Parašė Linas
Rodyti pranešimą
2005 metais LG skelbė, kad LAIKINAI (dėl vagonų kapitalinio remonto) nevažinės keleivinis traukinys Varšuva-Vilnius (Mockavoje keisdavęs aširačių ilgį), bet jo važinėjimas taip ir liko neatnaujintas.
Tiksliai nepasakysiu, kuriais metais "dėl tilto remonto" LAIKINAI nutrauktas keleivinių traukinių važinėjimas maršrutu Klaipėda-Šilutė, ir laikinumas liko pastoviu dalyku.
Dėl "Rail Baltica" statybos darbų į dideles diskusijas nesiveliu, bet iškėliau klaisimą - ar prieš pora metų reikėjo skubėti su stočių kelynų ilginimais, peronų klojimu trinkelėmis ir kitais darbais, jei dabar viską tenka draskyti.
Beje, nesupratimų apie "Rail Baltrica" statybą apsčiai išgirsti pavaikštinėjęs pagelžkelėse Kazlų Rūdoje, Marijampolėje ir kitur.
Jei "Rail Baltica" toks svarbus objektas, tai kodėl daug metų "juokauta" su projektavimu ir darbų pradžios vilkinimu? Arba su trasos "LT-PL siena-Kaunas" variantu pro Žuvinto ežerą. Kodėl daug metų 'juokavę" žmonės nejaučia jokios atsakomybės?
Traukinys - taip, ne autobusas. Bet kokie darbai bevyktų, iš Kauno į Kazlų Rūdą prekiniams ir RŽD kaliningradiniams keleiviniams traukiniams praleisti laiko randama...
Comment