Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Čia juos dar tiesins ar paliks tuos bėgius? Nes nemanau , kad tokiais būtų galima važiuoti ir mažesniu greičiu
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Gal yra nuotrauka kaip tiltas atrodė iki rekonstrukcijos?
      Atkreipėte dėmesį į bėgių sandūras. Dabar nekaip atrodo, bet tai laikina, šituos nurinks ir paklos ilgabėgius.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
        Čia juos dar tiesins ar paliks tuos bėgius? Nes nemanau , kad tokiais būtų galima važiuoti ir mažesniu greičiu
        Ne sraigtasparniu juos paklojo, čia dėl važiavimo atsakymas.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Gal yra nuotrauka kaip tiltas atrodė iki rekonstrukcijos?
          Atkreipėte dėmesį į bėgių sandūras. Dabar nekaip atrodo, bet tai laikina, šituos nurinks ir paklos ilgabėgius.
          Nori pasakyti , kad paklojo naujus ir vėl nuims juos , kad dar kitus paklotų?
          Neskubėk ir nespėsi.

          Comment


            Sutikau žmogų, ten dirbusį, jis paaiškino, kad čia kažkokie laikini bėgiai, nors jie irgi dar bus reguliuojami kažkokios technikos pagalba, o tik paskui jau klos tuos ilguosius. Nes iš pirmo žvilgsnio pasirodė tikrai nekaip...

            Comment


              Parašė Gintarass Rodyti pranešimą
              Sutikau žmogų, ten dirbusį, jis paaiškino, kad čia kažkokie laikini bėgiai, nors jie irgi dar bus reguliuojami kažkokios technikos pagalba, o tik paskui jau klos tuos ilguosius. Nes iš pirmo žvilgsnio pasirodė tikrai nekaip...
              Tai sakau , kad čia ne taip kaip turėtų būti
              Neskubėk ir nespėsi.

              Comment


                Paklojo naujus, pabegius paliks o begius nurinks ir klos ilgabegius... Tai yra vienas begis apie 600 metru

                Comment


                  Parašė 2M62 Rodyti pranešimą
                  Paklojo naujus, pabegius paliks o begius nurinks ir klos ilgabegius... Tai yra vienas begis apie 600 metru
                  Ilgabėgius virins vietoje, jau kažkuri dalis ir turėjo būt suvirinta.

                  Comment


                    Turbūt tik tose vietose, kur vien europinė vėžė vietoje virins?
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Turbūt tik tose vietose, kur vien europinė vėžė vietoje virins?
                      Nežinau, kokiu būdu GTC savo kituose ruožuose 1520 mm vvėžės bėgius virins.
                      O šiaip nebūtinai, tiek 1435 mm, tiek 1520 mm vėžės bėgius galima virinti vietoje.

                      Comment


                        Ilgabėgiai ir 800m būna, tik šitų kur nuotraukoj niekas į ilgabėgius vietoj nevirins, čia paprasti inventoriniai bėgiai, kuriuos po ištaisymo keis naujais ilgabėgiais - pažiūrėkit į jų stovį, nusidėvėjimas koks, tik inventoriui ir tinkami. O ir šiaip termitu virint tokius kiekius nelabai populiari praktika, elektrokontaktinis būdas gamykloj geriau, greičiau ir paprasčiau. Bet jei sakot, kad turint informacijos dėl virinimo vietoj, tai visko gali būti. Bet tada iš karto klojamos gardelės su naujais 25m ilgio bėgiais.

                        Comment


                          Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                          Ilgabėgiai ir 800m būna, tik šitų kur nuotraukoj niekas į ilgabėgius vietoj nevirins, čia paprasti inventoriniai bėgiai, kuriuos po ištaisymo keis naujais ilgabėgiais - pažiūrėkit į jų stovį, nusidėvėjimas koks, tik inventoriui ir tinkami. O ir šiaip termitu virint tokius kiekius nelabai populiari praktika, elektrokontaktinis būdas gamykloj geriau, greičiau ir paprasčiau. Bet jei sakot, kad turint informacijos dėl virinimo vietoj, tai visko gali būti. Bet tada iš karto klojamos gardelės su naujais 25m ilgio bėgiais.
                          10-je nuotraukoje matosi paruošti ilgabėgiai. O dėl virinimo vietoje - nebutinai termitu, galima ir elektrokontraktiniu (mobilia surinimo mašina).

                          Comment


                            Parašė gnybtas Rodyti pranešimą
                            Ilgabėgiai ir 800m būna, tik šitų kur nuotraukoj niekas į ilgabėgius vietoj nevirins, čia paprasti inventoriniai bėgiai, kuriuos po ištaisymo keis naujais ilgabėgiais - pažiūrėkit į jų stovį, nusidėvėjimas koks, tik inventoriui ir tinkami. O ir šiaip termitu virint tokius kiekius nelabai populiari praktika, elektrokontaktinis būdas gamykloj geriau, greičiau ir paprasčiau. Bet jei sakot, kad turint informacijos dėl virinimo vietoj, tai visko gali būti. Bet tada iš karto klojamos gardelės su naujais 25m ilgio bėgiais.
                            Ne apie termitą šnekėjau. Ir nebūtinai iškart klot gardeles su naujais bėgiais, kad jas po to suvirint elektrokontaktu. Sėkmingai galima paklot su inventoriniais, sudėt naujus ir suvirint arba suvirint ir tik tada sudėt.

