Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica I. LT/PL siena - Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Projektavimas jau yra pradžia. Žinoma, projektas gali atgulti į stalčių. Bet juk ir pradėta statyba gali būti sustabdyta ir užkonservuota...
    Na, man atrodo, kad darbai vyksta. Štai citata:

    UAB „Geležinkelio tiesimo centras“ pagal 2010-04-26 pasirašytą sutartį sėkmingai užbaigė pirmąją projekto „Rail Baltica“ atkarpą modernizuojant Mockavos-Šeštokų ruožą (7,5 km) ir nutiesiant čia sugretinto kelio europinius standartus atitinkančią vėžę. Geležinkelių tiesimo centro bendrovė atliko žemės, viršutinės kelio konstrukcijos, laikinų pervažų įrengimo, vandens nuvedimo, pervažų įrengimo, pralaidų remonto, pastatų elementų darbus, rekonstravo tris tiltus.

    Daugiau info ir foto: http://www.rail-baltica.lt/content/a...d=9&cont_id=48

    Papildant dalyvio A1 pranešimą, citata iš LG pranešimo spaudai: "jau kitąmet bus pradėti statybos darbai, - teigė S. Dailydka." Bendrovės „Sweco Lietuva“ prezidento Artūro Abromavičiaus teigimu, šalia esamo 1520 mm vėžės pločio kelio bus projektuojamas 1435 mm vėžės pločio kelias, pritaikytas 120 km/val. greičiui keleiviniams traukiniams ir 80 km/val. greičiui prekiniams traukiniams.

    Kaip Lietuvai, Rail Baltica atkarpoje keleivinių traukinių greitis bus neblogas: tokiu jie rieda Vilniaus-Kauno ruože.

    Comment


      Ir dar. Šiandien įdėtas skelbimas litrail.lt puslapyje.

      Projekto “Rail Baltica“ geležinkelio ruožo Rokai – Palemonas – Kaunas rekonstrukcijos, įrengiant sugretinto 1435/1520 mm vėžės pločio kelią arba tiesiant papildomo 1435 mm vėžės pločio kelią palei esamą geležinkelio liniją galimybių studijos parengimo paslaugos, apimančios galimybių studijos parengimą ir poveikio aplinkai vertinimo procedūrų atlikimą
      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...255JSNBO1JS5/#

      Comment


        Juda ir judės tas projektas. Vyrai tikrai nepraleis progos pasipelnyt iš šių statybų, dėl to galim būt ramus.

        Comment


          Parašė Grillz Rodyti pranešimą
          Juda ir judės tas projektas. Vyrai tikrai nepraleis progos pasipelnyt iš šių statybų, dėl to galim būt ramus.
          Ech, pastaruoju metu tokio lygio korupcija jau tapo tokia įprasta, kad kažkaip vis mažiau dėl to širdį beskauda. jeigu ir parėkaujama, tai tik dėl bendro vaizdo, iš padorumo prieš visuomenę. Šiaip būtų daug svariau, kad statybos darbų konkursą laimėtų LTU įmonė, ir mūsų piliečiai čia gautų darbo, kurio bus nemažai ir ilgam.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Man kaip tik atrodo, kad konkursą laimėjus užsienio bendrovei, galima būtų tikėtis didesnio sažiningumo.

            Comment


              Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
              ..."jau kitąmet bus pradėti statybos darbai"...
              ..."šalia esamo 1520 mm vėžės pločio kelio bus projektuojamas 1435 mm vėžės pločio kelias"...
              Va tie "bus" jau apie 20 metų ausyse , o "yra" kaip nėra, taip ir nėra...
              Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
              Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

              Comment


                Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                Man kaip tik atrodo, kad konkursą laimėjus užsienio bendrovei, galima būtų tikėtis didesnio sažiningumo.
                Ir kas iš to? Aš nepateisinu korupcijos, bet ir užsieniečiai duoda kyšius. Tą parodė net ir tokių "sąžiningų" gigantų kaip Siemens ar kt. bylos... Laimėjus Lietuvos kompanijai daugiau lėšų liks Lietuvoje, daugiau Lietuvos piliečių gaus darbo.

                Comment


                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                  Va tie "bus" jau apie 20 metų ausyse , o "yra" kaip nėra, taip ir nėra...
                  Tik, va, toks mažas dabar niuansas atsirado, kad šiuo metu būtina/privaloma parengti n skaičių dokumentų, norint realiai pradėti tiesimo darbus. Iki tų tiesimo darbų reikia atlikti namų darbus (kurie ir yra atliekami):

                  parengti 1. rekonstruotinų ruožų galimybių studijas,
                  2. techninės pagalbos dokumentus (techninę dokumentaciją);
                  3. ruožų infrastruktūros poveikio aplinkai ir „Natura 2000“ teritorijoms vertinimus,
                  4. atlikti geležinkelio ruožų projektavimo darbus,

                  be to, dar būna ir tokie darbai: 5. parengti su geležinkelio linija susijusios infrastruktūros (viadukų, privažiuojamųjų kelių, jungiamųjų automobilių kelių ir kt.) specialiuosius planus

                  ir tik tada galima 6. rekonstruoti geležinkelio ruožus, pertvarkant signalizacijos, ryšių, elektros tiekimo, eismo valdymo sistemas ir pačias geležinkelio stotis.

