Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Deja, traukinys ne autobusas, kažkokiu šalutiniu keliuku neapvažiuos remonto vietos, na, o Rail Baltica statyba - visiems suprantamas reikalas, tad šiuo atveju ta liaudies patarlė ne visai vietoje.
    Tą patarlę netaiklyčiau, jei ją nebūtų įpratę taikyti LG. Ir, manau, jiems nereiėtų perdaug "advokatauti" (nebent būtumėt LG darbuotojas ir už "advokatūrą" būtų mokami pinigai).
    2005 metais LG skelbė, kad LAIKINAI (dėl vagonų kapitalinio remonto) nevažinės keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius (Mockavoje keisdavęs aširačių ilgį), bet jo važinėjimas taip ir liko neatnaujintas.
    Tiksliai nepasakysiu, kuriais metais "dėl tilto remonto" LAIKINAI nutrauktas keleivinių traukinių važinėjimas maršrutu Klaipėda-Šilutė, ir laikinumas liko pastoviu dalyku.
    Dėl "Rail Baltica" statybos darbų į dideles diskusijas nesiveliu, bet iškėliau klaisimą - ar prieš pora metų reikėjo skubėti su stočių kelynų ilginimais, peronų klojimu trinkelėmis ir kitais darbais, jei dabar viską tenka draskyti.
    Beje, nesupratimų apie "Rail Baltrica" statybą apsčiai išgirsti pavaikštinėjęs pagelžkelėse Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir kitur.
    Jei "Rail Baltica" toks svarbus objektas, tai kodėl daug metų "juokauta" su projektavimu ir darbų pradžios vilkinimu? Arba su trasos "LT-PL siena-Kaunas" variantu pro Žuvinto ežerą. Kodėl daug metų 'juokavę" žmonės nejaučia jokios atsakomybės?
    Traukinys - taip, ne autobusas. Bet kokie darbai bevyktų, iš Kauno į Kazlų Rūdą prekiniams ir RŽD kaliningradiniams keleiviniams traukiniams praleisti laiko randama...
    Paskutinis taisė Vitas; 2014.06.05, 10:59.

    Comment


      Kaip reikėtų rekonstruoti esamą 1520mm pločio vėžės kelią, jeigu kas dien vyktų po keletą keleivinių traukinių? Arba kaip per pusdienį rekonstruoti tiltą? Na nes nuo Kazlų Rūdos link Marijampolės eina tik I 1520mm vėžės kelias.
      O dėl prekinių traukinių ir RDŽ, tai man atrodo gana logiškas pasirinkimas, kad bent kiek sumažinti traukinių eismą ir keisti tuos traukinius, kuriuos galima iškeisti į autobusą. Klientams tikiu, kad atsiranda nepatogumų, tačiau tai nėra visiškai uždaroma. Galbūt dar būčiau nuomonės, kad ir RDŽ galėtų nepraleisti, o iki Kauno atvežt ir iš Kauno autobusaiss iki Kazlų Rūdos, nors neįsivaizduoju, ar tai techniškai įmanoma (dėl pasieniečių ir t.t.). Su prekiniais traukinaias - arba veži arba veži pro kitur arba nebeveži. Nebevežti - nėra ką ir diskutuoti. Vežti pro kitur, na sąlygų nežinau, bet nemanau, kad kažkam tai apsimokės. Tai ir eina traukiniai. Tik aišku, kad didelis traukinių eismas trugdo vykdyti darbus. Svarbiausia, kad dėl didelio intensyvumo susidaro eismo pertraukų trūkumas (ne visus darbus gali atlikti uždaręs tik 1 kelią). Taip pat, kadangi traukiniai eina vienas po kito, tai technologinėse pervažose praktiškai visada būna uždarytas šlagbaumas ir transportas negali kirsti bėgių, kai kito apvažiavimo/ pravažiavimo nėra.

      Comment


        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        Nuvažiuok ir paklausk nereikia čia nervuotis
        Kad yra atsilikimas, tai faktas ir visiems aiškus. Kad situacija ten sudėtinga - taip pat. Bet ar bus atlikti darbai laiku - nebe mums spręsti. Vis gi turbūt iš dalies ir ne Statybos vadovams. Bus matyti kaip ten viskas susiklostys. Pats prie žemės darbų ar prie statinių?
        O EADui - šiuo atveju kaip suprantu Mantukas05 dalyvauja, o tamsta nelabai

        Comment


          Šiandienos įspužiai , buvau Kauno geležinkelio stotyje ir pastebėjimas nugrauti buvę laiptai iš 3 perono i pesčiujų tiltą, jau nemažai išbetonuota pesčiujų tunelis . Nemažai sustatyta borteliai peronams.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Dėl "Rail Baltica" statybos darbų į dideles diskusijas nesiveliu, bet iškėliau klaisimą - ar prieš pora metų reikėjo skubėti su stočių kelynų ilginimais, peronų klojimu trinkelėmis ir kitais darbais, jei dabar viską tenka draskyti.
            Beje, nesupratimų apie "Rail Baltrica" statybą apsčiai išgirsti pavaikštinėjęs pagelžkelėse Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir kitur.
            Nenoriu advokatauti LG, juo labiau, kad yra nenuginčijamų pinigų plovimo ir švaistymo pavyzdžių - pvz., Obelių stoties pastato remontas (rusiškai tariant na...i nužno?), tačiau šiuo atveju galbūt nebuvo aišku, ar pavyks "pramušti" ES paramą RailBaltikai ir ar ji iš viso bus, tai ir darė tuos kelynų ilginimus.

