Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė andyour Rodyti pranešimą
    O kokiu greičiu traukiniai važinės euro vėžiom?
    tokiu pat kaip iki šiol, nes visos kalbos apie greitį - tik akių pudrinimas

    Comment


      „Lietuvos geležinkeliai“ infrastruktūrai modernizuoti skolinasi 50 mln. eurų
      Gruodžio 14 dieną AB „Lietuvos geležinkeliai" ir Šiaurės investicijų bankas (NIB ) pasirašė naują 15-os metų trukmės 50 mln. eurų paskolos sutartį. Jos lėšomis bus finansuojami Transeuropinių koridorių modernizacijos projektai.

      Paskola bus skirta toliau vystyti nutiestą „Rail Baltica" europinę geležinkelio vėžę (1435 mm) nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno bei statyti naują liniją nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos.

      Šiomis lėšomis taip pat bus finansuojamas atkarpos nuo Vilniaus iki sienos su Baltarusija, aplinkkelio Kyviškės-Valčiūnai ir Kaišiadorių-Radviliškio linijos elektrifikavimo projektai, vykdomi kiti infrastruktūros darbai, skirti didinti Rytų-Vakarų transporto koridoriaus pralaidumą.

      Lietuvos geležinkelių infrastruktūros modernizavimas yra iš dalies finansuojamas Europos Sąjungos struktūrinių fondų. Bendrovė „Lietuvos geležinkeliai" iš NIB skolinasi nacionalinei daliai finansuoti.

      Iš Šiaurės investicijų banko imama paskola – jau penktoji nuo 2009 metų. Bendra ankstesnių paskolų suma siekia 216 mln. eurų.


      http://www.litrail.lt/-/%E2%80%9Elie...si-50-mln-euru
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
        „Lietuvos geležinkeliai“ infrastruktūrai modernizuoti skolinasi 50 mln. eurų
        Tai nuo pat Kauno jau visai nauja linija bus? Maniau, kad bent iki Radviliškio tik sugretintą kelią darys.

        Comment


          Taigi, pasivažinėjau iki Marijampolės. Tragedija. Šimtai milijonų išmėtyta, o naudos keleivių susisiekimui kol kas 0. Pesa nuo Kazlų Rūdos naujutėliu 1520 mm keliu velkasi kaip iki rekonstrukcijos. Poroje vietų išvystė 75 km/h greitį, visur kitur greitis 45-65 km/h. Tuo tarpu tarp Kazlų Rūdos ir Kauno spaudė iki 115 km/h.

          Comment


            milijonai ne ismetyti, bet isisavinti

            Comment


              Marijampolėje vyksta Gedimino g. pravažiavimo po geležinkeliu statyba. Tas mūrinis namas, kuris yra šalia buvusios pervažos, bus nugriautas. Gyventojai jau iškeldinti, dalis namo jau buvo apgriauta. Įtariu, kad pėstiesiems bus statomas pėsčiųjų tiltas virš Stoties ar Geležinkelio gatvės ir kartu virš geležinkelio. Marijampolės stotyje darbai dar nebaigti - perdaromas 1520 mm stoties kelynas. Eismui tai netrukdo, nes magistralinių linijų tai nepalietė. Nežinau, ar taip ir liks, bet Marijampolėje likę rankinių iešmų 1520 mm kelyne (ne tik privažiuojamuose keliuose).

              Comment


                Šitą?

                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Taip.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Taigi, pasivažinėjau iki Marijampolės. Tragedija. Šimtai milijonų išmėtyta, o naudos keleivių susisiekimui kol kas 0. Pesa nuo Kazlų Rūdos naujutėliu 1520 mm keliu velkasi kaip iki rekonstrukcijos. Poroje vietų išvystė 75 km/h greitį, visur kitur greitis 45-65 km/h. Tuo tarpu tarp Kazlų Rūdos ir Kauno spaudė iki 115 km/h.
                    kitaip ir nebus, senai buvo aišku, tik visuomenei "pudrinamos akys"... ot būtų gerai kad kas realią situaciją spaudoj nušviestų

                    Comment


                      Jei tikėsime www.rozklad-pkp.pl , tai iš Varšuvos (stoties Warszawa Zachodnia) 14:46h (iš Warszawa Centralna - 15:05h) išvyksta traukinys "Wygry" ("Vygriai"), į Suvalkus jis atvyksta 19:54h. Iš Suvalkų atgal į Varšuvą jis išvažiuoja 4:39h, į stotį Warszawa Centralna atvyksta 9:20h.
                      Taigi, tas traukinys (jo vagonai) nakvoja Suvalkuose. Ko trūksta šio traukinio maršrutą pailginti iki Kauno? Bėgiai jam yra.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Taip.
                        O jis realiai truko? Paskirtis nebūtinai gyvenamoji turi likti. O greta esantys tvartai aišku liks.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          „Rail Balticai“ pabaigti iš EK prašoma 200 milijonų
                          Statybunaujienos.lt
                          2016-02-17 12:33