                            Comment


                              http://news.postimees.ee/2576934/rai...down-in-kaunas
                              Siek tiek is Estjos ir Latvijos perspektyvos:

                              To understand the core issues of travel times and connections, it’s best to consider the entire Rail Baltica journey all the way through. With Estonia and Latvia, it’s a piece of cake. Local issues aside, it is clear that Estonia and Latvia will indeed be having a brand new track with trains speeding up to 240 km/h. Things are more-or-less settled regarding the northern part of Lithuania, as well. Up to Kaunas. From thence onwards, it gets confusing.

                              Ambassador Toomas Kukk explains the Lithuanian background. For starters: Lithuanians are already building a Rail Baltica, having called it Rail Baltica 1. This is a railway with European width, to travel parallel to the current Russian-width railway, with planned speeds up to 120 km/h (75 mph). The section is planned to be finished in 2015. From the Estonian-Latvian point of view, this naturally isn’t the «real» Rail Baltica. At the same time, it is an irrefutable fact that the Lithuanians are already building it; and to Estonians and Latvians, this has hit home.

                              Now, Estonia and Latvia are attempting simply to convince the Lithuanians that, from Kaunas and onwards, they would build a new, fast and straight Rail Baltica (which, by the way, is called Rail Baltica 2, by Lithuanians). Officially, Lithuania has repeatedly underlined the priority of the construction of Rail Baltica.

                              Meanwhile, there may be those in Lithuania who would not like to have that fast Rail Baltica, fearing competition with current plans. The more so that, should the fast link, from Kaunas to Lithuania/Poland border, finally appear, Lithuania would end up with three railways heading onwards from Kaunas: the current Russian-width one, the new one in the process of building (European-width by up to 120 km/h) and then thirdly the real 240 km/h Rail Baltica in a more distant future. Three different railways in the South-Western corner of Lithuania.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                The more so that, should the fast link, from Kaunas to Lithuania/Poland border, finally appear, Lithuania would end up with three railways heading onwards from Kaunas: the current Russian-width one, the new one in the process of building (European-width by up to 120 km/h) and then thirdly the real 240 km/h Rail Baltica in a more distant future. Three different railways in the South-Western corner of Lithuania.[/I]
                                Čia labai geras pastebėjimas. Ko jau ko, bet dviejų praktiškai lygiagrečių geležinkelių tuo maršrutu realiai nereikia.

                                Aišku, jei viskas tikrai bus taip, kaip rašo tas estų laikraštis ir likusiame maršrute tikrai bus 240km/h, atkarpa tarp Kauno ir PL sienos tiesiog būtų lėtas ir zigzagais einantis 120km/h maršrutas.

                                Galima pastatyti ir naują 240km/h geležineklį tarp Kauno ir PL sienos, bet toks malonumas kainuotų turbūt ne mažiau, kaip ~1mlrd. Eur. Ir tai tik tam, kad ten 240km/h galėtų važiuoti kokie 2-3 traukiniai per dieną.

                                Comment


                                  Kažkaip kvailai atrodo tai, kaip parašyta, kad Rail Baltica projektas tarpusavyje nekoordinuojamas tarp partnerių - Baltijos šalių ir Lenkijos.
                                  Ta, iš esmės, trijų geležinkelių tarp Šeštokų ir Talino perspektyva yra tikrai nesuprantama man asmeniškai.

                                  Comment


                                    Dar vienas straipsnis ta pačia tema.
                                    Estijos ministras: ar įsivaizduoja, kas atsitiktų turint "Rail Baltica"?
                                    Bet kaip pasakyti, kas iš viso sugalvojo rekonstruoti turimą atkarpą? Geležinkelio rekontrukcija iš tiesų yra niekinis veiksmas, jei ir toliau važiuoja XX a. greičiais. Taip sakant skūpus mokės du kartus

                                    Comment


                                      Mažiausiai reikia kreipti dėmesį į nykštukų iš Šiaurės pamokymus.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        Mažiausiai reikia kreipti dėmesį į nykštukų iš Šiaurės pamokymus.
                                        pikti nykštukai bent jau pasako viską ką galvoja ir sveikai kritiškai vertina, o ne kaip lietuviai sakytų "negražu" ir "ne lygis" taip kalbėti. O rezultatas tas, kad turėsim riestainio skylutę, o ne normalų geležinkelį

                                        Comment


                                          o mes kas? Kvaili nykstukai?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X