Sudvejint tik tarp Mockavos ir Šeštokų. Galbūt ant Kauno HE užtvankos. Kitur bus tiesiama šalia esamos linijos.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą..Kitur bus tiesiama šalia esamos linijos.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Vienkelis standartinis plius vienkelis platusis? Ir vienas kitam netrukdo?Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Nuo Šeštoku iki Kazlų Rūdos vienas 1520 + vienas 1435. Nuo Kazlų Rūdos šalia esamo dvikelio 1520 bus vienkelis 1435 mm iki Jiesios. Toliau vienkelis 1435 eis į Palemoną. Kolkas dar neaišku, ar per HE bus sudvejintas kelias, ar atskiras. Užtvankos geležinkelio tiltas statant buvo planuotas dvikeliui - atramos plačios. Bet ar po tiek metų bus ryžtasi statyti antrą kelią ant užtvankos nėra aišku. Nuo Jiesios iki Kauno 1435 mm kelias eis šalia dvikelio 1520 mm. Tačiau prieš tiltą per Nemuną liks tik vienas kelias 1520 mm, o antrasis tilto kelias bus skirtas 1435 vėžei.
O kas gali trukdyti. Aišku, pas mus bus pigiai daroma ir skirtingos vėžės keliai stotyse kirsis viename lygyje, be viadukų. Jei dar tarp Mockavos ir Kalvarijos tai neturės didelės įtakos eismui, nes jo intensyvumas bus žemas, tai toks kelių susikirtimas Jiesioje yra visiškas nesusipratimas ir bus didelis stabdis traukinių eismui.Paskutinis taisė Al1; 2013.05.23, 12:49.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAišku, pas mus bus pigiai daroma ir skirtingos vėžės keliai stotyse kirsis viename lygyje, be viadukų. Jei dar tarp Mockavos ir Kalvarijos tai neturės didelės įtakos eismui, nes jo intensyvumas bus žemas, tai toks kelių susikirtimas Jiesioje yra visiškas nesusipratimas ir bus didelis stabdis traukinių eismui.
Comment
-
Viena yra pasienio stotyje, o visai kas kita magistralinės linijos viduryje. Nors Jiesia formalia ir stotis, bet juk ten stoja vos keli dyzeliniai traukiniai, o visi kiti pravažiuoja. Viename lygyje įrengtas susikirtimas turės įtakos "spūsčių" usiformavimui ir vėlavimams. Jau ir dabar ten būna problemų, kai iš Palemono atvažiuojantis traukinys užkerta kelią važiuojantiems iš Kauno ar į Kauną, tai dabar dar prisidės ir priverstinis 1435 mm vėže važiuojančių traukinių stabdymas, jei traukiniai iš Palemono ar į Palemoną nespės pagal tvarkaraštį pravažiuoti Jiesios.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąViena yra pasienio stotyje, o visai kas kita magistralinės linijos viduryje. Nors Jiesia formalia ir stotis, bet juk ten stoja vos keli dyzeliniai traukiniai, o visi kiti pravažiuoja. Viename lygyje įrengtas susikirtimas turės įtakos "spūsčių" usiformavimui ir vėlavimams. Jau ir dabar ten būna problemų, kai iš Palemono atvažiuojantis traukinys užkerta kelią važiuojantiems iš Kauno ar į Kauną, tai dabar dar prisidės ir priverstinis 1435 mm vėže važiuojančių traukinių stabdymas, jei traukiniai iš Palemono ar į Palemoną nespės pagal tvarkaraštį pravažiuoti Jiesios.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąLG viešujų pirkimų puslapyje oficialiai paskelbta, jog Marijampolė - Kazlų Rūda rekonstrukciją už 165 710 405,20 Lt be PVM laimėjo AB "Panevėžio keliai". Praėjus 15 dienų ir negavus jokių pretenzijų ar skundų, planuojama pasirašyti sutartį.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąIr už kiek laiko nuo sutarties pasirašymo pagelžkelėje turėtų atsirasti nors vienas statybininkų vagonėlis, nors vienas buldozeris, ekskavatorius? Ir kada turėtų būti skelbiamas kitas konkursas, jei "Panevėžio keliai" delstų ?
Nematau prasmės PK delsti, atsisakydami sutarties, kartu prarastų ir pasiūlymo užtikrinimo garantiją, kuri dažniausiai siekia 1% nuo pasiūlymo kainos.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimą... laimėjo AB "Panevėžio keliai"...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKad tik asfalto ant pabegiu nepaklotu vietoj begiu...
P.S.: juokas juokais, bet tokiems anekdotams pabaigos laukiame ir norisi matyti tikrą geležinkelio tiesimą...
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKad tik asfalto ant pabegiu nepaklotu vietoj begiu...
Comment
-
nuo Kyviškių berods iki Nemėžio PK dalis aplinkelio. Kita dalis Kauno tiltų. Bent praeitą vasarą PK patys nieko nedarė. Aukštaitijos traktas nukasinėjo kalnus tarpstotyje. Alkesta tvarkė Kyviškių stotį. Jei neklystu PK kaip jau patys tai pervažas įrenginės ten. Be abejo neišsiverčiama ir be GTC. Įsivaizduoju, kad kažkas panašaus gali vykti ir čia.
Comment
-
Parašė Apeivis Rodyti pranešimąnuo Kyviškių berods iki Nemėžio PK dalis aplinkelio. Kita dalis Kauno tiltų. Bent praeitą vasarą PK patys nieko nedarė. Aukštaitijos traktas nukasinėjo kalnus tarpstotyje. Alkesta tvarkė Kyviškių stotį. Jei neklystu PK kaip jau patys tai pervažas įrenginės ten. Be abejo neišsiverčiama ir be GTC. Įsivaizduoju, kad kažkas panašaus gali vykti ir čia.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąKyviškėse - Valčiūnuose ne tik PK su Kauno Tiltais dirba, yra ir kitų Rangovų. Aukštaitijos traktas yra dukterinė PK įmonė. PK tik kelias pervažas įrenginės ir tai ne patys, visos kitos pervažos kito Rangovo.
Comment
Comment