Parašė 2Pack
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Beje A1 žinias perduoda:
PKP tvarkaraštyje (tiek internetiniame, tiek ir lentelių pavidalo) skelbiama, kad nuo liepos 25 d. traukinys "Hancza" vėl važiuos iki Šeštokų. Toliau iki Kauno tikriausiai veš autobusais - apie tai lenkai nerašo. Šeštokuose matyt iki to laiko spės atlikti pagrindinius darbus, kad traukinys galėtų atvažiuoti. Nes bėgiai jau buvo pakloti dar prieš gerą mėnesį, o senasis pirmojo kelio peronas nebuvo išardytas. Matyt jo nelies ir tvarkys tik rekonstrukcijos pabaigoje.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąŠiandien teko pamatyti Aleksote 2 sunkvežimius vežančius naujus pabėgius , greičiausiai plačiojo geležinkelio , nuvažiavo link Garliavos. O štai už Čiurlionio tilto važiuojant link Aleksoto dešinėje prie tų žvyro kalnų suštabeliuoti senieji bėgiai su pabėgiais.
Tie senųjų bįgių štabeliai tikriausiai atvežti iš Mauručių stoties, kurioje nuardė keletą stoties kelių su gelžbetoniniais pabėgiais. Jie ten Aleksote atsirado netrukus po to, kai tais bėgiais pakrautas traukinys išvažiavo iš Mauručių.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKiek vasarą teko būtų darbų vietose, tai vis mačiau tik senojo (1520mm) geležinkelio rekonstrukcijos darbus ir supermažai ką nors su Europine vėže (1435mm). Pastarosios bėgių kažkiek (kaip kokia "pokazuka") yra tik nuo Kazlų Rūdos link Jūrės ir nuo Jūrės link Kazlų Rūdos (ar yra šiame tarpstotyje kažkur ties tiltu per Pilvę, įsitikinti nepavyko - draudžiamose vietose vaikštinėti neišdrėsau, o keleiviniai traukiniai nevažinėja). Jau verta kelti klausimą. Kasgi vyksta tarp Kauno ir Šeštokų - "RailBaltica" statyba ar esamo geležinkelio rekonstrukcija? Kalbama ir rašoma apie būtinybę greitai iki Kauno atvesti europinę vįžę, o daroma nežinia kas...
Tie senųjų bįgių štabeliai tikriausiai atvežti iš Mauručių stoties, kurioje nuardė keletą stoties kelių su gelžbetoniniais pabėgiais. Jie ten Aleksote atsirado netrukus po to, kai tais bėgiais pakrautas traukinys išvažiavo iš Mauručių.
Comment
-
Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimąTai gal ten toks variantas, kad bus sudvigubinti bėgiai, tuomet kol kas kloja rusišką variantą, kad judėtų turima technika, o kai pabaigs, tada dar vieną bėgį sudės į tarpą Tik turbūt turėtų matytis specialūs pabėgiai.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąMano žiniomis , tai nuo Garliavos iki Kauno bus tikrai 3 linijos. Dvi 1520mm ir viena 1435mm. Gal tai bus ir toliau nuo Garliavos link Kazlų Rūdos ir t.t.,bet šito negaliu patvirtinti.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuo sienos iki Mockavos bus viena 1435 vėžė, nuo Mockavos iki Šeštokų - sudvejinta 1435/1520 (keturi bėgiai ant vieno pabėgio), nuo Šeštokų iki KRrūdos - du keliai (vienas 1520, kitas 1435 - po du bėgius ant vieno pabėgio), nuo KRūdos iki Kauno - trys keliai (vienas 1435 ir du - 1520). Viskas yra suplanuota ir viskas bus pastatyta. Nereikia bijoti.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąČia dėl ko bijoti? Tik patvirtinai , kad iki Kauno ateis 3 linijos , bei papildei nuo kurios vietos.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkiek bijoma, kad "Rail Baltica" nepavirtų amžiaus statyba kaip tas liūdnai pagarsėjęs Rusijos BAM-as.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąpvz. Švenčionėlių -Utenos geležinkelio tęsinys link Anykščių su dabar niekam nereikalingais viadukais per plentus Molėtai-Utena ir Ukmergė-Utena.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąKur galima būtų plačiau išgirsti apie šį projektą? Žemelapyje aptikau liekanas ir tuos viadukus, bet nelabai žinau, kada ir kokiu tikslu tai buvo statoma.
