Rašliava. 90 proc. darbų atlikta, bet panaudota tik 35 proc. lėšų... Tai gal tos lėšos dar vis LG sąskaitose, o ne pervestos rangovams? Be to kažkaip nesitiki, kad 90 proc. Gal iš visų darbų vien tik kapitalinių darbų apimtys ir sudaro 90 proc. tačiau visų kitų, kad ir aplinkos sutvarkymo, tikrai ne.
Rašliava. 90 proc. darbų atlikta, bet panaudota tik 35 proc. lėšų...
37% visų RB statybai panaudotų pinigų sumokėjo LG, likusi suma - Lietuvos biudžeto, ES fondai.
„Lietuvos geležinkeliai“ į „Rail Baltica“ projektą jau investavo 110 mln. Eur nuosavų lėšų. Tai sudaro apie 37% visų šiuo metu į „RailBaltica“ statybas nuo Lenkijos–Lietuvos valstybių sienos iki Kauno investuotų lėšų. Viso projekto Lietuvoje vertė siekia 302,7 mln. Eur
Rašliava. 90 proc. darbų atlikta, bet panaudota tik 35 proc. lėšų... Tai gal tos lėšos dar vis LG sąskaitose, o ne pervestos rangovams? Be to kažkaip nesitiki, kad 90 proc. Gal iš visų darbų vien tik kapitalinių darbų apimtys ir sudaro 90 proc. tačiau visų kitų, kad ir aplinkos sutvarkymo, tikrai ne.
Mazai ka tas procentas sako. Tvora ir gerbuvis max 10 % , o gal ir 5% nesudaro. Nuo Pl/Lt sienos iki Sestoku viskas atlikta, o Marijapoleje tilta nebaigti.Sunku suprast realia situacija irkada bus darbai baigti.
"Informuojame, kad dėl projekto „Rail Baltica“ vykdomų darbų Marijampolės savivaldybėje nuo š. m. balandžio 27 d. iki gegužės 15 d. bus uždaryta Kumelionių geležinkelio pervaža kelyje link Kalvarijos.
Dėl Kumelionių pervažos uždarymo pasikeis 2 ir 2B miesto maršrutai. Autobusas nevažiuos į Piliakalnio sodus. Galutinė maršruto stotelė bus Kumelionys...."
"Informuojame, kad dėl ,,Rail Baltika“ projekto vykdomų darbų Marijampolės mieste artimiausiu metu bus taikomi šie eismo apribojimai :
š.m. balandžio 23 d. nuo 9.00 iki 21.00 val. bus uždraustas transporto priemonių eismas per geležinkelio pervažą esančią Sporto gatvėje;
nuo š.m. balandžio 27 d. iki gegužės 15 d. bus uždaryta Kumelionių geležinkelio pervažą kelyje link Kalvarijos;
nuo š.m. gegužės 4 d. iki gruodžio 29 d. bus uždaryta Stoties-Geležinkelio-Gedimino gatvių sankryžą bei Geležinkelio-Aušros gatvių sankryža.
Prašome atkreipti dėmesį į šiuos eismo pasikeitimus bei laikytis kelio ženklų reikalavimų bei atsiprašome gyventojų už laikinus nepatogumus.
Marijampolės savivaldybės administracija"
Reikalai juda. Pervažose bus keičiami esami 1520 mm bėgiai ir klojamas naujas 1435 mm kelias. O Stoties-Geležinkelio-Gedimino g. bus pagaliau pradėta rekonstrukcija įrengiant privažiavimą ir pravažiavimą po jau pastatytu geležinkelio viaduku. Geležinkelio-Aušros gatvių sankryža uždaroma irgi dėl pravažiavimo po viaduku įrengimo. O pravažiavimo po Armino g. geležinkelio viaduku greitai tikriausiai nebus, nes pinigų visiems trims pravažiavimams po geležinkeliu iš karto įrengti neskirta.
Juokaujant galima skelbti naujieną, kad 1435 mm bėgiai sujungė Kauną su Aleksotu.
Ant geležinkelio tilto jie jau yra. Tiesa, dar užstatyti visokiais geležinkelio ir tilto remonto darbų vykdymo "aparatais", bet juos nukėlus nuo bėgių traukinys tiltu važiuoti galėtų. Tas 1435 mm riedmuo iš Kauno nuvažiuotų į Kauną, jei prieš Jiesią ir Mauručius nebūtų palikta pavienių tai vėžei perdirbtų LG vagonų. Iki Marijampolės stoties tas traukinys dar nenuvažiuotų - 1435 mm bėgiai baigiasi ties "Marijampolės grūdais". Tiesa, tai jau stoties ribos - jos perkeltos iki Sporto gatvės pervažos. Ten pačioje dabartinėje tų bįgių pabaigoje matosi būsimasis iešmas ir antrųjų bėgių atsiskyrimas.
