Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žadėjo gi paleisti savaitgaliais. Važiuoti be signalizacijos, kai kito traukinio kelyje fiziškai nėra, galima. Probleminės vietos tai Marijampolė ir Jiesia, kur 1435 mm kertasis su 1520 mm. Bet išsprendžiama. Ir pervažos. Prieš jas teks sulėtėti iki 25 km/h. Lenkijoje taip teko važiuoti linija su atjungta signalizacija.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.25, 07:08.

    Comment


      Kokie dar keleiviai? LG su SM griuna per galvas, kaip cia ant smugio kalt terminala Kaune ir varyt krovinius, tie toliau svaigsta apie turistus is Varsuvos
      Show must go von!

      Comment


        Keleivinis susisiekimas reikalingas, nes reikia atsiskaityti ES. Pinigai buvo duoti ne krovininiam geležinkeliui, bet ir keleiviniam.

        Comment


          Parašė VNS Rodyti pranešimą
          Kokie dar keleiviai? LG su SM griuna per galvas, kaip cia ant smugio kalt terminala Kaune ir varyt krovinius, tie toliau svaigsta apie turistus is Varsuvos
          Bus dar vienas terminalas neskaitant neseniai pastatyto Palemone?

          Comment


            LG nuėmė traukinio reisą į Baltstogę, nes atsidarius Lidl nieks nebevažiuos į Lenkiją pirkt maisto Biedronkoje

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Bus dar vienas terminalas neskaitant neseniai pastatyto Palemone?
              Nebus. Į tą patį tikriausiai atves 1435 mm, nes bėgiai praeis ta puse (1520 mm kelyno atžvilgiu).

              Comment


                Parašė vilnews Rodyti pranešimą
                LG nuėmė traukinio reisą į Baltstogę, nes atsidarius Lidl nieks nebevažiuos į Lenkiją pirkt maisto Biedronkoje
                Kiek suprantu, parašėte blefą, bet forumo tvarkytojai jo netrina.
                Jei nuo birželio 17 d. traukinys Belystokas-Kaunas-Belystokas nevažiuotų iš tikrųjų, Lenkijos PKP prireiktų maršrute Belystokas-Suvalkai keisti kitų traukinių tvarkaraščius. Įdėmiau panagrinėjęs www.rozklad.pkp.pl tą įsitikinau.
                Be to, skirtingi dalykai yra traukinių eismas nuo PL sienos į Kauną pernai nutiestais 1435mm bėgiais ir Lidl prekybos centras Marijampolėje.

                Comment


                  Kainos: is Kauno - Trakiskes - 6,5, Suvalkus -8, Augustava 8,4. Dabrova Bialostocka 9,40, Sokolka -10, Czrana Bialostocka - 10,5, Bialostok - 11 .

                  Comment


                    is Kazlu Rudos i isvardintus miestus 5,3 E 6 E 7,5 E 8,3 E 9,3E 9,5 E 10,3 E

                    IS Marijampolės 4,5 E 5,5 E 6,3E 8,00 E 8,5 E 9,2 E 9,5 E

                    Perkant bilieta traukinyje papildomo mokescio nera.

                    Comment


                      Ar yra nuolaidos studentams, pensinininkams?

                      Comment


                        Nepriklauso, nes tarptautinis.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          is Kazlu Rudos i isvardintus miestus 5,3 E 6 E 7,5 E 8,3 E 9,3E 9,5 E 10,3 E

                          IS Marijampolės 4,5 E 5,5 E 6,3E 8,00 E 8,5 E 9,2 E 9,5 E

                          Perkant bilieta traukinyje papildomo mokescio nera.
                          Kaip supratau, tasai traukinys Kaunas - Balstogė stos ir Kazlų Rūdoje? Nuo kada žada stot Kazlų Rūdoj? Ar bilietus iš anksto reikės pirkt ir kur? Ar bus galima tuo tarptautiniu traukiniu važiuot kaip vietinio susisiekimo maršrutu, t.y. Kazlų Rūda - Kaunas ?
                          Paskutinis taisė Haski; 2016.05.30, 00:17.
                          kk3

                          Comment


                            Nuo tada, nuo kada pradės važinėti, nuo birželio 12 d. Dėl važiavimo tarp Lietuvos stočių neaišku. Tikriausiai kad nebus galima.
                            Nors Nerijus_kns rašo, kad bilietai bus parduodami ir traukinyje be komisinio mokesčio. Tai visų pirma, kokia valiuta. Jei eurais, tai ar lenkų konduktorius, ar LG konduktorius važinės ir pardavinės?

                            Comment


                              Numatomas pirmasis vaziavimas birzelio 17 diena. Vaziuojant is salies i kita sali, paslaugos mokescio nebus. Vaziuojant salies viduje paslaugos mokestis bus. Bilietai parduodami, kad ir traukinyje. Galima ir kasose. Valiuta euras, atgal -zlotas. Pirmyn atgal-euras, jei Lenkijoj-zlotas. Papildomos nuolaidos ten ir atgal - nera.

                              Comment


                                tuo LG sakys, nieko skaidyt nereik, rinka liberalizuota, va lenkai keleivius veža Kaunas - Jūrė

                                Comment


                                  Ji liberalizuota ir yra.
                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                    Ji liberalizuota ir yra.
                                    Turiniu ar forma?

                                    Comment


                                      Pagal ES reikalavimus. Dabar ES nori priversti išskaidyti LG, nors tai nebūtina, tačiau toks ultimatumas ir bausmė. Išskaidyti LG negalima, nes nepaisant ES kliedesių, tai būtų pralaimėjimas Lenkijai su sjos imperiniais tikslais. Vadinasi, lenkai galės ir toliau Lietuvą žeminti ir spausti, nes vieną kartą jau ji pasidavė. Tik ar tai valdžia supranta?
                                      Paskutinis taisė Al1; 2016.05.30, 17:18.

                                      Comment


                                        Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                        Turiniu ar forma?
                                        Pvz.



                                        "Gargždų geležinkelio" lokomotyvas veža "Belaruskalij" vagonus tarp LG "Draugystės" geležinkelio stoties, LG privažiuojamuoju keliu (tarpstočio ilgio) ir UAB "Birių krovinių terminalas". Anksčiau veždavo LG, dabar konkursą laimėjo jie.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Čia šiek tiek ne toks pavyzdys. Privažiuojamieji keliai ir tarybiniais laikais buvo aptarnaujami įmonių lokomotyvais. Tas pats susivienijimas, iš kurio vėliau atsirado "Gargždų geležinkelis", buvo ne susisiekimo kelių ministerijos jurisdikcijoje.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X