Parašė Kristinėlė
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
-
Suprask kad nebus ir 2020...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBeje, kas žino, kaip eina darbai tarp sienos ir Mockavos?
Ir vis... antradieniais, trečiadieniais, ketvirtadieniais, penktadieniais lenkiškas traukinys atvažiuoja tik iki Trakiškių (traukinio keleiviai nuo iš Trakiškių į Šeštokus ir iš Šeštokų į Trakiškes vežami autobusais).
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąDalyje statomo geležinkelio rouže "Rail Baltica" buvo įrengta automatinė kelio blokuotė nuo Jiesios iki Kybartų, buvo pristatyta daug naujų šviesoforų ir t.t Bet tiesiant 143,5 cm vėžę keisis stočių kelynų išsidėstymas, tai reiškia kad dalis naujų šviesoforų ir kitų naujų įrenginių turės būt išardyta?
Nuo Kybartų iki Kauno geležinkelis dabar yra dvikelis, taigi kai 143,5 cm vėžė bus nutiesta iki Kazlų Rūdos, toliau iki Kauno (iki tilto per Nemuną) bus trikelis geležinkelis?Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
SEB bankas suteikė 51,7 mln. litų vertės garantijų pagal projektą „Rail Baltica“
2013-07-23 10:05 Alfa.lt
SEB bankas statybų bendrovei UAB „Hidrostatyba“ suteikė 51,7 mln. litų vertės sutarties vykdymo ir avanso grąžinimo garantijų. Šiomis lėšomis bus įgyvendinamas geležinkelio ruožo Kazlų Rūda–Kaunas rekonstrukcijos trečiasis etapas. Ruožo rekonstrukcija yra tarptautinės svarbos susisiekimo projekto „Rail Baltica“ dalis. Rekonstruojant geležinkelį UAB „Hidrostatyba“ atliekamų darbų vertė iš viso sieks 208,4 mln. litų.......
........Kartu su UAB „Šilutės automobilių keliai“ UAB „Hidrostatyba“ įgyvendina trečiąją europinio geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos sutartį. Pagal šią sutartį „Hidrostatyba“ rekonstruos 14,2 km geležinkelio ruožą ir nuties dar 8,6 km geležinkelio, atnaujins aštuoniolika iešmų ir dvylika perlaidų, taip pat rekonstruos tris tiltus ir įrengs naują požeminę pėsčiųjų perėją.
„UAB „Hidrostatyba“, bendradarbiaudama su AB „Lietuvos geležinkeliai“, 2013 metais yra įgyvendinusi panašų projektą „Klaipėdos geležinkelio mazgo plėtra. Draugystės stoties kelyno rekonstrukcija“. Esame įsitikinę, kad ir šią, dar sudėtingesnę, „Rail Baltica“ geležinkelio ruožo rekonstrukciją, finansuojami SEB banko, atliksime visą ir laiku“, – sakė UAB „Hidrostatyba“ generalinis direktorius Pranas Šidiškis................
Comment
-
Lithuanian Railways registers Rail Baltica trademark, logo to its name
http://www.balticbusinessnews.com/ar...go-to-its-name
Comment
-
Parašė vilnews Rodyti pranešimąLithuanian Railways registers Rail Baltica trademark, logo to its name
http://www.balticbusinessnews.com/ar...go-to-its-name
Comment
-
Parašė Linas Rodyti pranešimąTau apie greitį aiškino, kad tokiam ruoželyje tiesiog neapsimoka išvystyti didelio greičio. Traukinys - ne mašina, nors protingas žmogus, žinodamas, kad gero kelio tik keli kilometrai, nespaus iki 130 per val.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKažkas aukščiau rašė, kad bet koks geležinkelis Baltijos šalyse yra RB.Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai o kaip tada normalus geležinkelis vadinas? NRB?
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTai aš suprantu pilnai,bet tai esmė ta,kad negerai , jei per šitiek metų tik 7 km nutiesta.
Pradėkim nuo to, kad kalba eina apie milijardines investicijas (čia vien tik apie LT dalį). Tokius pinigus gauti ir priimti sprendimą panaudoti būtent RB o ne kur kitur, tikrai ne juokai. Beto visi iki vieno specialistai kalba, kad tie sudėti milijardai jokios naudos neatneš. Ypač jei toliau stovės lenkai ir latviai. Taigi sprendimas buvo šiaip netaip priimtas (Tik man kyla klausimas, kodėl atominei elektrinei referendumo reikėjo, o pagal investicijas panašiam projektui - RB, nieko nereikėjo).
Dabar apie realius darbus. LT jau pradėjo realias statybas, atliko visus paruošiamuosius darbus, poveikio aplinkai tyrimus ir projektavimo darbus, kurie trunka ne vienus ir ne du metus. Pasirašyta nemažai rangos sutarčių, paimtos paskolos. Iki 2015 pabaigos, jei tik rangovai nevėluos ir nesmogs kokia krizė, garantuotai turėsimę tą 1435 mm vėžę iki Kauno. O ką estai ir latviai-nieko, nulis. Tik plepa. Na gal jie ir protingai daro. Įvaizdis
geras, o investicijų nulis.
Comment
Comment