Šeštadieni Šeštokuose mačiau M62K-1614 su hoperiais žvyrui, jis turėjo ir buferius, ir CA-3, stovėjo kaip prisimenu - 3 kelyje nuo stoties.
Ar jis buvo ant 1435 vežės?
Statė Marijampolėje geležinkelio viaduką per Gedimino gatvę, o pastatė tiltą per balą. Toks vaizdas yra dabar, kai statybininkų nėra (tilto statytojai darbus baigė, gatvę kol kas niekas negilina).
Statybos metu dirbo vandens siurblys, darbus baigę statybininkai jį išsivežė...
Rugsėjo mėnesį skelbta apie autotransporto eismo uždarymą nuo 2014m. rugsėjo 30 iki spalio 4 d. Sporto gatve per geležinkelio pervažą. Vėliau paskelbta, kad šios pervažos uždarymas pratęsiamas iki spalio 20 d.
Statybininkams netrukdė rudeniškai šilti spalio pirmosios pusės orai, bet jie laiko neapsidirbo ir sudarė papildomų sunkumų geležinkelio į dvi dalis padalinto Marijampolės miesto gyventojams ir svečiams: geležinkelį dabar mieste kirsti galima tik Gamyklų gatvės viaduku ir Saulės gatvės pervaža, kuri ateityje bus panaikinta.
Tai kiek suprantu Šeštokuose jau kaip ir eismas vyksta ?
Šeštokuose – vokiečių karinės technikos desantas
Penktadienį į Šeštokų geležinkelio stotį Lazdijų rajone atgabenta Vokietijos kariuomenės karinė technika, su kuria sąjungininkų kariai dalyvaus lapkričio 2–14 dienomis Lietuvoje vyksiančiose tarptautinėse pratybose „Geležinis kardas 2014“, pranešė Krašto apsaugos ministerija.
Tai kiek suprantu Šeštokuose jau kaip ir eismas vyksta ?
Šeštokų geležinkelio stotyje Vokietijos karinė technika ir įranga bus perkrauta į kitus traukinio vagonus. Iš čia ji per keletą dienų bus pergabenama į Lietuvos kariuomenės poligoną Pabradėje.
Jei traukiniu gabens iki Pabradės tai eismas lyg visoje RB1 atkarpose vyksta.
Šeštokų geležinkelio stotyje Vokietijos karinė technika ir įranga bus perkrauta į kitus traukinio vagonus. Iš čia ji per keletą dienų bus pergabenama į Lietuvos kariuomenės poligoną Pabradėje.
Jei traukiniu gabens iki Pabradės tai eismas lyg visoje RB1 atkarpose vyksta.
Užtai tarp Kazlų Rūdos ir Šeštokų laiko langai, kada traukinių eismas nevyksta (kai kažkur bėgiai išimti), trunka iki kelių parų. Trumpesni jie būna tarp Kauno ir Kazlų Rūdos - šioje atkarpoje reikia praleisti Rusijos keleivinius traukinius, kurie važiuoja į Kaliningradą arba iš ten.
Šiandieną Piliakalnio g. Kaunas. Bėgiai yra , tačiau tik vienas ruožas. Pavažiavau iki Seniavos pl., Rokų - Garliavos pl. viaduko , tai ir ten jau nutiesta. Tik nežinau ar jie sujungti su ta kita naudojama linija,nes nebuvau. Beja fotografuojant nuo šios vietos , pusiaukelėje stovėjo M62K , tik nr nepamenu. Bėgiai beja jau naudojami , jie blizga. Nuotraukų daugiau neturiu.
tvora statoma tik miesto ribose ir tik prie gyvenamųjų namų
Tvorų jau pastatyta tarp Jūrės ir Pabališkių, prie Būdviečių, nors ten ne miestai. Tos tvoros vaizdą nepuošia. Įsitikinimui būtų galima pavaikščioti Marijampolėje Stoties gatve pro įkalinimo įstaigos tvorą ar panašias mūrines tvoras Pravieniškėse.
