Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Numatomas pirmasis vaziavimas birzelio 17 diena. Vaziuojant is salies i kita sali, paslaugos mokescio nebus. Vaziuojant salies viduje paslaugos mokestis bus. Bilietai parduodami, kad ir traukinyje. Galima ir kasose. Valiuta euras, atgal -zlotas. Pirmyn atgal-euras, jei Lenkijoj-zlotas. Papildomos nuolaidos ten ir atgal - nera.
    Galėtų PAGALIAU IR Į LATVIJĄ pradėt važinėt. Gėda kad taip nesugebam su kaimynais susitarti, turėdami vienodą valiutą...

    Comment


      Parašė mio Rodyti pranešimą
      tuo LG sakys, nieko skaidyt nereik, rinka liberalizuota, va lenkai keleivius veža Kaunas - Jūrė
      Lenkijos traukiniams Belystokas-Kaunas-Belystokas sustojimas Jūrėje nenumatytas.

      Comment


        Parašė statyba Rodyti pranešimą
        Galėtų PAGALIAU IR Į LATVIJĄ pradėt važinėt. Gėda kad taip nesugebam su kaimynais susitarti, turėdami vienodą valiutą...
        Panašu, kad su Latvija susisiekimas atsiras tik nutiesus Rail Baltica II...

        Comment


          Va, nutiesė į Lenkiją, ir ką, atsirado normalus susisiekimas? Pokazūcha. Įtariu, kad rudenį baigsis viskas. Pasakys, kad linija dar nebaigta, dėl ko kelionė nekonkurencinga, nes per ilga, keleivių nebuvo daug, rudenį jų dar sumažėjo. O jei dar prasidės LG išskaidymas, tai tikrai nemokės pinigų lenkams. Juk ne paslaptis, kad už lenkų traukinio važinėjimą LG mokės lenkams, nes nebus tiek keleivių prie geriausių norų, kad bilietai atpirktų išlaidas. O jos dar ir su mašinisto bei konduktoriaus nakvyne Kaune susijusios.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Va, nutiesė į Lenkiją, ir ką, atsirado normalus susisiekimas? Pokazūcha. Įtariu, kad rudenį baigsis viskas. Pasakys, kad linija dar nebaigta, dėl ko kelionė nekonkurencinga, nes per ilga, keleivių nebuvo daug, rudenį jų dar sumažėjo. O jei dar prasidės LG išskaidymas, tai tikrai nemokės pinigų lenkams. Juk ne paslaptis, kad už lenkų traukinio važinėjimą LG mokės lenkams, nes nebus tiek keleivių prie geriausių norų, kad bilietai atpirktų išlaidas. O jos dar ir su mašinisto bei konduktoriaus nakvyne Kaune susijusios.
            Su prognozėmis gal dar susilaikykime bent iki traukinio važinėjimo pradžios.
            Iš Kauno išvažiuoti 9:00h., iš Marijampolės - 10:05h, Suvalkuose savaitgalio dieną pabūti nuo 10 iki 17:40h atrodo nebloga pramoga. Ir bilieto kaina neatrodo siaubinga (lyginti su LG bilietų kainomis Lietuvoje)...
            Vienaip kelionė atrodo automobiliu, kai rūpi jo parkavimas, kitaip atrodys viešnagė Suvalkuose su nepriklausomybe nuo jo. Žinoma, panaši vasariška pramoga galima iki Augustavo... Keleivių atsirasti turėtų, jei tik informacijos netruks....
            Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad susisiekimo su Lenkija reiktų geresnio.