                          Trečiadienį Lietuva Europos Komisijai pateikė paraišką dėl projekto „Rail Baltica“ finansavimo iš Europos infrastruktūros tinklų priemonės (EITP) fondo. Šio projekto darbams Lietuvos teritorijoje prašoma beveik 197 mln. Eur fondo lėšų, t. y. apie 85 proc. bendros projekto vertės, siekiančios 231 mln. eurų.

                          Atliekant paraiškoje numatytus darbus, „Rail Baltica“ ruože nuo Lietuvos ir Lenkijos valstybių sienos iki Kauno bus diegiama Europos geležinkelių signalizacijos ir valdymo sistema bei susijusios komunikacijų ir valdymo sistemos (vertė – 84,7 mln. Eur), bus įrengtas geležinkelio riedmenų ir priežiūros depas (6 mln. Eur), tęsiama siaurosios 1435 mm vėžės geležinkelio sankasos ir susijusios infrastruktūros plėtra nuo Kauno (Palemono) į šiaurę, nutiesiant apie 55 km sankasos (131 mln. Eur).

                          Paraiška pateikta kartu su Latvija ir Estija per bendrai sukurtą įmonę „RB RAIL AS“....................


                          Comment


                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Jei tikėsime www.rozklad-pkp.pl , tai iš Varšuvos (stoties Warszawa Zachodnia) 14:46h (iš Warszawa Centralna - 15:05h) išvyksta traukinys "Wygry" ("Vygriai"), į Suvalkus jis atvyksta 19:54h. Iš Suvalkų atgal į Varšuvą jis išvažiuoja 4:39h, į stotį Warszawa Centralna atvyksta 9:20h.
                            Taigi, tas traukinys (jo vagonai) nakvoja Suvalkuose. Ko trūksta šio traukinio maršrutą pailginti iki Kauno? Bėgiai jam yra.
                            Signalizacijos ir blokiruotės 1435 mm linijoje nuo Šeštokų iki Kauno. Nuo sienos iki Šeštokų veikia sena.

                            Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                            O jis realiai truko? Paskirtis nebūtinai gyvenamoji turi likti. O greta esantys tvartai aišku liks.
                            Dalis trukdė. Atraminė sienelė pravažiavimui pastatyta praktiškai ties namo galu. Iš galo buvo įėjimas į vieną iš butų. Be to namo vietoje tikriausiai bus statomas pėsčiųjų tiltas per geležinkelį ir gatvę. Bet kas iš to, jei pusė namo būtų palikta? Ten ne tvarkai, o geležinkelio sandėliai ar kažkas panašaus. Naudojami.

                            Comment


                              Bėgiai yra signalizacijos nėra. Ar nebuvo galima šituos darbus padaryti kartu su pačiu RB1 projektu? Važiavau šita Pesa labai nepatogi nėra to komforto kaip dviaukšyje traukinyje Vilnius-Kaunas. Ji važiuoja tik iki Marijampolės 1435mm vėžė kol kas nenaudojama. Kalbant apie greitį matyt įtakoja signalizacijos nebuvimas, nes vėžė nauja lygi ant posūkių pasirodė turi šiokį tokį išvirtimą - galima išvystyti didesnį greitį. Įdomu kada paleis traukinį 1435mm vėže, nes kaip mačiau tai dabar tik rūdyja. Galima išnaudoti potiancialą keleivių vežimui nors iki Suvalkų labai populiarus maršrutas tarp tautiečių.

                              Comment


                                1520 mm signalizacija yra, gal tik sena.

                                Comment


                                  Nejaugi rekonstruojant vėžę paliko PAB blokiruotę?

                                  Comment


                                    Ten ir krivulinės užtektų.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Žiūrint į šiandieninius srautus gal. Bet ateityje, o tikriausiai netolimoje čia bus vienintelė arterija iš Lenkijos į Kauno intermodalinį terminalą, srautai gali išaugti n kartų.

                                      Comment


                                        Taip, bet dar neseniai ir ruožai Kaunas-Kybartai ir Kužiai-Kretinga buvo su PAB, esant nepalyginamai didesniems srautams.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Ambicingam „Rail Baltica“ projektui koją kiša Vilniaus ir Varšuvos santykiai?
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X