Parašė Aleksio
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė ead Rodyti pranešimąFaktas, kad VISI nespėja. Ar tai būtų antrinė LG įmonė, ar kokia kita.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąFaktas, kad VISI nespėja. Ar tai būtų antrinė LG įmonė, ar kokia kita.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąDar kartą skaitome straipsnį - "Geležinkelių tiesimo centras (GTC) jau yra pridavusi 20,6 mln. litų vertės Šeštokų-Mockavos „Rail Balticos“ ruožą, o spalio mėnesį baigė rekonstrukcijos darbus ruože nuo Mockavos ir Lietuvos ir Lenkijos sienos bei Mockavos stotyje (jų kaina – 103,21 mln. litų) ir Šeštokų geležinkelio stotyje (kaina - 47,51 mln. litų). Tai vienintelė įmonė, kuriai darbų užsakovė AB „Lietuvos geležinkeliai“ neturi jokių priekaištų dėl atliekamų darbų terminų."
Comment
-
Bet įdomiai čia gaunasi su RB statybų eiliškumu: prieš pora metų pirmiausiai buvo sutvarkyta atkarpa Mockava - Šeštokai, kuri yra toliau nuo LT/PL sienos ir tik po to, t.y. visiškai nesenai buvo rekonstruota atkarpa nuo LT/PL sienos iki Mockavos.
Pagal paprastą logiką, statybų eiliškumas kaip ir turėtų būti atvirkštinis.
Comment
-
Parašė amber13 Rodyti pranešimąBet įdomiai čia gaunasi su RB statybų eiliškumu: prieš pora metų pirmiausiai buvo sutvarkyta atkarpa Mockava - Šeštokai, kuri yra toliau nuo LT/PL sienos ir tik po to, t.y. visiškai nesenai buvo rekonstruota atkarpa nuo LT/PL sienos iki Mockavos.
Pagal paprastą logiką, statybų eiliškumas kaip ir turėtų būti atvirkštinis.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąAr galite vėlavimo priežastis nurodyti, užuot pešiojesi?
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/aktualijos/iskasti-proteviu-kaulai-ramybe-atgavo-garliavoje.htm
Comment
-
Kada tik atsiduriu prie "Rail Baltica-1" (geležinkelio Šeštokai-Kaunas), tai susidaro įspūdis, kad su 1435 mm bėgiais elgiamasi kaip tinginiškame anekdote: "nedaryk šiandien to, ką gali padaryti rytoj, nes gali ir visai nereikėti". Taigi, stengiamasi daugiau dirbti prie 1520 mm bėgių, prie visokių tvorų statymo (vienas tvoras vadina traukinių triukšmą slopinančiomis sienelėmis, kitas (tinklines) - aptvarais neleidžiančiais į geležinkelį išeiti naminiams ir laukiniams gyvuliams).
Bet teigiamų poslinkų yra.
Užmečiau akį nuo Mauručių viaduko, tai po juo 1435 mm bėgių dar nėra, bet toliau Kauno kryptimi jie matyti. Analogiška situacija matosi Mauručių kryptimi nuo kelio Garliava-Prienai viaduko.
Einant žvyrkeliuku link Garliavos geležinkelio stotelės, sutikau daug statybininkų techninos, kuri kėlė dulkes. Bet iki stotelės nuėjau. Naujai įrengti abiejų krypčių peronai keleiviniams traukiniams (suprantama, 1520 mm). Kauno krypties peronas kitoje vietoje - "pastumtas" apie 200 metrų link Mauručių, t.y. - ten pat, kur Mauručių krypties peronas, tik prie kitų bėgių. Tiesa, tų "kitų" bėgių Garliavoje dar nėra. Toliau link Mauručių jie matyti, link Jiesios - nėra. Nėra Garliavos stotelėje ir jos prieigose ir 1435 mm bėgių.
