Parašė andyour
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
„Lietuvos geležinkeliai“ infrastruktūrai modernizuoti skolinasi 50 mln. eurų
Gruodžio 14 dieną AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Šiaurės investicijų bankas (NIB ) pasirašė naują 15-os metų trukmės 50 mln. eurų paskolos sutartį. Jos lėšomis bus finansuojami Transeuropinių koridorių modernizacijos projektai.
Paskola bus skirta toliau vystyti nutiestą „Rail Baltica" europinę geležinkelio vėžę (1435 mm) nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno bei statyti naują liniją nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos.
Šiomis lėšomis taip pat bus finansuojamas atkarpos nuo Vilniaus iki sienos su Baltarusija, aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai ir Kaišiadorių-Radviliškio linijos elektrifikavimo projektai, vykdomi kiti infrastruktūros darbai, skirti didinti Rytų-Vakarų transporto koridoriaus pralaidumą.
Lietuvos geležinkelių infrastruktūros modernizavimas yra iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai" iš NIB skolinasi nacionalinei daliai finansuoti.
Iš Šiaurės investicijų banko imama paskola – jau penktoji nuo 2009 metų. Bendra ankstesnių paskolų suma siekia 216 mln. eurų.
http://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Elie...si-50-mln-euruNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimą„Lietuvos geležinkeliai“ infrastruktūrai modernizuoti skolinasi 50 mln. eurų
Comment
-
Taigi, pasivažinėjau iki Marijampolės. Tragedija. Šimtai milijonų išmėtyta, o naudos keleivių susisiekimui kol kas 0. Pesa nuo Kazlų Rūdos naujutėliu 1520 mm keliu velkasi kaip iki rekonstrukcijos. Poroje vietų išvystė 75 km/h greitį, visur kitur greitis 45-65 km/h. Tuo tarpu tarp Kazlų Rūdos ir Kauno spaudė iki 115 km/h.
Comment
-
Marijampolėje vyksta Gedimino g. pravažiavimo po geležinkeliu statyba. Tas mūrinis namas, kuris yra šalia buvusios pervažos, bus nugriautas. Gyventojai jau iškeldinti, dalis namo jau buvo apgriauta. Įtariu, kad pėstiesiems bus statomas pėsčiųjų tiltas virš Stoties ar Geležinkelio gatvės ir kartu virš geležinkelio. Marijampolės stotyje darbai dar nebaigti - perdaromas 1520 mm stoties kelynas. Eismui tai netrukdo, nes magistralinių linijų tai nepalietė. Nežinau, ar taip ir liks, bet Marijampolėje likę rankinių iešmų 1520 mm kelyne (ne tik privažiuojamuose keliuose).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaigi, pasivažinėjau iki Marijampolės. Tragedija. Šimtai milijonų išmėtyta, o naudos keleivių susisiekimui kol kas 0. Pesa nuo Kazlų Rūdos naujutėliu 1520 mm keliu velkasi kaip iki rekonstrukcijos. Poroje vietų išvystė 75 km/h greitį, visur kitur greitis 45-65 km/h. Tuo tarpu tarp Kazlų Rūdos ir Kauno spaudė iki 115 km/h.
Comment
-
Jei tikėsime www.rozklad-pkp.pl , tai iš Varšuvos (stoties Warszawa Zachodnia) 14:46h (iš Warszawa Centralna - 15:05h) išvyksta traukinys "Wygry" ("Vygriai"), į Suvalkus jis atvyksta 19:54h. Iš Suvalkų atgal į Varšuvą jis išvažiuoja 4:39h, į stotį Warszawa Centralna atvyksta 9:20h.
Taigi, tas traukinys (jo vagonai) nakvoja Suvalkuose. Ko trūksta šio traukinio maršrutą pailginti iki Kauno? Bėgiai jam yra.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip.
Comment
-
„Rail Balticai“ pabaigti iš EK prašoma 200 milijonų
Statybunaujienos.lt
2016-02-17 12:33
Trečiadienį Lietuva Europos Komisijai pateikė paraišką dėl projekto „Rail Baltica“ finansavimo iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (EITP) fondo. Šio projekto darbams Lietuvos teritorijoje prašoma beveik 197 mln. Eur fondo lėšų, t. y. apie 85 proc. bendros projekto vertės, siekiančios 231 mln. eurų.
Atliekant paraiškoje numatytus darbus, „Rail Baltica“ ruože nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno bus diegiama Europos geležinkelių signalizacijos ir valdymo sistema bei susijusios komunikacijų ir valdymo sistemos (vertė – 84,7 mln. Eur), bus įrengtas geležinkelio riedmenų ir priežiūros depas (6 mln. Eur), tęsiama siaurosios 1435 mm vėžės geležinkelio sankasos ir susijusios infrastruktūros plėtra nuo Kauno (Palemono) į šiaurę, nutiesiant apie 55 km sankasos (131 mln. Eur).
Paraiška pateikta kartu su Latvija ir Estija per bendrai sukurtą įmonę „RB RAIL AS“....................
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąJei tikėsime www.rozklad-pkp.pl , tai iš Varšuvos (stoties Warszawa Zachodnia) 14:46h (iš Warszawa Centralna - 15:05h) išvyksta traukinys "Wygry" ("Vygriai"), į Suvalkus jis atvyksta 19:54h. Iš Suvalkų atgal į Varšuvą jis išvažiuoja 4:39h, į stotį Warszawa Centralna atvyksta 9:20h.
Taigi, tas traukinys (jo vagonai) nakvoja Suvalkuose. Ko trūksta šio traukinio maršrutą pailginti iki Kauno? Bėgiai jam yra.
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO jis realiai truko? Paskirtis nebūtinai gyvenamoji turi likti. O greta esantys tvartai aišku liks.
Comment
-
Bėgiai yra signalizacijos nėra. Ar nebuvo galima šituos darbus padaryti kartu su pačiu RB1 projektu? Važiavau šita Pesa labai nepatogi nėra to komforto kaip dviaukšyje traukinyje Vilnius-Kaunas. Ji važiuoja tik iki Marijampolės 1435mm vėžė kol kas nenaudojama. Kalbant apie greitį matyt įtakoja signalizacijos nebuvimas, nes vėžė nauja lygi ant posūkių pasirodė turi šiokį tokį išvirtimą - galima išvystyti didesnį greitį. Įdomu kada paleis traukinį 1435mm vėže, nes kaip mačiau tai dabar tik rūdyja. Galima išnaudoti potiancialą keleivių vežimui nors iki Suvalkų labai populiarus maršrutas tarp tautiečių.
Comment
Comment