Nemanyk pagal dabartinius grafikus atvykus į varšuvą reikėdavo laukti visą naktį kad pasiekti Berlyną.
Nesi teisus, atvykus iš Šeštokų yra naktinis miegamasis Varšuva-Štetinas berods "Kopernik", o iš ten iškart į Berlyną. Kaina ganėtinai maža - dvigubai pigiau nei tiesiai į Berlyną.
Važiavau 2012 m.
Ne visi taip galvoja. DB ir PKP šią jungtį siūlo kaip geriausią alternatyvą tokiu laiku šiam momentui, be to ir bilietus galima nusipirkti internetu
Aš keliavau ir man nesudarė per didelių sunkumų pereiti į kitą kelią tame pačiame perone.
Deja, bet daugeliui tai sudaro problemas. Ką jau besakyti, jei visokiems nupezėliams sudaro problema tai, kad beveik visi autobusai tarp Vilniaus ir Kauno užsuka į Elektrėnus, o mikroautobusai neužsuka...
O tu pabandyk Lietuvoje tai paaiškinti. Kaip tai manęs nuo durų iki durų neveža?. Už ką aš pinigus moku? Su mikriuku (Latvija ) greičiau. Dušmanai veža pigiau, greičiau ir nesmirda...
Tenka dažnai pravažiuoti netoli darbų vykdymo vietų, tai ten pila smėlio pylimą greta senojo, gal kas žinote ar tą naująjį pylimą tvirtins iš šono, ar kažką sodins, ne po lietaus, tokį jį nuplaus...
Tenka dažnai pravažiuoti netoli darbų vykdymo vietų, tai ten pila smėlio pylimą greta senojo, gal kas žinote ar tą naująjį pylimą tvirtins iš šono, ar kažką sodins, ne po lietaus, tokį jį nuplaus...
Kažin kaip atvažiuos tas traukinys iš Paryžiaus ateinantį pavasarį, kai patį Šeštokų stoties kelyną tik 2013 m. liepą rekonstruot numatyta ir dar klausimas ar atkarpa Mockava-LT/PL siena bus sutvarkyta? Tas politikų noras pasigirti labai nekaip atrodo.
Kažin kaip atvažiuos tas traukinys iš Paryžiaus ateinantį pavasarį, kai patį Šeštokų stoties kelyną tik 2013 m. liepą rekonstruot numatyta ir dar klausimas ar atkarpa Mockava-LT/PL siena bus sutvarkyta? Tas politikų noras pasigirti labai nekaip atrodo.
Aukščiau yra foto-reportažas su pakeistais bėgiais Mockavos–LT/PL sienos ruože.
Kaune pylimo supylimo darbai ir kiti žemės darbai vyksta nuo pat tilto iki Kreidos g. pervažos ir kiek už jos. Taip pat ir stotyje. Kaip pastebėjau, tarp Kauno ir Mauručių reikės nugriauti 4 namus prie geležinkelio ir dar vieną Mauručiuose vakariniame kelyno gale. Nei iš vieno iš namų gyventojai kol kas neišsikėlę, nors aplink kai kuriuos iš namų žemė jau knisama.
Kaune pylimo supylimo darbai ir kiti žemės darbai vyksta nuo pat tilto iki Kreidos g. pervažos ir kiek už jos. Taip pat ir stotyje. Kaip pastebėjau, tarp Kauno ir Mauručių reikės nugriauti 4 namus prie geležinkelio ir dar vieną Mauručiuose vakariniame kelyno gale. Nei iš vieno iš namų gyventojai kol kas neišsikėlę, nors aplink kai kuriuos iš namų žemė jau knisama.
Jei kalba Mauručių GS eina apie tą geltoną namą vakarinėje pusėje, tai jis lieka, niekas jo negriaus.
Kaune pylimo supylimo darbai ir kiti žemės darbai vyksta nuo pat tilto iki Kreidos g. pervažos ir kiek už jos. Taip pat ir stotyje. Kaip pastebėjau, tarp Kauno ir Mauručių reikės nugriauti 4 namus prie geležinkelio ir dar vieną Mauručiuose vakariniame kelyno gale. Nei iš vieno iš namų gyventojai kol kas neišsikėlę, nors aplink kai kuriuos iš namų žemė jau knisama.
Kaipcia negirdeti apie jokius milijonu reikalavimus is tu namu savininku?
Comment