Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    Nemanyk pagal dabartinius grafikus atvykus į varšuvą reikėdavo laukti visą naktį kad pasiekti Berlyną.
    Nesi teisus, atvykus iš Šeštokų yra naktinis miegamasis Varšuva-Štetinas berods "Kopernik", o iš ten iškart į Berlyną. Kaina ganėtinai maža - dvigubai pigiau nei tiesiai į Berlyną.
    Važiavau 2012 m.

    Comment


      na bet tada gaunasi daug daug persėdimų

      Comment


        papildomai + vienas, bet dėl perpus pigesnės kainos ir komforto verta

        Comment


          Deja, bet absoliuti dauguma nenori persėdinėti daugiau nei vieną kartą tokio ilgio kelionėje.

          Comment


            Ne visi taip galvoja. DB ir PKP šią jungtį siūlo kaip geriausią alternatyvą tokiu laiku šiam momentui, be to ir bilietus galima nusipirkti internetu
            Aš keliavau ir man nesudarė per didelių sunkumų pereiti į kitą kelią tame pačiame perone.

            Comment


              Deja, bet daugeliui tai sudaro problemas. Ką jau besakyti, jei visokiems nupezėliams sudaro problema tai, kad beveik visi autobusai tarp Vilniaus ir Kauno užsuka į Elektrėnus, o mikroautobusai neužsuka...

              Comment


                Bet gi taip visa Europa keliauja su persėdimas ir vieną bilietą duoda (o ne keliolika), juk 23 metai nebe TSRS laikai.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2013.11.17, 20:09.

                Comment


                  O tu pabandyk Lietuvoje tai paaiškinti. Kaip tai manęs nuo durų iki durų neveža?. Už ką aš pinigus moku? Su mikriuku (Latvija ) greičiau. Dušmanai veža pigiau, greičiau ir nesmirda...

                  Comment


                    Tie, kas sugeba isvaziuot i vakarus, dazniausiai tokiu nesamoniu nepeza.

                    Comment


                      Peza, peza. O patys į anglijas važinėja mikrobais... Nuo durų iki durų.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Peza, peza. O patys į anglijas važinėja mikrobais... Nuo durų iki durų.
                        tai tokie dazniausiai traukiniais nevezineja, kiti pas juos prioritetai gyvenime

                        Comment


                          Tenka dažnai pravažiuoti netoli darbų vykdymo vietų, tai ten pila smėlio pylimą greta senojo, gal kas žinote ar tą naująjį pylimą tvirtins iš šono, ar kažką sodins, ne po lietaus, tokį jį nuplaus...
                          "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                          Comment


                            Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                            Tenka dažnai pravažiuoti netoli darbų vykdymo vietų, tai ten pila smėlio pylimą greta senojo, gal kas žinote ar tą naująjį pylimą tvirtins iš šono, ar kažką sodins, ne po lietaus, tokį jį nuplaus...
                            Kuriam čia ruože?

                            Comment


                              Aišku, kad tvirtins, apsės žole. Tik iki to dar toli.

                              Comment


                                Kažin kaip atvažiuos tas traukinys iš Paryžiaus ateinantį pavasarį, kai patį Šeštokų stoties kelyną tik 2013 m. liepą rekonstruot numatyta ir dar klausimas ar atkarpa Mockava-LT/PL siena bus sutvarkyta? Tas politikų noras pasigirti labai nekaip atrodo.

                                Comment


                                  Parašė Shots Rodyti pranešimą
                                  Kažin kaip atvažiuos tas traukinys iš Paryžiaus ateinantį pavasarį, kai patį Šeštokų stoties kelyną tik 2013 m. liepą rekonstruot numatyta ir dar klausimas ar atkarpa Mockava-LT/PL siena bus sutvarkyta? Tas politikų noras pasigirti labai nekaip atrodo.
                                  Aukščiau yra foto-reportažas su pakeistais bėgiais Mockavos–LT/PL sienos ruože.

                                  Comment


                                    Kaune jau tiesiama europinė vėžė

                                    http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...6#.Uox8g8S-2So

                                    Comment


                                      Kaune pylimo supylimo darbai ir kiti žemės darbai vyksta nuo pat tilto iki Kreidos g. pervažos ir kiek už jos. Taip pat ir stotyje. Kaip pastebėjau, tarp Kauno ir Mauručių reikės nugriauti 4 namus prie geležinkelio ir dar vieną Mauručiuose vakariniame kelyno gale. Nei iš vieno iš namų gyventojai kol kas neišsikėlę, nors aplink kai kuriuos iš namų žemė jau knisama.

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Kaune pylimo supylimo darbai ir kiti žemės darbai vyksta nuo pat tilto iki Kreidos g. pervažos ir kiek už jos. Taip pat ir stotyje. Kaip pastebėjau, tarp Kauno ir Mauručių reikės nugriauti 4 namus prie geležinkelio ir dar vieną Mauručiuose vakariniame kelyno gale. Nei iš vieno iš namų gyventojai kol kas neišsikėlę, nors aplink kai kuriuos iš namų žemė jau knisama.
                                        Jei kalba Mauručių GS eina apie tą geltoną namą vakarinėje pusėje, tai jis lieka, niekas jo negriaus.
                                        Paskutinis taisė ead; 2013.11.20, 18:36.

                                        Comment


                                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                          Kaune pylimo supylimo darbai ir kiti žemės darbai vyksta nuo pat tilto iki Kreidos g. pervažos ir kiek už jos. Taip pat ir stotyje. Kaip pastebėjau, tarp Kauno ir Mauručių reikės nugriauti 4 namus prie geležinkelio ir dar vieną Mauručiuose vakariniame kelyno gale. Nei iš vieno iš namų gyventojai kol kas neišsikėlę, nors aplink kai kuriuos iš namų žemė jau knisama.
                                          Kaipcia negirdeti apie jokius milijonu reikalavimus is tu namu savininku?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X