Parašė Resutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė ArtisLT Rodyti pranešimąBriuselis yra pažadėjęs 85% finansavomo šitam projektui, tuo pašiu ir Lenkijai, tai reikia naudotis ir tiesti kuo modernesnę, tiesesnę ir greitesnę, nes dabar tiesiant esamais bėgiais, o vėliau nusprendus tiestį naują nieks finansavimo nebeduos.
Comment
-
160kmh nuo 100-120kmh tikrai skiriasi. Jeigu būtų 160kmh, tuomet keleiviai rinktūsi kaip greitesnę priemonę - traukinį. (jeigu kalbam apie keleivinius). O tiesesnis geležinkelis padėtų būtų ekonomiškai naudingesnis. iki kauno galėtų būti sutaupyta gal apie 20-30km trasos. Tai padarytų geležinkelį konkurencingesnį.
Comment
-
Parašė Gytautas Rodyti pranešimąVokietijoje tokio svorių sąstatų kaip pas mus net nėra. Įdomu, kaip bus išspręstas automatinių sukabinimo įtaisų klausimas. Vakarų europoje dar naudojami devyniolikto amžiaus sukabinimo įtaisai, kurie netinkami naudoti šaltame klimate.
Comment
-
Parašė Gytautas Rodyti pranešimąVokietijoje tokio svorių sąstatų kaip pas mus net nėra. Įdomu, kaip bus išspręstas automatinių sukabinimo įtaisų klausimas. Vakarų europoje dar naudojami devyniolikto amžiaus sukabinimo įtaisai, kurie netinkami naudoti šaltame klimate.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąSraigtinės sankabos netinka ne šaltame klimate, o esant dideliems traukinių svoriams.
Esant išilginėms dinaminėms apkrovoms šaltuoju metų laikotarpiu lūžta net ir SA3 sankabų detalės mūsų šalyje, ką kalbėti apie "žaislinę" sraigtinę sankabą. Sutinku, kad pas mus nėra jau labai agresyvios sąlygos žiemos laikotarpiu, bet juk tie vagonai važiuos iki Helsinkio.
Comment
-
The Economist straipsnis apie Rail Baltica.
On the Baltic slow train
http://www.economist.com/news/europe...tic-slow-train
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąThe Economist straipsnis apie Rail Baltica.
On the Baltic slow train
http://www.economist.com/news/europe...tic-slow-train
Comment
-
Parašė Gytautas Rodyti pranešimąBe abejonės, jos yra per silpnos atlaikyti tokius svorius, kurie važinėja pas mus.
Esant išilginėms dinaminėms apkrovoms šaltuoju metų laikotarpiu lūžta net ir SA3 sankabų detalės mūsų šalyje, ką kalbėti apie "žaislinę" sraigtinę sankabą. Sutinku, kad pas mus nėra jau labai agresyvios sąlygos žiemos laikotarpiu, bet juk tie vagonai važiuos iki Helsinkio.
Comment
-
Parašė drulia Rodyti pranešimąNezinau kiek cia tiesos raso, bet jei bent dalis tiesos, tai tikrai keista kaip tokius pinigus kainuojantys projektai, gaunami praktiskai dovanu, islieka tokie migloti ir niekam per daug sitai neidomu.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
"Kauno dienos straipsnis"
http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...4#.UmEx_uUv1sI
Vyksta vilkinimas...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
-
Parašė John Rodyti pranešimąTodėl, kad toks maršrutas* būtų:
- pigesnis;
- trumpesnis;
- greitesnis.
Jis ne tik butu, bet ir YRA. Todel RB atsiradimas Kaunas-Ryga niekaip nepaskatintu pro ten paleisti traukini.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąJis ne tik butu, bet ir YRA.
Parašė GatorTodel RB atsiradimas Kaunas-Ryga niekaip nepaskatintu pro ten paleisti traukini.
Parašė JohnProblematiškiausia vieta šiuo metu yra į Šiaurę nuo Šiaulių, nes ten yra vienkelis ir maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 100km/h. Kadangi tai yra RB dalis ir ta atkarpa bus rekonstruota, tai suteiks paskatą paleisti keleivinius traukinius. Būtent tai (tiesa, nežinau, kokia situacija yra Latvijoje) ir yra vienas iš pagrindinių trukdžių šiuo metu, kodėl nevažiuoja traukiniai iš Vilniaus į Rygą, nepriklausomai nuo to, kokia situacija yra/bus Kaune.
Comment
-
Ko jūs čia iš viso pradėjo aimanuoti dėl to Kauno. Kaunas turės atskirą maršrutą į Taliną, suderinamą su traukiniu Kaunas - Varšuva. Priešingu atveju, keleiviams RailBaltica kaip linija nuo Varšuvos iki Talino nach*** reikalinga. Ir būten Vilnius turi didelių šansų iš viso neturėti tiesioginio susisiekimo su Ryga ar Talinu, kaip neturės su Varšuva. Iš Vilniaus didelė tikimybė bus važiuoti tik su persėdimu Kaune.
Comment
Comment