Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Ar čia turimo omenyje, kad šiandien startavo maršrutas Vilnius-Talinas?
    Kad čia kažkoks vienkartinis reklaminis reisas.. Iš tos reklamos tik apmaudas, kad nėra reguliaraus reiso.

    Comment


      „Rail Baltica“: infrastruktūra trauks krovinių srautus
      vz.lt

      Comment


        Parašė ArtisLT Rodyti pranešimą
        Briuselis yra pažadėjęs 85% finansavomo šitam projektui, tuo pašiu ir Lenkijai, tai reikia naudotis ir tiesti kuo modernesnę, tiesesnę ir greitesnę, nes dabar tiesiant esamais bėgiais, o vėliau nusprendus tiestį naują nieks finansavimo nebeduos.
        Koks dar "kuo greitesnis"? Nereikia jo Lietuvoje, kol Lenkija jo nepradėjo statyti (ir, ko gero, nestatys dar ilgus metus). Ir nereikia jo statyti greitesniu kaip 160 km/h - nėra poreikio greitesniam, keleivių nėra, o krovinius net Vokietijoje tokiais greičiais neveža.

        Comment


          160kmh nuo 100-120kmh tikrai skiriasi. Jeigu būtų 160kmh, tuomet keleiviai rinktūsi kaip greitesnę priemonę - traukinį. (jeigu kalbam apie keleivinius). O tiesesnis geležinkelis padėtų būtų ekonomiškai naudingesnis. iki kauno galėtų būti sutaupyta gal apie 20-30km trasos. Tai padarytų geležinkelį konkurencingesnį.

          Comment


            Vokietijoje tokio svorių sąstatų kaip pas mus net nėra. Įdomu, kaip bus išspręstas automatinių sukabinimo įtaisų klausimas. Vakarų europoje dar naudojami devyniolikto amžiaus sukabinimo įtaisai, kurie netinkami naudoti šaltame klimate.

            Comment


              Parašė Gytautas Rodyti pranešimą
              Vokietijoje tokio svorių sąstatų kaip pas mus net nėra. Įdomu, kaip bus išspręstas automatinių sukabinimo įtaisų klausimas. Vakarų europoje dar naudojami devyniolikto amžiaus sukabinimo įtaisai, kurie netinkami naudoti šaltame klimate.
              Įdomūs teiginiai - kuo sraigtinės sankabos nėra tinkamos šaltame klimate? Beje ar yra reikšmingas skirtumas tarp vidutinių temperatūrų Vokietijos šiaurinėje dalyje ir mūsų kraštuose?

              Comment


                Parašė Gytautas Rodyti pranešimą
                Vokietijoje tokio svorių sąstatų kaip pas mus net nėra. Įdomu, kaip bus išspręstas automatinių sukabinimo įtaisų klausimas. Vakarų europoje dar naudojami devyniolikto amžiaus sukabinimo įtaisai, kurie netinkami naudoti šaltame klimate.
                Sraigtinės sankabos netinka ne šaltame klimate, o esant dideliems traukinių svoriams.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Sraigtinės sankabos netinka ne šaltame klimate, o esant dideliems traukinių svoriams.
                  Be abejonės, jos yra per silpnos atlaikyti tokius svorius, kurie važinėja pas mus.
                  Esant išilginėms dinaminėms apkrovoms šaltuoju metų laikotarpiu lūžta net ir SA3 sankabų detalės mūsų šalyje, ką kalbėti apie "žaislinę" sraigtinę sankabą. Sutinku, kad pas mus nėra jau labai agresyvios sąlygos žiemos laikotarpiu, bet juk tie vagonai važiuos iki Helsinkio.

                  Comment


                    Tai Helsinkyje toks pat pajūrio klimatas, o Suomijos geležinkeliuose sraigtinė sankaba juk naudojama, taip pat kaip ir Švedijoje, ar buvo Rusijoje iki SA-3 įdiegimo.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      The Economist straipsnis apie Rail Baltica.

                      On the Baltic slow train
                      http://www.economist.com/news/europe...tic-slow-train

                      Comment


                        Kaunas ruošiasi RB

                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Ten tenka pravažiuoti, tai darbų apsukos kiek didesnės (darbuotojų, technikos prasme), nei ,kad ties Panemunės tiltu.
                          "Niekas nėra suku,kas tarnauja kilniai idėjai"

                          Comment


                            Parašė felar Rodyti pranešimą
                            The Economist straipsnis apie Rail Baltica.

