Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąRusiški - 2
Europietiška - 1
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimąatrodo gan keista nesuprantanciam.Kas gal gali pakomentuot kodel ne atvirksciai?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTuos rusiškus iš viso reikėjo išardyti. Kam jie reikalingi?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKad LG (o tuo pačių ir mūsų valstybė) galėtų uždirbti pinigus iš krovinių ir keleivių tranzito.
Įdomu, kodėl ta rusiška vėžė neplinta Lenkijoje ir kitose šalyse?
Na, jie turbūt nenori uždirbti pinigų savo valstybei...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTuos rusiškus iš viso reikėjo išardyti. Kam jie reikalingi? Rusams tankus permesti prie Lenkijos sienos?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąO LG tik iš rusiškos vėžės moka uždirbti pinigus?
Įdomu, kodėl ta rusiška vėžė neplinta Lenkijoje ir kitose šalyse?Paskutinis taisė Aleksio; 2015.06.21, 23:53.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTa linija važiuoja ir krovininiai traukiniai iš Baltarusijos į Kaliningradą. Jeigu nežinot, geriau tokių nesąmonių nerašinėti.
Kažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
LG neprisitaikydavo prie Rusijos standartų, jie buvo paveldėti iš TSRS laikų (kaip Suiomija iš Rusijos Imperrijos laikų).
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąRusiškiems lėktuvamas niekas nedraudė skraidyti Europoje - tie, kurie atitinka dabartinius reikalavimus, skraido toliau (net į Vilnių).
LG neprisitaikydavo prie Rusijos standartų, jie buvo paveldėti iš TSRS laikų (kaip Suiomija iš Rusijos Imperrijos laikų).
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMano klausimas yra strateginis, o ne diktuojamas vienadieniais LG uždarbiais.
Kažkodėl rusiškiems lėktuvams uždraudė skraidyti ES ir nieko neatsitiko.
Tas pats ir su geležinkeliu - tegu Kaliningradas irgi keičia savo standartus, kodėl tik mes turim amžinai prisitaikyti prie jų poreikių?
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąAr tamsta žinot kiek Lietuvai kainuotų rusiškų vėžių atsisakymas? Absoliučiai visi traukiniai, absoliučiai visi keliai Lietuvoje yra būtent šio standarto. Koks yra ekonominis pagrindimas viską raut lauk ir statyti europinę vėžę? Pastaroji yra naudinga tik ten kur vyksta tranzitas iš Lenkijos. Daugiau niekur. Juoba, kad kažkokių jos privalumų nėra. Tik tas moralinis "europinio" daikto savitumas.
Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąBeveik visose srityse Lietuva atsisakė rusiškų standartų. Taigi, čia ne argumentas.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąIr kas mokės už geležinkelių persiuvimą į 1435? Net turtingos Suomija ir Ispanija to nedaro.
Kalbu apie esminį požiūrį į problemą.
Gal baltarusiai su rusais turi finansiškai prisidėti, jei nori ir toliau turėti tranzito galimybę į Karaliaučių ir iš Klaipėdos?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąSovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...
Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
Beje, net rusiškų auto kelių pas mus vis dar yra didžiulis kiekis.
Ir vėl gi, rusiška vėžė nesiskiria niekuo nuo europinės vėžės savo savybėmis, tik pločiu. Nutiesus europinę greičiau nevažiuosi, traukinys nevažiuos pigiau ir kažkokių sutaupymų nebus. Kam tuomet skirti didžiules lėšas kelių pertiesimui į rusišką vėžę, jeigu ji vis dar puikiai funkcionuoja? Jokios prasmės, apart tavo įgeidžius.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąSovietmečiu statytų namų renovacija kainuoja ne mažiau. Bet kažkodėl ji vykdoma...
Turbūt ir sausumos kelių dangą nebūtina keisti, pagal tavo logiką, nes tai irgi brangiai kainuoja. Taip pat nereikia modernizuoti Klaipėdos uosto, nes ten irgi viskas "paveldėta" iš sovietmečio.
Kam iš viso tie "europiniai" daiktai, ane?
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąGal baltarusiai su rusais turi finansiškai prisidėti, jei nori ir toliau turėti tranzito galimybę į Karaliaučių ir iš Klaipėdos?
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTranzitu (ir kuo didesniu) į Klaipėdą ir Kionigsbergą labiausiai suinteresuota yra Lietuva.
Tas pats požiūris, kaip ir "be rusiškos rinkos pražus visi Lietuvos pienininkai".
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai šioje "tiesoje" ir yra šuo pakąstas.
Tas pats požiūris, kaip ir "be rusiškos rinkos pražus visi Lietuvos pienininkai".
Comment
Comment