            Comment


              Tik nereikia demagogijos - kelionių traukiniais kainos Lietuvoje tikrai yra nedidelės.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Su prognozėmis gal dar susilaikykime bent iki traukinio važinėjimo pradžios.
                Iš Kauno išvažiuoti 9:00h., iš Marijampolės - 10:05h, Suvalkuose savaitgalio dieną pabūti nuo 10 iki 17:40h atrodo nebloga pramoga. Ir bilieto kaina neatrodo siaubinga (lyginti su LG bilietų kainomis Lietuvoje)...
                Vienaip kelionė atrodo automobiliu, kai rūpi jo parkavimas, kitaip atrodys viešnagė Suvalkuose su nepriklausomybe nuo jo. Žinoma, panaši vasariška pramoga galima iki Augustavo... Keleivių atsirasti turėtų, jei tik informacijos netruks....
                Žinoma, nepuolu įrodinėti, kad susisiekimo su Lenkija reiktų geresnio.
                Nesąmonė yra norėti praleisti visą dieną neturistiniame mieste Suvalkai. Apart Bedrionkos nieko ten nėra į ką vertą žiūrėti 7 su viršum valandos. Augustave, tai bent pasiplaukioti po kanalus ar pasimaudyti galima. Suvalkai, tai kaip apsipirkimo bazė ir nedaugiau.
                Aš neliūdnas - aš blaivus

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Pagal ES reikalavimus. Dabar ES nori priversti išskaidyti LG, nors tai nebūtina, tačiau toks ultimatumas ir bausmė. Išskaidyti LG negalima, nes nepaisant ES kliedesių, tai būtų pralaimėjimas Lenkijai su sjos imperiniais tikslais. Vadinasi, lenkai galės ir toliau Lietuvą žeminti ir spausti, nes vieną kartą jau ji pasidavė. Tik ar tai valdžia supranta?
                  Prie ko čia imperiniai tikslai? Subraižyta tautininkų plokštelė.

                  Comment


                    Po 77 metų traukiniai vėl ima kursuoti į Lenkiją

                    Plačiau: http://vz.lt/sektoriai/transportas-l...#ixzz4AEc5xZX8

                    Comment


                      Žurnalistai eilinį kartą kliedi. Traukiniai po nepilnų trijų metų vėl važiuos.

                      Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                      Prie ko čia imperiniai tikslai? Subraižyta tautininkų plokštelė.
                      O kokia plokštelė "rusai puola"? Beje, ir iš tų pačių tautininkų lūpų. Niekur Lenkijos imperiniai kėslai nedingo ir jokia ES ar NATO tam ne kliūtis. Kaip tik Lenkija sugeba pasinaudoti ES priemonėmis savo kėslams ir tikslams. NATO šalys tarpusavyje irgi kariavo - Kipras ir Graikija. Galiausiai, kaip ir tarpukaryje kai kurių čia taip šlovinami Vakarai išdavė Lietuvą ir atidavė ją Lenkijos sudorojimui - Vilniaus krašto atplėšimą de facto palaikė, nes Vakarams reikėjo buferinės zonos tarp Rusijos (vėliau TSRS) ir Vakarų. Tik Lenkija viena tą galėjo užtikrinti regione, o ne limitrofinės šalys kaip Lietuva.
                      Lenkijoje yra poltiinių jėgų, kurios net neslepia, kad atsiradus progai reikėtų "atsimti" V. Ukrainą. O ta proga kaip tik dabar ir yra atsiradusi, reikia dar palankaus momento. Ir Baltarusijos dalį, ir Lietuvą.
                      Paskutinis taisė Al1; 2016.05.31, 18:21.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Žurnalistai eilinį kartą kliedi. Traukiniai po nepilnų trijų metų vėl važiuos.
                        Be persėdimo?

                        Pastarąjį kartą keleiviai traukiniu iš Lenkijos į Lietuvą be persėdimo važiavo 1939 m.