1435 mm bėgiai jau yra Kauno stotyje (pagrindiniame kelyje). Tie bėgiai (nuo pirmo perono 6 ir 7 keliai) yra abipus tą naująjį peroną (už jų dar yra 1520 mm aštuntas kelias (aklikelis). Dar kartą primenu, kad numeraciją čia vedu skaičiuodamas nuo stoties rūmų, realiai ji gali būti kitokia... Ar tie bėgiai jau suvirinti, nepamačiau - vaizdą užstojo ketvirtame ir penktame keliuose stovėję vagonai, eiti per trečią ir ketvirtą kelius, po to lįsti po vagonais pabijojau - pirmameperone vaikštinėjo du apsauginiai, tai konfliktų "ieškoti" nepanorau. Naujojo perono galuose yra1435 mm kelių iešmai. Deja, tie 1435 mm bėgiai dar nepasiekia geležinkelio tiltą. Jų vietoje dar yra 1520 mm bėgiai, o kitoje tilto pusėje bėgių nėra. Nėra ir kitame Nemuno krante esančiame Aleksoto kelyne. Jame tik vieni pagrindiniai bėgiai. Juose naktį iš gruodžio 3 į 4 d. stovėjo bėgių klotuvas ir kita kelio technika. Prekinių traukinių eismas iš Kauno į Jiesią, matyt, nevyksta...Aleksoto kelyje 1520 mm bėgiai tur būt vieni ir liks (nebent pagalbiniai bus atnaujinti pagalbiniai bėgiai atšakoms į Aleksoto įmones). Už kelyno pabaigos tie bėgiai šakojasi - tarpstotyje Kaunas-Jiesia bus dveji 1520 mm ir vieni 1435 mm. Būsimoji 1435 mm bėgių trasa, kaip įprasta, išpilta skalda...
Comment
-
Kalbant apie GTC kodel jie spejo padaryti ta atkarpa, viena is priezasciu, buvo tik viena rekonstruojama linija, ir buvo subrangoj UAB "Alkesta" keliu statybos firma, kiek zinau buvo 4 tiltukai, 6 berods durpynai, siaip kiek pavyko sekti informacija, tai jie ten pakankamai neblogai susitvarke su tais procesais, ir buvau vietoj viskas ciki ten sutvarkyta
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąJei Tamstai patinka kabinėtis prie žodžių, prašom, bet aš visai nesistebiu, kad traukiniai bus keičiami autobusais ne tik iki spalio, bet gal ir iki kitos vasaros, bet iš Tamstos senesnių pasisakymų atrodė, kad esate kažkaip piktdžiugiškai įsitikinęs, jog šį ruožą (Kaunas - Kybartai, Šeštokai) ištiks Klaipėdos - Šilutės maršruto likimas. Garantuoju, kad to nebus, pasibaigus statyboms traukiniai sugrįš. Neturiu nei LG akcijų, nei interesų, net draugų ar giminių ten neturiu, tik dar viešų ir privačių interesų deklaracijos nespėjau čia pateikti, tad advokatas iš manęs menkas.Parašė Linas Rodyti pranešimąTurbūt vėl būsiu apkaltintas advokatavimu LG, tačiau negi pradėsim abejoti pačios Rail Baltica tiesimo faktu? Nejaugi visiems taip beprotiškai muilina protą? Manau, kad čia technologinių procesų subtilybės eilės tvarka ir neverta būti tokiais jau neviernais tamošiais.
Gatvių ir jų sankryžos rekonstrukcijos darbai nepradėti, 1435mm vėžės bėgių taip pat dar nėra, o geležinkelis toliau miestą dalija į dvi dalis - artimiausios pervažos yra Sporto ir Saulės gatvėse.
P.S.: Marijampolėje pasidžiaugti galima nuėjus į geležinkelio stoties peroną - prie landos į statomą požeminę perėją jau baigiamos kloti prieš statybą išdraskytos perono trinkelės... Peronas statybviete jau neatrodo.Paskutinis taisė Vitas; 2014.12.09, 10:17.
Comment
-
Dėl Kazlų Rūdos miesto teritorijoje vykdomų geležinkelio kelių rekonstravimo darbų nuo šių metų gruodžio 10 d. 8.00 val. iki gruodžio 17 d. 17.00 val. nutraukiamas motorinių transporto priemonių eismas per Žemaitės gatvėje esančią geležinkelio pervaža. (Eismas nukreipiamas per Miškininkų gatvėje esančią pervaža.).
http://www.kazluruda.lt/index.php?181987364
2014 m. gruodžio 8 – 19 d. rekonstruojama geležinkelio pervaža pagal 1 520 mm vėžės keitimo darbų grafiką. Dėl šios priežasties Kalvarijos seniūnijos Jungėnų kaime, krašto kelyje Nr. 201 Marijampolė-Kalvarija, eismas nukreipiamas apylanka.
http://www.kalvarija.lt/index.php?2693311592Paskutinis taisė Vitas; 2014.12.15, 11:12.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kokios stadijos tiltas per Šešupę už cukraus fabriko?
Taip pat ekskavatoriai ir savivarčiai dirba tarp geležinkelio tilto ir cukraus fabriko. Kažkodėl tylu-ramu buvusioje P.Armino gatvės pervažoje. Jos "landa" baigta, o gatvės ir jos sankryžos su Geležinkelio gatve rekonstravimo darbai Gedimino gatve).Paskutinis taisė Vitas; 2014.12.19, 10:48.
Comment
Comment