Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    RB keleiviu pervezimui ir taip atliks labai labai simbolini vaidmeni( jei isvis jis bus)

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Tokio maršuto šiuo metu nėra. Jei jau diskutuojame tokiomis temomis, reiktų tokius dalykus žinoti. Nebent nežinai, ką reiškia pats terminas maršrutas.
      Jomajo.... Yra kelias, bet nera marsruto. Kad nera tokio marsruto cia jau turbut trijuose pranesimuose pats minejau. O jis aiskina, kad nezinau

      Esme, kad as nezinojau apie to kelio rekonstrukcija, todel pagalvojau, kad nepaisant 50km ilgesnio marsruto pro Kauna galbut laiko atzvilgiu jis nebutu ilgesnis, nes RB trasa vaziuotu greiciau. Tu informavai, kad greiciau nevaziuos ir as su tuo sutikau pasakydamas, jog nezinojau, kad taip bus.

      Antras dalykas del ko pagalvojau, jog toks marsrutas bus - todel, kad Lietuva kovojo su Estija del to, kad ir Vilnius butu pajungtas prie trasos. Taigi logiskai galvojau, kad jei kovojo tai reiskia ten nores leisti traukinius. Plius reklaminiuose klipukuose buvo butent nupiesta trasa su jungtimi iki Vilniaus, kas lyg implikavo, kad ten irgi bus ta veze siuaresne. Paskui cia mane pataise Eimantas, kad jos nebus.


      Penkta karta jau ta rasau...
      Paskutinis taisė Gator; 2013.10.20, 20:53.

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą
        Jomajo.... Yra kelias, bet nera marsruto. Kad nera tokio marsruto cia jau turbut trijuose pranesimuose pats minejau. O jis aiskina, kad nezinau

        Esme, kad as nezinojau apie to kelio rekonstrukcija, todel pagalvojau, kad nepaisant 50km ilgesnio marsruto pro Kauna galbut laiko atzvilgiu jis nebutu ilgesnis, nes RB trasa vaziuotu greiciau. Tu informavai, kad greiciau nevaziuos ir as su tuo sutikau pasakydamas, jog nezinojau, kad taip bus.
        Kelio atkarpos Vilnius-Kaunas ir Kaišiadorys-Šiauliai-Klaipėda rekonstruojamos jau ne vienerius metus ir tam skirti šimtai milijonų. Tai irgi reiktų žinoti, jei jau leidiesi į diskusijas apie geležinkelius, nes Lietuvos mastu tai, galima sakyti, buvo mega-projektas. Tų rekonstrukcijų rezultatas - greitis padidintas iki 120km/h daugumoje atkarpų.

        Kadangi greitis, važiuojant pro Kauną, tikriausiai nebus didesnis, tai reiškia, kad toks maršrutas būtų lėtesnis laiko prasme.

        Nebent būtų pasirinktas RB variantas pro Panevėžį su visiškai nauja vėže į Šiaurę nuo Kauno ir didesniu greičiu. Tuomet toks tavo paminėtas variantas turėtų pagrindą.

        Kaip ten bebūtų, man dabar labai įdomu sulaukti to "galutinio" apsisprendimo iš Vyriausybės dėl tolesnio tiesimo.
        Paskutinis taisė John; 2013.10.21, 00:48.

        Comment


          Jei bus nutiestas 1435 mm geležinkelis, tarp Vilniaus ir Kauno, tai tuomet galima tikėtis tiesioginio maršruto pvz. tarp Vilniaus ir Varšuvos. O ryšiui į šiaurę jis neturės jokios įtakos, ir dabar gali traukiniai važiuot iš Vilniaus kad ir iki Talino 1520 mm vėže.

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Jei bus nutiestas 1435 mm geležinkelis, tarp Vilniaus ir Kauno, tai tuomet galima tikėtis tiesioginio maršruto pvz. tarp Vilniaus ir Varšuvos. O ryšiui į šiaurę jis neturės jokios įtakos, ir dabar gali traukiniai važiuot iš Vilniaus kad ir iki Talino 1520 mm vėže.
            Tai kad tokio 1435mm geležinkelio tikriausiai nebus. Nors jau seniai kalbama apie esamo rekonstravimą iki 160km/h standarto. Tiesiog dabar norima, kad po RB projekto vardu tai ir būtų padaryta. Tada Vilnius-Kaunas galėtų būti per maždaug 45-50 minučių. Būtent toks ir būtų to tikslas. Ir tai būtų labai gerai.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Tai kad tokio 1435mm geležinkelio tikriausiai nebus. Nors jau seniai kalbama apie esamo rekonstravimą iki 160km/h standarto. Tiesiog dabar norima, kad po RB projekto vardu tai ir būtų padaryta. Tada Vilnius-Kaunas galėtų būti per maždaug 45-50 minučių. Būtent toks ir būtų to tikslas. Ir tai būtų labai gerai.
              Šiaip ji yra planuojama, net statant pietinio aplinkkelio viaduką buvo specialiai palikta vietos "perspektyvinei" linijai. Bet tai tikriausiai bus įgyvendinta tik 2020-25 metais.

