Parašė Eimantas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Karoleo Rodyti pranešimąšiandien mačiau du Kautros autobusus, su maršrutais Kazlų Rūda- Kaunas ir Kybartai- Kaunas. Maršrutai buvo surašyti ant A3 formato lapų, kaip supratau tai vietoj traukinio važiuojantys autobusai. Ar nebevykdomas keleivinių traukinių eismas šiais maršrutais ?Parašė AlgirdasD Rodyti pranešimąKeletas rytinių traukinių maršrutų pakeisti autobusais, tačiau popiet važiuoja traukiniai.
Automotrisos Nr 683/684 Kaunas-Kazlų Rūda-Kaunas pakeitimas
autobusu išlieka. Autobusu pakeičiama automotrisa Nr 393/394 (iįvykimas iš Kauno 13:10h, iš Kazlų Rūdos - 16:20h). Į Kybartus visais reisais važinės traukiniai, tik Nr 693 iš Kauno išvažiuos ne 9:25h, o 11:04h, su priešinga kryptimi važiuojančiu Nr 694 prasilenks Mauručiuose (nuo Kauno iki Kazlų Rūdos bėgiai vieni), atitinkamai pakoreguotas pastarojo grafikas, taip pat Nr 696 grafikas(iš KazlųRrūdos išv. ne 13:53h, o 14:12h).
Šis tvarkaraštis taip pat laikinas - galios iki gegužės 30 d., t.y.- iki metinio keitimo vasarą. Per tą laiką realu tikėtis daug vienadienių keitimų ryšium su "Rail Baltica" darbais, tai per kuriuos tarp Kauno ir Kazlų Rūdos galimi gal būt net visų traukinių keitimai autobusais.
Kiek spėjau įsitikinti, dažnai į kauną važinėjantiems KKazlų Rūdos gyventojams traukinių pakeitimai autobusais nepatinka.Paskutinis taisė Vitas; 2014.04.01, 09:11.
Comment
-
Parašė kimius Rodyti pranešimąAtvaizdas
Kitaip dar vadinami gabaritiniai vartais. Skirtas nustatyti traukinio gabaritų nukrypimus nuo reikalaujamų ir esant reikalui( kai nutraukiamas trosas), sustabdo traukinį raudono šviesoforo signalu.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąČia dėl geležinkelio tilto turbūt? Galvoju, ar yra tokie patys prieš tunelį?
beje vieni yra atrodo palemone.Paskutinis taisė kimius; 2014.03.30, 21:42.
Comment
-
Parašė kimius Rodyti pranešimąTaip dėl tilto, kad jo nekliudytų. Dėl tunelio irgi tas pat. Jei gerai pamenu.
beje vieni yra atrodo palemone.
Comment
-
Skambinti pavojaus varpais nereikia, bet verta susirūpinti
Interviu su projekto „Rail Baltica“ direkcijos direktoriumi Kaminsku
http://www.alfa.lt/home/straipsnis/1...#ixzz2xu9zoNIV
Comment
-
„Rail Balticos“ atstovas: tiesiame krovinių arteriją
http://iq.lt/iq-tv/rail-balticos-ats...iniu-arterija/
Comment
-
Parašė Beniux Rodyti pranešimą
Comment
-
Puikios nuotraukos. Darbai juda. Maniau, kad geležinkelį iškels aukščiau, o dabar gal tik nepilnu metru aukščiau buvusio lygmens. Gatvė bus labai giliai įleista į iškasą. O jei neįrengs normalios lietaus surinkimo sistemos, tai po liūčių Marijampolė patirs kolapsus - neturės susisiekimo su kita miesto puse.
Comment
-
Matau, kad čia yra geležinkelio reikalus puikiai išmanančių žmonių. Gal jie bus girdėję ką nors apie tokį faktą (ar gandą). Neseniai teko kalbėti su vienos Kazlų Rūdos savivaldybėje esančios kaimo turizmo sodybos šeimininke. Pas ją prieš porą metų gyveno statybininkai, kurie geležinkelyje kažkur už Kazlų Rūdos link Kauno keitė pralaidas, gal dar kažką darė. Kalbėta, kad projekto vertė esą ar ne kokie 5 mln. litų ir jau tada stebėtasi, kam to reikia, jei už 2 metų vėl viskas bus daroma iš naujo. Taip esą ir yra: dabar pas ją vėl gyvena darbininkai, jau kiti, triūsiantys prie geležinkelio, kurie sakė ardę tas prieš porą metų įrengtas naujas pralaidas... Jei viskas yra kaip pasakojama, tai tik patvirtintų sklandančias kalbas, kokie pinigai plaunami geležinkeliuose. O gal viskas ne taip, gal kas nors čia užsukančių žino, kaip ten iš tikro galėjo būti? Gal tos pralaidos buvo visai užsikimšę ir jas buvo būtina pakeisti?
Comment
-
Parašė Gintarass Rodyti pranešimąMatau, kad čia yra geležinkelio reikalus puikiai išmanančių žmonių. Gal jie bus girdėję ką nors apie tokį faktą (ar gandą). Neseniai teko kalbėti su vienos Kazlų Rūdos savivaldybėje esančios kaimo turizmo sodybos šeimininke. Pas ją prieš porą metų gyveno statybininkai, kurie geležinkelyje kažkur už Kazlų Rūdos link Kauno keitė pralaidas, gal dar kažką darė. Kalbėta, kad projekto vertė esą ar ne kokie 5 mln. litų ir jau tada stebėtasi, kam to reikia, jei už 2 metų vėl viskas bus daroma iš naujo. Taip esą ir yra: dabar pas ją vėl gyvena darbininkai, jau kiti, triūsiantys prie geležinkelio, kurie sakė ardę tas prieš porą metų įrengtas naujas pralaidas... Jei viskas yra kaip pasakojama, tai tik patvirtintų sklandančias kalbas, kokie pinigai plaunami geležinkeliuose. O gal viskas ne taip, gal kas nors čia užsukančių žino, kaip ten iš tikro galėjo būti? Gal tos pralaidos buvo visai užsikimšę ir jas buvo būtina pakeisti?
Comment
-
Parašė Apeivis Rodyti pranešimąJeigu tokios kalbos, tai spėju Eurovios ruože nebent (Kazlų Rūda - Mauručiai?), nes Marijampolės kryptimi jokių naujų įrenginių pastebėti tikrai neteko.
Comment
-
http://www.maps.lt/map/default.aspx?...to,stops,zebra
Iš to paties ruožo šiandien.
Technika.
Į Kauną.
Piliakalnio gatvėje:
Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Nuo Rokų Europinė vėžė skils link Palemono ir link Kauno stoties? Kaip per HES tiesiama bus?
http://www.ardanuy.com/AdjuntosGener...GRAMA%2009.pdf
Čia visi variantai, nesupratau kuris yra pasirinktas.
Comment
Comment