                  Reikia nepamiršti, kad kiekvienam šių etapų reikia rengti atskirus konkursus, o juos pralaimėję kompanijos, turi teises apskųsti teismui sprendimus. Vėlgi galimas vilkinimas.

                  Apibendrinant: vienas RB ruožas Lietuvoje jau baigtas, kituose vyksta (ar net baigiami) projektavimo darbai (daugiau info: http://www.lrv.lt/bylos/Teises_aktai/2010/05/15267.doc), t.y. popieriniai darbai sparčiai juda pirmyn, o be jų nebūtų jokių kelio ruožų rekonstrukcijų.
                  Paskutinis taisė Metropolis; 2011.12.30, 13:49.

                  Comment


                    Na, jei viskas vyks sklandžiai, galima tikėtis kitų metų pabaigoje netgi konkurso tiesimo darbams. O labai optimistinis variantas, kad tas konkursas įvyks dar iki kitų metų pabaigos. Vadinasi, 2013 m. prasidėtų realūs tiesimo darbai.

                    Comment


                      Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                      Man kaip tik atrodo, kad konkursą laimėjus užsienio bendrovei, galima būtų tikėtis didesnio sažiningumo.
                      Man atrodo kad pasipelnymo valstybinese statybose yra 100 kartu maziau palyginus su tuo kaip visi "zinovai" nuolat pabrezia.

                      Comment


                        Kiek plačiau nei Delfyje apie RailBaltica per Varėna ir Alytų.

                        http://www.vareniskis.lt/naujienos_/...-nukreipti-pe/

                        Comment


                          ..... čia jau kaip pasakoje apie senelį su gelda.
                          O prasidėjo juk viskas dar pirmais nepriklausomybės atkurimo metais kai dalis entuziastų įsigeidė į Kauną EUROPINĖS vėžės geležinkelį atvesti. Nelabai kas ir mąstė kam, bet svarbu kad arčiau europos būtume. Kadangi ne taip jau daug tų galinčių įgyvenginti tokį projektą atsirado (nes nebuvo kam finansuoti), tai jis taip ir liko svajonių projektu. Vėliau užgimė kur kas patrauklesnė mintis pasiekti europą ne vien Lietuvai, bet visoms Baltijos valstybėms - tai naujasis variantas projekto su labai skambiu pavadinimu "RAIL BALTICA" ir gal neblogom perspektyvom kaip greitaeigio geležinkelio kuris europoje dar buvo naujiena, juk ėjo kalba apie gan fantastinius greičius tiems laikams – 250 km/h, ir dar kur -Lietuvoje. Dėja, kai prasidėjo šio projekto studijos, iškarto ir pasimatė kurios valstybės galvojo apie projektą ir bendrus susisiekimo privalumus, kurios težiūrėjo tik kaip greičiau tą išsvajotą europą pasiekti, o kurios tik to projekto biudžėtą įsisavinti.

                          Atrodė kad gal 2011-ais greitaeigio geležinkelio "RAIL BALTICA" projektas pajudės iš vietos nes ir studijos tam gan palankios atliktos, ir kai kurios valstybės lyg ir iniciatyvą pradėjo rodyti .... dėja, lietuviai čia kaip ir visur eilinį kartą sublizgėjo.
                          Matyti kažkam taip pirminis variantas „pasiekti Kauna su europinės vėžės geležinkeliu“ patiko, kad tiesiog nusispjovę į visas studijas, į visas sutartis ar tiesiog nelabai suprasdami išvis apie ką kalbama, pasiėmę tą skambų pavadinimą "RAIL BALTICA" nutarė savo planus įgyvendinti. Nesakau kad jie blogi, sujungti Kauna europinės vėžės geležinkeliu su europa, bet kam maišyti visą tai su projektu "RAIL BALTICA", tik tam kad finansavimą pramušti?
                          O paskutinis straipsnis.....

                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Kiek plačiau nei Delfyje apie RailBaltica per Varėna ir Alytų.

                          http://www.vareniskis.lt/naujienos_/...-nukreipti-pe/

                          "Lietuvos geležinkeliai" svarstys galimybę europinį maršrutą "Rail Baltica" nukreipti per Varėną
                          2011 gruodžio 27 08:33,
                          www.vareniskis.lt