Žinau, kad nespecui tokie dalykai atrodo silpnai, pataisykit mane, jei klystu. Kaip rimtai galimybių studijai, tokia išvada skamba silpnai. Ar tikrai reikia galimybių studijos iš ispanų įmonės tokiam bajeriui nustatyti?
"Ispanijos įmonei „Ardanuy Ingenieria S.A.“ atlikus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas rekonstrukcijos galimybių studiją, paaiškėjo, kad ruože Kaunas–Palemonas visą europinio standarto vėžės geležinkelio liniją galima bus įrengti šalia esamos rusiško standarto vėžės, išskyrus Kauno geležinkelio tunelį, kuriame bus įrengta sugretinta vėžė."
Žinau, kad nespecui tokie dalykai atrodo silpnai, pataisykit mane, jei klystu. Kaip rimtai galimybių studijai, tokia išvada skamba silpnai. Ar tikrai reikia galimybių studijos iš ispanų įmonės tokiam bajeriui nustatyti?
"Ispanijos įmonei „Ardanuy Ingenieria S.A.“ atlikus geležinkelio ruožo Rokai–Palemonas–Kaunas rekonstrukcijos galimybių studiją, paaiškėjo, kad ruože Kaunas–Palemonas visą europinio standarto vėžės geležinkelio liniją galima bus įrengti šalia esamos rusiško standarto vėžės, išskyrus Kauno geležinkelio tunelį, kuriame bus įrengta sugretinta vėžė."
Nežinau ar įstatymais tai kur apibrėžta, bet tai įprasta didesnių ir sudėtingesnių projektų praktika: Galimybių studija, Techninis projektas, Darbo projektas.
Galimybių studija atsako į klausimą ar aplamai projektą įmanoma įgyvendinti, o jei įmanoma tai kokiomis sąlygomis. Tai palengvina užduoties techniniam projektui rengimą, nes kai projektuotojams suformuluojama užduotis abstrakčiai tai projektuotojai kartai ir "priprojektuoja".
Nuo Marijampolės pl. esančio viaduko. Kaunas. Bėgiai naudojami , tik biški dar kreivi.
Mauručių stoties prieigose. Į Kauno pusę. Pačioje stotyje tos tvoros - permatomos , manau tas plastikinis stiklas. Bučiau nufotkinęs , bet fotikas numirė.
Bėgiai tur būt naudojami tik darbinių traukinių važinėjimui. Nesinorėtų tikėti, kad prekinis ar RŽD tranzitinis keleivinis traukinys būtų leidžiamas tais kreivais bėgiais...
Nuo Europos prospekto įkalnės ilgokai paspoksojau į bėgius, tai pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stoties Aleksoto parko gale link Jiesios stoties netgi šviesoforų nėra. Vieną rytą į stotį atėjau kažkur po 4h ir laukiau 5:55h į Kazlų Rūdą išvykstančio autobuso, tai per stotį nepravažiavo joks prekinis traukinys. Paklausiau į soties salėje pasirodžiusio, tai ir jis nieko nematė.
O gal aš klystu ar ne viską pamačiau?
Bėgiai tur būt naudojami tik darbinių traukinių važinėjimui. Nesinorėtų tikėti, kad prekinis ar RŽD tranzitinis keleivinis traukinys būtų leidžiamas tais kreivais bėgiais...
Nuo Europos prospekto įkalnės ilgokai paspoksojau į bėgius, tai pastebėjau, kad Kauno geležinkelio stoties Aleksoto parko gale link Jiesios stoties netgi šviesoforų nėra. Vieną rytą į stotį atėjau kažkur po 4h ir laukiau 5:55h į Kazlų Rūdą išvykstančio autobuso, tai per stotį nepravažiavo joks prekinis traukinys. Paklausiau į soties salėje pasirodžiusio, tai ir jis nieko nematė.
O gal aš klystu ar ne viską pamačiau?
Ko gero bus taip , kad tik aptarnaujantysis traukinys - sąstatas jais važiuoja...
Comment