Parašė Sula
Rodyti pranešimą
"Rail Baltica" yra daugiau nei vienas projektas. Ji susideda iš kokių 7 dalių. Visokių visokiausių studijų, planų ir statybų. Viskas vystoma palaipsniui, pradžioje rekonstruojant senas linijas, o tik paskui (galbūt) tiesiant greitąją liniją. Terminas "Rail Baltica" aprėpia praktiškai visus geležinkelio projektus tarp Lenkijos sienos ir Talino, kurie finansuojami pagal TEN-T programą. Į tai įeina studijos, projektų ruošimai, senų kelių renovacijos, naujų bėgių tiesimai, stotys ir pan. Greitasis geležinkelis yra tik vienas iš tų projektų, kuris beje bus pradėtas statyti (jeigu bus) dar labai negreit, kokiais 2020 metais. Vien studijos projekto pabaiga numatyta iki 2016.
Galima stebėti progresą ir ataskaitas TEN-T puslapyje.
"Rail Baltica" projekto puslapis:
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...project_27.htm
"Rail Baltica" projektai Lietuvoje:
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...lt-92401-s.htm
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...lt-27030-p.htm
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...lt-27040-s.htm
"Rail Baltica" projektai Latvijoje:
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...lv-27050-s.htm
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...lv-27060-p.htm
"Rail Baltica" projektai Estijoje:
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...ee-27010-s.htm
http://tentea.ec.europa.eu/en/ten-t_...ee-27020-p.htm
Dar vienas informacijos šaltinis lietuvių kalba:
http://www.rail-baltica.lt/
P.S. atsakant į klausimą - taip kompensuojami. Tik Marijampolė - Kaunas bus daroma į skolą berods (tikintis, kad paskui bus kompensuota).
Comment