tai gal tie nauji bėgiai europinės vėžės?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimątai gal tie nauji bėgiai europinės vėžės?
Buvau nuėjęs pasidairyti. Nuo viaduko žiūrint į tunelio pusę, įspūdis susidarė, kad ne. Nors matomumą nuo viaduko ta kryptimi sunkina šioje viaduko pusėje nutiesti šiluminės trasos vamzdžiai.
Kiek besidairiau, klausimas liko neatsakytas... Ant bėgių užeiti neišdrįsau (stebėjimo kameros, apsauginių "armija" vis tik egzistuoja...). Būčiau gal paridikavęs, jei būčiau turėjęs kokią matuoklę...
Taigi, paantrinu klausimą už mane situaciją žinantiems geriau (su ja susijusiems artimiau): kokios vėžės yra tie nuotraukoje Kauno stotyje matomi pakloti bet dar nenutiesti bėgiai ???
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPo iešmais ir 1520 mm keliuose dedami lygūs betoniniai pabėgiai. Man atrodo tie iešmai su mediniais pabėgiais yra 1435 mm kelio, nes tame krašte jie ir turi būti, ir dėl sąlyginai nedidelio tokių iešmų skaičiaus neorganizuota betoninių pabėgių gamyba (spėju).
matyt, ten tokie ir yra.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąToks klausimas kilo ir man. Europinio standarto įvaizdį sukėlė lygūs pabėgiai(rusiško standarto bėgiams (kiek pastebėjau) naudojami tokie viršuje išlenkti, kokių pastebėjau ties Kazlų Rūda)...
Buvau nuėjęs pasidairyti. Nuo viaduko žiūrint į tunelio pusę, įspūdis susidarė, kad ne. Nors matomumą nuo viaduko ta kryptimi sunkina šioje viaduko pusėje nutiesti šiluminės trasos vamzdžiai.
Kiek besidairiau, klausimas liko neatsakytas... Ant bėgių užeiti neišdrįsau (stebėjimo kameros, apsauginių "armija" vis tik egzistuoja...). Būčiau gal paridikavęs, jei būčiau turėjęs kokią matuoklę...
Taigi, paantrinu klausimą už mane situaciją žinantiems geriau (su ja susijusiems artimiau): kokios vėžės yra tie nuotraukoje Kauno stotyje matomi pakloti bet dar nenutiesti bėgiai ???Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPo iešmais ir 1520 mm keliuose dedami lygūs betoniniai pabėgiai. Man atrodo tie iešmai su mediniais pabėgiais yra 1435 mm kelio, nes tame krašte jie ir turi būti, ir dėl sąlyginai nedidelio tokių iešmų skaičiaus neorganizuota betoninių pabėgių gamyba (spėju).Parašė Vitas Rodyti pranešimąAname stoties krašte (prie tų sandėlių) tikrai turi būti 1435 mm vėžės bėgiai.
matyt, ten tokie ir yra.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Kiek man yra zinoma, privaziuojamieji keliai, i depus ir visokios atsakos, daromi ant mediniu pabegiu. Tai mno manymu 1520 veze yra tolimesne, nes net panasu kad plociai sutinka su tolesniu keliu atkarpomis, o 1435 veze yra ant nauju betoniniu pabegiu, ir vizualiai siauresne salia einancios 1520 vezes
P.s. atleiskit, plansetej neturiu lietuvisku raidziu.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąMano akimis kiek aš žiūrėjau , tai čia 1520mm , žiūrėjau ir taip ir anaip ir visaip , bet vistiek lyg 1520 panašumas. O kurioje vietoje prie sandėlių ten? Aš nemačiau.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTą raudonų plytų pastatą kitoje stoties pusėje nei stoties rūmai gal netinkamai pavadinau sandėliais. Kas ten dabar yra ir kas bus vėliau, dabar nuspįti sunku. Bėgius turėjau minty tuos abipus baigiamo statyti naujoojo perodo su geltona pastoge. Bėgių ties tuo peronu dar nėra, bet jau dalis matyt nuotraukoje pakloti nuo iešmo ant ton pusėn einančios skaldos juostos.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąSupratau,na šiandien vėl pabuvau prie stoties , man asmeniškai tai bėgiai panašiau į 1520mm. Na ateitį bus matyti.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąTai kaip su ta 1435 vėže? Kur bus kelias ir peronas.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Nedosius Rodyti pranešimąSveiki, kiek žinau padarytas jau ruožas nuo PL sienos iki Mockavos stoties, niekas neturi foto koks bendras vaizdas ?
http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=457
Comment
-
Parašė vytautas8 Rodyti pranešimą
O kad kažkur tarp Šeštokų ir Kauno būtų nors tarpstotis su 1435 mm bėgiais...
Deja, to dar nėra... Ir neskubama padaryti...
Comment
Comment