Parašė Kasnis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąAš Air Lituanica temoje nedalyvauju, bet kartais paskaitinėju ir taip, pastebėjau, kad ten udrijama taip pat sėkmingai kaip ir šioje.
Varšuva-Kaunas-Vilnius būtų keleivių apie 20, iš jų 2 išliptų Kaune. (aš irgi moku udrinti, tą darau pakankamai ilgai ir turiu nerealiai daug patirties )
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimątai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?
Comment
-
Parašė liutass Rodyti pranešimąTai mes tada irgi nesutik, kad eitu per Ryga, nes tai musu konkurencinguma mazina.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąPasikartosiu - užmirškite keleivius- jų bus vienetai, vienintelė viltis - krovinių vežimas - pasižiūrėkite kaip apkrautas kelias siena LT/PL - Kaunas. Apie kažkokius 240 km/h krovinių vežimui nesvaikite vieną kartą - kroviniai taip nelaksto.
Comment
-
Prisiminus RailBaltica "tiesima" aplink Marijampole ima juokas. Panevezio, Pasvalio zemes ukio paskirties zems jau dabar aukso vertes, ir siandien ten vyksta vos ne karai tarp lietuviu ir uzsienieciu del kiekvieno lopinelio. Ka keli gelezinkelieciai su visu stumdomu ministru nusprende sededami Vilniuje, tai dar nieko nereiskia.Show must go von!
Comment
-
o ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
Comment
-
Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą240km/h tikrai nepamaisytu, kas nenoretu iki Varzuvos ar Talino sulakstyti per 2h? ... aisku orvezos bendrovems tai butu kirtis (jokiu rezervaciju, jokiu registraciju, jokiu atvykimu +1h pries isvykstant ir tt...)
Realiai su 240km/h traukiniu būtų galima pasiekti apie 170-180 km/h vidutinį greitį, kas reiškia, kad kelionė tarp Kauno ir Talino, labai grubiai paėmus, truktų apie 3,5h. Bet kokiu atveju, tai labai puikus laikas, kuris turėtų žiauriai gerą konkurnecinį pranašumą, lyginant su bet kuria kita transporto rūšimi.Paskutinis taisė John; 2013.12.01, 20:59.
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąo ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąo ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
Keisčiausia, kad šios atšakos labiausiai nenori ir visokių "problemų", kodėl ji negali būti tiesiama ieško kauniečiai. Kodėl? Tai netgi savotiškai panašu į šakos ant kurios pats sėdi kirtimą. Iš vienos pusės nori, kad Kauno oro uostas būtų pagrindinis, iš kitos pusės nenori, kad keleiviams būtų kuo patogiau ir greičiau jį pasiekti. Iš vienos pusės nori, kad Kauno nepaliktų žmonės, bet iš kitos pusės nori, kad kauniečiai dirbantys Vilniuje arba studijuojantys Vilniuje ten nuomotųsi butus ar galų gale ten pirktų butus, nes iš Kauno neprivažinėsi. Iš vienos pusės skundžiasi (bent jau udrius), kad iš Vilniaus turistai "nevežami" į Kauną, bet tuo pačiu nenori, kad tam būtų sudarytos tinkamos sąlygos. Galima tęsti ir tęsti nagrinėjant visas kitas sritis...
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąJei atšaka bus įtraukta į projektą, ji ir bus finansuojama, kokia problema?
Comment
-
Nemanau, kad sioj vietoj "groja" is kurio miesto esu, jei pasakau paprasta logika, jog atsaka nera suderinama su RB Jei duos finansavima atsakai - puiku, bet jokiu vilciu nedeciau, nes reik suprast toki dalyka, kad ta atsaka is saves nera perdaug reikalinga, o projektui isvis esmes nedaro. Reikalinga tik mums, taciau Lietuviai nera vieninteliai RB projekte
Comment
Comment