Visai neseniai mačiau rugpjūčio 1d., kad kelynas Marijampolės stotyje jau visiškai paklotas labai nedaug likę užbaigt. Kiek pastebėjau liko tik šviesoforus uždėti ant stulpų. O dėl viaduko per Šešupę nieko negaliu pasakyti, nes nebuvau nuvažiavęs pasižiūrėti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąVisai neseniai mačiau rugpjūčio 1d., kad kelynas Marijampolės stotyje jau visiškai paklotas labai nedaug likę užbaigt. Kiek pastebėjau liko tik šviesoforus uždėti ant stulpų. O dėl viaduko per Šešupę nieko negaliu pasakyti, nes nebuvau nuvažiavęs pasižiūrėtiNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Man rodos,kad spės. Infrastruktūra automobiliams tai tikrai dar ilgai užsitęs o kas susiję su geležinkelio infrastruktūra praktiškai viskas baigta. Beje Marijampolės stoties ir tarpstočio Marijampolė-Šeštokai darbų pabaiga pagal grafiką 2015-07-31. Tai jau turėjo būti baigę o iki rugsėjo tikrai suspės
Comment
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąMan rodos,kad spės. Infrastruktūra automobiliams tai tikrai dar ilgai užsitęs o kas susiję su geležinkelio infrastruktūra praktiškai viskas baigta. Beje Marijampolės stoties ir tarpstočio Marijampolė-Šeštokai darbų pabaiga pagal grafiką 2015-07-31. Tai jau turėjo būti baigę o iki rugsėjo tikrai suspėsNeskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąVisai neseniai mačiau rugpjūčio 1d., kad kelynas Marijampolės stotyje jau visiškai paklotas labai nedaug likę užbaigt. Kiek pastebėjau liko tik šviesoforus uždėti ant stulpų. O dėl viaduko per Šešupę nieko negaliu pasakyti, nes nebuvau nuvažiavęs pasižiūrėti
Situacija kaip anekdote: peršokta per šunį, bet nesiseka peršokti per uodegą.
Keistoka, kad visame ruože tarp Kauno ir Marijampolės nė vieno šviesoforo nėra prie 1435 mm bėgių.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąJei rangovai nenumate sviesaforu, tai vadinas tam traukiniui ju ir nereikia, traukinys gi kalbet negali ir pats nepasakys ko jam nereikia. Negincyk rangovu kompetencijos!Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Tam pirmajam traukiniui šviesoforų gal ir nereikės. Dar tarybinėse traukinių eismo taisyklėse (neprisimenu - Geležinkelių techninės eksplopatacijos ar Traukinių eismo ir manevravimo instrukcijoje) radau tokį eismo saugumo užtikrinimo būdą kaip vieno lokomotyvo naudojimas. Gal būt pirmam traukiniui toks ir bus naudojamas ?
Kol šviesoforų nėra, traukinio priėmimas į stotį galimas mašinistui pranešant per radijo ryšį. Kol pranešimo nėra, traukinys negali pravažiuoti ženklą "Stoties riba" (tokie 1435 mm keliuose jau yra). Greitis šiuo atveju ne daugiau 20 km/h, bet pradžioje ne ką didesniu ir taip važiuos. Išleidimas iš stoties be šviesoforo galimas mašinistui išduodant raštišką leidimą, suteikiantį teisę užimti tarpstotį. Žinoma, tų šviesoforų anksčiau ar vėliau reikės, tada vėl prasidės kasinėjimai ir kt.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
Dar vienas aklikelis yra kitame Kauno stoties gale (prieš geležinkelio tiltą). Jis kiek ilgesnis už šiuos matomus nuotraukoje.
Keletas 1435 mm kelio mašinų, taip pat manevrinis šilumvežis SM42 šiuo metu yra Marijampolės stotyje.
Comment
-
Tai kad LG kol kas neturi jokių naujų 1435 mm kelio mašinų. Iki RB tiesimo Šeštokuose bazavosi tik AGMu ir platformą. Tos, kurios naudojamos tiesimui, arba perkeltos nuo 1520 mm, arba išsinuomotos (pasamdytos) Lenkijoje. Užbaigus RB iki Palemono ir prasidėjus normaliam eismui natūraliai iškils riedmenų priežiūros ir remonto reikalas. Kur bus įkurtas 1435 mm riedmenų depas, kol kas neaišku. Aišku tik viena, kad kažkur prie Kauno ar Kaune, nes tik čia yra kvalifikuotų specialistų.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTik jau nesakyk, kad RB tiesė ir nebuvo viename projekte numatytas eismo valdymas šviesoforais? Jei taip, tai sabotažas.
Juokina svietą ir tiek su savo tokiais darbais.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąJug čia visiška pieva... Jei šviesoforų nebus , tai gal vėl lauksim , kol nutiks nelaimė? O tada "valdžia" sakys , kad ai tai lėšų nebuvo , tai dar kažką...
Juokina svietą ir tiek su savo tokiais darbais.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkeliai išimtinais atvėjais gali dirbti ir be šviesoforų - viskas yra numatyta instrukcijoje.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment