Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė vilnews Rodyti pranešimą
    Tai vokiečiai savo techniką traukiniu atsivežė iš Vokietijos iki pat Šeštokų ?
    O kokios priežastys atsivežti neleistų?
    Traukinys su ta technika jau galėtų atvažiuoti net iki Kauno (1435 mm bėgiai yra), bet iškrauti nebūtų kur ir kaip...

    Comment


      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
      O kokios priežastys atsivežti neleistų?
      Traukinys su ta technika jau galėtų atvažiuoti net iki Kauno (1435 mm bėgiai yra), bet iškrauti nebūtų kur ir kaip...
      Bet, kiek prisimenu, pirmą kartą taip. Anksčiau per Klaipėdą plukdydavo.

      Comment


        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        O kokios priežastys atsivežti neleistų?
        Traukinys su ta technika jau galėtų atvažiuoti net iki Kauno (1435 mm bėgiai yra), bet iškrauti nebūtų kur ir kaip...
        Manau būtų įmanoma iškrauti Mauručiuose. Tik turbūt buvo nutarti nevažiuoti toliau Šeštokų, nes nėra 1435 kelio signalizacijos.

        Comment


          Parašė disident Rodyti pranešimą
          Manau būtų įmanoma iškrauti Mauručiuose. Tik turbūt buvo nutarti nevažiuoti toliau Šeštokų, nes nėra 1435 kelio signalizacijos.
          Iš tiesų? Taigi ruožas seniai priduotas, kaip jį be veikiančios signalizacijos galėjo priduoti eksploatacijai?

          Comment


            Parašė disident Rodyti pranešimą
            Manau būtų įmanoma iškrauti Mauručiuose. Tik turbūt buvo nutarti nevažiuoti toliau Šeštokų, nes nėra 1435 kelio signalizacijos.
            Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
            Iš tiesų? Taigi ruožas seniai priduotas, kaip jį be veikiančios signalizacijos galėjo priduoti eksploatacijai?
            Taip, 1435 mm bėgių ruože nuo Šeštokų iki Kauno signalizacijos nėra jokios.
            Kas netiki, gali įsitikinti realybėje.

            Mauručiuose 1435mm bėgiai yra pirmas kelias nuo stoties. Antrųjų bėgių nėra, nėra ir pakrovimo-iškrovimo rampos. Norint iškrauti kelias dešimtis karinės technikos (sakykime, iškrautų keliamasis kranas, o gal būtų įmanoma dar kaip, bet krovimas truktų ilgai...), dar reiktų vietos ir jau parkuoti, o beveik prie pat geležinkelio ten prisiplakusi gyvenvietė.
            Kažkada rusiškose geležinkelio instrukcijose daug skaičiau apie traukinių eismo organizavimą neveikiant blokuotei (netgi pusiauautomatinei), taip pat neveikiant jokioms ryšio priemonėms (kas nebūdinga dabar), tai ypatingu atveju traukinys nuo Šeštokų link Kauno važiuoti galėtų, kaip keleivinis atvažiavo 2015 m. rugpjūčio gale ir spalio viduryje.
            Tam tikromis aplinkybėmis karinę techniką iškrauti gal būtų įmanoma Kalvarijos stotyje, bet nauda būtų menka, nuo Šeštokų pavažiuota tik ~20 km).
            Šiaip Mauručių stotį (kaip stotį palyginti netoli Kauno) išnaudoti reiktų efektyviau. Daugiau 1435 mm bėgių joje reikėtų.
            Paskutinis taisė Vitas; 2016.04.09, 11:41.

            Comment


              Parašė vilnews Rodyti pranešimą
              Bet, kiek prisimenu, pirmą kartą taip. Anksčiau per Klaipėdą plukdydavo.
              Pernai vokiečiai į Latviją vyko su perkrova Šeštokuose, ir lietuviai į Vokietiją pernai ar užpernai iš Šeštokų.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Ta proga vokiečiai galėtų lietuvių karius apmokyti boxeriais naudotis

                Comment


                  Nėra rampos su 1435 mm keliu niekur kitur, išskyrus Šeštokus.