Marijampolės stoties kelyne arčiau Gedimino gatvės iš 1435 mm bėgių kol kas yra tik vadinama kryžmė (gal klystu pavadinime, bet tik ne iešmas), kur tie bėgiai kirsis su vienu iš stotyje esančių 1520 mm bėgių (apie stoties kelių numeraciją į diskusijas dar nesileidžiu). Kaip esu rašęs anksčiau, tokia skirtingos vėžės bėgių kirtimosi kryžmė (taisykite pavadinimą, jei aš rašau negerai) dar yra už Gedimino gatvės, kur stoties kelynas jau kaip ir pasibaigęs ir 1435 mm bėgiai pereina iš vienos 1520 mm bėgių pusės į kitą. Nuo tos vietos link Kalvarijos yra ir 1435 mm bėgiai, bet jie baigiasi prieš pat Saulės gatvės pervažą. Už jos - dar tik kur ne kur klojami...
Geležinkelio tiltas per Šešupę Marijampolėje. Jeigu galima sakyti tiltas, seniau buvo tiltas dabar du. Naujas jau pastatytas matosi ir jau eksplotuojamas, šiuo metu tvarkomas senas.
Mazai ka tas procentas sako. Tvora ir gerbuvis max 10 % , o gal ir 5% nesudaro. Nuo Pl/Lt sienos iki Sestoku viskas atlikta, o Marijapoleje tilta nebaigti.Sunku suprast realia situacija irkada bus darbai baigti.
Tvoros matyti iš toli, užtai ir įspūdis stiprus. Prie bėgių prieisi ne visus - vienur pažliugusi pieva kelią pastos, kitur kažkas kitas, pagaliau dar nesinori susitikti ir konfliktuoti su kokiu apsauginiu...
Kad jau daug darbų atlikta, yra tiesa. Antai Garliavoje jau aplinkos tvarkymo darbai po truputį vyksta (šios stotelės aplinka - jau ne statybvietė)... Užtai dar daug kas neatlikta Marijampolėje...
Gal kas žino kada bus priduota eksplotacijai linija?
Noriu iš Kauno į Lvovą nuvažiuot rudenį (matyt nepavyks dar ).
Kas bus operatorius tarp Kauno-Suvalkų/Varšuvos? Tik PKP? Nes šiai dienai kaip supratau riedmenų neturime.
Žada kitais metais. Kaip bus, kas važiuos (LG ar PKP - didesnė tikimybė, kad PKP) neaišku.
Iš Lenkijos į Lvovą traukiniai nevažiuoja. Galima tik į Kijevą ir tarpinius miestus traukinio trasoje (Kovelis, Rovnas ir kt.). Aišku, galima tuomet persėsti Kovelyje ir važiuoti į Lvovą. Bet tarp Ukrainos ir Lenkijos tik naktiniai traukiniai (1 pora). Pakaitomis važiuoja UZ ir PKP traukiniai. UZ - viena kontrabanda. Būna, kad lenkai sulaiko visą traukinį ir neleidžia įvažiuoti Lenkijon, keleivius išsodina ir darykite ką norite. Su PKP traukiniu situacija geresnė.
Į Lvovą buvo galima su Vroclavas-Kijevas per Krokuvą, Peremišlį (artimiausias persėdimas čia, per Varšuvą-Liubliną). Bent jau tokia galimybė egzistavo 2008 m., dabar neberandu.
Dabar tik į Kijevą. Pakaitomis, kaip minėjau, važiuoja lenkų ir ukrainiečių sąstatai. Lenkų traukiniu kelionė trunka valanda trumpiau, nes naudojamas automatinis vėžės keitimas. Ukrainiečių sąstatui keičia vežimėlius. Biudžetinis variantas važiuoti į Lvovą su TOKS autobusu už 40 Eur. Dar keliais eurais pigiau išeitų važiuoti su PolskiBus į Varšuvą (bet perkant bilietą kiek įmanoma anksčiau), paskui su Polski Bus į Žešuvą (čia jau nebūtina anksti pirkti), tada traukiniu į Pšemyslį, tada autobusu į Lvovą. Tik pastarieji autobusai tik darbo dienom kursuoja. Išeitų apie 30-35 Eur, tik kelionė užtruktų beveik 2 paras, tektų praleisti naktį Varšuvoje laukiant persėdimo. Jei nakvoti kažkur, tai gaunasi brangiau.
Bet čia jau ne į temą.
Comment