                          Gruodžio mėnesį įvyko Varėnos rajono savivaldybės mero Elvino Jankevičiaus ir bendrovės "Lietuvos geležinkeliai" vadovų susitikimas, kuriame buvo aptartas susidomėjimo sulaukęs pasiūlymas – apsvarstyti galimybę į ypatingos valstybinės svarbos projektą "Rail Baltica", kuris jau ilgokai yra įstrigęs Marijampolės savivaldybėje, įtraukti Varėną, atnaujinant seną geležinkelio ruožą Varėna–Alytus ir europinės vėžės geležinkelį nukreipiant maršrutu Vilnius–Varėna–Alytus–Šeštokai. Pasak mero, "Lietuvos geležinkelių" vadovas Stasys Dailydka šią iniciatyvą įvertino palankiai ir pažadėjo pasiūlymą apsvarstyti.
                          ...... ir visai pribaigė, tiesiog parodė kai kurių sluoksnių pilną supratimą išvis apie ką kalba eina .....
                          Ką padarysi, mes jau tokie esame, iš mūsų to niekas neatims, nors labai norėtusi kad Lietuviai vis dėlto nenumarintų to projekto tokiu skambiu pavadinimu "RAIL BALTICA"

                          Comment


                            Kaip sake SM'e:

                            yra Rail Baltica ir yra Rail Baltic
                            Mano blog'as persikėlė: http://yessuz.com
                            Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villian by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished.

                            Comment


                              Kazlų Rūdos savivaldybė kelius nusitiesti nori „Rail Baltica“ lėšomis

                              Comment


                                Gal idėja atkurti senąjį geležinkelį pro Alytų yra visai tikrai reali, nes jeigu šis projektas pradeda strigti vos pradėjus tai kiek dar reiks nesamonių išgirsti kol tą geležinkelį nuties per Suvalkiją.
                                DINGĘS MIESTAS - MERKINĖ <<

                                Comment


                                  Tai menkniekis. Tiesiog elgiamasi pagal principą - reikalauk neįmanomo, gauk tai, ko nori... Savivaldybė iš geležinkelių ir "RailBalticos" projekto jokio aplinkkelio negaus, bet tokiu būdu tikimasi paspausti Susisiekimo ministeriją, kuri ir paspartintų pageidaujamo aplinkkelio tiesimą.

                                  Comment


                                    ES gali skirti 85% "Rail Baltica" reikalingų lėšų

                                    2012.01.13, 15:21 / vz.lt / RENALDAS JAKUBAUSKAS
                                    Tokią galimybę šiandien po susitikimo su Latvijos ministru pirmininku išsakė Siimas Kallasas, už Europos transporto politiką atsakingas Europos Komisijos (EK) narys, EK pirmininko pavaduotojas, skelbia dv.ee

                                    Anot p. Kallaso, lėšos projektui galėtų būti skirtos pagal Europos infrastruktūros tinklų priemonę, kuriai Europos transporto infrastruktūrai modernizuoti, trūkstamoms jungtims nutiesti ir kelių perkrovoms pašalinti planuojama skirti 31,7 mlrd. EUR (109,45 mlrd. Lt).
                                    Planuojama, kad visa „Rail Baltica“ atkarpa vien Lietuvoje kainuos beveik 2 mlrd. Lt.

                                    Tarptautinis transporto projektas „Rail Baltica“ turi geležinkelio linija sujungti Varšuvą, Kauną, Rygą, Taliną ir, pasitelkus geležinkelio keltą, Helsinkį. „Rail Baltica“ maršrutas yra laikomas prioritetiniu Transeuropinio transporto tinklo projektu.

                                    Pavelas Telička, „Rail Baltica“ projekto koordinatorius, dar praėjusių metų rudenį viešėdamas Vilniuje informavo Lietuvos atstovus, kad Europos Komisija svarsto galimybę skirti finansinę paramą Lietuvai ir kitoms Rytų Europos šalims, kad iki 2024 m. arba 2030 m. regionas būtų sujungtas greitojo traukinio linija su Šiaurės Italija.
                                    Reikia būti visiškiems nevykėliams arba parsidavėliams rusams, kad nepasinaudoti tokia galimybe.

                                    Comment


                                      Bet aš nesuprantu, ar tai nesusikalbėjimas, ar dar kas... Vieni šneka apie naujos greitosios (ką norima pasakyti šia sąvoka) linijos statybą ir jau vos ne pinigus iš ES garantuoja. Tuo tarpu SM ir LG kitais metais ar šių metų pabaigoje pradės esamos geležinkelio linijos rekonstrukciją nuo sienos su Lenkija iki Kauno su gretimo 1435 mm kelio tiesimu.

                                      Comment


                                        kažką rašo apie Rail baltic Estijoje.. Bet latvių kalba. gl kažkas išvers...

                                        http://bizness.delfi.lv/biznesa_vide....d?id=42064780

                                        Comment


                                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                          kažką rašo apie Rail baltic Estijoje.. Bet latvių kalba. gl kažkas išvers...

                                          http://bizness.delfi.lv/biznesa_vide....d?id=42064780
                                          Estų ministras ragina kuo greičiau pradėti projektavimo darbus.
                                          Pasirodo ir yra du variantai - visai nauja linija ir sugretinta.
                                          Keista, gal jie nežino, kad LG jau vykdo "Rail Baltica" tiesimo darbus?

                                          Beje, ar dabar tiesiama bėgiai bus kompensuojami iš ES?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X