1435 mm vėžės bėgiai jau yra tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės, tarp Kazlų Rūdos ir Vinčų. Tiesa, ne visur tie bėgiai suvirinti. Ar tikrai jie 1435 mm, patikrinau ties Bebruliškės pervaža. Ir "matuoklė" parodė kaip tik 1 m 43,5 cm. Nuo Vinčų link Marijampolės gelžbetoniai pabėgiai klojami, tiltai per Sasną ir Pilvę rekonstruoti(praplatinti).
Įdomi situacija Vinčų geležinkelio stotyje. 1435 mm geležinkeliui ji kaip ir neegzistuos - antrųjų bėgių nėra (bent pervaža tai rodo), tai europiniai traukiniai prasilenkti negalės. O 1520 mm (rusiško standarto) geležinkelyje pagrindiniu keliu ("tiesiuoju") padarytas antras nuo stoties pastato (pirmas yra vadinamas šoninis). Kelintu kuris kelias bus pagal stoties kelių numeraciją, nežinau - šviesoforų iš arti nepažiūrėjau. Beje, šviesoforas ant aukštojo stovo yra prie to antrojo kelio nuo stoties pastato.
Bebruliškės stotelėje prie rusiško standarto bėgių peronas keleiviams kaip ir baigtas, Vinčuose ir Būdviečiuose - dar ne.
Kaip minėjau, 1435 mm bėgiai eina iš Kazlų Rūdos į Jūrę ir Vinčus, bet tų bėgių dar nėra pačiose stotyse (išskyrus gabalėlį pačioje Vinčų pervažoje). Kad juos atvesti į Kazlų Rūdos atotį, bus reikalingas pervažų uždarymas. Kazlų Rūdos mieistui, kad ir po vieną, pervažų uždarymas yra skausmingas reikalas.
Marijampolėje, kaip pastebėjau darbai juda silpnokai, visiškai sustojusi Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukų statyba, geležinkelio tilto per Šešupę rekonstrukcijoje 1435 mm bėgiams baigiamos statyti atramos, o 1520 mm bėgiai tilto prieigose dar ant medinių pabėgių.
Įdomi situacija Vinčų geležinkelio stotyje. 1435 mm geležinkeliui ji kaip ir neegzistuos - antrųjų bėgių nėra (bent pervaža tai rodo), tai europiniai traukiniai prasilenkti negalės. O 1520 mm (rusiško standarto) geležinkelyje pagrindiniu keliu ("tiesiuoju") padarytas antras nuo stoties pastato (pirmas yra vadinamas šoninis). Kelintu kuris kelias bus pagal stoties kelių numeraciją, nežinau - šviesoforų iš arti nepažiūrėjau. Beje, šviesoforas ant aukštojo stovo yra prie to antrojo kelio nuo stoties pastato.
Bebruliškės stotelėje prie rusiško standarto bėgių peronas keleiviams kaip ir baigtas, Vinčuose ir Būdviečiuose - dar ne.
Kaip minėjau, 1435 mm bėgiai eina iš Kazlų Rūdos į Jūrę ir Vinčus, bet tų bėgių dar nėra pačiose stotyse (išskyrus gabalėlį pačioje Vinčų pervažoje). Kad juos atvesti į Kazlų Rūdos atotį, bus reikalingas pervažų uždarymas. Kazlų Rūdos mieistui, kad ir po vieną, pervažų uždarymas yra skausmingas reikalas.
Marijampolėje, kaip pastebėjau darbai juda silpnokai, visiškai sustojusi Gedimino, Aušros ir P.Armino gatvių viadukų statyba, geležinkelio tilto per Šešupę rekonstrukcijoje 1435 mm bėgiams baigiamos statyti atramos, o 1520 mm bėgiai tilto prieigose dar ant medinių pabėgių.
Comment