Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Manau, kad ir su vagonų ratų pločio keitimu neišeitis. Tam reikia specialių traukinių ir specialių vagonų bei visos reikiamos įrangos, kas irgi ko gero kainuotų adekvačiai. Jei butų galimybė keisti ratų plotį, greičiausai nemažai krovinių važiuotų tranzitu per Lietuvą. O iš šitos, kad ir nedidelės 1435mm atkarpos Lietuva gali išlošti labai daug kalbant apie krovinių pervežimą, logistikos terminalus ir t.t.
Comment
-
Kalba eina apie keleivinius be lokomotyvo.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Apeivis Rodyti pranešimąKaip visa tai atrodo? Gal yra koks filmukas kaip atrodo pats keitimas? O riedmenys nesidėvi? Įrenginys (kur Mockavoje yra) ilgaamžis ir patikimas?
Iš esmės ispanų Talgo yra vienintelė komerciškai sėkminga sistema pasaulyje pačioje Ispanijoje ir tarp Ispanijos bei Prancūzijos. Nors man tai nesuprantama, kam šalies viduje prireikė 1435 mm vėžės??? Juk Talgo greituosius taukinius kuria taip pat ispanai ir jokių techninių problemų padidinti greitį iberiškos vėžės traukiniams neegzistuoja... Talgo modifikacija 1435/1524 vėžėms krovininiams vagonams yra tarp Suomijos ir Švedijos.
Antra sistema yra... lenkų SUW2000, tarp Lenkijos ir Ukrainos kurį laiką veikusi su reguliariais keleiviniais traukiniais, bet taip ir iki galo neįdiegta komerciniam naudojimui. Tokia pati ir Mockavoje, bet neveikianti. Beje, Mockavoje buvo numatyta ir specialių krovininių vagonų vėžę keisti.
Japonai šioje srityje dar vis eksperimentuoja.
Talgo angaras su vėžės keitimo mechanizmu Ispanijoje.
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...%C3%A9rida.jpg
Realus filmas. Taip, vėžės pločio keitimas traukiniui užtrunka iki minutės. Pats išbandžiau.
O čia trigubas (trys sąstatai sujungti) Talgo hibridinis (elektrinis lokomotyvas su dyzeliniu generatoriumi - gali važiuoti neeliktrifikuotomis linijomis) traukinys keičia vėžę Madride.
Parašė suduvietis Rodyti pranešimąManau, kad ir su vagonų ratų pločio keitimu neišeitis. Tam reikia specialių traukinių ir specialių vagonų bei visos reikiamos įrangos, kas irgi ko gero kainuotų adekvačiai. Jei butų galimybė keisti ratų plotį, greičiausai nemažai krovinių važiuotų tranzitu per Lietuvą. O iš šitos, kad ir nedidelės 1435mm atkarpos Lietuva gali išlošti labai daug kalbant apie krovinių pervežimą, logistikos terminalus ir t.t.Paskutinis taisė Al1; 2013.06.12, 19:05.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąAš pasėdėjęs PESOJE 2,5 valandos taip pat išreikščiau neigiamą nuomonę apie tos šalies geležinkelių progresą.
Įtariu, kad ji grįsta tuo, kad numatyta EK "Rail Baltica" iš esmės skiriasi nuo to, kas dabar daroma. Klausimas tik, kodėl tik dabar priekaištaujama,kai darbai įsibegėjo.
Comment
-
Galit kas nors man paaiškinti kodėl Rail Baltica yra statoma per tą seną, caro laikų trasą? Ar nebuvo racionaliau iš karto statyti tikrąją (greitąją) Rail Balticą? Ar šita trasa bus naudojama jei kada nors bus pastatyta greitoji Rail Baltica?You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąGalit kas nors man paaiškinti kodėl Rail Baltica yra statoma per tą seną, caro laikų trasą? Ar nebuvo racionaliau iš karto statyti tikrąją (greitąją) Rail Balticą? Ar šita trasa bus naudojama jei kada nors bus pastatyta greitoji Rail Baltica?
Comment
-
Parašė blitz Rodyti pranešimąGalit kas nors man paaiškinti kodėl Rail Baltica yra statoma per tą seną, caro laikų trasą? Ar nebuvo racionaliau iš karto statyti tikrąją (greitąją) Rail Balticą? Ar šita trasa bus naudojama jei kada nors bus pastatyta greitoji Rail Baltica?
RB2 variantas man kažkoks keistas. Lyg tyčia aplenkiama Marijampolė ir Kaunas.
