Nėra ko norėt iš žurnaliūgų, čia dar suprantama, kad gali nesigaudyt tokiuose dalykuose, būna ir ne tiek nupeza
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Antradienį atidaryti Vilniaus ir Kauno intermodaliniai terminalai
Nepykite jei ne čia pataikiau.
http://www.15min.lt/verslas/naujiena...i-667-505540#_Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Neturi. Tai visiškai atskiri projektai nuo RailBalticos analogiškų terminalų Vilniuje ir Kaune. RailBaltica bus ar nebus, terminalas veiks kaip geležinkelių-autotransporto. Ten kol kas jokios 1435 infrastruktūros nėra ir pasižiūrėjus į tai, kas padaryta, vargu ar ji tokia ten tilps. Terminalą reikės plėsti ir įrengti perkrovimo iš 1435 į 1520 ir iš 1435 į autotransportą infrastruktūrą.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNeturi. Tai visiškai atskiri projektai nuo RailBalticos analogiškų terminalų Vilniuje ir Kaune. RailBaltica bus ar nebus, terminalas veiks kaip geležinkelių-autotransporto. Ten kol kas jokios 1435 infrastruktūros nėra ir pasižiūrėjus į tai, kas padaryta, vargu ar ji tokia ten tilps. Terminalą reikės plėsti ir įrengti perkrovimo iš 1435 į 1520 ir iš 1435 į autotransportą infrastruktūrą.
Comment
-
Parašė Vitas2 Rodyti pranešimąTada visai nesuprantu, ką ten veikia jau įrengti 2 1435mm keliai ir du 1520mm keliai ?
Comment
-
Parašė vivakaunas Rodyti pranešimąEuropine veze iki terminalo bus nutiesta iki sio rudenio,Kauno terminalas tuo ir bus ypatingas ,kad ten bus ir europine,ir rusiska veze
Comment
-
Iš temos apie Kauno geležinkelio stotį:
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąNuo Mauručių iki Veiverių abejų pervažų ir toliau vaizdas taip pat,kad laukiama 1435mm traukinio. Aplinka sutvarkyta , gerbuvio darbai atlikti , išvežtos šiukšlės ir tos pervažos atrodo , lyg atnaujintos būtų.
Comment
-
Iki Marijampolės pernykštis video atsilieka ir vietomis gerokai, iki pusės atstumo. Marijampolėje pasiveja ir aplenkia, bet labai nedaug. Paskui vėl pernykštis kiek atsilieka prieš Šeštokus.
1435 mm linija praktiškai yra visur, išskyrus nuo pietinio Marijampolės stoties galo iki pervažos kelyje Marijampolė - Kalvarija. Ten yra tik fragmentas pačioje Marijampolėje. Nebaigtas tiltas per Šešupę. Tačiau yra visos stotelės su peronais ir paviljonais tarp Marijampolės ir Šeštokų. Dar vienas dalykas - Šeštokuose NĖRA 1520 mm perono ir netgi nėra vietos normaliam peronui įrengti (nebent tik siaurą). Ką tai reiškia? Ką reiškia tie atstatyti peronai tarp Marijampolės ir Šeštokų? Apie kokius keleivinius vietinius traukinius ant 1520 mm galima kalbėti?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDar vienas dalykas - Šeštokuose NĖRA 1520 mm perono ir netgi nėra vietos normaliam peronui įrengti (nebent tik siaurą).
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą tai reiškia? Ką reiškia tie atstatyti peronai tarp Marijampolės ir Šeštokų? Apie kokius keleivinius vietinius traukinius ant 1520 mm galima kalbėti?
Comment
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąReikia manyt, kad eismas 1435 mm linija nebus labai intensyvus, nes, jeigu gerai įžiūrėjau, suskaičiavau tik 3 vietas, kur traukiniai galėtų prasilenkti: Šeštokuose, Marijampolėje ir dar kažkur arčiau Kauno, bet neatpažinau vietos, gal Kazlų Rūdoje. Taip pat, nematyti jokių nuvažiavimų į galimas pakrovimo-iškrovimo vietas, rampas ir pan. Taigi, įdomu, ar bus ką krovininiams sąstatams veikti, vos atidarius liniją.
Comment
-
Parašė Eidvis Rodyti pranešimąTai kaip suprantu Rail Baltica II yra skirta tam, kad eismas galėtų vykti dviem kryptimis? Ar Rail Baltica II eis visai kitu maršrutu nei Rail Baltica I ir tos dvi vėžės visai nesusijusios?
Comment
Comment