                            On the Baltic slow train
                            http://www.economist.com/news/europe...tic-slow-train
                            Nezinau kiek cia tiesos raso, bet jei bent dalis tiesos, tai tikrai keista kaip tokius pinigus kainuojantys projektai, gaunami praktiskai dovanu, islieka tokie migloti ir niekam per daug sitai neidomu.

                            Comment


                              Parašė Gytautas Rodyti pranešimą
                              Be abejonės, jos yra per silpnos atlaikyti tokius svorius, kurie važinėja pas mus.
                              Esant išilginėms dinaminėms apkrovoms šaltuoju metų laikotarpiu lūžta net ir SA3 sankabų detalės mūsų šalyje, ką kalbėti apie "žaislinę" sraigtinę sankabą. Sutinku, kad pas mus nėra jau labai agresyvios sąlygos žiemos laikotarpiu, bet juk tie vagonai važiuos iki Helsinkio.
                              Bet juk ir nebus jokių sunkių krovininių sąstatų. 1435 mm vėže važinės iš esmės Lenkijos svorio standartus (o jie atitinka europinius 1435 vėžės) atitinkantys sąstatai.

                              Comment


                                Parašė drulia Rodyti pranešimą
                                Nezinau kiek cia tiesos raso, bet jei bent dalis tiesos, tai tikrai keista kaip tokius pinigus kainuojantys projektai, gaunami praktiskai dovanu, islieka tokie migloti ir niekam per daug sitai neidomu.
                                Kai nuties , tada bus visiems įdomu
                                Neskubėk ir nespėsi.

                                Comment


                                  "Kauno dienos straipsnis"

                                  http://kauno.diena.lt/naujienos/vers...4#.UmEx_uUv1sI

                                  Vyksta vilkinimas...
                                  Neskubėk ir nespėsi.

                                  Comment


                                    O lėktuvu ar ne per pusvalandį galima nuskristi?

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Todėl, kad toks maršrutas* būtų:
                                      - pigesnis;
                                      - trumpesnis;
                                      - greitesnis.
                                      Vis tiek nepagauni mano minties...
                                      Jis ne tik butu, bet ir YRA. Todel RB atsiradimas Kaunas-Ryga niekaip nepaskatintu pro ten paleisti traukini.

                                      Comment


                                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                        Jis ne tik butu, bet ir YRA.
                                        Tokio maršuto šiuo metu nėra. Jei jau diskutuojame tokiomis temomis, reiktų tokius dalykus žinoti. Nebent nežinai, ką reiškia pats terminas maršrutas.

                                        Parašė Gator
                                        Todel RB atsiradimas Kaunas-Ryga niekaip nepaskatintu pro ten paleisti traukini.
                                        Paskatintų. Jau paaiškinau, kodėl, bet galiu ir pakartoti:

                                        Parašė John
                                        Problematiškiausia vieta šiuo metu yra į Šiaurę nuo Šiaulių, nes ten yra vienkelis ir maksimalus greitis tikriausiai nesiekia 100km/h. Kadangi tai yra RB dalis ir ta atkarpa bus rekonstruota, tai suteiks paskatą paleisti keleivinius traukinius. Būtent tai (tiesa, nežinau, kokia situacija yra Latvijoje) ir yra vienas iš pagrindinių trukdžių šiuo metu, kodėl nevažiuoja traukiniai iš Vilniaus į Rygą, nepriklausomai nuo to, kokia situacija yra/bus Kaune.

                                        Comment


                                          Ko jūs čia iš viso pradėjo aimanuoti dėl to Kauno. Kaunas turės atskirą maršrutą į Taliną, suderinamą su traukiniu Kaunas - Varšuva. Priešingu atveju, keleiviams RailBaltica kaip linija nuo Varšuvos iki Talino nach*** reikalinga. Ir būten Vilnius turi didelių šansų iš viso neturėti tiesioginio susisiekimo su Ryga ar Talinu, kaip neturės su Varšuva. Iš Vilniaus didelė tikimybė bus važiuoti tik su persėdimu Kaune.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X