RB2 yra nauja linija nuo pat Lenkijos sienos. Tik pirmame etape ji nuo Kauno į šiaurę, o vėliau ir iki Lenkijos. Tačiau ji yra ekonomiškai nepateisinamas avantiūrizmas. Svarbu pastatyti, o ką paskui reikės daryti ir už kokius tai neaišku. Žodžiu, tai dar viena afera milijardų įsisavinimui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNelabai suprantu kam reikia dviejų atskirų RailBaltica linijų, kai geriau būtų padaryti vieną gerą.
Comment
-
kroviniai negali keliauti greitaeige linija. RB1- kroviniams, RB2 - keleiviams... jei taip paprastai. Ekonomine logika yra kitas reikalas."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąNa va, tai turbūt ir paaiškina kam reikia dviejų Rail Balticų. Tik dabar belieka tikėtis, kad tų krovinių ir keleivių bus pakankamai, kad abi linijas apkrautų.
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąkroviniai negali keliauti greitaeige linija. RB1- kroviniams, RB2 - keleiviams... jei taip paprastai. Ekonomine logika yra kitas reikalas.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąGali su išlygomis. Priklauso nuo leistinų ašies apkrovų ir greičio, bet, iš principo 200km/h linijos gali būti ir būna 'mixed freight/passenger'. Kitas dalykas yra capacity. Krovininiai ir keleiviniai traukiniai gali konfliktuoti dėl per didelio srauto ir skirtingų greičių (krovininiai iki 100-120km/h, keleiviniai 160-200km/h)."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIki Marijampolės pernykštis video atsilieka ir vietomis gerokai, iki pusės atstumo. Marijampolėje pasiveja ir aplenkia, bet labai nedaug. Paskui vėl pernykštis kiek atsilieka prieš Šeštokus.
1435 mm linija praktiškai yra visur, išskyrus nuo pietinio Marijampolės stoties galo iki pervažos kelyje Marijampolė - Kalvarija. Ten yra tik fragmentas pačioje Marijampolėje. Nebaigtas tiltas per Šešupę. Tačiau yra visos stotelės su peronais ir paviljonais tarp Marijampolės ir Šeštokų. Dar vienas dalykas - Šeštokuose NĖRA 1520 mm perono ir netgi nėra vietos normaliam peronui įrengti (nebent tik siaurą). Ką tai reiškia? Ką reiškia tie atstatyti peronai tarp Marijampolės ir Šeštokų? Apie kokius keleivinius vietinius traukinius ant 1520 mm galima kalbėti?
1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....
gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?
Comment
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimąGreitaeige linija yra >200km/h visa kita upgreidintos standartines linijos.
Comment
-
240 km/h planuose. Bet visko gali būti - gali galutiniame etape prieiti išvados, kad 240 ekonomiškai nepasiteisins, nes būtų vien tik keleivinė. Todėl padarys 200 km/h, o tokia jau gali būti keleivinė ir krovininė. Tiesa, Portugalinoje greitieji Alfa Pendular važinėja 220 km/h griečiu linija, kuria vyksta ir krovininis eismas. Tik kad tie ruožai, kur 220 km/h, yra keli, o kitur 180-200 km/h. Pats važiavau.Paskutinis taisė Al1; 2015.06.08, 11:26.
Comment
-
Ekonomiškai nepateisinama iš viso greitosios tik keleivinės linijos statyba. Nebus čia tiek keleivių. Verčiau pastatyti tokią liniją tarp Vilniaus, Kauno ir Klaipėdos, tai nors būtų reali ekonominė nauda Lietuvai - greitas susisiekimas tarp didžiųjų miestų ir ne tik (reikėtų stoties kažkur ties Kryžkalniu ar Raseiniais, kad būtų privežimas iš aplinkinių rajonų ir srauto generacija važiuojančių į didžiuosius miestus), nusikrautų A1. Pagreitėjęs susisiekimas - paskata ekonominiam šalies regionų vystymuisi. Keliaujančių srautas net ir neįskaitant tų, kurie persėstų iš automobilio, būtų didesnis nei tarp Rygos, Talino, Kauno/Vilniaus ir Varšuvos. Nes realiai iš Rygos ir Talino į Vakarų Europą geriau (ir greičiau, ir nedaug brangiau) skirsti.
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąteko girdėti kalbas, jog nuo žiemos sezono planuojama paleisti dyzeliuką Kaunas - Mockava. Lenkiškas traukinys atvyktų iki Mockavos pasiimti keleivių. Kyla 2 keisti klausimai:
1.) kam tuomet reikalinga ta nauja RAIL BALTICA vėžė, jei bus persėdama Mockavoje ?
2.) sustojimo Šeštokuose NEBUS - NES IŠARDYTAS PERONAS - logikos - nulis....
gal kas panašias kalbas girdėjo ir gali pakomentuoti smulkiau ?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe tualetas gėda, o LG valdžiažmogių mąstymo lygis. Tai buvo istorinė paraša, kurią reikėjo restauruoti. Vienintelis tualetas, kuris išliko maždaug tokios pat išvaizdos vos ne nuo pastatymo laiko (XIX a.).
Comment
Comment