                  Comment


                    O Kauno internodaliniame terminale įdomu kokie aklikeliai 1435 mm kelių, su galine rampa ar ne. Kitas variantas, su krautuvais ar kranais nukėlinėti.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Įdomu, kaip kitų pravažiavimų reikalai juda?
                      Darbai vyksta visose pervažose. Jei tikėti statybininkais (bent jau ką sako "Alkestos" žmonės vietos spaudoje), pervažos Gedimino g. ir Aušros g. bus baigtos iki birželio pradžios, Miesto dienų šventei. Ar taip ir bus, pasakyti sunku, nes bent jau Gedimino g. esančios pervažos pabaigtuvių data buvo nukeliama ne vieną kartą... Darbai vyksta ir P.Armino gatvėje prie cukraus fabriko, bet jų pabaiga numatyta kitąmet. Ten pervaža bus analogiška esančiai Gedimino gatvėje. Prie progos padarysiu nuotraukų...

                      Comment


                        Pervažų statyba Marijampolėje, fotografuota gegužės 2 d.
                        Pirmos trys nuotraukos - Gedimino-Stoties-Geležinkelio gatvių sankryža, paskutinė nuotrauka - Aušros g.

                        Comment


                          Traukiniu į Europą – jau vasaros pradžioje

                          Po ilgai trukusių derybų ir techninių derinimų, AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Lenkijos įmonė „Przewozy Regionalne" gegužės 5 dieną atliks pirmąjį bandomąjį važiavimą maršrutu Kaunas–Balstogė. Planuojama, kad traukinys Kauną pasieks apie 12 val.

                          Nuo 2015 metų kovo mėnesio trukusios derybos pasiekė finišo tiesiąją – reguliarus susisiekimas bus pradėtas jau nuo birželio 17 dienos. Maršrutu Kaunas–Balstogė kursuos lenkiški modernūs traukiniai.

                          „Šis reikšmingas susitarimas suteiks galimybę traukiniu greitai ir patogiai pasiekti Europą. Panorusiems kelionę tęsti į Varšuvą, Šcetiną, Gdynią arba Elką, tereikės persėsti į kitą traukinį. Deramės dėl susisiekimo maršrutu Kaunas–Varšuva–Krokuva. Tai bus itin patogus susisiekimas – iš Varšuvos keleiviai galės priderintais traukiniais tęsti keliones į Berlyną, Vieną, Prahą ir kitus miestus", – teigia AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka.

                          Traukiniai kursuos savaitgaliais. Iš Kauno ir Balstogės traukinių stočių traukiniai pajudės ryte bei vidurdienį, atitinkamai atgal į galines stotis atvyks vidurdienį ir vakare.

                          Kelionės bilietas iš Kauno į Balstogę kainuos 11 eurų. Kelionė iš vienos iki kitos traukinio stoties truks apie 4 val. 40 min.

                          Litrail.lt

                          Comment


                            Pavažinės iki rudens ir bus panaikintas. Nes keleiviams reikia traukinio be N persėdimų. Aišku, bus proga išbandyti RailBalticą , ne ką daugiau.

                            Comment


                              Parašė agnette Rodyti pranešimą
                              Traukiniu į Europą – jau vasaros pradžioje

                              Po ilgai trukusių derybų ir techninių derinimų, AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Lenkijos įmonė „Przewozy Regionalne" gegužės 5 dieną atliks pirmąjį bandomąjį važiavimą maršrutu Kaunas–Balstogė. Planuojama, kad traukinys Kauną pasieks apie 12 val.

                              Nuo 2015 metų kovo mėnesio trukusios derybos pasiekė finišo tiesiąją – reguliarus susisiekimas bus pradėtas jau nuo birželio 17 dienos. Maršrutu Kaunas–Balstogė kursuos lenkiški modernūs traukiniai.

