Bet juk žmonės kalba, kad automotrisė net ir iš Šiaulių į Vilnių netinkama priemonė
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Lenkiškos automotrisės SA133 ([http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3650) turi geresnes sėdynes, panašias į mūsų 630M, jos išdėstytos 2+2 ir ne viena prieš kitą, o nugara viena į kitą, taip pat kaip ir 630M. Reikia suprasti, kad Lenkijoje RailBalticos tiesimas dar vyks 5 metus (geriausiu atveju) ir tiek pat laiko nebus jokio normalaus susisiekimo su Varšuva. O dar kokius 2 ar 3 metus nebus ir normalaus susiekimo traukiniais tarp Varšuvos ir Bialystoko. Dabar į Varšuvą važiuoja PKP autobusai, o priemiestiniai važinėja su autobusų intarpu. Tai dabar kol kas vyksta 1 etapas nuo Zielionkos iki Malkinios. Vėliau prasidės 2 etapas nuo Malkinios iki Bialystoko. Todėl kitais metais prasidės tik formalus eismas - reikia prieš ES atsiskaityti. Realiai iš jo jokios naudos nebus, nes traukiniu bus galima pasiekti tik Bialystoką, o toliau važiuoti į Varšuvą tik autobusu. Todėl įtariu, kad traukinys net nevažinės kiekvieną dieną, o važiuos kas antrą dieną ar porą kartų per savaitę. O gal ir iš viso nevažiuos. Atidarys eismą tik formaliai.Paskutinis taisė Al1; 2015.08.31, 21:00.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąIki Berlino savaitę turbūt važiuos...
Parašė cooinda
Varšuva-Berlynas
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąJau radau , iš Bialystoko išv.13.30h , o Kaune atv. 20.30h
20:45h turščias išvažiavo atgal.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkiškos automotrisės SA133 ([http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3650) turi geresnes sėdynes, panašias į mūsų 630M, jos išdėstytos 2+2 ir ne viena prieš kitą, o nugara viena į kitą, taip pat kaip ir 630M. Reikia suprasti, kad Lenkijoje RailBalticos tiesimas dar vyks 5 metus (geriausiu atveju) ir tiek pat laiko nebus jokio normalaus susisiekimo su Varšuva. O dar kokius 2 ar 3 metus nebus ir normalaus susiekimo traukiniais tarp Varšuvos ir Bialystoko. Dabar į Varšuvą važiuoja PKP autobusai, o priemiestiniai važinėja su autobusų intarpu. Tai dabar kol kas vyksta 1 etapas nuo Zielionkos iki Malkinios. Vėliau prasidės 2 etapas nuo Malkinios iki Bialystoko. Todėl kitais metais prasidės tik formalus eismas - reikia prieš ES atsiskaityti. Realiai iš jo jokios naudos nebus, nes traukiniu bus galima pasiekti tik Bialystoką, o toliau važiuoti į Varšuvą tik autobusu. Todėl įtariu, kad traukinys net nevažinės kiekvieną dieną, o važiuos kas antrą dieną ar porą kartų per savaitę. O gal ir iš viso nevažiuos. Atidarys eismą tik formaliai.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąkodel tokie begiai susibangave nuotraukoj? Brokas?
