda.diena.lt/galerijos/v...r-atgal-756142
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą
                            Ko jie laukė?
                            Negavo finanasavimo.

                            Comment


                              Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                              Negavo finanasavimo.
                              Kiaušiniai tarpdury užstrigo greičiau. LG nuolat sabotavo šitą projektą ir tai yra vienas iš rezultatų.

                              Comment


                                Šitoj nuotraukoj matosi modernus greitas traukinys. Kur juo galima nuvažiuot iš Bialystoko ? Tik į Varšuvą ar kur toliau ?

                                Comment


                                  Parašė Emigraves Rodyti pranešimą
                                  Kiaušiniai
                                  BNS 2015 m. birželio 29 d. 16:31 Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ negaus europinės paramos 75,3 mln. eurų vertės signalizacijos įrengimui geležinkelio „Rail Baltica“ trasoje nuo Lenkijos sienos iki Kauno.delfi.lt

                                  Comment


                                    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                    BNS 2015 m. birželio 29 d. 16:31 Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ negaus europinės paramos 75,3 mln. eurų vertės signalizacijos įrengimui geležinkelio „Rail Baltica“ trasoje nuo Lenkijos sienos iki Kauno.delfi.lt
                                    Man ausys raitosi: projektas nepraėjo, o vadovas nežino kodėl? Kur follow up'as? Beje, neskelbtas konkursas irgi intencijas neblogai indikuoja. Prapilti 200 mil lt invedticijų - tragedija ne kompanija..
                                    Paskutinis taisė Emigraves; 2016.06.20, 00:08.

                                    Comment


                                      Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                                      Šitoj nuotraukoj matosi modernus greitas traukinys. Kur juo galima nuvažiuot iš Bialystoko ? Tik į Varšuvą ar kur toliau ?

                                      Atvaizdas
                                      http://www.portalsamorzadowy.pl/gosp...nie,76128.html

                                      Google translate sako kad Dart'ai važiuos Jelenia Gora - Wroclaw - Lodz - Warsaw - Bialystok ir Bialystok - Warsaw - Koluszki - Czestochowa - Katowice - Bielsko Biala nors ten ir daug neteisìbės: http://www.poranny.pl/wiadomosci/bia...dzeni,9752186/


                                      P.S Tam pačiam puslapy pasiūlė straipsnį su aktualijom:
                                      http://www.wspolczesna.pl/wiadomosci...ideo,10127098/

                                      Kinga ir Grzegorz'as ta proga netgi vestuvių penkmetį nusprendė atšvesti romantišku savaitgaliu Lietuvoje, su nakvyne viešbutyje prie Nemuno

                                      taip pat akcentuojamas persėdimas į traukinį Vilniun ir kad kelionė užtruks dar valandą su trupučiu
                                      You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                      Comment


                                        120 km atkarpą važiuoti beveik 5 val. Kažkoks nonsensas. Kaip pramoginė-pažintinė išvyka žmogui nevažiavusiam traukiniu tai gal,bet kaip susisiekimo priemonė tai nesamonė.

                                        Comment


                                          Parašė zanaz Rodyti pranešimą
                                          http://www.portalsamorzadowy.pl/gosp...nie,76128.html

                                          Google translate sako kad Dart'ai važiuos Jelenia Gora - Wroclaw - Lodz - Warsaw - Bialystok ir Bialystok - Warsaw - Koluszki - Czestochowa - Katowice - Bielsko Biala nors ten ir daug neteisìbės: http://www.poranny.pl/wiadomosci/bia...dzeni,9752186/


                                          P.S Tam pačiam puslapy pasiūlė straipsnį su aktualijom:
                                          http://www.wspolczesna.pl/wiadomosci...ideo,10127098/

                                          Kinga ir Grzegorz'as ta proga netgi vestuvių penkmetį nusprendė atšvesti romantišku savaitgaliu Lietuvoje, su nakvyne viešbutyje prie Nemuno

                                          taip pat akcentuojamas persėdimas į traukinį Vilniun ir kad kelionė užtruks dar valandą su trupučiu
                                          Na tokiu atveju LG tegu nors jungimą suorganizuoja, kad žmonės nors iki Varšuvos ar Katowicu galėtų nuvažiuot. Ir kad vieną jungiamajį traukinio bilietą galėtų nusipirkt pvz. Vilnius-Kaunas-Bialystok-Warsawa. Gal tada kasdien galėtų pradėt važinėt ir kažkiek daugiau keleivių galėtų pritraukti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X