Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad sioj vietoj "groja" is kurio miesto esu, jei pasakau paprasta logika, jog atsaka nera suderinama su RB Jei duos finansavima atsakai - puiku, bet jokiu vilciu nedeciau, nes reik suprast toki dalyka, kad ta atsaka is saves nera perdaug reikalinga, o projektui isvis esmes nedaro. Reikalinga tik mums, taciau Lietuviai nera vieninteliai RB projekte
    Šiaip tai gana reikalinga. Nes suteiktų galimybę leisti tiesioginius greitus traukinių servisus iš Vilniaus į Varšuvą beigi Rygą t.y. miestus, į kuriuos būtų didžiausias keleivių srautas iš Lietuvos. O didžiausias srautas iš Lietuvos į tuos miestus būtų būtent iš Vilniaus.

    Aišku, su sąlyga, kad būtų 85% ES finansavimas, nes šiaip tokia linija būtų labai brangi. Manau, kalba eina apie ~1 mlrd. EUR. Todėl ir kalbama apie tokią galimybę, nes tiesiog būtų gera proga pasianudoti ES parama ir įgyvendinti visai gerą projektą, kurio patys negalime sau leisti.
    Paskutinis taisė John; 2013.12.01, 21:27.

    Comment


      bet jūs įdomus - tie 15 proc turbūt laisvi mūsų kišenėje? vėliau visos infrastruktūros turbūt nereikės išlaikyti? įdomu iš kokių blusų išlaikysime?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą
        Todėl, kad kai kam svarbaiusia ne tai, pro kur eis trasos ir jų atšakos, bet tai, pro kur jos neis. Tuo grįsta visa tokių individų logika ne tik apie Rail Balticą, bet apskritai apie daugelį su ekonomika ir valstybės vystymusi susijusių sričių. Nors tai tikriausiai nėra didelė naujiena.
        Jus kazka ne taip suprantat. Nedaug kas is cia esanciu priestarautu turet dar greitesni Vilnius-Kaunas gelezinkelio susisiekima. Tiesiog neramina tas, kad tokie Lietuvos reikalavimai, kurie nepriimtini Latvijai ir Estijai, kaip nors neapsunkintu RB tiesimo.

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          bet jūs įdomus - tie 15 proc turbūt laisvi mūsų kišenėje? vėliau visos infrastruktūros turbūt nereikės išlaikyti? įdomu iš kokių blusų išlaikysime?
          15% būtų apie 150 milijonų EUR. Lietuva gali sau tai leisti. Išlaikymas eitų iš bilietų pardavimo ir kitų pajamų. Tereikia padoraus valdymo.

          Taip pat nepamirškim, kad tai būtų ir greitasis trayukinių servisas tarp Vilniaus ir Kauno (apie 35min.). Traukiniai galėtų eiti intervalais kas 30-40 minučių. Dabartinis maršrutas būtų iš esmės dedikuotas kroviniams, kas leistų gerinti (=didinti pajamas, mažinti sąnaudas) krovinių vežimą.

          Bendrai paėmus, tai gana gera idėja, kuri iš principo turėtų pozityvų postūmį visos Lietuvos ekonomikai.
          Paskutinis taisė John; 2013.12.01, 21:33.

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            mielas troli "eksprete" edd, jau prisiskraidei su air lituanica ?
            Jei iš kantrybės sugebu išvesti didžiausius forumo trolius, akivaizdu, kad esu ekspertas ir galiu vadinti save trolių troliu, aukščiausiuoju Lietuvos udrintoju.

            Comment


              Tiesiog gali baigtis taip, kad tas Lietuvos biurokratu uzgeidis tureti trado per Vilniu ( niekad nezino koki marsruta jie ten svarsto), sustabdys visa RB2 projekta. Stai ko bijo latviai, estai ir "kaunieciai".

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                15% būtų apie 150 milijonų EUR. Lietuva gali sau rtai leisti. Išlaikymas eitų iš bilietų pardavimo ir kitų pajamų. Tereikia padoraus valdymo.
                Jooo ? kaži kodėl lig šiol visoje Europoje keleivių vežimas geležinkeliais nuostolingas? LOL "eskperte"

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Jus kazka ne taip suprantat. Nedaug kas is cia esanciu priestarautu turet dar greitesni Vilnius-Kaunas gelezinkelio susisiekima. Tiesiog neramina tas, kad tokie Lietuvos reikalavimai, kurie nepriimtini Latvijai ir Estijai, kaip nors neapsunkintu RB tiesimo.
                  RB "tiesimas" šiuo metu yra taip apsunkintas, kad jo apsunkinti daugiau iš principo nelabi ir įmanoma.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Jus kazka ne taip suprantat. Nedaug kas is cia esanciu priestarautu turet dar greitesni Vilnius-Kaunas gelezinkelio susisiekima. Tiesiog neramina tas, kad tokie Lietuvos reikalavimai, kurie nepriimtini Latvijai ir Estijai, kaip nors neapsunkintu RB tiesimo.
                    Atsiprasau visu pirma uz lietuvisku raidziu nebuvima, bet siuo metu prie tokio pc sedziu...