                        Comment


                          Koks skirtumas su ar be. Buvo ir be persėdimo iki 2006 rudens. O persėdimas yra santykinis dalykas. Kauniečiams be persėdimo, o, pavyzdžiui, vilniečiams su persėdimu.
                          Be to 1938 m. važiavo į okupuotą Vilnių, kurio Lietuva nepripažino kaip Lenkijos teritorijos, o ne į Lenkiją.
                          Paskutinis taisė Al1; 2016.05.31, 18:21.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Koks skirtumas su ar be. Buvo ir be persėdimo iki 2006 rudens. O persėdimas yra santykinis dalykas. Kauniečiams be persėdimo, o, pavyzdžiui, vilniečiams su persėdimu.
                            Be to 1938 m. važiavo į okupuotą Vilnių, kurio Lietuva nepripažino kaip Lenkijos teritorijos, o ne į Lenkiją.
                            Skirtumas tas, kad su persėdimais skaitant, tai gal ir iki Vokietijos mes susisiekimą traukiniais "turime"
                            Straipsnis apie važiavimą vienu ir tuo pačiu traukiniu.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Be persėdimo?
                              Įdomu koks paskutinis traukinys važiavo į Lenkiją "be persėdimo" 1939 m. Nebent į Vilnių po prijungimo prie Lietuvos.
                              Paskutinis taisė Salvijus; 2016.05.31, 23:24.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Straipsnis apie važiavimą vienu ir tuo pačiu traukiniu.
                                Naktiniu Vilnius-Varšuva buvo galima be persėdinimo nuvažiuoti, o tai buvo gerokai po 1939.

                                Comment


                                  Nuo 1938.07.01 Kaunas - Vilnius.

                                  Comment


                                    Dar kartą kartoju, kad traukinys Kaunas - Vilnius 1938 m. buvo ne į Lenkiją, o į okupuotą Vilnių. Lietuva gi nepripažino okupacijos, ultimatumas nereikalavo to pripažinti, tik užmegzti santykius, tame tarpe ir susisiekimą. Taip kad eilinį kartą žurnaliūgos nusiskiedė. Taip pat ir LG, nes atrodo, kad ji pati paplatino kažkokį tai pranešimą spaudai, kurią atkartojo ir papildė žiniasklaida.

                                    Comment


                                      Parašė geriantis Rodyti pranešimą
                                      Nesąmonė yra norėti praleisti visą dieną neturistiniame mieste Suvalkai. Apart Bedrionkos nieko ten nėra į ką vertą žiūrėti 7 su viršum valandos. Augustave, tai bent pasiplaukioti po kanalus ar pasimaudyti galima. Suvalkai, tai kaip apsipirkimo bazė ir nedaugiau.
                                      Tikras turistas lankytinų vietų susiras visur. Suvalkuose, Vygriuose, Augustave, Pločične, Olecke...

                                      Comment


                                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                        Tikras turistas lankytinų vietų susiras visur. Suvalkuose, Vygriuose, Augustave, Pločične, Olecke...
                                        Nu ir kiek tų tikrų turistų yra ant Lietuvos? Pagrindinė masė yra pop turistai, kuriems Suvalkai yra nykuma. Yra dar ir komerciniai turistai, kuriems traukinys nereikalingas, nes reikia pasikrauti normaliai prekių. Faktas, kad reikia gelž, susisiekimo Vilnius - Varšuva, o visokie kitokie tarpiniai variantai yra tik lavono dengimas blizgučiais.
                                        Aš neliūdnas - aš blaivus

                                        Comment


                                          Panagrinėjau, kaip naujasis traukinys yra suderintas su traukiniu Vilnius-Kaunas (iš esmės, be tinkamo derinimo maršrutas yra pasmerktas žlugti, nes vien tik iš Kauno keleivių tiek neprisirinks, kad padengti maršruto nuostolius).

                                          Rytinis išvykimas (9:00 iš Kauno) yra gerai suderintas su Vilniaus traukiniu - iš Vilniaus traukinys atvyksta 8:49. Norintiems į Balstogę išvažiuoti vakare (16:55), teks, atvažiavus iš Vilniaus, dar laukti apie 40min. (artimiausias tinkantis traukinys iš Vilniaus atvyksta 16:17, kitas jau 17:04).

                                          Iš Balstogės į Kauną traukinys grįžta atitinkamai 13:35 ir 21:35. Čia suderinimas irgi nėra blogas - į Vilnių traukiniai išvyksta atitinkamai 13:52 ir 21:45.

                                          Iš esmės suderinimas nėra prastas. Bet štai keliautojams iš Lietuvos be nakvynės įmanoma nuvažiuoti nebent į Suvalkus ar Augustavą, bet ne į Balstogę (ten galima bus pabūti nebent 2 valandas).
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X