Čia juos dar tiesins ar paliks tuos bėgius? Nes nemanau , kad tokiais būtų galima važiuoti ir mažesniu greičiu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąČia juos dar tiesins ar paliks tuos bėgius? Nes nemanau , kad tokiais būtų galima važiuoti ir mažesniu greičiu
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGal yra nuotrauka kaip tiltas atrodė iki rekonstrukcijos?
Atkreipėte dėmesį į bėgių sandūras. Dabar nekaip atrodo, bet tai laikina, šituos nurinks ir paklos ilgabėgius.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Gintarass Rodyti pranešimąSutikau žmogų, ten dirbusį, jis paaiškino, kad čia kažkokie laikini bėgiai, nors jie irgi dar bus reguliuojami kažkokios technikos pagalba, o tik paskui jau klos tuos ilguosius. Nes iš pirmo žvilgsnio pasirodė tikrai nekaip...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė 2M62 Rodyti pranešimąPaklojo naujus, pabegius paliks o begius nurinks ir klos ilgabegius... Tai yra vienas begis apie 600 metru
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąTurbūt tik tose vietose, kur vien europinė vėžė vietoje virins?
O šiaip nebūtinai, tiek 1435 mm, tiek 1520 mm vėžės bėgius galima virinti vietoje.
Comment
-
Ilgabėgiai ir 800m būna, tik šitų kur nuotraukoj niekas į ilgabėgius vietoj nevirins, čia paprasti inventoriniai bėgiai, kuriuos po ištaisymo keis naujais ilgabėgiais - pažiūrėkit į jų stovį, nusidėvėjimas koks, tik inventoriui ir tinkami. O ir šiaip termitu virint tokius kiekius nelabai populiari praktika, elektrokontaktinis būdas gamykloj geriau, greičiau ir paprasčiau. Bet jei sakot, kad turint informacijos dėl virinimo vietoj, tai visko gali būti. Bet tada iš karto klojamos gardelės su naujais 25m ilgio bėgiais.
Comment
-
Parašė gnybtas Rodyti pranešimąIlgabėgiai ir 800m būna, tik šitų kur nuotraukoj niekas į ilgabėgius vietoj nevirins, čia paprasti inventoriniai bėgiai, kuriuos po ištaisymo keis naujais ilgabėgiais - pažiūrėkit į jų stovį, nusidėvėjimas koks, tik inventoriui ir tinkami. O ir šiaip termitu virint tokius kiekius nelabai populiari praktika, elektrokontaktinis būdas gamykloj geriau, greičiau ir paprasčiau. Bet jei sakot, kad turint informacijos dėl virinimo vietoj, tai visko gali būti. Bet tada iš karto klojamos gardelės su naujais 25m ilgio bėgiais.
Comment
-
Parašė gnybtas Rodyti pranešimąIlgabėgiai ir 800m būna, tik šitų kur nuotraukoj niekas į ilgabėgius vietoj nevirins, čia paprasti inventoriniai bėgiai, kuriuos po ištaisymo keis naujais ilgabėgiais - pažiūrėkit į jų stovį, nusidėvėjimas koks, tik inventoriui ir tinkami. O ir šiaip termitu virint tokius kiekius nelabai populiari praktika, elektrokontaktinis būdas gamykloj geriau, greičiau ir paprasčiau. Bet jei sakot, kad turint informacijos dėl virinimo vietoj, tai visko gali būti. Bet tada iš karto klojamos gardelės su naujais 25m ilgio bėgiais.
Comment
-
http://news.postimees.ee/2576934/rai...down-in-kaunas
Siek tiek is Estjos ir Latvijos perspektyvos:
To understand the core issues of travel times and connections, it’s best to consider the entire Rail Baltica journey all the way through. With Estonia and Latvia, it’s a piece of cake. Local issues aside, it is clear that Estonia and Latvia will indeed be having a brand new track with trains speeding up to 240 km/h. Things are more-or-less settled regarding the northern part of Lithuania, as well. Up to Kaunas. From thence onwards, it gets confusing.
Ambassador Toomas Kukk explains the Lithuanian background. For starters: Lithuanians are already building a Rail Baltica, having called it Rail Baltica 1. This is a railway with European width, to travel parallel to the current Russian-width railway, with planned speeds up to 120 km/h (75 mph). The section is planned to be finished in 2015. From the Estonian-Latvian point of view, this naturally isn’t the «real» Rail Baltica. At the same time, it is an irrefutable fact that the Lithuanians are already building it; and to Estonians and Latvians, this has hit home.
Now, Estonia and Latvia are attempting simply to convince the Lithuanians that, from Kaunas and onwards, they would build a new, fast and straight Rail Baltica (which, by the way, is called Rail Baltica 2, by Lithuanians). Officially, Lithuania has repeatedly underlined the priority of the construction of Rail Baltica.
Meanwhile, there may be those in Lithuania who would not like to have that fast Rail Baltica, fearing competition with current plans. The more so that, should the fast link, from Kaunas to Lithuania/Poland border, finally appear, Lithuania would end up with three railways heading onwards from Kaunas: the current Russian-width one, the new one in the process of building (European-width by up to 120 km/h) and then thirdly the real 240 km/h Rail Baltica in a more distant future. Three different railways in the South-Western corner of Lithuania.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąThe more so that, should the fast link, from Kaunas to Lithuania/Poland border, finally appear, Lithuania would end up with three railways heading onwards from Kaunas: the current Russian-width one, the new one in the process of building (European-width by up to 120 km/h) and then thirdly the real 240 km/h Rail Baltica in a more distant future. Three different railways in the South-Western corner of Lithuania.[/I]
Aišku, jei viskas tikrai bus taip, kaip rašo tas estų laikraštis ir likusiame maršrute tikrai bus 240km/h, atkarpa tarp Kauno ir PL sienos tiesiog būtų lėtas ir zigzagais einantis 120km/h maršrutas.
Galima pastatyti ir naują 240km/h geležineklį tarp Kauno ir PL sienos, bet toks malonumas kainuotų turbūt ne mažiau, kaip ~1mlrd. Eur. Ir tai tik tam, kad ten 240km/h galėtų važiuoti kokie 2-3 traukiniai per dieną.
Comment
-
Dar vienas straipsnis ta pačia tema.
Estijos ministras: ar įsivaizduoja, kas atsitiktų turint "Rail Baltica"?
Bet kaip pasakyti, kas iš viso sugalvojo rekonstruoti turimą atkarpą? Geležinkelio rekontrukcija iš tiesų yra niekinis veiksmas, jei ir toliau važiuoja XX a. greičiais. Taip sakant skūpus mokės du kartus
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąMažiausiai reikia kreipti dėmesį į nykštukų iš Šiaurės pamokymus.
Comment
Comment