Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pirmiausiai, linijos iki Vilniaus propaguotojams reikia suprasti, kad tai yra bendras projektas. Nuteisus liniją iki Vilniaus, kelionės laikas iš Varšuvos iki Rygos pailgėtu mažiausiai viena valanda. Taip pat būtų įdomu išgirsti, pro kur iš Vilniaus liniją tiesti iki Panevėžio. Per patį miestą griaunant jau pastatytus namus? Atnaujinti liniją iki Daugpilio? Tada kelionės laikas tiek pailgėtų, kad būtų visiškai nebepatrauklus. Persėdimas Kaune neturėtų sukelti papildomų problemų. Ir dabar dalis skrydžių vyksta iš Kauno, bet žmonėms nekyla problemų atvykti iki Karmėlavos oro uosto.
    Pastebėjau, kad daugelis, jei galėtų, tai ir su mašinomis įvažiuoti į laiptinę, kad tik reikėtų eiti namo 5 metrais mažiau. Matau, kad Lietuvoje dar nesusiformavusi keliavimo viešuoju transportu kultūra. Dalis žmonių net girti važiuoja su mašina, nes jiems važiuoti taksi ar autobusu "nelygis".
    Persėsti tarp suderintų traukinių nėra didelė problema. Jau ir dabar važiuojant iki Varšuvos, būdavo persėdimas Šeštokuose.

    Comment


      Parašė sknts Rodyti pranešimą
      Pirmiausiai, linijos iki Vilniaus propaguotojams reikia suprasti, kad tai yra bendras projektas. Nuteisus liniją iki Vilniaus, kelionės laikas iš Varšuvos iki Rygos pailgėtu mažiausiai viena valanda.
      Kaip atšaka nuo Kauno iki Vilniaus pailgintų kelionės laiką iš Varšuvos į Rygą?

      Comment


        Persėsti nėra problema, bet iš principo šis traukinys turėtų sujungti sostines, o ne tapti tiesiog tranzitu per Lietuvą ir koks mūsų reikalas jeigu keliauti iš Rygos į Vrašuvą laikas pailgės ten pusvalandžiu ar valanda, lietuviams manau svarbiau, kad keliaujantiems iš Lietuvos nereikėtų makaluotis po persėdimus, reikia žiūrėti savų interesų, dabar kauniečiai užsispyrę iš principo prieš Vilnių, nors keliautojų iš pačio miesto Vilniaus ir apylinkių bus tikrai daugiau nei tris kartus už keliautojus kauniečius, kam tada išleisti tiek lėšų Rygos tranzitui per Lietuvą jeigu ta vėžė eis per mažiau gyvenamas vietas??
        Aš neliūdnas - aš blaivus

        Comment


          Geriantis, tada atsakyk kaip įsivaizduoji maršrutą per Vilnių. Pro kur turėtų būti tiesiami bėgiai? Jei nepastebėjai, tai pakankamai dažnai su savų interesų žiūrėjimu liekama be nieko. Svarbu, kad man būtų gerai, o kaip kitiems, tai jau ne mano reikalas. Rail Baltica tikslas sujungti Baltijos šalis europietiška vėže, kad sutrumpėtų kelionės laikas. Tuo pačiu krovinių gabenimas palengvinamas.
          Didžioji dalis šalininkų už vėžę pro Vilnių kalba kaip Šiaulių politikai. Nori, aiškina, kad reikia būtent pro tą miestą, bet pamiršta, kad šis projektas ne tik Vilniaus ar Šiaulių. Net ne Lietuvos, o bendras. Reikia rasti kompromisą, o ne daryti nesąmones.

          Comment


            Jūs gal pradėkite mąstyti logiškai. Logiškai traukinys sujungti sostines gali ir su persėdimu. Galima nupirkti Talgo traukinį su keičiamu vėžės pločiu ir važinėti be persėdimu. Tik įdomu sužinoti, kokie, jūsų manymu, galėtų būti keleivių srautai tarp Vilniaus ir Varšuvos (ir toliau iš Europos) ar tarp Vilniaus ir Rygos, kad tam reikėtų atskiros linijos? Ir kuo esama netinka? Kelionė ilgesnė pusvalandžiu? Tas pusvalandis nieko nereiškia. Bet kokiu atveju, iš Rygos ar Talino per Kauną į Vilnių yra ilgesnis kelias.

            Comment


              Kol Vilniuje turim Aušros vartus, dėl Varšuvos srautų nesijaudinkim

              Comment


                šiandien važiavau piliakalnio gatve kaune, "hidrostatybos" vyrai dirba net savaitgalį platindami esamą pylimą...
                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                Comment


                  As tai nesuprantu kokiu entuziastu reikia but, kad vaziuoti is Rigos ar juolab Talino traukiniu i Varsuva