              PS. Ne į temą, bet kas dėl Vilnius - Kaunas maršruto nuvažiuoti per ~50 min galima būtų jau dabar, jei per Vilniaus kelyną būtų nesivelkama ant 30-40 km/h. Kažkada skaičiavau, kad realiai yra prarandama apie 10 min. dėl to jog lėtai važiuojama per Vilniaus ir Kauno stočių kelynus.
              Dear Sir,

              Comment


                Deja, per 50 minučių nuvažiuoti neišeitų, net jei per Vilniaus ir Kauno kelynus, tunelį būtų važiuojama greičiau. Per 50 minučių būtų galima nuvažiuoti tik su vienu tarpiniu sustojimu Kaišiadoryse. Visi likę - prideda po kelias minutes. Bet kokiu atveju, Vilniaus ir Kauno kelynų pertvarkymas ir greičio padidinimas duotų nemaža iki 10 minučių laiko sutaupymą.

                Comment


                  Sveiki. Sorry uz toki klausima. Neseku sitos temos ir nelabai yra laiko paieskoms. Per kur bus Rail Baltica. Per Kauno stoti? Ar bus trasa Rokai-Palemonas?

                  Comment


                    Ta, kuri dabar tiesiama eis palei esamą geležinkelį. T.y. ir į Kauno stotį, ir į Palemoną per Rokus bei per tunelį.

                    Comment


                      O tai kaip su tuneliu bus? Tarp 1520mm vežės klos tą 1435mm? Kažkaip net neisivaizduoju.
                      Neskubėk ir nespėsi.

                      Comment


                        Jei eis per tunelį kito būdo nebus, kaip gretinimas.Tunelis gi po sprogdinimo susiaurėjęs ir du traukiniai neprasilenks, o viena bent jau 1520 mm vežė bus reikalinga.

                        Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                        O tai kaip su tuneliu bus? Tarp 1520mm vežės klos tą 1435mm? Kažkaip net neisivaizduoju.
                        "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                        Comment


                          Klausiu del to kad jei ties Rail Baltica Rokai-Palemonas per HES tai ten kiek zinau reikes keleta namu griauti ir iskeldinti gyventojus gyvenancius Buriuotoju, Meskeriotoju ir Gimbutienes gatvese. Mano senele ten gyvena ir dabar sielvartauja kad teks issikraustyti. As ja bandau raminti kad per Kauna RB trasa bus.

                          Suprantu jums atrodo gal ir juokinga ir kvailioka situacija. Bet isivaizduokit situacija mano seneles vietoje kai ji beveik visa gyvenima ten gyvena ir dabar reikia issikraustyti

                          Comment


                            Tai kad nėra namų visai arti geležinkelio.pagal ortofotonuotrakas artimiausia namai yra už 10 m. Taip kad penkiuose metruose nuties geležinkelį ir nelies tų namų, nebent sklypo dalį išpirks. Be to gali liniją tiesti priešingoje esamos linijos pusėje. Ir iš viso kol kas nuo Rokų iki Palemono neparengtas projektas. Kai rengs, reikia dalyvauti svarstyme.

                            Comment


                              Parašė ehnaton Rodyti pranešimą
                              Jei eis per tunelį kito būdo nebus, kaip gretinimas.Tunelis gi po sprogdinimo susiaurėjęs ir du traukiniai neprasilenks, o viena bent jau 1520 mm vežė bus reikalinga.
                              Tai tą žinau , kad susiaurėjas , ten ir taip viena vėžė yra jame. Tai išvada , kad viduryje senosios ties , o ant to žalio tilto ir panašiai bus.
                              Neskubėk ir nespėsi.

                              Comment


                                Per tilta sugretintos nebus - vienas kelias bus 1520, o kitas 1435 mm. Tunelyje bus sugretinta vėžė - kitas variantas ten neįmanomas.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Per tilta sugretintos nebus - vienas kelias bus 1520, o kitas 1435 mm. Tunelyje bus sugretinta vėžė - kitas variantas ten neįmanomas.
                                  Tai šitas variantas logiškas. O kaip tada pvž bus su pačiu pirmu viaduku iš tunelio link Amalių? Platins? Nes šeštadienį kai buvau , tai siauras man toks jis pasirodė.
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    Šalia naują pastatys. Nors gali ir sudvejintą vėžę nutiesti. Kol kas neparengtas planas nuo Kauno iki Palemono.

                                    Comment


                                      Kaip žadėjau nuotraukos nuo viaduko kelio Kaunas - Prienai už Garliavos. Kitaip tarpstotis Kaunas - Garliava - Mauručiai. Priėjimo nėra. Kelias matosi koks yra.

















                                      Neskubėk ir nespėsi.

                                      Comment


                                        Ir befiksuojant aukščiau esančias nuotraukas...







                                        Neskubėk ir nespėsi.

                                        Comment


                                          Įdomiausia šiame ruože bus tiltų per Jiesią įrengimas. O šiaip tai pasiskūpinta - Jiesios stotyje būtinai reikėjo įrengti dviejų lygių razviazkę.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X