Specialiai iš Vilkaviškio į Kauną važiavau traukiniu, kad pažiūrėti kaip tvarkoma linija (tiesą sakant dėl vaiko, kuriam traukinys gėris ), tai įdomu, stebėti, kad ir krūmai bei medžiai, kertami didesniu spinduliu nuo bėgių, visokie latakai vandens nubėgimui padaryti, prie Kauno šlaitai nukasti stipriai ir t.t. Toks vaizdas, kad stato bėgius greitajam traukiniui, kuris varys 300 km/h Aišku geriausia vaizdinė medžiaga, bet sunkoka būtų fotografuoti iš važiuojančio traukinio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Gavau atsakymą žinute nuo vieno nario, nukopijuoju, nes turbūt ir kitiems įdomu:
Ties pagal 2 variantą (8 studijos plane). Jau įvykęs projektavimas ir buvo šioje ar kažkurioje iš kitų su RB susijusių temų kažkieno tai pateiktos schemos. Trumpai tariant, nuo Rokų link Palemono geležinkelis eis paleis esamą kairėje, HES kirs antruoju tiltu (dabartinis tiltas per HES vienkelis, bet užtvanka pastatyta su dvikelio geležinkelio atramomis). Palemono prieigose, ten, kur išsiskiria linijos į Kauną ir į Rokus, bus ilga 1435 mm linijos estakada per liniją į Kauną ir į Palemoną 1435 mm linija ateis šiauriau dabar esančios, tai yra kairėje pusėje, jei judama nuo Kauno. Toliau ji išsišakos, daug kartų kirsis su 1520 keliais, ir baigsis ties Neveronių stotele. Ten bus papildomas kelynas, gal krovininiams 1435 mm vagonams atstova ir pan. Iš Palemono į Kauną 1435 mm linija eis dešine dabartinės linijos puse, tunelyje bus sudvejintas kelias.
Comment
-
Pasikeitė mano darbo vieta, tad dirbsiu kaip ir Garliavos geležinkelio stotyje. Šioje vietoje darbai bus vykdomi iki pirmų šalnų , gal net kalėdų. Tiltai griaunami , statomi nauji , arba platinami. Paliktas tik vienas kelias ,nes kelias į Kauno pusę yra " gabalais" išardytas.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąKokio laikotarpio tiltai griaunami?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Nuoroda kur dirbu. http://www.maps.lt/map/default.aspx?...to,stops,zebra
Štai į Jiesios , Rokų , Kauno pusę stovėjo šviesoforas , degė geltona ir baltas lempos , ka ta balta reiškia , tai nežinau...
Paskutinis taisė Mantukas05; 2014.05.11, 18:39.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Žadėtos vieno tilto foto. Jis eina tarp Garliavos - Jiesios stočių.
Pagal terminus iki birželio viena pusė turėjo būti jau nuardyta , tačiau...Paskutinis taisė Mantukas05; 2014.05.11, 18:40.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąDabar mane nušvieskit: kuriame Kauno-Šeštokų atkarpos ruože bus naujas 2-as ar atitinkamai 3-as kelias, o kuriame sugretinta vėžė?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąDabar mane nušvieskit: kuriame Kauno-Šeštokų atkarpos ruože bus naujas 2-as ar atitinkamai 3-as kelias, o kuriame sugretinta vėžė?
Kaunas-Kazlų Rūda - 1520 mm - du keliai; 1435 mm - vienas kelias;
Kazlų Rūda-Šeštokai - 1520 mm - vienas kelias; 1435 mm - vienas kelias;
Nauja sugretinta vėže nebus tiesiama niekur.
Tik Kaune tiltu per Nemuną bus demontuotas antrasis 1520 mm kelias ir vietoje jo paklotas 1435 mm kelias.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąNauja sugretinta vėže nebus tiesiama niekur...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąŠiandien važiavau traukiniu Kaunas-Kazlų ruda ir atgal, tai man paliko dideli įspudį, darbai vos ne visoje atkarpoje Kazlų ruda vyksta. Kazlų ruda-Jurė atkarpoje jau dauguma yra sudėti pabėgiai o poroj vietų jau ir patys bėgiai yra.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąNu jau dauguma... Iki daugumos ten dar daug trūksta.
Tik kaži kaip su darbais nuo Palemono iki Panevežio , nes darbai pagal senesnes datas stipriai vėluoja.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.05.12, 20:34.
Comment
-
Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimąMan važiuojant traukiniu atrodė kaip dauguma šioje atkarpoje
Tik kaži kaip su darbais nuo Palemono iki Panevežio , nes darbai pagal senesnes datas stipriai vėluoja.
Kadangi jau paklausei, tai klausimas ką turėjai omenyje darbai. Jei rangos darbus tai iki jų oi kaip toli. Geriausiu atveju iki 2020 m pradėtų, bet ir tai abejoju. Iki to turi būti:
1.įsteigta bendra Rail Baltica įmonė, pateikta paraiška EK, paskirtas finansavimas;
2. supirktos ir įteisintos žemės reikalingos geležinkeliui tiesti;
3. atliktos PAV procedūros ir projektavimas.
Comment
Comment