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    As tai nesuprantu kokiu entuziastu reikia but, kad vaziuoti is Rigos ar juolab Talino traukiniu i Varsuva
                    Nebent bilietų kainas dempinguos, kas mažai tikėtina. Žodžiu skristi bet kokiu atveju bus gerokai ir pigiau, ir grečiau. Linija iš esmės tiesama krovininiam transportui.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      As tai nesuprantu kokiu entuziastu reikia but, kad vaziuoti is Rigos ar juolab Talino traukiniu i Varsuva
                      Kuo tai blogiau nei autobusu, kuriais iki siol vaziuoja zmones?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Kuo tai blogiau nei autobusu, kuriais iki siol vaziuoja zmones?
                        Pigiau. Beto, jei per dieną važiuoja vienas autobusas, tai traukinio tikrai neapsimokės leisti su vienu vagonu.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Vienintelis pateisinamas variantas EU vėžės į Vilnių - senasis St. Peterburgas - Varšuva geležinkelis. Nesu geras žinovas, bet manau kad jau dabar bent jau LT - LV ruožas be didelių rekonstrukcijos darbų galėtų iš karto tiesiamas 240 km/h greičiui. Iš kitos pusės - šis kelias buvo dvikelis, dabar telikęs vienas kelias, todėl be didelių žemės darbų galima iš karto tiesti ir EU vėžę.

                          Visi kiti spardymaisi - mes be Rail baltica Vilniuje nenurimsim - kvaili ir vaikiški.
                          Apie kurią atkarpą kalbi, kur jau dabar būtų galima tiesti greta standartinę vėžę?

                          Parašė Edd Rodyti pranešimą
                          Kaip atšaka nuo Kauno iki Vilniaus pailgintų kelionės laiką iš Varšuvos į Rygą?
                          O ką ji duotų Lietuvos mastu? Geležikelis juk yra, reikia padidinti greitį ir nėra jokios problemos suderinti grafikus. Nebent labai labai išaugtų krovinių pervežimai esama linija, ir tada reiktų trikelio, trečiasis kelias galėtų būti standartinės vėžės, ir į jį be Varšuvos ar Berlyno traukinio būtų galima perkelti visą susisiekimą tarp Kauno ir Vilniaus.

                          Jau geriau rekonstruoti ir atstatyti geležinkelį nuo Šeštokų iki Vilniaus-Gardino linijos, kuris galėtų būti kombinuotos vėžės ar dvikelis. Nauda įvairialypė būtų.

                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          As tai nesuprantu kokiu entuziastu reikia but, kad vaziuoti is Rigos ar juolab Talino traukiniu i Varsuva
                          Važiuoja Europoje daug keleivinių traukinių, ne entuziastais gyvi juk.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Kuo tai blogiau nei autobusu, kuriais iki siol vaziuoja zmones?
                            Greitis didesnis. Autobusas nevažiuoja 120 km/h greičiu.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Greitis didesnis. Autobusas nevažiuoja 120 km/h greičiu.
                              Klausiau kuo blogiau, ne kuo geriau
                              retorinis klausimas buvo, kurio esme:

                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Važiuoja Europoje daug keleivinių traukinių, ne entuziastais gyvi juk.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Klausiau kuo blogiau, ne kuo geriau
                                retorinis klausimas buvo, kurio esme:
                                Važiuoja pagrinde vidaus maršrutai tarp šalies miestų, tarp šalių maršrutų nėra daug ir atstumai mažesni nei tarp Talino ir Varšuvos.
                                Flickr

                                Comment


                                  1435mm vezes tiesimas i Vilniu tai pinigu svaistymas, geriau galetu suderinti Vilnius-Kaunas tvarkarasti su Kaunas-Varsuva arba Kaunas-Ryga-Talinas ir nuo 1 persedimo nieks nenumirs

                                  Comment


                                    Kroviniai patys nepersėda.
                                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                    Comment


                                      Ir koks gi srautas tų krovinių bus į Vilnių? Galiausiai kroviniams nereikia 240 km/h linijos. Ją krovininiai traukiniai tik gadins. Tokių greičių linija negali būti naudojama krovininių traukinių eismui.

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Kroviniai patys nepersėda.
                                        Nėra taip, kad visi kroviniai keliauja tik į Vilnių. Kaune padarius vieną geležinkelių logistikos centrą, krovinius gana patogu paskirstyti po pietinę Lietuvos dalį. Po šiaurinę šalies dalį krovinius patogu paskirstyti iš Panevėžio. Labai norint krovinius gabenti tik geležinkeliais, galima perkrauti į dabartinės vėžės riedmenis. Tačiau kiek Lietuvoje yra įmonių, kurios gali išvengti krovinių gabenimo kelių transportu? Labai maža dalis. Nuo Kauno krovinius galima gabenti kelių transporto. Tokioms įmonėms, kaip "Mažeikių nafta", "Achema" ar "Lifosa" nekils problemų perkrauti krovinius, nes šių įmonių krovinių kiekiai dideli. Kaip minėjo A|1, krovinių gabenimui galima naudoti kintamos vėžės pločio riedmenis.

                                        Comment


                                          Ne, krovininių su keičiamos vėžės pločiu nėra. Vagonų vežimėlius galima keisti. Rusijos krovininiai vagonai tokiu būdu, berods, net Olandiją pasiekia. Tai Vakarų kryptimi yra problemų dėl didesnių rusiško standarto vagonų gabaritų. O Rytų kryptimi tai ne problema.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X