                    Tas suprantama. Ir aisku, kad neverta aukoti viso projekto del sios atsakos ir ja reikia statyti, jei bus imanoma ir bus gauta ES parama.

                    Problema tik, kad yra vienas toks narys, kuris normalia diskusija gadina ir gaunasi tas kas gaunasi.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Jooo ? kaži kodėl lig šiol visoje Europoje keleivių vežimas geležinkeliais nuostolingas? LOL "eskperte"
                      Nuostolingas ne visur. Bent jau ne tarp didžiųjų miestų. Kaip suprantu, Vilnius-Kaunas keleivių vežimo prasme nėra nuostolingas. Nebent turite kitokios informacijos?

                      Comment


                        Parašė liutass Rodyti pranešimą
                        Tiesiog gali baigtis taip, kad tas Lietuvos biurokratu uzgeidis tureti trado per Vilniu ( niekad nezino koki marsruta jie ten svarsto), sustabdys visa RB2 projekta. Stai ko bijo latviai, estai ir "kaunieciai".
                        Kai kalba eina apie tokio dydžio projektus ir tokio dydžio pinigus iš ES, apie sustabdymą negali būti jokių kalbų, absoliučiai jokių. Dėl Vilniaus atšakos gali užsitęsti derinimai, gali nusikelti šiek tiek, bet tai ir viskas. Ten kur tokie pinigai pernelyg daug suinteresuotų, net jei norėtum, nesustabdytum. Visi žinom "viešą tiesą", kad dalis pinigų nusės visai net ne RB2.

                        Comment


                          John, ar suvoki kokia bus bilieto kaina? Susidūręs su geležinkelio kainodara ar nelabai ? Daręs maršrutus, skaičiavęs kalkuliacijas? Kiek manai kokia bus bilieto kaina tarp Vilniaus ir Rygos, o tarp talino? Kos dabar žmonių srautas žinai?

                          Todėl būkite geri "ekspretėliai", nustokite svaigti apie "pelningą" maršrutą. Realiai man neįdomu ar maršrutas eis per Kauną ar per Vilnių, man įdomu kiek reikės pakloti už šią plikbajorių iš Vilniaus užgaidą iš savo kišenės mokesčių pavidalu, kad išlaikyti visą šią mašiną.
                          Paskutinis taisė udrius; 2013.12.01, 21:41.

                          Comment


                            Palaukiam kitos savaites, gal bent paaiskes del kokios marsruto schemos cia kyla nesutarimai su Lietuvos biurokratais.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Ar bet suvoki kokia bus bilieto kaina? Susidūręs su geležinkelio kainodara ar nelabai ? Daręs maršrutus, skaičiavęs kalkuliacijas? Kiek manai kokia bus bilieto kaina tarp Vilniaus ir Rygos, o tarp talino? Kos dabar žmonių srautas žinai?
                              Kainos būtų panašios į skrydžių kainas. Gal kiek mažesnės. Skaičiavimų nedariau, bet daugmaž lyginčiau su šiuo metu Ispanijoje ar Kinijoje tiesiamomis linijomis.

                              Kaina tarp Rygos ir Vilniaus būtų, grubiai skaičiuojant, apie 120-150Lt į vieną pusę.
                              Paskutinis taisė John; 2013.12.01, 21:44.

                              Comment


                                Skaičiuoji neteisingai, sėsk, dvejetas. Dabartinėmis kainomis traukinio paleidimas tarp Vilniaus ir Rygos kainuoja ~ 70 000 ltl.
                                Paskutinis taisė udrius; 2013.12.01, 21:48.

