Suderintas persėdimas Kaune į Vilnių ir priešinga kryptimi neįmanomas? Nors šiaip jau geriau iš tiesų būtų pagalvoti apie liniją Vilnius - Panevėžys. Prima, į Vakarų Europą iš Vilniaus vis tiek reikėtų važiuoti per Kauną. Linija jau yra. Važiuoti į Rygą, Taliną iš Vilniaus kur kas arčiau per Panevėžį. Galiausiai ši nauja linija būtų labai naudinga Lietuvos vidaus susisiekimui tarp Vilniaus ir Panevėžio regiono, taip pat Ukmergės. Dabar autobusu tarp Vilniaus ir Panevėžio važiuojama 2 val. Traukiniu būtų galima nuvažiuoti per tą patį laiką, kaip ir automobiliu, gal netgi greičiau tiems, kuriems reikia važiuot per pusę Vilniaus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąRealiai vis viean nesuprantu europinės vėžės į Vilnių - tarkime tai planas Vilnius- (Kaunas arba Baltarusija). Bet šis planas iš vis yra "tupikovaja" idėja. Keleiviai į Vilnių? kokio srauto reikia kad apsimokėtų paleisti bent vieną traukinį per dvi dienas?
Parašė udrius Rodyti pranešimąMilžiniškas srautas? Potencialas? WTF??? aš pats netikiu keleivinio eismo į europą srautu - nes
a) bilietai autobusu kainuoja dabar 10 - 20 ltl
b) turintys pinigų rinksis lėktuvus.
Kiek supratau dabar tau asmeniškai labiausiai užkliuvo Rail Baltica 2 atšaka nuo Kauno iki Vilniaus. Kaip tau atrodo, jei tokia atšaka bus, jos nebus galima naudoti susisiekimui tarp Vilniaus ir Kauno, būtinai ja reikės važiuoti iki Berlyno? Jei tokios atšakos nebūtų į Vilnių, kaip tu vertintum Rail Baltica 2 aplamai? Geriau? Kodėl?
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąjei bilietas bus 200 ltl, o greitis 240 km, aš tada rinksiuos lėktuvą. nepyk.
Comment
-
Kiek keleivinių traukinių į Lietuvą per tą Railbalticą atsivilktų? 1 nu max 2 per dieną.
Tai ar čia milžiniška katastrofa iki galo datvarkius esamą Kaunas-Vilnius ruožą juo paleist 2 dviaukščius be tarpinių sustojimų derinant juos su tų RB traukinių atvykimu/išvykimu? Jų konstrukcinis greitis gi 160km/h, be tarpinių sustojimų jie greitai tam Vilniuj atsidurtų.
Toks jausmas, kad Lietuviui visos linijos turi atvest tiesiai į jo svetainę, jeigu kas užsimena apie persėdimą tai jau atseit nebe susisiekimas.
Taip jau sutapo, kad Talinas, Ryga ir Kaunas išsidėstę vienoj linijoj, todėl iš V. Europos greičiausiai pasiekt Taliną ir Rygą yra per Kauną, sėkmės ikalbinant Latvius ir Estus, kad į jų sostines reikėtų atvažiuot per ilgesnį laiką, nes Vilnius. O papildomą liniją sėkmės forminant kaip kažkokią RB dalį, kai iš visų pusių pažiūrėjus ten gi Kaunas-Vilnius, vadinasi pati RB visiškai neprisipaišo.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąTai gal išvis tada nereikia Rail Baltica 2? Kroviniams užtenka ir Rail Baltica 1.
Lietuva turėtų nusitiesti standartinę vėžę iki Vilniaus, ir atšakas į chemijos pramonės centrus - Jonavą ir Kėdainius.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Parašė BadaBada Rodyti pranešimąnu, nenoriu vektis į kaunas Vilnius, bet reik pripažint, keleiviai bus į Vilnių, arba pro Lietuvą, o jeigu (kaip aš suprantu) 240kmh linija sujungti miestus, tai ir kaunas gautu iš to didžiulės naudos.
Comment
-
Man kaip vilniečiui keistas toks europinės vėžės protegavimas iki Vilniaus. Reikia galvoti logiškai ir praktiškai, manau dauguma žmonių pritartų jog svarbiausia yra europinė vėžė iki Kauno, o tarp Vilniaus ir Kauno juk jau dabar yra gana neblogas keleivinių traukinių susisiekimas, kuris ne už ilgo dar turi būti pagerintas padidinus leistiną greitį iki 160 km/h.
Žinoma niekas nesako kad nebūtų gerai turėti europinės vėžės iki Vilniaus (juolab ji yra numatyta ateities planuose), bet laikotarpiui iki 2020 metų tikrai užtektų ir esamos infrastruktūros tarp Vilniaus ir Kauno, ypač jei būtų praplėsti stočių kelynai.
O statant Rail Baltica 2, bent jau mano nuomone tikrai būtų naudinga rekonstruoti ruožą Vilnius Varėna perdarant vėžę į 1435 ir pratęsiant maršrutą iki Druskininkų ir Suvalkų arba Šeštokų.Dear Sir,
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDar vienas susireiksmines metropolio gyventojas..
o šeip manau niekas ir nekalba, kad Rail Baltica (2) eitų ne pro Kauną. pys
Comment
-
Parašė BadaBada Rodyti pranešimąnu, nenoriu vektis į kaunas Vilnius, bet reik pripažint, keleiviai bus į Vilnių, arba pro Lietuvą, o jeigu (kaip aš suprantu) 240kmh linija sujungti miestus, tai ir kaunas gautu iš to didžiulės naudos.
Kelionė truktų apie 45 minutes ir to pilnai pakanka. Štai neseniai važiavau lėtuoju traukiniu. Jis vėlavo Lentvaryje 10 minučių, tačiau iki Kaišiadorių grafiką pasivijo ir toliau vėl šliaužė. Vadinasi net ir lėtasis traukinys galėtų važiuoti bent 20 minučių trumpiau. Jei greitis bus 160 km/h, tai greitieji traukiniai su sustojimais Lentvaryje, Vievyje, Žasliuose, Kaišiadoryse, Pravieniškėse maršrutą turėtų įveikti per 50-55 min. O stojantys tik Kaišiadoryse per maždaug 45 minutes. 240 km/h kelionės greitį sutrumpintų iki 30 minučių. Bet ne mažiau. Nes tiesiog potencialas nebūtų išnaudojamas, net ir esant visiškai naujai linijai dėl maždaug 20 km įsibėgėjimui ir stabdymui (po ~10 km ties Vilniumi ir Kaunu) iki 240 km/h. Na nereikia būti utopistais, bet tokia atšaka, nors ir būtų labai patraukti, visiškai netelpa į RailBalticos rėmus.
Comment
-
Vienintelis pateisinamas variantas EU vėžės į Vilnių - senasis St. Peterburgas - Varšuva geležinkelis. Nesu geras žinovas, bet manau kad jau dabar bent jau LT - LV ruožas be didelių rekonstrukcijos darbų galėtų iš karto tiesiamas 240 km/h greičiui. Iš kitos pusės - šis kelias buvo dvikelis, dabar telikęs vienas kelias, todėl be didelių žemės darbų galima iš karto tiesti ir EU vėžę.
Visi kiti spardymaisi - mes be Rail baltica Vilniuje nenurimsim - kvaili ir vaikiški.
Comment
-
Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąMan kaip vilniečiui keistas toks europinės vėžės protegavimas iki Vilniaus. Reikia galvoti logiškai ir praktiškai, manau dauguma žmonių pritartų jog svarbiausia yra europinė vėžė iki Kauno
Comment
Comment