            Kita vertus, sunku suprasti tokį trumparegiškumą, be to, yra ir kiti geležinkeliai, kur reikalingos rekonstrukcijos, II -ųjų kelių tiesimas, taip kad statybos bendrovėms tų užsakymų iš LG kaip ir neturėtų trūkti, jeigu atsiranda toks švogeriškas tikslas, kad LG trūks plyš turi duoti darbo kažkokiems statybininkams.

            Comment


              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Tą patarlę netaiklyčiau, jei ją nebūtų įpratę taikyti LG. Ir, manau, jiems nereiėtų perdaug "advokatauti" (nebent būtumėt LG darbuotojas ir už "advokatūrą" būtų mokami pinigai).
              2005 metais LG skelbė, kad LAIKINAI (dėl vagonų kapitalinio remonto) nevažinės keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius (Mockavoje keisdavęs aširačių ilgį), bet jo važinėjimas taip ir liko neatnaujintas.
              Tiksliai nepasakysiu, kuriais metais "dėl tilto remonto" LAIKINAI nutrauktas keleivinių traukinių važinėjimas maršrutu Klaipėda-Šilutė, ir laikinumas liko pastoviu dalyku.
              Dėl "Rail Baltica" statybos darbų į dideles diskusijas nesiveliu, bet iškėliau klaisimą - ar prieš pora metų reikėjo skubėti su stočių kelynų ilginimais, peronų klojimu trinkelėmis ir kitais darbais, jei dabar viską tenka draskyti.
              Beje, nesupratimų apie "Rail Baltrica" statybą apsčiai išgirsti pavaikštinėjęs pagelžkelėse Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir kitur.
              Jei "Rail Baltica" toks svarbus objektas, tai kodėl daug metų "juokauta" su projektavimu ir darbų pradžios vilkinimu? Arba su trasos "LT-PL siena-Kaunas" variantu pro Žuvinto ežerą. Kodėl daug metų 'juokavę" žmonės nejaučia jokios atsakomybės?
              Traukinys - taip, ne autobusas. Bet kokie darbai bevyktų, iš Kauno į Kazlų Rūdą prekiniams ir RŽD kaliningradiniams keleiviniams traukiniams praleisti laiko randama...
              O negali šio srauto nukreipti per Daugpilį-Rokiškį-Radviliškį-Sovetską?
              Kaip, kad dabar srautas į Klaipėdą dėl rekonstrukcijos darbų nukreiptas per Pagėgius (net iš Mažeikių, kur galėjo suremontavus geležinkelį važiuoti per Skuodą).
              Paskutinis taisė Salvijus; 2014.06.05, 19:52.

              Comment


                Yra sutartys su Rusija (ir ar RŽD) ir Rusijai nusispjauti, ką daro Lietuva - krovinys ar keleiviai turi pasiekti reikiamas stotis laiku, išskyrus ČP. Kadangi geležinkelio tiesimas nėra ČP, tai LG privalo vykdyti visus įsipareigojimus, kurie, beje, pagal krovinių vežimą yra maždaug ketvirtis iš visų LG pervežamų krovinių.

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  O negali šio srauto nukreipti per Daugpilį-Rokiškį-Radviliškį-Sovetską?
                  Kaip, kad dabar srautas į Klaipėdą dėl rekonstrukcijos darbų nukreiptas per Pagėgius (net iš Mažeikių, kur galėjo suremontavus geležinkelį važiuoti per Skuodą).
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Yra sutartys su Rusija (ir ar RŽD) ir Rusijai nusispjauti, ką daro Lietuva - krovinys ar keleiviai turi pasiekti reikiamas stotis laiku, išskyrus ČP. Kadangi geležinkelio tiesimas nėra ČP, tai LG privalo vykdyti visus įsipareigojimus, kurie, beje, pagal krovinių vežimą yra maždaug ketvirtis iš visų LG pervežamų krovinių.
                  Nemanau, kad kroviniai reikiamas stotis turi pasiekti minučių tikslumu. Ir dar - prekiniai sąstatai ilgokai pastovi Vaidotuose 9ar kitoje Vilniaus prieigų stotyje), pasienio stotyse. Tai tikrai tragedijos nebus, jei vienas-kitas sąstatas iš Vilniaus į Kaliningradą nuvažiuotų per Radviliškį, Pagėgius, Sovietską ir čia mažiau nei Kybartuose-Nesterove apkrautus pasienio punktus įveiktų greičiau.