Ją taip pat vertėtų daugiau paskaitinėti mane puolantiems ir lėtoką "RailBaltica" statybą ginantiems "advokatams".
Tikiu, kad "Rail-Baltica" gabalą Šeštokai-Kaunas Utenos-Panevėžio plačiojo geležinkelio statybos likimas nenutiks, bet savo pastebėjimams čia rašinėti teisę pasilieku.
Apie "Rail Baltica" statybą bei padangių greičius traukiniais pro Žuvinto ežerą, per Baraginę ir Marijampollės senąją stotį suvalkiečiams "smegenys pudrinamos" ir "akys muilinamos" jau daugiau kaip 20 metų. Tokio amželio dar nenugyvenę "advokatai" lai nenustemba suvalkiečių nepasitikėjimais ir abejonėmis. O jei kažkam "kepurės dega", tai tie "advokatai" ant manęs tegul nepyksta: aš rašau vadinamų pagelžkelės diedukų akimis, o šie žmonės apie geležinkelį ir traukinius kartais žino ne blogiau už LG įmonės kabinetuose prie kompiuterių sėdinčius kolegijų absolventus.Paskutinis taisė Vitas; 2014.07.15, 14:55.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąNuo sienos iki Mockavos bus viena 1435 vėžė, nuo Mockavos iki Šeštokų - sudvejinta 1435/1520 (keturi bėgiai ant vieno pabėgio), nuo Šeštokų iki KRrūdos - du keliai (vienas 1520, kitas 1435 - po du bėgius ant vieno pabėgio), nuo KRūdos iki Kauno - trys keliai (vienas 1435 ir du - 1520). Viskas yra suplanuota ir viskas bus pastatyta. Nereikia bijoti.
Comment
-
Parašė Garbanele Rodyti pranešimąO kaip bus tiek pačiam Kaune iki stoties? Irgi 3 keliai? Ar bus ten kur platinti?Juk neplatins turbūt geležinkelio tilto per Nemuną.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąKažkiek bijoma, kad "Rail Baltica" nepavirtų amžiaus statyba kaip tas liūdnai pagarsėjęs Rusijos BAM-as. Suinterenuoti žmonės nenorėtų, kad statyba įstrigtų, kad geležinkeliai iš Kauno į Šeštokus ir Kybartus nepavirstų kaip pvz. Švenčionėlių -Utenos geležinkelio tęsinys link Anykščių su dabar niekam nereikalingais viadukais per plentus Molėtai-Utena ir Ukmergė-Utena.Parašė Vitas Rodyti pranešimąŠiame forume yra tema "Nenutiesti geležinkelio ruožai".
Ją taip pat vertėtų daugiau paskaitinėti mane puolantiems ir lėtoką "RailBaltica" statybą ginantiems "advokatams".
Tikiu, kad "Rail-Baltica" gabalą Šeštokai-Kaunas Utenos-Panevėžio plačiojo geležinkelio statybos likimas nenutiks, bet savo pastebėjimams čia rašinėti teisę pasilieku.
Apie "Rail Baltica" statybą bei padangių greičius traukiniais pro Žuvinto ežerą, per Baraginę ir Marijampollės senąją stotį suvalkiečiams "smegenys pudrinamos" ir "akys muilinamos" jau daugiau kaip 20 metų. Tokio amželio dar nenugyvenę "advokatai" lai nenustemba suvalkiečių nepasitikėjimais ir abejonėmis. O jei kažkam "kepurės dega", tai tie "advokatai" ant manęs tegul nepyksta: aš rašau vadinamų pagelžkelės diedukų akimis, o šie žmonės apie geležinkelį ir traukinius kartais žino ne blogiau už LG įmonės kabinetuose prie kompiuterių sėdinčius kolegijų absolventus.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąNenustebčiau , jei šis projektas atsidurs kadanors temoje "Nenutiesti geležinkelio ruožai"
Comment
Comment