Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    O tai Palemone nenumatytas kelynas?
    Tas kelynas skirtas traukinių maneuravimui ir vagonų iškrovimui-pakrovimui. Toliau į rytus 1435 bus negreit.

    Comment


      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
      Tas kelynas skirtas traukinių maneuravimui ir vagonų iškrovimui-pakrovimui. Toliau į rytus 1435 bus negreit.
      tai kam Palemono terminalas ?

      Comment


        Parašė marivs Rodyti pranešimą
        tai kam Palemono terminalas ?
        Vagonų pakrovimui-iškrovimui-krovinių perkrovimui. Artimiausiu laiku Palemonas nebus tarpinė stotis, tik galinė.

        Comment


          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
          Dideli prekinių traukinių sratai iš Lenijos važinėti negalės bent kol kas. Kadangi 1435 mm bėgiai tik vieni, traukinaii prasilenkti galės (bent kol kas) tik Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje, Kauno stotyje kelyno taip pat nebus - tik dveji bėgiai. Taip kad dideli traukinių srautau bemat užsikimštų...
          Vinčuose ir Mauručiuose 1435 mm vėžės traukiniams prasilenkti galimybės nebus (bent kol kas).
          Jei nepainioju, tai pralanka bus Rokuose.

          Comment


            Ar ateityje (penkiasdešimties metų perspektyvoje) numatoma plėsti europinės vėžės geležinkelius ir kelynus, po truputį mažinti rusiškos vėžės kelynus?
            kk3

            Comment


              O ką veš geležinkeliai, jei rusiškos vėžės neliks? Krovinių srautai 1435 mm vėže niekada neprilygs į iš Rusijos.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                (...) Nuo Mauručių iki Kauno eismas vyksta vienu keliu.(...)
                Nuo Mauručių iki Kauno traukinių eismas šiaip tai vyksta dviem keliais. Netgi keleivinių traukinių prasilenkimai numatyti ten (prasilenkia iš Kauno išvykstantis 6:04 į Kazlų Rūdą ir iš Kazlų Rūdos išvykstantis 5:57 į Kauną, taip pat iš Kauno 8:17 išvykstantis į Kybartus ir iš Kazlų Rūdos 7:56 išvykstantis į Kauną). Galimas atvejis, kad dienos metu, kai keleivinių traukinių prasilenkinėjimų čia nėra, vienas kelias uždaromas dar nebaigtiems darbams vykdyti.
                Prieš savaitę iš Kazlų Rūdos į Kauną išvažiavau 14:12h., tai nuo Mauručių iki Kauno PESA važavo kairiaisiais bėgiais.
                Paskutinis taisė Vitas; 2015.03.19, 11:50.

                Comment


                  Tą dieną, kai važiavau, vyko vienu keliu.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Jei nepainioju, tai pralanka bus Rokuose.
                    Rokuose 1435 mm geležinkeliui pralanka atsirasti turėtų...
                    Žinoma, kai jis bus. O kol kas - ten dirba tik tvorų statytojai. Metalinio tinklo tvora jau yra pageolžkele kokį nepilną kilometrą nuo Jiesios stoties. Tarp dviejų tvorų antri bįgiai netilptų, tai realu tikėti, kad geležinkelis bus toks kaip iš Mockavos į Šeštokus. Taip pat tik fantazijai prilygsta kalbos apie antrų būgių galimumą per HESą. Tokiu atveju, jei Rokuose nebūtų pralankos, su traukinių prasilenkimais gautųsi išvis košmaras.