                                Comment


                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Visą tai ką jūs čia sakot galioja visai Rail Baltica 2 aplamai, t. y. ne tik atšakai nuo Kauno iki Vilniaus. Reikės išlaikyti ir visą likusią 335km trasą Lietuvoje. Paimkim keleivius, kurie naudosis ta ~335km atkarpa ir padalinkim iš ~335. Tada paimkim keleivius, kurie naudosis ~100km atkarpa tarp Vilniaus ir Kauno bei padalinkim iš 100. Greičiausiai ta 100km atkarpa santykinai naudosis daugiau keleivių, nei likusia 335km. Jei jūs teigiat, kad dėl išlaikymo kaštų nereikia atkarpos tarp Kauno ir Vilniaus, tada dėl išlaikymo kaštų nereikia ir visos Rail Baltica 2?
                                  Taigi, kas dengs išlaikymo kainas? Iš bilietų? Kiek turės kainuoti bilietas?

                                  Parašė Gintarass Rodyti pranešimą
                                  Sutinku, kad reikia žiūrėti plačiau, negu iš savo miesto varpinės.
                                  Bet žmogui, gyvenančiam čia ir dabar, jo bėdos atrodo didžiausios, problemos - svarbiausios... Neturiu aš žemės prisipirkęs, kaip čia kažkas domėjosi, apskritai man tas geležinkelis galėtų būti buvęs nebuvęs, nei aš prie jo gyvenu, nei ten dirbu... Betgi prisimenant, kas buvo žadama , kai apie "Rail Balticą" išgirdom pirmą kartą ir pažiūrim, kas yra dabar, skirtumai milžiniški, ir ne Marijampolės naudai. Dėl to ir pikta.
                                  Na, kiekvienas turim savo nuomonę - tai berods dar neuždrausta.
                                  O kas dėl miesto padalinimo - taip, jis tikrai bus padalintas labiau, ne i dabar. Pavyzdžiui, kiek perėjų numatyta pėstiesiems, kas žino? Ne visi juk net ir Marijampolėje mašinom važinėja...
                                  Na, o tiems forumiečiams, kuriems per atstumą čia viskas pas mus atrodo puikiai, siūlyčiau atvažiuoti ir natūroje pasižiūrėti, kaip viskas atrodo. Ir atsakyt patiems sau į klausimą, ar norėtų gyventi šalia.
                                  Geležinkelis, jei žiūrėti iš keleivio požiūrio, yra naudingas tik tuomet, kai eina per miestą. Niekas nenori trenktis už 10 ar 20 km nuo miesto esančia stotį. Tuo labiau, kad net normalaus viešojo transporto Marijampolėje NĖRA. Tuo tarpu visos įmonės, kurios naudoja geležinkelį ir naudos jį ateityje, Marijampolėje yra mieste. Dar daugiau, jei ne geležinkelis, tai Marijampolei būtų sunkios dienos, nes tiek esama pramonė, tiek pagrindinis Marijampoliečių "darbdaviui" - automobilių prekybai, reikalingas geležinkelis.

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Joks. Užtat bet kuris operatorius galėtų leisti traukinius Vilnius-Kaunas-Varšuva arba Vilnius-Kaunas-Ryga-Talinas. Arba tiesiog 240km/h Vilnius-Kaunas.
                                  O jei latviai ir estai nenorės persėdinėti Kaune???

                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Lietuvos geležinkeliai. (Vilnius - Kaunas būtų atskiras traukinys, privežti tokiu laiku, kada atvažiuos traukinys Kaune iš Talino arba Varšuvos).
                                  Geležinkelis jau yra. Padidinus greitį iki 160 km/h, galima būtų kelionę sutrumpinti iki 45 min. 10-15 minučių ilgiau nei 240 km/h linija, kuri, aišku, būtinai turėtų eiti ir pro Karmėlavą, vadinasi, vargu ar kelionė su sustojimu Karmėlavoje ir lankstu iki jos tilptų į 40 minučių.

                                  Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                  Tada vėl gryžtam prie klausimo, kam išvis reikalinga RB2 su savo 240km/h?
                                  Gražu, bet ekonomiškai nepagrįsta. Nes dėl kelių šimtų keleivių per dieną (neskaitant hipotetinės atšakos į Vilnių) vis daugiau 2-3 traukinių leisti neapsimoka. Tokia linija krovininiai važiuoti negalės. Tai manai, kad 2-3 traukiniai padengs infrastruktūros išlaikymo kaštus?

                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  Šiaip tai gana reikalinga. Nes suteiktų galimybę leisti tiesioginius greitus traukinių servisus iš Vilniaus į Varšuvą beigi Rygą t.y. miestus, į kuriuos būtų didžiausias keleivių srautas iš Lietuvos. O didžiausias srautas iš Lietuvos į tuos miestus būtų būtent iš Vilniaus.

