Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kasnis Rodyti pranešimą
    Tiesiog ekonominė logika. Kalba eina apie milžiniškas investicijas ir milžiniškas sąnaudas infrastruktūros išlaikymui. Investicija kuri neš tik nuostolį ir labai labai didelį. Kai musų BVP vienam gyventojui bus toks koks vakarų valstybių (5-6 kartus didesnis), tada galėsime galvoti apie tokios prabangos išlaikymą.
    5 kartus? Man atrodo tu Lietuva su Moldova maisai. Lietuvos BVP vienam gyventojui, pritaikius PPP, yra tik 30% mazesnis nei ES vidurkis. Beje jis jau didesnis nei Estijos, Lenkijos ir daug kitu nauju ES nariu. Pasiskaityk Eurostate.
    There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

    Comment


      Parašė Edd Rodyti pranešimą
      Aš Air Lituanica temoje nedalyvauju, bet kartais paskaitinėju ir taip, pastebėjau, kad ten udrijama taip pat sėkmingai kaip ir šioje.
      Varšuva-Kaunas-Vilnius būtų keleivių apie 20, iš jų 2 išliptų Kaune. (aš irgi moku udrinti, tą darau pakankamai ilgai ir turiu nerealiai daug patirties )
      tai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        tai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?
        Tai kitaip Kaunas-Varšuva važiuotų tik kokie 5 žmonės (Vilnius juk vis dėlto didesnis miestas). Tai ar dėl tiek tada išvis reikia tos Rail Balticos?
        Post in English - fight censorship!

        Comment


          Parašė udrius Rodyti pranešimą
          tai dėl 20 keleivių reikia trasos Vilnius Kaunas?
          Kadangi į Vilnių visvien važiuos daugiau keleivių, nei į Kauną, nori pasakyti, kad geriau tiesti RB pro Vilnių, aplenkiant Kauną?

          Comment


            Pasikartosiu - užmirškite keleivius- jų bus vienetai, vienintelė viltis - krovinių vežimas - pasižiūrėkite kaip apkrautas kelias siena LT/PL - Kaunas. Apie kažkokius 240 km/h krovinių vežimui nesvaikite vieną kartą - kroviniai taip nelaksto.

            Comment


              Parašė liutass Rodyti pranešimą
              Tai mes tada irgi nesutik, kad eitu per Ryga, nes tai musu konkurencinguma mazina.
              Iš tiesų gali būti ir kitų priežasčių - galbūt bijoma, kad įtraukus atšaką į Vilnių, gali būti sunkiau su patvirtinimu ir finansavimo skyrimu (čia tik mano spėliojimai). Taip pat jie tada irgi gali užsimanyti kokių nors atšakų. Jei atšaka būtų buvusi numatyta nuo pat pradžių, o ne "įkišta" paskutiniu metu, būtų viskas visiems aišku ir nebūtų tokių prieštaravimų. Dabar kaip bus pamatysim. Bet kokiu atveju pabandyti manau verta, jei nebus tos atšakos, tai nebus.

              Comment


                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                Pasikartosiu - užmirškite keleivius- jų bus vienetai, vienintelė viltis - krovinių vežimas - pasižiūrėkite kaip apkrautas kelias siena LT/PL - Kaunas. Apie kažkokius 240 km/h krovinių vežimui nesvaikite vieną kartą - kroviniai taip nelaksto.
                Tada vėl gryžtam prie klausimo, kam išvis reikalinga RB2 su savo 240km/h?

                Comment


                  As manau, kad niekas tiksliai nezino kas ta RB2 ir visi kalba apie skirtingus savo isivaizduojamus variantus, todel diskusija daznai virsta i nieka. Vienas apie boba, kitas apie ratus.

                  Comment


                    240km/h tikrai nepamaisytu, kas nenoretu iki Varzuvos ar Talino sulakstyti per 2h? ... aisku orvezos bendrovems tai butu kirtis (jokiu rezervaciju, jokiu registraciju, jokiu atvykimu +1h pries isvykstant ir tt...)

                    Comment


                      Gerai, o kur dabar didziausia "furu" ir gelezinkeliu krova vaziuojant is/i vakarus? Vilniuje, Kaune,....?

                      Comment


                        Prisiminus RailBaltica "tiesima" aplink Marijampole ima juokas. Panevezio, Pasvalio zemes ukio paskirties zems jau dabar aukso vertes, ir siandien ten vyksta vos ne karai tarp lietuviu ir uzsienieciu del kiekvieno lopinelio. Ka keli gelezinkelieciai su visu stumdomu ministru nusprende sededami Vilniuje, tai dar nieko nereiskia.
                        Show must go von!

                        Comment


                          o ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?