                    Comment


                      Per HES bus du keliai skirtingos vėžės. Tilto atramos ant užtvankos yra skirtos dviejų kelių geležinkeliui.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Per HES bus du keliai skirtingos vėžės. Tilto atramos ant užtvankos yra skirtos dviejų kelių geležinkeliui.
                        Gal ir taip...
                        Bet dar teks platinti viadukus per Vaišvydavos plentą, Tito Masiulio gatvės tęsinį link Pažaislio, R.Kalantos gatvę Amaliuose, dar teks Pažaislio miško kažkiek kirsti...
                        Ir dar... Kam nuo Jiesios stoties Rokų stoties link statyti tvorą (kad ir metalinio tinklo), jei antrus bėgius tiesiant ją teks lupti?
                        Naktį iš kovo 25 į 26 d.d. Kaune labai girdėjosi prekinių traukinių judėjimas. Vėjas pūtė iš rytų, tai išsyk pagalvojau, kad tas dundesys taip gerai girdėti nuo HES-o, bet rytą 6:00h per Kauno stotį nuo Kybartų link Vilniaus važiavo šilumvežis TEP70. Pasirido, naktį jis iš Vilniaus į Kybartus nuvežė RŽD keleivinį traukinį Adleris-Kaliningradas.
                        Paskutinis taisė Vitas; 2015.03.27, 09:05. Priežastis: papildymas

                        Comment


                          Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                          Nežinau ar į temą pataikiau, bet...Ar nebus problema uždarius Kreidos g. iki Piliakalnio g.?

                          http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/03/1...zdaroma-gatve/
                          Kreidos gatvė kasama išilgai, bet tas kasimas neturi nieko bendro su "Rail Baltica" tiesimu ir aplamai nėra nieko bendro su geležinkeliu. Kiek supratau, vedamas dujotiekis. Su eismu problemų kažkiek yra. Jų kur kas daugiau nusimato Marijampolėje: kažkuriam laikui ruošiamasi uždaryti vadinamą Kumelionių pervažą (Marijampolės pakraštyje, senajame plente į Kalvariją). Matyt, skersas šį kelią jau bus tiesiami 1435 mm bėgiai. Atskirose Marijampolės sankryžose jau statomi apylankas į Kalvariją (į Vasaros gatvę) rodantys kelio ženklai, bet jie dar uždengiami juoda plėvele.
                          Dar sunkiau įsivaizduoti, kaip autotransportoeismas Marijampolėje komplikuosis, kai 1435 mm bėgiai bus tiesiami skersai Saulės gatvę. Ši pervaža Marijampolėje, kai uždarytos Gedimino, P.Armino gatvių pervažos ir dar neatidarytas Aušros g, tunelis, eismui labai svarbi.
                          Paskutinis taisė Vitas; 2015.03.26, 22:23.

                          Comment


                            Gali įrengti laikiną pervažą šalia senos Saulės g. Keista, kodėl tokios neįrengia Kalvarijos pl., o eismą nukreipinės per aplinkui.

                            Comment


                              Paskelbtas Elektros įrenginių iškėlimo Gedimino, Stoties ir Geležinkelio g. sankryžoje, Marijampolės m. konkursas. Voku atplesimas 2015-04-14, darbu trume 55 darbo dienos. Bandau skaiciuoti kada cia padarytu: jei sutarti pasirasytu geguzes pradzioj (optimistinis variantas), tai darbus turetu pabaigti liepos pabaigoje. Jei pasiraso veliau viskas atitinkamai keliasi i velesni laikotarpi. Ar dabar kokia nors statyba siuose gatvese vyksta?

                              Comment


                                Aha, elektros įrenginius, paskui vandentiekio, paskui kanalizacijos, paskui ryšių ir t.t. Nu jei jie taip visus darbus kapos į atskirus gabalus, tai 10 metų darys pravažiavimą ir sankryžos rekonstrukciją...