                  Comment


                    Apie minutes niekas ir nekalba. Bet jie negali keliauti paromis ilgiau.
                    Pirma, yra sutartis. Antra, jose yra išskirtos krovinių kategorijos, kurioms teikiami skirtingi prioritetai. Kariniai kroviniai iš viso negali keliauti niekaip kitaip, kaip tik per Kybartus. Trečia, už gabenimą kitu keliu LG nieko daugiau negaus, o išlaidos tai didesnės. Problema ne Kybartų ar Nesterovo apkrovime, o tik linijoje tarp Kauno ir Kazlų Rūdos. Bet kokiu atveju, kai bus pastatyti nauji tiltai, tai sumažės problemų dėl pralaidumo.

                    Comment


                      Kaip matau, keli LG advokatai mane nugin6yti įstengia.
                      Tiesą sakant, aš kažką pulti nesiruošiu, bet dėl keleivinių traukinių nuiminėjimo pasiduoti neketinu. Tarkime, dyzeliukų maršrutą Kaunas-KazlųRūda-Kybartai birželio mėnesiui (bent toks terminas nurodytas www.litrail.lt tvarkaraščiuose) uždarė dėl būtinybės. Pilnai suprantu, kad keturis tiltus per Jiesią pastatyti nįra paprasta...
                      O kas bus liepos mėnesį? Ar nors du dyzeliniai traukiniai per dieną į Kybartus važiuos?
                      Kas liečia tiltus per Jiesią, tai kiek paskutinį kartą traukiniu važiuodamas įžiūrėjau, tai buvo statomas 1520 mm lyginės krypties kelio (link kauno) tiltas, o būsimo 1435mm kelio tilto vietoje kol kas yra nebėginei kelininkų technikai važiuoti pastatytas laikinas tiltelis. Tokį patį mačiau per Pilvę tarp Kazlų Rūdos ir Jūrės.
                      Daugiau kažką pamatyti galimybės ribotos: dyzeliniai traukiniai nevažinėja, o pėsčiam atėjus pasitinka pašaliniams vaikščioti draudžiantys užrašai, tai su apsauginiais konfliktuoti nesinori... Aišku viena, kad statybos darbų atsilikimas yra, ir kažkam už LG ar kitą organizaciją advokatauti nereikėtų (arba bent savo kaip "advokato" kompetenciją tokie tegul pristatyto).
                      Kas liečia traukinių keleivių vežiojimą autobusais, man pasakojo viena Kazlų Rūdos gyventoja. Anot jos, vasariškai karštą antrąją Šv.Velykų dieną iš Kazlų Rūdos į Kauną 16:20h autobusas išvažiavo pilnutėlis - keleivių buvo daug, tokio kiekio niekas nenumnatė, ir važiuojant neveikė oro kondicionierius. Keliems keleiviams vos neprireikė medikų palalbos.

                      Comment


                        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                        Daugiau kažką pamatyti galimybės ribotos: dyzeliniai traukiniai nevažinėja, o pėsčiam atėjus pasitinka pašaliniams vaikščioti draudžiantys užrašai, tai su apsauginiais konfliktuoti nesinori...
                        Tu taip pat gali tapti "vietiniu" ir eini kur nori.Gali pakalbėti su tais apasauginiais,jei normaliai, tai ir su tavim normaliai bendraus, tik į metalą nežiūrėk , nes tada visai kitaip žiūrės
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Darbai Kauno stotyje. Atrodo dar kažkiek kelių išardė.


                          Neskubėk ir nespėsi.

                          Comment


                            Kaunas. Kreidos g.

                            Nepavyko?

                            www.kaunotvirtove.lt

                            Comment


                              Parašė qwerty_ Rodyti pranešimą
                              Kaunas. Kreidos g.

                              Nepavyko?

                              Atvaizdas
                              Matomai pasislinko žemė , poliakalė gal iki galo nesustūmė šių "sienų" , gal akmuo žemėje yra ir paliko " bet kaip" . Įdomu koks vienos šios sijos ilgis yra...
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                O geležinkelio linijos einančios per Kauno HE remonto darbai yra viena iš RB1 dalių ar tai tiesiog planinis remontas?

                                Comment


                                  Parašė GediminasJa Rodyti pranešimą
                                  O geležinkelio linijos einančios per Kauno HE remonto darbai yra viena iš RB1 dalių ar tai tiesiog planinis remontas?
                                  Planinis.

                                  Comment


                                    Parašė ead Rodyti pranešimą
                                    Planinis.
                                    O kokie ten darbai atliekami? Visoje atkarpoje?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Parašė ead Rodyti pranešimą
                                      Planinis.
                                      Pala, bet gi ten eis ir 1435mm iki Palemono?

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                                        Pala, bet gi ten eis ir 1435mm iki Palemono?
                                        Po poros metų gal ir eis.

                                        Comment


                                          Parašė ead Rodyti pranešimą
                                          Po poros metų gal ir eis.
                                          Įdomu tada, ar vėl tada bus kartojami tie patys darbai, kurie dabar atliekami?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X