Negi kauniečiui iš kokių Romainių ar Vilijampolės būtų patogu belstis į Rokus?
Comment
-
Dalyje statomo geležinkelio rouže "Rail Baltica" buvo įrengta automatinė kelio blokuotė nuo Jiesios iki Kybartų, buvo pristatyta daug naujų šviesoforų ir t.t Bet tiesiant 143,5 cm vėžę keisis stočių kelynų išsidėstymas, tai reiškia kad dalis naujų šviesoforų ir kitų naujų įrenginių turės būt išardyta?
Nuo Kybartų iki Kauno geležinkelis dabar yra dvikelis, taigi kai 143,5 cm vėžė bus nutiesta iki Kazlų Rūdos, toliau iki Kauno (iki tilto per Nemuną) bus trikelis geležinkelis?
Comment
-
Parašė Miningan Rodyti pranešimąDalyje statomo geležinkelio rouže "Rail Baltica" buvo įrengta automatinė kelio blokuotė nuo Jiesios iki Kybartų, buvo pristatyta daug naujų šviesoforų ir t.t Bet tiesiant 143,5 cm vėžę keisis stočių kelynų išsidėstymas, tai reiškia kad dalis naujų šviesoforų ir kitų naujų įrenginių turės būt išardyta?
Nuo Kybartų iki Kauno geležinkelis dabar yra dvikelis, taigi kai 143,5 cm vėžė bus nutiesta iki Kazlų Rūdos, toliau iki Kauno (iki tilto per Nemuną) bus trikelis geležinkelis?
Comment
-
"Kauno tiltai" laimėjo konkursą įrengti 3 viadukus Marijampolėje. Viadukai geležinkelių, t.y, automobiliai ir pėstieji važiuos ir eis po geležinkeliu.
http://marijampolietis.balsas.lt/mar...viadukus-8999/
Taip pat šiandien pasirašytos sutartys su ruožo nuo Kazlų Rūdos iki Kauno rangovais.
Europinę geležinkelio vėžę tarp Kazlų Rūdos ir Kauno klos trys viešųjų konkursų nugalėtojai
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
Comment
-
Na ką uždegta žalia šviesa iki Kauno. Beja teko girdėti kalbų, kad jei nebus įvestos lenkiškos raidės į lietuviškus pasus, tada lenkai blokuos "Rail Baltica". Nežinau kie šios kalbos pagrįstos.
Parašė Al1 Rodyti pranešimą"Kauno tiltai" laimėjo konkursą įrengti 3 viadukus Marijampolėje. Viadukai geležinkelių, t.y, automobiliai ir pėstieji važiuos ir eis po geležinkeliu.
http://marijampolietis.balsas.lt/mar...viadukus-8999/
Taip pat šiandien pasirašytos sutartys su ruožo nuo Kazlų Rūdos iki Kauno rangovais.
Europinę geležinkelio vėžę tarp Kazlų Rūdos ir Kauno klos trys viešųjų konkursų nugalėtojai
http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
Comment
-
Tai kad Lenkijos armija 1919-1939 m. Vilniaus krašte jau pabuvojo. Kas dėl Suvalkų, tai lenkams mažas interesas, nes ten gyvena mažiau kaip 70 tūkst gyventojų, o Suvalkų miestas nepatenka tarp 50 didžiausių Lenkijos miestų. Kaip būtų kokie Smalininkai Lietuvos mastu. Kas dėl krovinių jie kol kas tik popieriuje rašomi ir neaišku iš kur paimti. Nėra jokių sutarčių, ketinimų protokolų, nieko konkretaus. Kaip realybėje bus laikas parodys.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr dar kariuomenę įves. Niekur jie nedings. Iki Suvalkų nuo Bialystoko jiems patiems aktualu susitvarkyti. Lieka nedidelis gabalas nuo Suvalkų iki sienos. Krovinių srautams pradėjus judėti iš šiaurės - pietų kryptimi, Lenkija bus priversta ir jį sutvarkyti.
Comment
-
Parašė Shots Rodyti pranešimąTai kad Lenkijos armija 1919-1939 m.
Comment
-
Šiandienos Panevėžio laikraštyje "Sekundė" yra išspausdintas straipsnis apie Rail Baltika: http://www.sekunde.lt/panevezyje/sva...il-baltica“/
Tik deja, čia nevisas, trūksta galo.
Pasirodo, net ir aukšti politikai nemato situacijos plačiau negu savo kiemas.
Comment
Comment