Tvoros tvoros tvorelės... nežinau, nežinau, nežinau, spėju jog tai tėra ne per efektyviausias pinigų įsisavinimas... Kam reikia tokios tvoros už miesto ribų, miško teritorijoj? Važiavau link Kauno pusę - pilna tvorų, link Marijampolės - irgi... Kažkur čia nuotraukoj, kitam Lietuvos gale, mačiau labai žemą tvorelę - 1,5 m. gal peršviečiamą. Kam ji, ponai ir ponios, skirta? Pinigų įsisavinimui? Geriau jau vietoj pusės tvoros ilgio patiestų tiek pat antros Rail Baltica linijos kur tėra 1 kelias.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė sknts Rodyti pranešimąAtsiminkite, kad tvoros statomos ir dėl gyvūnų bei neatsargių žmonių. Tvora aptvėrus bėgius, šalia gyvenamos teritorijos ir mažesnės stoties, traukiniai gali važiuoti didesniu greičiu. Aišku, tai galioje tik tiems traukiniams, kurie tose stotyse nestoja.
Dėl metalinio tinklo tvoros čia niekas problemų nekelia. kitas dalykas dėl vaizdą darkančios aukštos nepermatomos aukštos, paanšiosį esančią aplink įkalinimo įstaigas.
Savaitygalį pavaikščiojau geležinkelio gatve Marijampolėje. Ne visur parėjau. Pvz., praėjimo nelikę per sankryžą su Aušros gatve, kur statomas viadukas. Apeiti teko lygiagrečia Maironio gatve. Buvo šeštadienis, bet ties Aušros, Saulės ir Gedimino gatvėmis kažkiek darbai vyko, ties P.Armino gatve - "nė krust". Užtai patiko sprendimas dėl tvoros (sienelės). Pagelžkele išilgai Geležinkelio gatvės (nuo Gedimino su trūkiais iki P.Armino gatvės) ji pastatyta tokia žema. Tokia praktiškai dengia traukinio apatinę dalį (ratus), kuri kaip tik kelia tą atskirų gyventojų nepageidaujamą triukšmą. Tai kodėl tarp Marijampolės ir Kauno tos sienelės pastatytos ne tokios, o aukštos, primenančios kalėjimų tvoras?Paskutinis taisė Vitas; 2015.07.22, 22:15.
Comment
-
Tvoros nuo triukšmo tikrai reikalingos, bet turėtų būti kiek įmanoma daugiau ruožų su skaidria dalimi ir tvoros turėtų būti statomos tik ten, kur tikrai reikia. Dabar gi akivaizdžiai matosi, kad jų pristatyta ten, kur nereikia. O kur reikia, jų nėra. Ir tik nereikia aiškinti, kad viskas pagal atliktus triukšmo matavimus ir pan. Kaip pavyzdį, nors iš ne iš RailBaltikos, galima paminėti naujai pastatytą pėsčiųjų viaduką per Vilniaus aplinkkelį Didžiuosiuose Karklėnuose visiškame užkampyje, kai už 200 m buvo galima įrengti paprastą pėsčiųjų perėją, nors jos net nereikia. O tuo tarpu Nemėžyje, kur tikrai didesnis pėsčiųjų srautas, įrengta šviesoforu reguliuojama pėsčiųjų perėja.
Comment
-
Parašė sauls Rodyti pranešimąGal truputį pakeliauk po Europą, praplėsk akiratį, o po to vertink.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Geležinkelio vėžė bus tiesiama greta gyvenviečių, privatūs jonaviečių sklypai atiteks valstybei
...
Iš rytinės pusės – į vakarus
Naujoji geležinkelio linija jau yra nutiesta nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno miesto Palemono geležinkelio stoties. Darbai šiuo metu baigiami, todėl rengiamas specialusis planas vėžei nuo Kauno iki Latvijos sienos.
Geležinkelio, sujungsiančio Varšuvą su Helsinkiu linija drieksis ir per Jonavos rajoną. Nors 2011 metais buvo teigiama, kad ji eis rytine miesto dalimi – per Gaižiūnų poligoną ir kirsdama dvi upes, tačiau dabar situacija – priešinga.
Nors 2011 metais buvo teigiama, kad ji eis rytine miesto dalimi – per Gaižiūnų poligoną ir kirsdama dvi upes, tačiau dabar situacija – priešinga.
Kaip Jonavos rajono savivaldybę informavo projekto rengėjai, geležinkelio vėžė Jonavą kirs ne rytinėje miesto pusėje, o vakarinėje.
Tai reiškia, jog geležinkelis drieksis tarp Išorų ir Kalnėnų gyvenviečių, toliau lygiagrečiai Jonava-Kaunas keliui bus tiesiamas miškais, o ties posūkiu į Stašėnus viaduku kelią Jonava-Kaunas kirs, toliau eis per Nerį, pasuks link Rimkų kaimo, o nuo jo – link Ragožių, per Kulvos, Bukonių ir Žeimių seniūnijas. Naujoji geležinkelio vėžė drieksis greta Koncepto ir Liepių gyvenviečių.
Teigiama, kad virš automobilių kelių numatomi 6-7 viadukai, taip pat ilgas 1600 metrų ilgio tiltas per Neries upę, du tiltai per kitas upes.
Numatoma įrengti ir praginas – specialius kelius gyvuliams. Praginų vietos bus patikslintos pabendravus su vietos gyventojais. Šiaurinėje Jonavos miesto dalyje numatomas įrengti viadukas per senąsias traukinių vėžes.
...Mes siekiame gyventi geriau- suriko valdžia ! Mes tai jau senai matome- atsiduso liaudis.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąJofana, koks tendencingas straipsnis ir tiesiog šlykšti antraštė.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąKam reikalingas mylios ilgio tiltas per Nerį? Kirs upę 10 laipsnių kampu? Manau turėjo būti 160 metrų...
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąA.Butkevičius sakė, kad rugsėjo mėn. europinė vėžė jau bus nutiesta nuo PL-LT sienos iki Kauno. Tau jau yra taip, ar ne ? Ar beliko tik tvoras pastatyt, dėl ko čia ir ginčijatėsNeskubėk ir nespėsi.
Comment
Comment