Parašė Vitas Rodyti pranešimąAš būčiau linkęs įtarti, kad važinės savaitgalio dienomis, kad darbai nevyksta?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkiškos automotrisės SA133 ([http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3650) turi geresnes sėdynes, panašias į mūsų 630M, jos išdėstytos 2+2 ir ne viena prieš kitą, o nugara viena į kitą, taip pat kaip ir 630M. Reikia suprasti, kad Lenkijoje RailBalticos tiesimas dar vyks 5 metus (geriausiu atveju) ir tiek pat laiko nebus jokio normalaus susisiekimo su Varšuva. O dar kokius 2 ar 3 metus nebus ir normalaus susiekimo traukiniais tarp Varšuvos ir Bialystoko. Dabar į Varšuvą važiuoja PKP autobusai, o priemiestiniai važinėja su autobusų intarpu. Tai dabar kol kas vyksta 1 etapas nuo Zielionkos iki Malkinios. Vėliau prasidės 2 etapas nuo Malkinios iki Bialystoko. Todėl kitais metais prasidės tik formalus eismas - reikia prieš ES atsiskaityti. Realiai iš jo jokios naudos nebus, nes traukiniu bus galima pasiekti tik Bialystoką, o toliau važiuoti į Varšuvą tik autobusu. Todėl įtariu, kad traukinys net nevažinės kiekvieną dieną, o važiuos kas antrą dieną ar porą kartų per savaitę. O gal ir iš viso nevažiuos. Atidarys eismą tik formaliai.
Comment
-
Dabar kloja su eismo nutraukimu, tarp Bialystoko ir Suvalkų tiesimo darbai eismo nestabdys, nes RB eis nauja trasa per Elką, o eismas ir toliau vyks per Sokulką. Greitis ten nėra toks jau ir blogas, 80-100 km/h. Visgi tarp Suvalkų ir sienos su Lietuva eismą teks vėl nutraukti, bet ruožas nėra ilgas, didelių tiltų nėra (kaip kad tarp Varšuvos ir Bialystoko, kur yra 3 dideli tiltai ir juos visus rekonstruos ar keis naujais), tai per kelis mėnesius susitvarkys, laikinai tarp Šeštokų ir Suvalkų ar Marijampolės ir Suvalkų veš autobusais.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąĮ Kauną realiai atvyko ~19:45h.
20:45h turščias išvažiavo atgal.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė 2Pack Rodyti pranešimąP. Vitas geriau išmano geležinkelių tiesimą, techninį Rail Baltica I projektą ir darbų eigą, kokia ji turi būti, negu rangovai.Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.08, 13:47.
Comment
-
Palankiai įvertintas uosto konkurentas „Rail Baltica“
Geležinkelio linija „Rail Baltica“ ateityje gali tapti didžiausiu Klaipėdos uosto konkurentu. Kad taip bus bene pirmieji prabilo Klaipėdos uosto kompanijų vadovai.
„Rail Baltica“ linijos vystymas įgauna pagreitį. Lenkijos, Lietuvos, Latvijos, Estijos ir Suomijos specialistai kartu su EK atstovais testavo geležinkelio liniją tarp Lenkijos Belostoko ir Kauno.
Šios linijos statyba ypač palankiai įvertinta Lietuvos teritorijoje. Ateityje europinėje geležinkelio linijoje tarp Suomijos ir Lenkijos traukiniai galės važiuoti iki 160 km/h greičiu. Kol kas tokio greičio pasiekti negalima – reikia įdiegti papildomą įrangą, kuri vien Lietuvos dalyje kainuotų apie 75 mln. eurų.
Comment
-
Kadangi naujas tvarkaraštis, kuris įsigalioja Europoje, o nuo pernai ir dalyje buv. TSRS respublikų, tame tarpe ir Lietuvoje, rengiamas metams, tai nieko nuostabaus, kad atsirado tvarkaraštis. Tačiau tai nereiškia, kad traukinys ims kursuoti iškart nuo tvarkaraščio įvedimo. Iš viso atrodo, kad bus visgi ne automotrisė, o vagonai su lokomotyvu. Visgi į Varšuvą važiuojantiems tikriausiai reikės persėsti Bialystoke. Bet kokiu atveju, šūdinas tvarkaraštis, nes į Varšuvą atvykimas gausis apie 23.40 (iš Bialystoko pakanka 3 val., o dar persėdimui reikia skirti apie 20 min.).
Comment
-
Kiek kertu angliškai, tai iš tvarkaraščio suprantu, kad tai tik vienadienis traukinys, bet labai abejoju, ar važiuos ir tą nurodytą dieną gruodžio 12. Gal būt paprasčiausiai tvarkaraštis sudarytas, paskaičiuoti prasilenkimai su kitais traukiniais - ir tiek...
Atvykti į Varšuvą 21val ar 23:30val. didelio skirtumo nebūtų - išlipus iš traukinio vis vien liktų du variantai - apsigyventi viešbutyje arba ryto (o gal rytinio traukinio 6:55 val. į Berlyną?) laukti kurioje nors iš trijų Varšuvos stočių, tai vėliau atvykus antruoju atveju naktelė stotyje dar netaip prailgtų.
Beje, manau kad susisiekime su Lenkija labiau reiktų daugiau transporto per LT/PL sieną (iki Suvalkų, Augustavo, Elko), kadangi į Varšuvą turėtų pakakti esamų naktinių autobusų. Anksti rytą iš Kauno, Marijampolės, Kalvarijos į Lenkiją nėra jokio transporto. Suvalkus pasiekus, rasti kuo važiuoti toliau sunkumo nebūtų, bet sudėtingiausia pasiekti pačius Suvalkus.Paskutinis taisė Vitas; 2015.09.17, 12:28.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTeisingai, važiuos tik 12 d. Matyt vėl kokia komisija vyks. Bet jei komisija, tai kam skelbiama? 21 val dar yra skirtumas, nes dar galima išvykti toliau į kai kuriuos Varšuvos miestus ir netgi užsienį.
Comment
-
Na, va, pagaliau paaiškėjo, kur Šeštokuose stos 1520 mm vėžės traukinys. Peronas automotrisei arba ne daugiau dvivagoniam traukiniui yra aklikelyje prieš pakhauzą nuo Marijampolės pusės.
Nuotraukos žemiau. Deja, turėjau tik telefoną.
Aklikelio galas yra ties ta vieta, kur stovėjau fotografuodamas.
Pirmas peronas ir 1435 mm kelias prie jo. Antraisi kelias irgi 1435 mm, o trečiasis - teigti negaliu, bet, atrodo, kad 1520 mm.
1520 mm peronas iš arčiau.
Kalvarijos link, ir skirtingų pločių kelių persikirtimas.
Ten pat, vaizdas atgal. Išėjimas į miestelį yra tarp pakhauzo ir tvoros, kuri baigiasi ties paviljono galu. Šalia pakhauzo rampos iš miestelio pusės nutiestas naujas šaligatvis link stoties aikštės.
Pirmasis peronas ties tualetu Mockavos link.
Mockava. Visi darbai baigti pilnai.
Darbai Šeštokuose taip pat praktiškai pilnai baigti. Deja, iešmai rankiniai, Marijampolėje ir Kazlų Rudoje taip pat. Galbūt Marijampolėje dar pakeis, nes Marijampolės stotyje daugiausia nebaigtų darbų, bet Šeštokuose ir Kazlų Rūdoje vargu ar pakeis. Taip pat iš tikrųjų nemačiau niekur, net stotyse, išskyrus Šeštokuose ir Mockavoje likusią senus, naujų šviesoforų 1435 mm vėžei. Žodžiu, pilnas pravalas. Toks ilgas ruožas ir eismas reguliuojamas bus popieriukais, išduodamais mašinistui??? Ar bus naujas pinigų kaulijimas ir ES? Kodėl iš karto nepadarė?
Beje, visose jau seniai nenaudojamose stotelėse tarp Marijampolės ir Šeštokų yra nauji peronai, metaliniai paviljonai ir stotelių pavadinimai. Peronų ilgiai pritaikyti trivagoniam traukiniui. Tuo tarpu Šeštokuose tik dvivagoniam. Tik kažin ar iš viso važinės traukiniai.Paskutinis taisė Al1; 2015.09.14, 21:06.
Comment
Comment