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Gali įrengti laikiną pervažą šalia senos Saulės g. Keista, kodėl tokios neįrengia Kalvarijos pl., o eismą nukreipinės per aplinkui.
                                  Ar ties Saulės g. pervaža užtektų vietos laikinajai pervažai su intensyviu eismu, galima spėlioti...
                                  Vadinamoje Kumelionių (senojo Kalvarijos plento) pervažoje 1435mm bėgių klojimas dar nenusimato. Nuo Kalvarijos pusės 1435 mm bėgiai jau ateina, o kad juos tiesti toliau (per pervažą), reikia nugriauti pervažos budėtojo namelį (aišku, pastatant naują kitoje vietoje).
                                  Kumelionių pervažos apylanka yra. Tai kažkada buvęs vadinamas kolūkinis (nors gal tarybinio ūkio-technikumo?) kelias. Nuo plento atsiskiria prieš pat pervažą ir išeina į pervažą Meškučių gyvenvietėje prie kažkada buvusios (praktiškai dar išlikusios) Meškučių stotelės.
                                  Kam kai kuriose Marijampolės sankryžose pastatyti geltoni dar juodai uždengti apylankų ženklai, nukreipiantys į Kalvariją važiuoti Saulės ir Vasaros gatvėmis (plius dar duobėta Marių gatve ir jos žvyruotu tęsiniu), sunku įsivaizduoti... O gal taip padaryta numatant kokius tai darbus ant Vytauto gatvės tilto per Šešupę (Kumelionių tilto)?
                                  Nuo Kumelionių pervažos Marijampolės geležinkelio stoties link 1520 mm bėgiai pasikreipia ir toliau eina (ir geležinkelio tiltu per Šešupę pereina) būsimų 1435 mm bėgių juosta. Senojoje tilto dalyje (1520 mm bėgių) vyksta darbai.
                                  Taigi, nuo Lenkijos pusės 1435 mm bėgiai kol kas ateina tik iki Kumelionių pervažos (žinoma, jei jie nenutrūksta visose kitose pervažose), vėl tęsiasi nuo Sporto gatvės pervažos. Iki šios pervažos pailgintas kelynas (vienoje pervažos pusėje yra ženklas "Stoties riba", kitoje - pirmas (ar paskutinis?) 1520mm kelyno iešmas. Jame atvažiavus nuo Kauno atsišakojantis šoninis stoties kelias tuoj pat kertasi su 1435 mm bėgiais. Vadinama "kryžmė" (jei teisingai vadinama, tik ne iešmas) jau yra.

                                  Comment


                                    Kiek toliau už Jiesios pervažos, geležinkelis tveriamas tvora, o toje tvoroje padarė keistus vartus. Kam jie?


                                    Comment


                                      Parašė freimq Rodyti pranešimą
                                      Kiek toliau už Jiesios pervažos, geležinkelis tveriamas tvora, o toje tvoroje padarė keistus vartus. Kam jie?
                                      Atvaizdas


                                      Atvaizdas
                                      Gyvūnams. Tokie patys įrengti ir Palangos aplinkkelyje.

                                      Comment


                                        Važiuoju traukiniu iš Rygos į Tartu.
                                        Latviškoj daly darbai vyksta Valmieros-Valgos ruože. Na bet čia ir darbų kokybė - skalda pilama šalimais ant žolės, ant nukirstų krūmų stirtų, aplinkui mėtosi pavieniai betoniniai pabėgiai ir t.t. Apie antrinį šių medžiagų panaudojimą nėr nė kalbos.
                                        Estiškoj daly, jau nuo Valgos, kaip Skandinavijoje arba pas mus.
                                        Beje, laikas iš Valgos į Tartu sutrumpėjo iki 1:11 val., stotelių skaičius liko tas pats.
                                        Paskutinis taisė Salvijus; 2015.04.06, 17:43.

                                        Comment


                                          Iš Šeštokų į Marijampolę 1435 mm bėgiai kai kur nutiesti, kai kur dar tiesiami kairėje nuo 1520 mm bėgių, nuo Marijampolės į Kauną - dešinėje. Iš vienos pusės į kitą pereinama vos įvažiavus nuo Kalvarijos pusės į Marijampolės stotį, prieš pat geležinkelio susikirtimą su Gedimino gatve. Toje vietoje neseniai paklota skirtingos vėžės bėgių susikirtimo kryžmė, kurią daug kas neteisingai vadina iešmu. 1520 mm vėžės traukiniai per ją važiuoti gali, 1430 mm bėgiai dar nebaigti.
                                          Šiandien (balandžio 15 d.) Kazlų Rūdos stotyje besibazuojantis lenkiškas manevrinis šilumvežis SM42 stovėjo ties Puskelnių gyvenviete. Tai galima daryti išvadą, kad nuo Kazlų Rūdos iki ten 1435 mm bėgiai nutiesti nenutrūkstamai. Marijampolėje, kiek matyti, jie nuo Kauno ateina iki Sporto gatvės pervažos, nuo Kalvarijos - iki vadinamos Kumelionių pervažos (senojo plento Marijampolė-Kalvarija, jau Marijampolės miesto ribose).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X