                          Comment


                            Parašė Rembo3 Rodyti pranešimą
                            240km/h tikrai nepamaisytu, kas nenoretu iki Varzuvos ar Talino sulakstyti per 2h? ... aisku orvezos bendrovems tai butu kirtis (jokiu rezervaciju, jokiu registraciju, jokiu atvykimu +1h pries isvykstant ir tt...)
                            Nuo Kauno iki Talino "sulakstyti" traukiniu per 2h reiktų ~300km/h vidutinio traukinio greičio. Tai įmanoma tik su 350+ km/h geležinkeliu ir tik su vienu arba nė vieno sustojimo pakeliui. Realiame pasaulyje tokie vidutiniai greičiai egzistuoja, berods vienoje linijoje Prancūzijoje (gal kas galėtų patiklsinti?), kurioje makismalus greitis siekia 320km/h ir iki 2011 vidurio egzistavo vienoje linijoje Kinijoje, kur maksimalus greitis siekė 350km/h. Daugiau pasaulyje nėra buvę atvejų, kur vidutinis greitis siektų 300km/h.

                            Realiai su 240km/h traukiniu būtų galima pasiekti apie 170-180 km/h vidutinį greitį, kas reiškia, kad kelionė tarp Kauno ir Talino, labai grubiai paėmus, truktų apie 3,5h. Bet kokiu atveju, tai labai puikus laikas, kuris turėtų žiauriai gerą konkurnecinį pranašumą, lyginant su bet kuria kita transporto rūšimi.
                            Paskutinis taisė John; 2013.12.01, 20:59.

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              o ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
                              Kaip suprantu, tie, kas siūlo tiesti tokią atšaką į Vilnių, turi konkrečių minčių apie ES finansavimą. Kitu atveju, be abejo, kad Lietuva yra nepajėgi finansuoti tokių projektų.

                              Comment


                                Net ir 3.5h yra pakankamai gerai, pritariu aplamai, jei įmanoma 240km/h geležinkelį turėti, kodėl gi ne?

                                Comment


                                  Tai viskas gerai, taciau RB ir Kaunas-Vilnius nesuderinami projektai dabartiniame RB apibrezime

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    o ka benrdro turi atsaka Kaunas - Vilnius su RB? Nesusireiksminkim ir atskirkim, kur yra atsaka, neturinti bendro su projektu ir kur musu norai. Taip, atsaka yra gera ir butu smagu turet toki greiti, bet... Niekas neplanuoja RB dar ir atsakas finansuot i kaire ir i desine. Ar jau pradedam suvokt EU pinigus, kaip pinigus is oro ir nemokamus?
                                    Jei atšaka bus įtraukta į projektą, ji ir bus finansuojama, kokia problema?

                                    Keisčiausia, kad šios atšakos labiausiai nenori ir visokių "problemų", kodėl ji negali būti tiesiama ieško kauniečiai. Kodėl? Tai netgi savotiškai panašu į šakos ant kurios pats sėdi kirtimą. Iš vienos pusės nori, kad Kauno oro uostas būtų pagrindinis, iš kitos pusės nenori, kad keleiviams būtų kuo patogiau ir greičiau jį pasiekti. Iš vienos pusės nori, kad Kauno nepaliktų žmonės, bet iš kitos pusės nori, kad kauniečiai dirbantys Vilniuje arba studijuojantys Vilniuje ten nuomotųsi butus ar galų gale ten pirktų butus, nes iš Kauno neprivažinėsi. Iš vienos pusės skundžiasi (bent jau udrius), kad iš Vilniaus turistai "nevežami" į Kauną, bet tuo pačiu nenori, kad tam būtų sudarytos tinkamos sąlygos. Galima tęsti ir tęsti nagrinėjant visas kitas sritis...

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Jei atšaka bus įtraukta į projektą, ji ir bus finansuojama, kokia problema?
                                      Todėl, kad kai kam svarbaiusia ne tai, pro kur eis trasos ir jų atšakos, bet tai, pro kur jos neis. Tuo grįsta visa tokių individų logika ne tik apie Rail Balticą, bet apskritai apie daugelį su ekonomika ir valstybės vystymusi susijusių sričių. Nors tai tikriausiai nėra didelė naujiena.

                                      Comment


                                        Nemanau, kad sioj vietoj "groja" is kurio miesto esu, jei pasakau paprasta logika, jog atsaka nera suderinama su RB Jei duos finansavima atsakai - puiku, bet jokiu vilciu nedeciau, nes reik suprast toki dalyka, kad ta atsaka is saves nera perdaug reikalinga, o projektui isvis esmes nedaro. Reikalinga tik mums, taciau Lietuviai nera vieninteliai RB projekte

                                        Comment


                                          mielas troli "eksprete" edd, jau prisiskraidei su air lituanica ?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X