                              „Šis reikšmingas susitarimas suteiks galimybę traukiniu greitai ir patogiai pasiekti Europą. Panorusiems kelionę tęsti į Varšuvą, Šcetiną, Gdynią arba Elką, tereikės persėsti į kitą traukinį. Deramės dėl susisiekimo maršrutu Kaunas–Varšuva–Krokuva. Tai bus itin patogus susisiekimas – iš Varšuvos keleiviai galės priderintais traukiniais tęsti keliones į Berlyną, Vieną, Prahą ir kitus miestus", – teigia AB „Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius Stasys Dailydka.

                              Traukiniai kursuos savaitgaliais. Iš Kauno ir Balstogės traukinių stočių traukiniai pajudės ryte bei vidurdienį, atitinkamai atgal į galines stotis atvyks vidurdienį ir vakare.

                              Kelionės bilietas iš Kauno į Balstogę kainuos 11 eurų. Kelionė iš vienos iki kitos traukinio stoties truks apie 4 val. 40 min.

                              Litrail.lt
                              Jei tai būtų kasdien, tai dar puse velnio. Na nebent kasdien bus jei susitars iki Varšuvos ir toliau. Nes esmė ir yra, kad būtų galimybė traukiniu pasiekt visą Europą. Ir kad Kaunas atsirastų Europos traukinių bilietų prekybos sistemose.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Pavažinės iki rudens ir bus panaikintas. Nes keleiviams reikia traukinio be N persėdimų. Aišku, bus proga išbandyti RailBalticą , ne ką daugiau.
                                Orentuotas į šopingą Lenkijoje traukinys...

                                Comment


                                  Man daugiau patiko greitis... 200 km per 5 val....

                                  Comment


                                    Nes Lietuvoje tikriausia važiuos 50 km/h greičiu su sulėtinimu iki 25 km/h ties kiekviena pervaža, nes signalizacija neveikia...
                                    Be to nors nieko nerašo, dar ne faktas, kad iš viso bus važiuojama Lietuvoje 1435 mm vėžė iki pat Kauno, ir kad nebus persėdimo Mockavoje. Jei numatytos dvi poros traukinių, tai kitaip ir būti negali. Lenkai nenakvos Kaune - 12 val. Lenkijos laiku išvykus iš Balstogės, Kaunan atvyktų apie 18 val Lietuvos laiku. Negi trinsis iki kitos dienos ryto? Nakvynė kainuoja, alga kapsi... Kadangi traukinys kursuos tik savaitgaliais, tai lenkams tektų grįžti tuščiu reisu taip pat ir pirmadienį ryte.

                                    Traukinys iš Balstogės išvyks apie 6 val. Lenkijos laiku. Kas juo į Kauną važiuos? Taigi, į Lietuva atvykti su juo visiškas š, nes iš Varšuvos į Balstogę naktinių traukinių nėra, o ryte pirmasis yra Krokuva - Suvalkai apie 7.30. Iš Kauno į Lenkiją, aišku, laikas pusė bėdos. Bet velgi, iš Balstogės į Varšuvą išvykus 18 val. (kelyje apie 2 val 40 min.) iš Varšuvos apie 20.30 jau nelabai kur nuvyksti traukiniu.
                                    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.05, 10:54.

                                    Comment


                                      Per 5 valandas turėtų nuvežti kaip minimum iki Varšuvos, jei nori konkuruoti su autobusais, o ne į kažkokį užkampį šalia Baltarusijos. Spėju, jei veiktų senas geležinkelis Vilnius - Varšuva, juo greičiau būtų galima nuvažiuoti.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Šiandien 11:45 bandomasis traukinys pasiekė Kazlų Rūdą. Iki Kauno dar 40 km likę. Akivaizdu, kad ant 12-tos nespėjo Į Kauną nespėjo.
                                        kk3

                                        Comment


                                          Gal gi ta proga Lietuvą prijungs prie Interrail?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X