                                  Aišku, su sąlyga, kad būtų 85% ES finansavimas, nes šiaip tokia linija būtų labai brangi. Manau, kalba eina apie ~1 mlrd. EUR. Todėl ir kalbama apie tokią galimybę, nes tiesiog būtų gera proga pasianudoti ES parama ir įgyvendinti visai gerą projektą, kurio patys negalime sau leisti.
                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  15% būtų apie 150 milijonų EUR. Lietuva gali sau tai leisti. Išlaikymas eitų iš bilietų pardavimo ir kitų pajamų. Tereikia padoraus valdymo.

                                  Taip pat nepamirškim, kad tai būtų ir greitasis trayukinių servisas tarp Vilniaus ir Kauno (apie 35min.). Traukiniai galėtų eiti intervalais kas 30-40 minučių. Dabartinis maršrutas būtų iš esmės dedikuotas kroviniams, kas leistų gerinti (=didinti pajamas, mažinti sąnaudas) krovinių vežimą.

                                  Bendrai paėmus, tai gana gera idėja, kuri iš principo turėtų pozityvų postūmį visos Lietuvos ekonomikai.
                                  Geriausiais variantas prie RailBalticos prikergti esamos linijos rekonstrukciją iki 160 km/h, galbūt kelis ruožus net iki 200 km/h, kai kur netgi nutiesus trečiuosius kelius, pertvarkius stočių kelynus, ypač Vilnius ir kai kurių kitų, kad traukiniai galėtų pro jas pravažiuoti grečiau. Galima būtų kelionę sutrumpinti iki 45 minučių su sustojimu tik Kaišiadoryse ir 55 minučių su sustojimais tik pagrindinėnse stotyse bei iki kokių 1 val. ir 10-15 minučių su visais sustojimais.

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą


                                    O jei latviai ir estai nenorės persėdinėti Kaune???
                                    O kam persėsti? Būtų tiesioginiai servisai Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva. Vilnius-Kaunas-Varšuva/Ryga-Talinas galėtų veikti lygiagrečiai. Galimybės praktiškai neribotos. Galėtų būtų ir persėdimai, kam netiktų tiesioginiai servisai.

                                    Geriausiais variantas prie RailBalticos prikergti esamos linijos rekonstrukciją iki 160 km/h, galbūt kelis ruožus net iki 200 km/h, kai kur netgi nutiesus trečiuosius kelius, pertvarkius stočių kelynus, ypač Vilnius ir kai kurių kitų, kad traukiniai galėtų pro jas pravažiuoti grečiau. Galima būtų kelionę sutrumpinti iki 45 minučių su sustojimu tik Kaišiadoryse ir 55 minučių su sustojimais tik pagrindinėnse stotyse bei iki kokių 1 val. ir 10-15 minučių su visais sustojimais.
                                    Taip. Ekonomiškai tai būtų realiausias variantas. Net ir be ES paramos būtų galima tai padaryti. Iš esmės reiktų panaikinti vieno lygio pervažas ir greitį galima didinti iki 140-160km/h. Kreivės tram problemų nekelia.

                                    Visgi, jei galima gauti ES 85% finansavimą 1435mm naujai linijai tarp Vilniaus ir Kauno, būtų idiotizmas tuo nepasinaudoti.

                                    Comment


                                      Pakartosiu dar kartą. RB2 Lietuvai iš principo nereikia. Bet jei ta proga galima gauti babkių iš Europos, jas reikia pasiimti.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        Visgi, jei galima gauti ES 85% finansavimą 1435mm naujai linijai tarp Vilniaus ir Kauno, būtų idiotizmas tuo nepasinaudoti.
                                        OK, nutiesiam, kas toliau? Keleivinis susisiekimas Vilnius-Kaunas nuo to taps geresniu? - ne, 1520 puikiai jį aptarnauja, o į Lenkiją galima bus be problemų nuvažiuoti persėdus Kaune (kurį būtų galima padaryti chabine stotimi) į PKP traukinį. Tiesioginių krovinių ES-Vilnius gali padaugėti? - gali, bet ar jų bus pakankamai ruožo aptarnavimo kaštams padengti?

                                        Comment


                                          Nu taigi yra čia matyt norinčių kad daug kas kreivai būtų.. o dar geriau jų teigimu kad išvis nebūtų...

                                          savaime suprantama kad jei tik yra galimybė tiesti - reikia ją išnaudoti. labai abejotina kad bilietų kainos galėtų keistis vietiniuose susisiekimuose

                                          Comment

                                          Working...
                                          X