Niekada istorijoje to nebuvo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNiekada istorijoje to nebuvo.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąAbsurdas. Kuo toliau, tuo labiau išryškėja kiek giliai kremlius įleidęs šaknis Latvijoj. Lietuva, Latvija, Estija turi vienytis, vystyti bendrus projektus, atveriančius naujas galimybes verslininkams bendradarbiauti ir apskritai pačios turi žymiai labiau bendradarbiauti.
Comment
-
Iš privačių pokalbių matyti, kad RailBaltica nesuinteresuota LDZ vadovybė (nes dalį ES ir valstybės lėšų nutraukia nuo kitų projektų, tai matyti iš aukščiau pateikto pranešimo), tačiau šiuo projektu labai suinteresuoti politkai.
Vis dėlto laimės politika kad ir taip to nenorėtų LDZ vadovybė.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąO ką turi bendro vienybė ir verslininkų bendradarbiavimas su tokių projektų įgyvendinimu? Gal Latvijai iš tiesų neapsimoka, jei taip paskaičiavo?
Kas dėl apsimokėjimo, tai žiūrint kaip latviai jį supranta. Ši vėžė yra investicija, o ne laimingas bilietas, kurį nupirkus staiga stebuklingai praturtėjama.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąDabar jau ir aš tam pritariu. Nematau nieko tragiško (yra net šiokių tokių ekonominių pliusų), jeigu RailBaltica bus Berlynas-Kaunas. Vėliau latviai už atitinkamą mokestį galės patys prisijungti.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą/\ Tai būtų per didelė kaina Lietuvai. Nemanau, kad latviai jau "prarasti".
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą/\ Tai būtų per didelė kaina Lietuvai. Nemanau, kad latviai jau "prarasti".
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąLatviai tegu statosi su Maskva kelią. O persėdimą nuo Rygos iki Kauno galės su žirgais įveikti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąManau geležinkelis į Maskvą netrugdys geležinkeliui į Lietuvą, jei tik Latvija to norės ir bus jai naudinga.
Comment
-
Pas juos ekonomika reikalauja draugauti su rytais, o politika su vakarais. Kas yra naudingiau jie turi patys nuspresti. RailBaltika ekonomiskai jiems nereikalinga ir tai yra faktas, o bapkiu statyti ja "iš principo", ar "kad būtu" jie neturi.
Latvijai blogiau nei Lietuvai ar Estijai, jie neturi kaimymo-vakariecio.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPas juos ekonomika reikalauja draugauti su rytais, o politika su vakarais. Kas yra naudingiau jie turi patys nuspresti. RailBaltika ekonomiskai jiems nereikalinga ir tai yra faktas, o bapkiu statyti ja "iš principo", ar "kad būtu" jie neturi.
Latvijai blogiau nei Lietuvai ar Estijai, jie neturi kaimymo-vakariecio.
Dėl ekonominio naudingumo, tai esu ganėtinai tvirtos nuomonės, kad verslo atžvilgiu, railbaltica būtų naudinga.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPas juos ekonomika reikalauja draugauti su rytais, o politika su vakarais. Kas yra naudingiau jie turi patys nuspresti. RailBaltika ekonomiskai jiems nereikalinga ir tai yra faktas, o bapkiu statyti ja "iš principo", ar "kad būtu" jie neturi.
Latvijai blogiau nei Lietuvai ar Estijai, jie neturi kaimymo-vakariecio.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąTai ir tiem patiem lietuviam ar estam, būtų galima sakyt, kad ekonomika liepia draugauti su rytais, bet yra, kaip yra. Rinktis galime tik vakarus, nes rytai nenori draugauti. O tas kaimynas vakarietis visiškai nebūtinas, nes susisiekimas nėra problema.
Dėl ekonominio naudingumo, tai esu ganėtinai tvirtos nuomonės, kad verslo atžvilgiu, railbaltica būtų naudinga.
Comment
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąVienybė reiškia, kad bus žiūrima ne tik savų interesų, bet ir kaimynių. O "railbaltica" atvertų naujas galimybes visų 3 valstybių verslininkams.
Kas dėl apsimokėjimo, tai žiūrint kaip latviai jį supranta. Ši vėžė yra investicija, o ne laimingas bilietas, kurį nupirkus staiga stebuklingai praturtėjama.
Kaip žinia, tikroji Rail Baltica bus greituminė linija, traukiniai važinės didesniu greičiu nei 200 km/h, o esant tokiems greičiams keleiviniai ir krovininiai traukiniai jau yra nesuderinami. Tad galima daryti išvadą, kad ta naująja linija kursuotų tik keleiviniai traukiniai, o visame pasaulyje tendencija viena - keleiviniai traukinių pervežimai yra nuostolingi. Tad naujoji Rail Baltica būtų pasmerkta nešti nuostolį.
Pačios linijos statybą, visą reikalingą infrastruktūrą finansuotų ES, bet nefinansuos ekploatacijos, stočių, personalo išlaikymo. O ką kalbėt apie 1435mm vėžei reikalingų lokomatyvų, vagonų eksploataciją, naujo lokomatyvo depo kūrimą. Gerai a.t. B. Lubys sakė, tokiai šaliai, kaip Lietuva per didelė prabanga būtų turėti savyje skirtingos vėžės geležinkelius.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNe prabanga, jei nežaidžiama su greitaisiais geležinkeliais. Taip kad standartinė vėžė 120 km/h greičio (su galimybe ateityje iki 160 km/h) nėra jokia prabanga.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąJokia čia investicija.
Kaip žinia, tikroji Rail Baltica bus greituminė linija, traukiniai važinės didesniu greičiu nei 200 km/h, o esant tokiems greičiams keleiviniai ir krovininiai traukiniai jau yra nesuderinami.
Pačios linijos statybą, visą reikalingą infrastruktūrą finansuotų ES, bet nefinansuos ekploatacijos, stočių, personalo išlaikymo. O ką kalbėt apie 1435mm vėžei reikalingų lokomatyvų, vagonų eksploataciją, naujo lokomatyvo depo kūrimą.
Pabaigai, paveiksliukas pamąstymui: http://upload.wikimedia.org/wikipedi...auge_world.png
Comment
Comment